هتل د پلازا دوحه، ال ایکس آر هتلز اند ریزورتسThe Plaza Doha, LXR Hotels & Resorts
درباره هتل د پلازا دوحه، ال ایکس آر هتلز اند ریزورتس
هتل د پلازا دوحه ، ال ایکس آر هتلز و ریزورت در فاصله 12 دقیقه پیادهروی از موزه ملی قطر و 3.1 مایل از باشگاه ورزشی العربی قرار دارد و اتاقهایی در دوحه ارائه میدهد. این هتل 5 ستاره با وایفای رایگان، خدمات اتاق و پذیرش 24 ساعته در خدمت مهمانان است. هتل دارای استخر سرپوشیده، استخر روباز و تراس است و مهمانان میتوانند در رستوران آن غذا میل کنند. اتاقها در هتل د پلازا دوحه ، ال ایکس آر هتلز و ریزورت مجهز به میز هستند. اتاقها دارای تهویه مطبوع و تلویزیون هستند و برخی از اتاقها در هتل د پلازا دوحه ، ال ایکس آر هتلز و ریزورت صندوق امانات دارند. اتاقها به مهمانان مینیبار ارائه میدهند. یک صبحانه قارهای، آمریکایی یا حلال در این هتل سرو میشود. کاخ سلطنتی دیوان امیری 3.2 مایل از هتل فاصله دارد، در حالی که استادیوم باشگاه ورزشی قطر 5.3 مایل از...امکانات و تفریحات هتل د پلازا دوحه، ال ایکس آر هتلز اند ریزورتس
- دمپایی
- لوازم بهداشتی رایگان
- سشوار
- لباس حمام
- بیده
- دمپایی
- لوازم بهداشتی رایگان
- سشوار
- لباس حمام
- بیده
- مبلمان فضای باز
- ایوان
- تراس
- کلاب کودکان
- Live Sports Events (broadcast) Additional Charge
- تلویزیون
- تلفن
- کافه داخل هتل
- میوه (هزینه اضافی)
- بوفه مخصوص کودکان
- وعده های رژیمی خاص (در صورت درخواست)
- صبحانه داخل اتاق
- رستوران
- وعده های کودکان
- اسنک بار
- چای ساز و قهوه ساز
- مینی بار
سیاستهای هتل
مراکز اطراف و نزدیک هتل
- موزه ملی قطر1.1 کیلومتر
- پارک المتحف1.6 کیلومتر
- کورنیچ2.2 کیلومتر
- میدان ورزشی عمومی کورنیچ2.2 کیلومتر
- پارک موزه هنرهای اسلامی2.7 کیلومتر
- موزه هنرهای اسلامی2.9 کیلومتر
- قلعه الخوت3.1 کیلومتر
- قلعه دوحه3.7 کیلومتر
- پارک هتل3.9 کیلومتر
- کاخ سلطنتی دیوان امیری3.9 کیلومتر
- کافه/بارجوی کافهتریا427 متر
- کافه/بار ساندویچ سلار564 متر
- کافه/بار ایست وست کافهتریا625 متر
- پارک البیدا5.5 کیلومتر
- دهکده فرهنگی کاتارا12.9 کیلومتر
- باغوحش دوحه16.1 کیلومتر
- قلعه الواجبا17.7 کیلومتر
- فرودگاه بینالمللی حمد3.4 کیلومتر
آدرس و موقعیت هتل د پلازا دوحه، ال ایکس آر هتلز اند ریزورتس
سوالات متداول
امتیازات و نظرات میهمانان هتل د پلازا دوحه، ال ایکس آر هتلز اند ریزورتس
نظرات میهمانان هتل د پلازا دوحه، ال ایکس آر هتلز اند ریزورتس
این یکی از بهترین اقامتهایم بود که منو خیلی خوشحال و راحت کرد.
همه چیز عالی بود.
هیچ چیزی
همه چی عالی بود.
اتاق خیلی تمیز با تختهای فوقالعاده راحت. اگر میخواهید شب خوبی بخوابید، این هتل جای مناسبیه.
مکان خیلی شیک و مطمئناً دوباره به اینجا میام.
زیبا ولی امیدوارم نقاط منفی ذکر شده برطرف بشه.
لوکس بودن، اثاثیه، طراحی نیو کلاسیک. عایق صوتی، راحتی در اتاق و راحتی تخت. بوی مایعات استحمام خیلی خوشبو بود. پاسخدهی خدمات به مهمانان از طریق تلفن خیلی خوب بود. کارکنان پارکینگ خیلی همکاری میکردن و سریع بودن. اسپا برای مهمانان رایگان بود.
