هتل د پیرامید ات گرند اویسیس

هتل د پیرامید ات گرند اویسیسThe Pyramid at Grand Oasis

7.5از 10 امتیاز کاربران مشاهده نظرات
شهر موقعیت هتل / کینتانای رو / مکزیک
ستاره هتل / 5 ستاره
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟ثبت نظر جدید

درباره هتل د پیرامید ات گرند اویسیس

هتل پیرامید ات گرند اوسیس در قلب منطقه هتل‌های کانکون واقع شده است و به مهمانان خود رستوران‌ها و استخر روباز ارائه می‌دهد. اتاق‌های روشن و جادار دارای تهویه مطبوع هستند. امکانات موجود شامل تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌های کابلی، گاوصندوق و مبلمان فضای باز می‌باشد. حمام کامل شامل لوازم بهداشتی رایگان است و ممکن است وان یا دوش داشته باشد. هتل پیرامید ات گرند اوسیس همچنین شامل زمین‌های تنیس و یک مرکز تناسب اندام به عنوان بخشی از امکانات خود است. سرگرمی شبانه با نمایش، دیسکو و سالن مشترک نیز از ویژگی‌هایی است که مهمانان در اینجا پیدا خواهند کرد. اطراف هتل برای انجام فعالیت‌هایی مانند شنا با لوله، غواصی و بادسواری مناسب است. مرکز خرید لا ایسلا، یک مرکز خرید شیک با فروشگاه‌های طراحان و برندها، رستوران‌ها و بارها، 0.7 مایل از این مجموعه فاصله دارد. فرودگاه بین‌المللی کانکون را می‌توان در 30 دقیقه رانندگی رسید. زوج‌ها به‌ویژه موقعیت...

امکانات و تفریحات هتل د پیرامید ات گرند اویسیس

سرویس بهداشتی و حمام
  • دستمال توالت
  • حوله
  • سرویس بهداشتی
  • لوازم بهداشتی رایگان
  • سشوار
  • دوش حمام
  • حمام اختصاصی
  • لباس حمام

سیاست‌های هتل

زمان وروداز ساعت 3 بعد از ظهر
زمان خروجتا ساعت 12 ظهر
محدودیت سنیهیچ محدودیت سنی برای چک‌این وجود ندارد
حیوانات خانگیحیوانات خانگی مجاز نیستند

مراکز اطراف و نزدیک هتل

نزدیک به هتل
  • مونومنتو3.4 mi
  • پارک کودک DIF7 mi
  • یونیداد دیپورتوا لومباردو تولدانو8 mi
  • موندو آ8 mi
  • پارک شهری اکولوژیکا کابا8 mi
  • پارک اس ام 318 mi
  • پارک اکولوژیکا امبلیگو وردی8 mi
  • پارک اس ام 278 mi
  • پارک اس ام 298 mi
  • لا رجویا10 mi
رستوران‌ها و کافه‌ها
  • [رستوران] کانکون مارکت20 yd
  • کافه/بار بولداگ کافه20 yd
  • [رستوران] آوت بک استیک هاوس40 yd
جاذبه‌های برتر
  • موزه مایا3.4 mi
  • ویرانه‌های مایایی ال ری4.4 mi
  • پارک لاس پالاپاس7 mi
سواحل اطراف
  • ساحل ال ری100 yd
  • پلایا چاک مول0.8 mi
  • پلایا مارلین0.9 mi
  • پلایا گاویوتا آزرول1.2 mi
  • ساحل آنچا2.1 mi

آدرس و موقعیت هتل د پیرامید ات گرند اویسیس

Blvd. Kulculcan Km 16.5, 77500 Cancún, Mexico

سوالات متداول

چه نوع اتاقی می‌توانم در هتل پیرامید ات گرند اوسیس رزرو کنم؟گزینه‌های اتاق در هتل پیرامید ات گرند اوسیس شامل: سوئیت دوبل می‌باشد.
هتل پیرامید ات گرند اوسیس تا ساحل چقدر فاصله دارد؟نزدیک‌ترین ساحل 100 یارد از هتل پیرامید ات گرند اوسیس فاصله دارد. تمام مسافت‌ها به صورت خطی اندازه‌گیری شده‌اند. مسافت‌های واقعی ممکن است متفاوت باشند.
هتل پیرامید ات گرند اوسیس تا مرکز کانکون چقدر فاصله دارد؟هتل پیرامید ات گرند اوسیس 5.6 مایل از مرکز کانکون فاصله دارد. تمام مسافت‌ها به صورت خطی اندازه‌گیری شده‌اند. مسافت‌های واقعی ممکن است متفاوت باشند.
هزینه اقامت در هتل پیرامید ات گرند اوسیس چقدر است؟قیمت‌ها در هتل پیرامید ات گرند اوسیس ممکن است بسته به تاریخ اقامت و سیاست‌های هتل متفاوت باشد.
آیا هتل پیرامید ات گرند اوسیس استخر دارد؟بله، این هتل استخر دارد. برای مشاهده جزئیات مربوط به استخر و دیگر امکانات، این صفحه را بررسی کنید.
زمان‌های چک‌این و چک‌اوت در هتل پیرامید ات گرند اوسیس چه زمانی است؟چک‌این در هتل پیرامید ات گرند اوسیس از ساعت 3 بعد از ظهر آغاز می‌شود و چک‌اوت تا ساعت 12 ظهر امکان‌پذیر است.
آیا هتل پیرامید ات گرند اوسیس رستوران دارد؟هتل پیرامید ات گرند اوسیس دارای 15 رستوران است: رستوران ایتالیایی دوس لوناس، سالن غذاخوری مارکت پلیس، گریل و غذاهای دریایی کارایه، استیک هاوس باهیا، گریل هیپی کائوکا،...
چه کارهایی می‌توان در هتل پیرامید ات گرند اوسیس انجام داد؟هتل پیرامید ات گرند اوسیس فعالیت‌ها و خدمات زیر را ارائه می‌دهد (ممکن است هزینه اضافی داشته باشد): اسپا، مرکز تناسب اندام، ماساژ، زمین بازی، بیلیارد، اتاق بازی،...