اول از همه، فرایند چکاین خیلی کند بود و کارکنان پذیرش ۴۵-۴۰ دقیقه طول کشید تا کارهای چکاین انجام بشه و من بعد از یک ساعت فقط کلید اتاق رو گرفتم. این خیلی ناامیدکننده بود و به نظر میاد خیلی از مهمانان زمان زیادی رو صرف چکاین کردند. وجود مشکلاتی در درب اتاق! اتاق آماده نبود. عدم وجود کارکنان کافی در پذیرش برای رسیدگی به تعداد زیاد مهمانان. عدم ارائه لوازم بهداشتی لازم در سرویس بهداشتی با توجه به اینکه هتل پنج ستاره است و قیمت و رتبه بالایی داره. تعدادش کم بود. وجود حشره در اتاق. ماده زرد رنگی از آب دستشویی بیرون میآمد زمانی که برای اولین بار شیر آب رو باز میکردی.
حس لوکسی داره، عاشق مجسمههای فیل بابار هستم، سقفهای بلند، گلهای تازه زیاد و رنگهای انتخاب شده - آبی/صورتی. تختها و رختخواب خیلی راحت بودن، اتاق سوئیت بزرگ و راحت در طبقه هفتم و سرویس بهداشتی خوب بود.
غذای رستوران نسبت به انتظاری که از غذاهای ایتالیایی داشتم، خیلی خوب نبود و اصالت نداشت، ولی باز هم خوب بود. میشه یک قفسه نزدیک به آب برای دوش بلند بذارید چون رفت و برگشت به سمت شامپو و صابون کمی خطرناک میشه. تعداد زیاد کارکنان - مدیر، دستیار مدیر، کارکنان نظافت برای پاک کردن لکههای آب خیلی سریع بودن... ولی نفر اول میتوانست این کار رو انجام بده... جالب بود که پیامرسانی به کارکنان نظافت در عرض ۲۰ ثانیه انجام شد!
موقعیت خوبه. جای آرامی هست. تنوع رستورانها خوبه. نظافت امکانات.
خدمات کند بود. لوازم بهداشتی و مسواک ارائه نشده بود. ارزش مالی. من خیلی قبل از رسیدن به هتل درخواست تخت کودک داشتم، اما تخت داده نشد.
این یکی از بهترین اقامتهایم بود که من رو خیلی خوشحال و راحت کرد.
همهچیز عالی بود.
هیچ چیزی.
همه چیز
اتاق خیلی تمیز با تختهای فوقالعاده راحت. اگر دنبال خواب شب خوبی هستید، این هتل جای مناسبیه.
چه جای باکلاسی! حتماً دوباره میرم.
قشنگ بود ولی امیدوارم ایرادهایی که گفتم رو برطرف کنن.
خیلی شیک و مجلل بود، دکوراسیون و وسایلش نئوکلاسیک بود. عایق صداش خوب بود، اتاق خیلی راحت بود و حسابی به خانواده خوش گذشت. لوازم بهداشتیش بوی خیلی خوبی داشت. پرسنل پذیرش تلفنی خیلی خوب جواب میدادن. پارکینگدارها خیلی همکاری میکردن، سریع و خوشبرخورد بودن. استفاده از اسپا برای مهمانها رایگانه.
اول از همه، فرآیند پذیرش خیلی کند بود. معطلی برای انجام کارها حدود 45-40 دقیقه طول کشید و کلید اتاق رو تقریباً یک ساعت بعد تحویل گرفتم. متاسفانه خیلی از مهمونها موقع پذیرش معطل شده بودن. در اتاق مشکل داشت و تعمیر میخواست! انگار اتاق آماده نبود. پرسنل پذیرش برای رسیدگی به این همه مهمون کافی نبودن. توی سرویس بهداشتی وسایل شخصی کافی نبود، در حالی که اینجا یه هتل پنج ستاره با قیمت بالاست و مقدار وسایل خیلی کم بود. توی اتاق یه حشره دیدم. وقتی شیر آب سرویس بهداشتی رو برای اولین بار باز میکردی، یه ماده زرد رنگ ازش میومد.