امتیازات و نظرات میهمانان هتل د پیرامید ات گرند اویسیس

7.5از 10 امتیاز کاربران
کارکنان
7.4
امکانات
7.5
پاکیزگی
7.7
راحتی
7.7
نسبت ارزش به هزینه
7.2
موقعیت
8.5
Wifi رایگان
6.7
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟نظرات ارزشمندتون رو با سایرین به اشتراک بگذارید ❤️ثبت نظر جدید
خلاصه دیدگاه‌ها
تولید شده با هوش مصنوعی
هتل د پیرامید ات گرند اویسیس دارای موقعیت مکانی عالی و امکانات متنوعی است، اما نظرات کاربران نشان می‌دهد که این هتل با مشکلاتی جدی در زمینه خدمات، برخورد پرسنل، کیفیت غذا، نظافت، و مدیریت رزرو و امکانات روبرو است. بسیاری از مهمانان از برخورد نامناسب پرسنل، صف‌های طولانی در رستوران‌ها، کمبود امکانات رفاهی، و عدم تطابق خدمات ارائه شده با پکیج‌های خریداری شده ناراضی بوده‌اند. همچنین، قدیمی بودن تاسیسات و کمبود نظافت نیز از جمله مشکلات مطرح شده است. در مقابل، برخی از مهمانان از موقعیت مکانی هتل، استخر بزرگ، و منظره خوب اتاق‌ها راضی بوده‌اند.
نکات مثبت
موقعیت مکانی عالی (نزدیک ساحل)
استخر بزرگ
منظره خوب اتاق‌ها (در طبقات بالا)
تنوع رستوران‌ها و غذاها (به‌طور کلی)
فضای هتل و محوطه
وجود امکانات و سرگرمی ها
نکات منفی
برخورد نامناسب و غیرحرفه‌ای پرسنل (به‌خصوص در قسمت پذیرش)
کیفیت پایین غذا و تنوع کم در بوفه (صف های طولانی)
مشکلات در رزرو رستوران‌ها و تخت‌های ساحلی
عدم رعایت خدمات پکیج‌های خریداری شده (به‌خصوص پکیج‌های "همه چیز تمام")
قدیمی بودن تاسیسات و نیاز به بازسازی
کمبود نظافت و نگهداری
مشکلات مربوط به وای‌فای
سروصدا در اتاق ها و راهرو ها
باندبازی برخی از کارکنان
این خلاصه ممکن است دقیق نباشد

نظرات میهمانان هتل د پیرامید ات گرند اویسیس

Javier
نوشته شده درپنج‌شنبه, 25 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 16 بهمن 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

برخورد پرسنل خیلی بد بود، مخصوصا توی قسمت پذیرش

نکات مثبت

غذا تازه نبود

نکات منفی

پرسنل قسمت پذیرش اصلا خوب نبودن

Figueiredo
نوشته شده درچهارشنبه, 24 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 15 بهمن 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

افتضاح

نکات مثبت

موقعیت مکانی هتل

نکات منفی

سروصدا توی اتاق زیاد بود و کارمندها هیچ کاری برای حلش نکردن

Maurine
نوشته شده درچهارشنبه, 24 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 12 بهمن 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

برای تخت‌های بالی هم پول می‌گیرن، با اینکه توی دسته بندی اتاق من شاملش می‌شد. کارمندها یه جورایی باندبازی دارن.

نکات مثبت

انتخاب رستوران‌ها و غذا

نکات منفی

من اتاق سیان کان رو گرفته بودم که مثلا بهترینه و دسترسی به تخت‌های بالی باید داشته باشم. ولی کارمندها یه باندبازی دارن و برای استفاده ازشون پول اضافه می‌گیرن، با اینکه جزو امکانات اتاق بود. وقتی رفتم حموم، اومدن وسایلم رو برداشتن و از اون تخت بردن یه تخت دیگه که خیلی دورتر بود! کی بهشون اجازه داده به وسایل شخصی من دست بزنن؟ این دیگه خیلی زور داره.

René
نوشته شده دردوشنبه, 22 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اگه اتاق تو قسمت بالا باشه، منظره‌اش خیلی خوبه

نکات منفی

همه چی اوکی بود

Henry
نوشته شده دردوشنبه, 22 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 17 بهمن 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

بد نبود

نکات مثبت

دو تا از رستوران‌ها عالی بودن! بقیه چیزها بد نبود. اتاق توی ساحل هم خوب بود

نکات منفی

خیلی تمیز نبود، بیشتر رستوران‌ها در حد متوسط بودن

Russ
نوشته شده دردوشنبه, 22 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 14 بهمن 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت مکانی عالی لب ساحل

نکات منفی

غذا خیلی خوب نبود. نوشیدنی تو بعضی از رستوران‌ها شامل پکیج نبود، با اینکه تو بقیه رستوران‌های هتل شاملش می‌شد.

Brenda
نوشته شده دریکشنبه, 21 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 12 بهمن 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چی عالی بود

Gabriela
نوشته شده درشنبه, 20 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 14 بهمن 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

امکانات

نکات منفی

شاید اینکه رستوران‌هایی بود که باید پول میدادی

Ramirez
نوشته شده درپنج‌شنبه, 18 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 10 بهمن 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

چه پول هدر دادنی بود این هتل

نکات مثبت

موقعیت مکانی و فضاهای عمومی هتل خیلی خوبه.

نکات منفی

۹۸% پرسنل بداخلاق و کم‌خدمت بودن، خیلی بد برخورد میکنن، موقع سرویس‌دهی حتی به آدم نگاه هم نمیکنن. صف‌های طولانی تو رستوران‌ها در حد یه هتل خیلی پایین‌تره، در صورتی که اینجا ۵ ستاره‌ست و پول یه ۵ ستاره رو میدی. تو صبحانه تو بوفه فقط یه خانوم هست که برای صدها مهمون املت درست میکنه، که باعث میشه صف‌های خیلی طولانی تشکیل بشه، یه همچین چیزی برای پولی که بابت اقامت میدی، باورنکردنیه، همینطور پر کردن شیر، شیر طعم‌دار، بیکن تقریبا غیرممکن بود چون اصلا نبود و همیشه میگفتن ۱۰ دقیقه دیگه میارن. رزرو تو رستوران‌هایی که باید رزرو کنی، غیرممکنه، هیچوقت جا نداره و وقتی میری رستوران میبینی میزها خالیه، این خیلی بده چون فقط نشون میده که رد کردن رزروها فقط برای اینه که هزینه‌های عملیاتی هتل رو پایین بیارن. وای‌فای افتضاحه، حتی مجبور شدم یه بسته اینترنت از یه شرکت دیگه بخرم چون شبکه هتل اصلا در دسترس نبود. زنگ میزدم که بار رو پر کنن، هیچ فایده‌ای نداشت، میگفتن الان میان پر میکنن و فقط یه روز قبل از اینکه برم این کارو کردن. در کل تجربه‌ای که تو این هتل داشتم اینه که بهتون پیشنهاد میکنم اینجا اقامت نکنین، من که دیگه برنمیگردم و با مهمونای آرژانتینی که اتفاقی تو فرودگاه سر همین موضوع با هم حرف میزدیم، کاملا موافق بودیم که تو طول اقامت‌مون برخوردشون خیلی بد بود.

Tet
نوشته شده درپنج‌شنبه, 18 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 12 بهمن 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

یه نمای عالی از اقیانوس

نکات مثبت

استخر خیلی بزرگه، طاووس‌هاش، اتاقش خوبه، نماش قشنگه، طبیعت هتل، با اینکه ساحل کم بود، قدرت دریا

نکات منفی

امکاناتش قدیمیه، درک میکنم یه هتل خیلی خیلی قدیمیه، و خب تخفیف‌هاش خوبه با توجه به قیمت‌ها، برای همین مهموناش زیادن و حس میکنم نمیتونن به این همه آدم سرویس بدن، تمیزی و نگهداری کمه، مثلا سرویس بهداشتی استخرها، خب متاسفانه مردم هم خیلی کثیفن، تربیت ندارن، پرسنل نظافت نیست که دائم تمیز کنن، کارمندا بعضیاشون خوبن ولی بعضیا انگار دارن لطف میکنن، محوطه کثیفه فقط یه بار رفتم اونجا شب‌ها مردم جمع میشن و با بلندگو تفریح میکنن، تو راهروها بعضیا با صدای بلند آواز میخوندن خیلی بی‌ملاحظه بودن و خب درک میکنم چون همه چی تموم شده، با یه کم نوشیدنی انگار دیگه فردا نداره. خیلی‌ها بیش از حد نوشیدنی مصرف میکنن. دریای قشنگ یکی از بهترین ساحل‌هاست با اینکه مد بالا اومد و درختا و سایه‌بونا رو برد و ساحل خیلی کوچیک شد، ولی خیلی قشنگه، یه مشکل دیگه صف‌های طولانیه برای همه چی، خب تعطیلات بود دیگه، مردم صبح زود پا میشن که صندلی ساحلی رزرو کنن که اصلا هم قرار نیست استفاده کنن، برنامه سرگرم‌کننده تو لابی خوب بود، بقیه رو ندیدم، غذای بوفه‌ها قابل قبوله، تنوع داره میوه نیست آبمیوه و آب طبیعی نیست درک میکنم چون خیلی مهمون داریم، ایده دستگاه‌ها برای اینکه زودتر کارهای خروج‌تو انجام بدی خیلی خوبه چون برای انجام دادنش صفه، چون ما وی‌آی‌پی بودیم یه رستوران بود که باید پول میدادی ولی برای ما حساب میشد، رستوران میرامار، گارسون‌ها و کاپیتانش خیلی باادب و سرویس‌دهی‌شون خوب بود، غذاش خیلی خوب بود برای ما حساب میشد، تنوع آدم‌ها زیاد بود، خیلی خوش گذشت خیلی تعریف بد شنیدم ولی خب اگه یه آدم خیلی سطح بالا باشی خب جاهای بهتری هم هست مثل ولاس که شبی ۳۰۰۰۰ برات درمیاد، قدم زدن تو هتل تو بعد از ظهر و شب خیلی لذت‌بخشه میتونست خیلی بهتر باشه ولی خب قیمتاش هم غیرقابل دسترس میشد. میشه گفت یه هتل مردمیه.

Bouton
نوشته شده درپنج‌شنبه, 18 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 12 بهمن 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

بهتره نرید چون خدمات همه‌جانبه رو رعایت نمیکنن.