حس لوکس بودن داشت، عاشق مجسمه های فیل بابار، سقف های بلند، فراوانی گل های تازه و رنگ های انتخاب شده - آبی / صورتی شدم. تخت ها و ملافه ها / بالش ها بسیار راحت، سوئیت با اندازه خوب در طبقه 7 و حمام خوب بود.
غذا در رستوران کمتر از حد انتظار خوب بود زیرا سبک ایتالیایی، معتبر نبود، اما هنوز هم کاملاً خوب است. می توان یک قفسه نزدیکتر به آب در دوش بلند قرار داد زیرا خطر لغزش بیشتر است که به عقب و جلو به شامپو / نرم کننده / صابون او می رود. تعداد لایه های کارکنان - مدیر / دستیار مدیر / پرسنل نظافت برای پاک کردن مقداری لکه آب از آب ... سریع بود .... اما شخص اول می توانست این کار را انجام دهد ... اما فقط از سایت محافظت شده بود - چشمگیر بود که ارتباط پیام به پرسنل نظافت در عرض 20 ثانیه انجام شد!
یکی از بهترین اقامتهایی بود که داشتم و خیلی خوشحال و راحت بودم.
همه چی عالی بود.
هیچی
همهچیز
اتاق خیلی تمیز بود و تختها فوقالعاده راحت بودن. اگه میخواهید شب خوبی بخوابید، این هتل جای مناسبیه.
مکان خیلی عالیه و حتماً دوباره انتخابش میکنم.
زیباست اما امیدوارم مشکلات منفی ذکر شده رفع بشه.
لوکس بودن، مبلمان، طراحی نیو کلاسیک. عایق صدا، راحتی اتاق مثل خانه. بوی خیلی خوب مایعات حمام. پاسخگویی خوب به درخواستهای تلفنی. کارکنان پارکینگ خیلی کمککننده، سریع و مهربان. اسپا برای مهمانها رایگان.
اول از همه، روند ورود به هتل خیلی کند بود، حدود 40-45 دقیقه برای انجام مراحل چکاین طول کشید و من کلید اتاق رو تقریباً بعد از یک ساعت گرفتم. این خیلی ناامیدکننده بود و به نظر میرسید که خیلی از مهمانها هم با همین مشکل مواجه شدند. همچنین، در اتاق تعمیراتی در حال انجام بود و اتاق آماده نبود. تعداد پرسنل پذیرش برای خدمترسانی به تعداد زیاد مهمانها کم بود. در سرویس بهداشتی، با توجه به اینکه هتل پنج ستاره است، باید لوازم بهداشتی بیشتری در دسترس بود، اما کم بود. همچنین، یک حشره در اتاق پیدا کردم. وقتی برای اولین بار درب سرویس بهداشتی رو باز کردم، آب از درب به رنگ زرد خارج میشد.
احساس لوکسی دارم، مجسمههای فیل بابار رو دوست دارم، سقفهای بلند، تعداد زیادی گلهای تازه و رنگهای انتخابی مثل آبی و صورتی. تختها و روتختیها خیلی راحت بودن، اتاق مناسب و اندازهاش هم خوب بود و حمام هم عالی بود.
غذای رستوران خیلی بهتر از حد انتظار نبود. به سبک ایتالیایی بود ولی اصالت نداشت، با این حال هنوز هم خوب بود. میشد یه طاقچه نزدیک آب در دوش بلند قرار میداد تا احتمال لیز خوردن کمتر بشه وقتی میرید و میاید برای شامپو، نرمکننده یا صابون. تعداد زیاد پرسنل شامل مدیر، معاون مدیر، پرسنل نظافت برای پاک کردن لکههای آب سریع عمل میکردن، اما نفر اول میتونست این کار رو انجام بده. جالب این بود که پیام به پرسنل نظافت در عرض 20 ثانیه منتقل شد!
یکی از بهترین اقامتهای من بود که خیلی خوشحال و راحت شدم
همه چیز عالی بود
هیچ چیزی
همه چیز
اتاق خیلی تمیز با تختهای فوقالعاده راحت. اگه میخواهید شب خوبی بخوابید، این هتل جاییه که باید برید.
مکان خیلی شیک و من حتماً دوباره به اینجا میام
خوب ولی امیدوارم مشکلات ذکر شده برطرف بشه.
لوکس بودن، اثاثیه، طراحی نئوکلاسیک. عایق صدا، راحتی در اتاق و راحتی تخت. بوی خوش مواد بهداشتی حمام. پاسخگویی خوب پرسنل از طریق تلفن. پرسنل پارکینگ خیلی کمککننده و سریع بودن. اسپا برای مهمانها رایگان بود.