نکات مثبت

فضا، باغ راحتی اتاق

نکات منفی

ما در اصل یه پکیج همه‌جانبه برای دو نفر رزرو کردیم. وقتی رسیدیم ازمون خواستن برای نفر دوم ۱۲۵ یورو در روز اضافه پرداخت کنیم! اتاقی که رزرو کرده بودیم نوشته بود منظره دریا / منظره تالاب بدون اینکه کلمه 'یا' رو بزنه. باید اینو واضح‌تر مشخص کنن. ما تو قسمت سیان کان فقط برای بزرگسالان رزرو کردیم ولی قسمت مخصوص بزرگسالان واقعی وجود نداره. باید استخر و رستوران‌ها رو با بقیه مهمونا شریک بشید. پس دارن خدماتی رو میفروشن که با واقعیت مطابقت نداره. پکیج همه‌جانبه باید شامل اینا باشه: - دسترسی به رستوران‌ها از جمله رستوران‌های مخصوص بزرگسالان: ولی این دسترسی برای مهمونایی که پول اضافه میدن هم اوکیه و هیچ اولویتی وجود نداره - قسمت مخصوص بزرگسالان وجود نداره و باید استخر رو با همه شریک بشی و تعداد صندلی‌های آفتاب‌گیر کافی نیست. باید ساعت ۷ صبح بیدار شی که صندلیتو رزرو کنی. این اون تعطیلاتی نیست که انتظارشو داری. - با پکیج قسمت بزرگسالان، دسترسی به 'تخت‌های بالی' 'کلاب‌های ساحلی' وجود داره ولی فقط با رزرو. وقتی رسیدیم اولین جاهای خالی تو هر ۳ تا 'کلاب ساحلی' بعد از تاریخ رفتن ما بود. دوباره یه خدماتی که میفروشن ولی قابل انجام نیست. این هتل یه تله توریستی واقعیه و بهتره ازش دوری کنید. متاسفانه فضا خیلی قشنگه.

Javier
نوشته شده درپنج‌شنبه, 25 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 16 بهمن 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

برخورد پرسنل خیلی بد بود، مخصوصا تو قسمت پذیرش

نکات مثبت

غذاها تازه نبودن

نکات منفی

برخورد پرسنل قسمت پذیرش اصلا خوب نبود

Figueiredo
نوشته شده درچهارشنبه, 24 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 15 بهمن 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

افتضاح

نکات مثبت

موقعیت هتل

نکات منفی

صدای زیاد تو اتاق و اینکه کارمندها هیچ کاری برای حل کردنش نکردن

Maurine
نوشته شده درچهارشنبه, 24 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 12 بهمن 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

برای تخت‌های ساحلی پول می‌گیرن، حتی اگه تو پکیجت باشه. انگار کارمندها یه باند شدن

نکات مثبت

تنوع رستوران‌ها و غذاها

نکات منفی

من پکیج 'سیان کان' رو گرفته بودم که گرون‌ترین پکیجه و باید تخت‌های ساحلی رایگان داشته باشم، ولی کارمندها یه باند شدن و بابت استفاده از تخت‌ها پول اضافه می‌گیرن، در صورتی که تو امکانات پکیجم هست. وقتی هم رفتم شنا، اومدن وسایلامو برداشتن و از اون تخت بردن یه تخت دیگه که خیلی دورتر بود! کی بهشون اجازه داده به وسایل شخصی من دست بزنن؟ خیلی بی‌انصافیه.

René
نوشته شده دردوشنبه, 22 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اگه اتاقت تو قسمت بالا باشه، ویوش خیلی خوبه

نکات منفی

همه چی خوب بود

Henry
نوشته شده دردوشنبه, 22 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 17 بهمن 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

بد نبود

نکات مثبت

دو تا از رستوران‌ها عالی بودن! بقیه چیزا معمولی بود. اتاق کنار ساحل هم خوب بود

نکات منفی

خیلی تمیز نبود، بیشتر رستوران‌ها در حد معمولی بودن

Russ
نوشته شده دردوشنبه, 22 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 14 بهمن 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت ساحلی عالی

نکات منفی

کیفیت غذا خیلی چنگی به دل نمی‌زد. یه سری از رستوران‌ها نوشیدنی رو حساب می‌کردن، در صورتی که تو بقیه رستوران‌های هتل رایگان بود

Brenda
نوشته شده دریکشنبه, 21 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 12 بهمن 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه چی عالی بود

Gabriela
نوشته شده درشنبه, 20 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 14 بهمن 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

امکانات هتل

نکات منفی

شاید اینکه یه سری رستوران‌ها پولی بودن

Ramirez
نوشته شده درپنج‌شنبه, 18 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 10 بهمن 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

این هتل فقط پول دور ریختنه

نکات مثبت

موقعیت مکانی و فضاهای عمومی هتل خیلی خوبه.

نکات منفی

۹۸٪ پرسنل بداخلاق و بی‌ادبن، اصلا سرویس‌دهی خوبی ندارن، حتی موقع جواب دادن به آدم نگاه نمی‌کنن. صف‌های طولانی رستوران‌ها بیشتر شبیه هتل‌های خیلی پایین‌تره، نه یه هتل ۵ ستاره که بابتش پول میدی. سر صبحونه تو بوفه فقط یه خانم هست که برای صدها مهمون املت درست می‌کنه، که باعث می‌شه صف‌های خیلی طولانی تشکیل بشه، همچین چیزی با این قیمت اصلا قابل قبول نیست. همینطور پیدا کردن شیر، شیر طعم‌دار یا بیکن تقریبا غیرممکن بود، چون همیشه تموم شده بود و می‌گفتن ۱۰ دقیقه دیگه میارن. رزرو رستوران‌هایی که باید رزرو کنی هم غیر ممکنه، هیچ وقت جا ندارن، بعد میری می‌بینی رستوران خالیه، این نشون میده که فقط می‌خوان هزینه‌هاشون رو کم کنن. وای‌فای هم که افتضاح بود، مجبور شدم یه بسته اینترنت از یه شرکت دیگه بخرم، چون وای‌فای هتل اصلا کار نمی‌کرد. هرچی زنگ می‌زدم که بار رو پر کنن فایده نداشت، می‌گفتن الان میاریم ولی فقط روز قبل از رفتنم این کارو کردن. در کل تجربه‌ای که تو این هتل داشتم باعث می‌شه به هیچکس پیشنهادش نکنم، من که دیگه عمرا برم. اتفاقا تو فرودگاه با چند تا مسافر آرژانتینی هم که حرف می‌زدم، اونا هم دقیقا همین نظر رو داشتن و از سرویس‌دهی هتل خیلی ناراضی بودن.

Tet
نوشته شده درپنج‌شنبه, 18 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 12 بهمن 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

یه ویوی عالی از اقیانوس

نکات مثبت

استخر خیلی بزرگه، طاووس‌هاش قشنگن، اتاق خوبه، ویو عالیه، طبیعت هتل هم خوبه، هرچند ساحلش کم بود چون دریا خیلی طوفانی بود

نکات منفی

امکاناتش قدیمیه، خب می‌فهمم که هتل خیلی سال ساخت هست، تخفیف‌هاش هم خوبه با این قیمت‌ها. ولی خب مهمون‌ها خیلی زیادن و به نظر میاد نمی‌تونن به همه برسن. نظافت و نگهداریش کمه، مثلا سرویس بهداشتی‌های کنار استخر. متاسفانه خیلی از مهمون‌ها هم کثیف‌کاری می‌کنن و رعایت نمی‌کنن. پرسنل هم بعضی‌ها خوبن، بعضی‌ها هم انگار دارن لطف می‌کنن. اون محوطه کوچیکه‌اش هم کثیف بود، فقط یه بار رفتم. شب‌ها همه اونجا جمع میشن و با صدای بلند آهنگ گوش میدن. تو راهروها هم یه سری‌ها تا خرخره نوشیدنی خورده بودن و داد و بیداد می‌کردن، خیلی بی‌ملاحظه بودن، خب البته با این همه نوشیدنی که میدن دیگه کنترل از دستشون در میره. دریاش خیلی قشنگه، یکی از بهترین ساحل‌هاست، ولی خب سطح آب بالا اومده بود و یه سری از درختا و سایه‌بون‌ها رو برده بود و ساحل کوچیک شده بود. یه مشکل دیگه هم اینه که برای همه چی باید تو صف وایسی، خب البته چون ایام تعطیل بود. ملت صبح زود میرن جا رزرو می‌کنن که اصلا هم استفاده نمی‌کنن. برنامه‌های شبانه‌اش تو لابی خوب بود، بقیه رو ندیدم. غذای بوفه‌ها هم بد نبود، تنوع داشت ولی آبمیوه طبیعی نداشت، خب البته می‌فهمم چون مهمون‌ها خیلی زیادن. ایده دستگاه‌های تسریع چک‌اوت خیلی خوب بود چون برای چک‌اوت هم باید تو صف وایساد. چون ما VIP بودیم، یه رستوران پولی بود که برای ما رایگان بود، اسمش میرامار بود، گارسون‌ها و مسئولش خیلی خوب بودن و غذاش هم خیلی خوب بود. مهمون‌ها خیلی متنوع بودن، در کل خوش گذشت. یه سری نظرات خیلی بد داشت ولی خب اگه خیلی سطح بالا باشی خب هتل‌های بهتری هم هست مثل ولاس که شبی ۳۰۰۰۰ تومن در میاد. قدم زدن تو هتل شب‌ها خیلی خوبه. می‌تونست خیلی بهتر باشه ولی خب قیمتش هم خیلی بالاتر میرفت. میشه گفت یه هتل مردمیه.

Bouton
نوشته شده درپنج‌شنبه, 18 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 12 بهمن 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

اینجا نرید چون به سرویس 'همه چی تمومه' احترام نمیذارن.

نکات مثبت

فضا، باغ راحتی اتاق

نکات منفی

ما اول یه پکیج 'همه چی تمومه' برای دو نفر رزرو کردیم. وقتی رسیدیم، گفتن باید روزی ۱۲۵ یورو اضافه بدیم برای نفر دوم! اتاقی که رزرو کردیم زده بود 'دید به دریا/دید به تالاب' و حرف 'یا' بینش نبود. باید اینو درست مشخص کنن. ما توی قسمت 'فقط بزرگسالان سیان کان' رزرو کردیم ولی همچین جای مخصوص بزرگسالان نبود. باید استخر و رستوران‌ها رو با بقیه مهمونا شریک می‌شدیم. یه سرویسی رو به ما فروختن که اصلا با واقعیت یکی نبود. پکیج 'همه چی تمومه' باید شامل اینا می‌شد: - دسترسی به رستوران‌ها، مخصوصا اونایی که مخصوص بزرگسالان بود: ولی این دسترسی برای کسایی که پول اضافه می‌دادن هم اوکی بود و هیچ اولویتی وجود نداشت. - جای مخصوص بزرگسالان نداشت و باید استخر رو با همه شریک می‌شدیم و تعداد صندلی‌ها هم کافی نبود. باید ساعت ۷ صبح بیدار می‌شدی که صندلی رزرو کنی. این که دیگه تعطیلات نیست. - با پکیج قسمت بزرگسالان، دسترسی به 'تخت‌های بالی' توی 'کلاب ساحلی' باید داشتیم ولی فقط با رزرو. وقتی رسیدیم، تنها وقت خالی‌ای که داشتن بعد از رفتن ما بود. بازم یه سرویسی که فروختن ولی قابل استفاده نبود. این هتل یه تله توریستی واقعیه و باید ازش دوری کرد. حیف که فضا خیلی قشنگه.