اول از همه، فرایند چکاین خیلی کند بود و حدود ۴۵-۴۰ دقیقه طول کشید تا پروسه ثبتنام کامل بشه و کلید اتاق رو بعد از تقریبا یک ساعت گرفتم. این واقعا ناامیدکننده بود و فکر میکنم خیلی از مهمانها زمان زیادی برای چکاین تلف کردن. اتاق آماده نبود و درب اتاق نیاز به تعمیر داشت. پرسنل پذیرش برای خدمترسانی به تعداد زیاد مهمانها کافی نبودن. لوازم بهداشتی در سرویس بهداشتی به اندازه کافی برای یک هتل پنج ستاره نبود و کمبود داشت. در داخل اتاق حشره پیدا شد. وقتی اولین بار درب سرویس بهداشتی رو باز کردم، آب زرد رنگ از شیر خارج میشد.
احساس لوکس، دوست داشتم مجسمههای فیل بابر رو، سقفهای بلند، تعداد زیاد گلهای تازه و رنگهای انتخابی – آبی و صورتی. تختها و بالشها خیلی راحت بودن، سوئیت بزرگ در طبقه هفتم و حمام خوب.
غذای رستوران به اندازهای که انتظار میرفت خوب نبود، به سبک ایتالیایی بود ولی اصلاً اصیل نبود، ولی با این حال خوب بود. شاید بشه یک قفسه نزدیک به آب در دوش نصب کرد چون ریسک لیز خوردن زیاد میشه وقتی که به جلو و عقب میرید برای شامپو/کاندیشنر/صابون. تعداد زیاد پرسنل - مدیر، دستیار مدیر، پرسنل نظافت برای پاک کردن لکه آب از روی زمین خیلی سریع بودن... اما شخص اول میتوانست این کار رو انجام بده، ولی در کل خوب بود و این که پیام به پرسنل نظافت در ۲۰ ثانیه بهشون منتقل شد واقعاً جالب بود!
موقعیت خوبه مکان آرام تنوع رستورانها تمیزی امکانات
خدمات کند لوازم بهداشتی و مسواک نذاشته بودن ارزش مالی من قبل از رسیدنم درخواست تخت بچه کرده بودم، ولی تخت رو برام آماده نکردن
اقامت عالی. سطح بالا.
هتل رو خیلی دوست داشتم. ولی متاسفانه من درخواست تخت اضافه داده بودم و با اینکه ۴ روز در هتل اقامت داشتم، تخت رو دریافت نکردم.
تخت اضافه رو به من ندادن.
خوب
تمیز، راحت، اتاقهای شگفتانگیز
صبحانه گزینهها و تنوع کافی نداشت.
این یکی از بهترین اقامتها بود که خیلی خوشحال و راحت شدم
همهچیز عالی بود
هیچ چیزی
همه چیز
اتاق خیلی تمیز با تختهای بسیار راحت. اگر میخواهید شب خوبی بخوابید، این هتل جاییه که باید برید.
مکان عالی و قطعاً دوباره به اینجا میام
خوب بود ولی امیدوارم مشکلات ذکر شده حل بشه.
لوکس بودن، مبلمان، طراحی نیو کلاسیک. عایق صدا، راحتی در اتاق و راحتی تخت. بوی خوش لوازم حمام. پاسخگویی عالی به درخواستهای تلفنی مهمانان. خدمه پارکینگ خیلی همکاری میکنند و سریع عمل میکنند. اسپا برای مهمانان رایگان است.
اول از همه، فرایند چکاین خیلی کند بود، ۴۰-۴۵ دقیقه طول کشید تا مراحل ثبتنام انجام بشه و بعد از نزدیک به یک ساعت کلید اتاق رو گرفتم. این بزرگترین نقطه منفی بود که فکر میکنم خیلی از مهمانان هم همین مشکل رو داشتند. اتاق هنوز آماده نبود و تعمیرات در درب اتاق انجام میشد. کارکنان پذیرش به اندازه کافی نبودند برای رسیدگی به تعداد زیاد مهمانها. عدم تأمین لوازم بهداشتی لازم در سرویس بهداشتی با توجه به اینکه هتل پنج ستاره هست و قیمت بالایی دارد. مقدارش کم بود. وجود حشره در داخل اتاق. ماده زردی که از شیر آب سرویس بهداشتی هنگام باز کردن اولین بار بیرون میآمد.