Aney
نوشته شده درپنج‌شنبه, 18 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 13 بهمن 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

برخورد کارمندها در همه حال عالی بود

نکات منفی

فکر می‌کنم اگه همون اول همه امکانات دستبندها رو میگفتن بهتر بود، چون خیلی واضح نبود

Danilsa
نوشته شده درپنج‌شنبه, 18 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 13 بهمن 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

ما برای سالگرد سه سالگی‌مون و تعطیلات رفتیم.

نکات مثبت

فقط پرسنل رستوران ال میرادور خوب بودن

نکات منفی

از همون لحظه‌ای که وارد هتل می‌شید، میان سراغتون و می‌خوان شما رو به یه جلسه معرفی یه باشگاه تعطیلات ببرن. خیلی اصرار می‌کنن. خیلی از کارمندها هم یه جوری‌ان. لابی خیلی گرمه. صندلی ساحلی کم بود. بوفه برای این همه مهمون کوچیک بود.

Javier
نوشته شده درپنج‌شنبه, 25 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 16 بهمن 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

برخورد پرسنل خیلی بد بود، مخصوصا توی قسمت پذیرش

نکات مثبت

غذا تازه نبود

نکات منفی

پرسنل قسمت پذیرش اصلا خوب نبودن

Figueiredo
نوشته شده درچهارشنبه, 24 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 15 بهمن 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

افتضاح

نکات مثبت

موقعیت مکانی هتل

نکات منفی

سروصدا توی اتاق زیاد بود و کارمندها هیچ کاری برای حلش نکردن

Maurine
نوشته شده درچهارشنبه, 24 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 12 بهمن 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

برای تخت‌های بالی هم پول می‌گیرن، با اینکه توی دسته بندی اتاق من شاملش می‌شد. کارمندها یه جورایی باندبازی دارن.

نکات مثبت

انتخاب رستوران‌ها و غذا

نکات منفی

من اتاق سیان کان رو گرفته بودم که مثلا بهترینه و دسترسی به تخت‌های بالی باید داشته باشم. ولی کارمندها یه باندبازی دارن و برای استفاده ازشون پول اضافه می‌گیرن، با اینکه جزو امکانات اتاق بود. وقتی رفتم حموم، اومدن وسایلم رو برداشتن و از اون تخت بردن یه تخت دیگه که خیلی دورتر بود! کی بهشون اجازه داده به وسایل شخصی من دست بزنن؟ این دیگه خیلی زور داره.

René
نوشته شده دردوشنبه, 22 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اگه اتاق تو قسمت بالا باشه، منظره‌اش خیلی خوبه

نکات منفی

همه چی اوکی بود

Henry
نوشته شده دردوشنبه, 22 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 17 بهمن 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

بد نبود

نکات مثبت

دو تا از رستوران‌ها عالی بودن! بقیه چیزها بد نبود. اتاق توی ساحل هم خوب بود

نکات منفی

خیلی تمیز نبود، بیشتر رستوران‌ها در حد متوسط بودن

Russ
نوشته شده دردوشنبه, 22 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 14 بهمن 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت ساحلی عالی

نکات منفی

غذا خیلی چنگی به دل نمی‌زد. بعضی رستوران‌ها نوشیدنی رو شامل نمی‌شد، در صورتی که بقیه رستوران‌های همون مجموعه اینطور نبود.

Brenda
نوشته شده دریکشنبه, 21 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 12 بهمن 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه‌چی بی‌نقص بود

Gabriela
نوشته شده درشنبه, 20 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 14 بهمن 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

امکانات

نکات منفی

شاید اینکه رستوران‌های پولی وجود داشت

Ramirez
نوشته شده درپنج‌شنبه, 18 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 10 بهمن 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

این هتل یه جور دور ریختن پوله

نکات مثبت

موقعیت مکانی و فضاهای اجتماعی هتل خیلی خوبه.

نکات منفی

۹۸ درصد پرسنل بداخلاق و کم‌خدمت‌رسان هستن، خیلی بد سرویس می‌دن، حتی موقع سرویس دادن به آدما نگاه هم نمی‌کنن. صف‌های طولانی تو رستوران‌ها در حد یه هتل خیلی پایین‌تره، در صورتی که اینجا مثلاً ۵ ستاره‌ست و بابت ۵ ستاره پول می‌گیرن. سر صبحونه تو بوفه فقط یه خانوم هست که برای صدها مهمون تخم‌مرغ درست می‌کنه، که باعث می‌شه صف‌های خیلی طولانی تشکیل بشه، یه همچین چیزی با این قیمت اقامت غیرقابل تصوره، همین‌طور تأمین شیر، شیر طعم‌دار، بیکن تقریباً غیرممکن بود چون اصلاً نبود و همیشه می‌گفتن ۱۰ دقیقه دیگه میارن. رزرو تو هتل‌هایی که باید رزرو کنی غیرممکنه، هیچ‌وقت جا نیست و آدم از جلوی رستوران رد می‌شه می‌بینه میزها خالیه، این خیلی بده چون نشون می‌ده که رد کردن رزروها فقط برای اینه که هزینه‌های عملیاتی هتل رو کم کنن. وای‌فای افتضاحه، حتی مجبور شدم یه بسته اینترنت از یه شرکت بخرم چون شبکه هتل اصلاً در دسترس نبود. زنگ زدن برای اینکه بار رو پر کنن بی‌نتیجه بود، می‌گفتن می‌رن پرش می‌کنن و فقط روز قبل از رفتنم این کارو کردن. در کل تجربه‌ای که تو این هتل داشتم اینه که بهتون توصیه می‌کنم اینجا اقامت نکنین، من که دیگه برنمی‌گردم و با مهمونای آرژانتینی که اتفاقی تو فرودگاه سر همین موضوع با هم حرف زدیم، کاملاً با هم تو بد بودن خدمات در طول اقامت هم‌نظر بودیم.

Tet
نوشته شده درپنج‌شنبه, 18 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 12 بهمن 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

یه منظره عالی از اقیانوس

نکات مثبت

استخر خیلی بزرگه، طاووس‌هاش، اتاق خوبه، منظره‌ش قشنگه، طبیعت هتل با اینکه ساحلش کم بود به خاطر قدرت دریا

نکات منفی

تأسیساتش قدیمیه، می‌فهمم یه هتل خیلی خیلی قدیمیه، و خب تخفیف‌هاش با این قیمت‌ها خوبه، برای همین مهمون‌ها خیلی زیادن و حس می‌کنم نمی‌تونن به این همه آدم برسن، نظافت و نگهداری کمه، مثل دستشویی‌های استخر، خب متأسفانه مردم هم خیلی کثیفن، تربیت ندارن، نیروی خدماتی نیست که دائم تمیز کنه، کارمندها یه سری خوبن یه سری انگار دارن لطف می‌کنن، یه میدونچه کثیف هم داره فقط یه بار رفتم اونجا، شب‌ها آدما اونجا جمع می‌شن و با بلندگوهاشون خوش می‌گذرونن، تو راهروها آدما با صدای بلند آواز می‌خوندن خیلی بی‌ملاحظه بودن و این رو هم می‌فهمم چون همه چی تمومه و با نوشیدنی دیگه انگار فردایی نیست. آدم الکلی زیاد بود. دریای قشنگش یکی از بهترین ساحل‌هاست با اینکه دریا بالا اومد و درختا و سایه‌بونا رو انداخت و ساحل خیلی کوچیک شد خیلی قشنگه، یه چیز دیگه هم صف‌های طولانی برای همه چی بود خب تعطیلات بود دیگه، آدما صبح زود پا می‌شن تخت‌ها رو رزرو می‌کنن که اصلاً هم نمی‌خوان ازشون استفاده کنن، نمایش لابی خیلی باحال بود، بقیه رو ندیدم، غذا معمولی بود بوفه‌ها تنوع داشت میوه نبود آبمیوه و آب معدنی هم نبود می‌فهمم چون مهمونا خیلی زیادیم، ایده دستگاه‌ها برای زودتر انجام دادن خروج عالیه چون برای این کار هم صف هست، چون ما وی‌آی‌پی بودیم یه رستوران هست که پولیه ولی برای ما رایگان بود، رستوران میرامار گارسون‌ها و کاپیتانش خیلی خوب بودن و سرویس‌دهی عالی بود غذای خیلی خوبی داشت برای ما رایگان بود تنوع آدم‌ها خیلی زیاد بود خیلی خوش گذشت نظرات خیلی بدی داره ولی خب اگه آدم خیلی سطح بالایی هستین خب جاهای بهتری هم هست مثل ولاس که شبی ۳۰۰۰۰ در میاد، قدم زدن تو هتل تو شب خیلی خوبه می‌تونه خیلی بهتر باشه ولی خب معلومه که قیمتاش دیگه خیلی گرون می‌شد. مثلاً یه هتل مردمیه.

Javier
نوشته شده درپنج‌شنبه, 25 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 16 بهمن 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

برخورد پرسنل خیلی بد بود، مخصوصا تو قسمت پذیرش

نکات مثبت

غذاها تازه نبودن

نکات منفی

برخورد پرسنل قسمت پذیرش اصلا خوب نبود

Figueiredo
نوشته شده درچهارشنبه, 24 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 15 بهمن 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

افتضاح

نکات مثبت

موقعیت هتل

نکات منفی

صدای زیاد تو اتاق و اینکه کارمندها هیچ کاری برای حل کردنش نکردن

Maurine
نوشته شده درچهارشنبه, 24 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 12 بهمن 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

برای تخت‌های ساحلی پول می‌گیرن، حتی اگه تو پکیجت باشه. انگار کارمندها یه باند شدن

نکات مثبت

تنوع رستوران‌ها و غذاها

نکات منفی

من پکیج 'سیان کان' رو گرفته بودم که گرون‌ترین پکیجه و باید تخت‌های ساحلی رایگان داشته باشم، ولی کارمندها یه باند شدن و بابت استفاده از تخت‌ها پول اضافه می‌گیرن، در صورتی که تو امکانات پکیجم هست. وقتی هم رفتم شنا، اومدن وسایلامو برداشتن و از اون تخت بردن یه تخت دیگه که خیلی دورتر بود! کی بهشون اجازه داده به وسایل شخصی من دست بزنن؟ خیلی بی‌انصافیه.