احساس لوکسی داره، مجسمههای فیل بابار رو دوست داشتم، سقفهای بلند، گلهای تازه و رنگهای انتخاب شده مثل آبی/صورتی. تختها و رختخواب خیلی راحت بودن، اتاق نسبتا بزرگی در طبقه هفتم با سرویس بهداشتی خوب.
غذا در رستوران نسبت به انتظارات من از غذاهای ایتالیایی کمتر بود و اصالت نداشت، ولی با این حال هنوز خوب بود. میشد یک طبقه نزدیکتر به آب در دوش نصب کرد چون خطر لیز خوردن موقع برگشتن و بردن شامپو/صابون بیشتر بود. تعداد زیاد پرسنل از جمله مدیر، دستیار مدیر و کارکنان نظافت برای پاک کردن لکههای آب خیلی سریع بودند، اما فرد اول میتوانست این کار رو انجام بده.
موقعیت خوب است. مکان آرامی است. تنوع رستورانها. نظافت امکانات.
خدمات کند. عدم وجود لوازم بهداشتی و مسواک. ارزش مالی. من چندین روز قبل از ورود درخواست تخت کودک کردم، اما تخت برای من فراهم نشد.
اقامت زیبا. سطح بالا.
هتل خیلی خوب بود. ولی متاسفانه من درخواست تخت اضافی داده بودم و باوجود اینکه چهار روز در هتل اقامت داشتم، تخت اضافی رو دریافت نکردم.
تخت اضافی به من داده نشد.
خوب
تمیز، راحت، اتاقهای شگفتانگیز
صبحانه گزینهها و تنوع کافی نداشت.
این یکی از بهترین اقامتها بود که خیلی خوشحال و راحت شدم
همهچیز عالی بود
هیچ چیزی
همهچیز
اتاق خیلی تمیز با تختهای بسیار راحت. اگر میخواهید شب خوبی بخوابید، این هتل جاییه که باید برید.
مکان خیلی شیکه و قطعا دوباره به اینجا میام
خوب بود، ولی امیدوارم مشکلات ذکر شده حل بشه.
لاکچری بودن، مبلمان، طراحی نیو کلاسیک. عایق صدا، راحتی در اتاق و راحتی برای خانواده. بوی خوب مایعات حمام. پاسخگویی خدمات به اتاق از طریق تلفن عالی. پرسنل پارکینگ خیلی کمککننده و سریع بودن. استفاده از اسپای رایگان برای مهمانها.
اول از همه، فرآیند چکاین خیلی کند بود. حدود ۴۰-۴۵ دقیقه طول کشید تا فرایند ثبتنام انجام بشه و من حدود یک ساعت بعد از ورودم کلید اتاق رو گرفتم. این یکی از بدترین تجربیات من بود و احتمالا خیلی از مهمانها زمان زیادی رو برای چکاین تلف کردند. درب اتاق به تعمیر نیاز داشت و اتاق آماده نبود. هیچ پرسنلی برای سرویسدهی به تعداد زیاد مهمانها در دسترس نبود. لوازم بهداشتی مناسب برای یک هتل پنجستاره و قیمت بالا در دسترس نبود و مقدارش کم بود. یک حشره داخل اتاق پیدا کردم. وقتی برای اولین بار درب سرویس بهداشتی رو باز کردم، مایعی زرد از اون خارج شد.
احساس لاکچری بودن، از مجسمههای فیل بابار خوشم اومد، سقفهای بلند، گلهای تازه زیاد و رنگهای انتخابی مثل آبی و صورتی. تختها و روتختیها و بالشها خیلی راحت بودن، سوئیت اندازه مناسبی داشت و حمام خوب بود.
غذای رستوران به اندازهای که انتظار میرفت خوب نبود و استایل ایتالیایی هم اصالت نداشت، ولی با این حال هنوز خوب بود. میشد قفسهای نزدیکتر به آب در دوش بلند قرار بدن، چون برگشتن به سمت شامپو و صابون ممکن بود خطر افتادن داشته باشه. تعداد لایههای مختلف پرسنل مثل مدیر، دستیار مدیر و کارکنان نظافت برای پاک کردن لکههای آب خیلی سریع بودن، ولی شخص اول میتوانست این کار رو انجام بده. نکته قابل توجه اینکه پیام به پرسنل نظافت در عرض ۲۰ ثانیه رسید!