René
نوشته شده دردوشنبه, 22 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اگه اتاقت تو قسمت بالا باشه، ویوش خیلی خوبه

نکات منفی

همه چی خوب بود

Henry
نوشته شده دردوشنبه, 22 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 17 بهمن 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

بد نبود

نکات مثبت

دو تا از رستوران‌ها فوق‌العاده بودن! بقیه چیزا بد نبود. اتاق توی ساحل هم خوب بود

نکات منفی

خیلی تمیز نبود، بیشتر رستوران‌ها در بهترین حالت معمولی بودن

Russ
نوشته شده دردوشنبه, 22 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 14 بهمن 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت ساحلی عالی

نکات منفی

غذا خیلی چنگی به دل نمی‌زد. بعضی رستوران‌ها نوشیدنی رو شامل نمی‌شد، در صورتی که بقیه رستوران‌های همون مجموعه اینطور نبود.

Brenda
نوشته شده دریکشنبه, 21 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 12 بهمن 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه‌چی بی‌نقص بود

Gabriela
نوشته شده درشنبه, 20 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 14 بهمن 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

امکانات

نکات منفی

شاید اینکه رستوران‌های پولی وجود داشت

Ramirez
نوشته شده درپنج‌شنبه, 18 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 10 بهمن 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

این هتل یه جور دور ریختن پوله

نکات مثبت

موقعیت مکانی و فضاهای اجتماعی هتل خیلی خوبه.

نکات منفی

۹۸ درصد پرسنل بداخلاق و کم‌خدمت‌رسان هستن، خیلی بد سرویس می‌دن، حتی موقع سرویس دادن به آدما نگاه هم نمی‌کنن. صف‌های طولانی تو رستوران‌ها در حد یه هتل خیلی پایین‌تره، در صورتی که اینجا مثلاً ۵ ستاره‌ست و بابت ۵ ستاره پول می‌گیرن. سر صبحونه تو بوفه فقط یه خانوم هست که برای صدها مهمون تخم‌مرغ درست می‌کنه، که باعث می‌شه صف‌های خیلی طولانی تشکیل بشه، یه همچین چیزی با این قیمت اقامت غیرقابل تصوره، همین‌طور تأمین شیر، شیر طعم‌دار، بیکن تقریباً غیرممکن بود چون اصلاً نبود و همیشه می‌گفتن ۱۰ دقیقه دیگه میارن. رزرو تو هتل‌هایی که باید رزرو کنی غیرممکنه، هیچ‌وقت جا نیست و آدم از جلوی رستوران رد می‌شه می‌بینه میزها خالیه، این خیلی بده چون نشون می‌ده که رد کردن رزروها فقط برای اینه که هزینه‌های عملیاتی هتل رو کم کنن. وای‌فای افتضاحه، حتی مجبور شدم یه بسته اینترنت از یه شرکت بخرم چون شبکه هتل اصلاً در دسترس نبود. زنگ زدن برای اینکه بار رو پر کنن بی‌نتیجه بود، می‌گفتن می‌رن پرش می‌کنن و فقط روز قبل از رفتنم این کارو کردن. در کل تجربه‌ای که تو این هتل داشتم اینه که بهتون توصیه می‌کنم اینجا اقامت نکنین، من که دیگه برنمی‌گردم و با مهمونای آرژانتینی که اتفاقی تو فرودگاه سر همین موضوع با هم حرف زدیم، کاملاً با هم تو بد بودن خدمات در طول اقامت هم‌نظر بودیم.

Tet
نوشته شده درپنج‌شنبه, 18 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 12 بهمن 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

یه منظره عالی از اقیانوس

نکات مثبت

استخر خیلی بزرگه، طاووس‌هاش، اتاق خوبه، منظره‌ش قشنگه، طبیعت هتل با اینکه ساحلش کم بود به خاطر قدرت دریا

نکات منفی

تأسیساتش قدیمیه، می‌فهمم یه هتل خیلی خیلی قدیمیه، و خب تخفیف‌هاش با این قیمت‌ها خوبه، برای همین مهمون‌ها خیلی زیادن و حس می‌کنم نمی‌تونن به این همه آدم برسن، نظافت و نگهداری کمه، مثل دستشویی‌های استخر، خب متأسفانه مردم هم خیلی کثیفن، تربیت ندارن، نیروی خدماتی نیست که دائم تمیز کنه، کارمندها یه سری خوبن یه سری انگار دارن لطف می‌کنن، یه میدونچه کثیف هم داره فقط یه بار رفتم اونجا، شب‌ها آدما اونجا جمع می‌شن و با بلندگوهاشون خوش می‌گذرونن، تو راهروها آدما با صدای بلند آواز می‌خوندن خیلی بی‌ملاحظه بودن خیلی بی‌ملاحظه بودن و این رو هم می‌فهمم چون همه چی تمومه و با نوشیدنی دیگه انگار فردایی نیست. آدم الکلی زیاد بود. دریای قشنگش یکی از بهترین ساحل‌هاست با اینکه دریا بالا اومد و درختا و سایه‌بونا رو انداخت و ساحل خیلی کوچیک شد خیلی قشنگه، یه چیز دیگه هم صف‌های طولانی برای همه چی بود خب تعطیلات بود دیگه، آدما صبح زود پا می‌شن تخت‌ها رو رزرو می‌کنن که اصلاً هم نمی‌خوان ازشون استفاده کنن، نمایش لابی خیلی باحال بود، بقیه رو ندیدم، غذا معمولی بود بوفه‌ها تنوع داشت میوه نبود آبمیوه و آب معدنی هم نبود می‌فهمم چون مهمونا خیلی زیادیم، ایده دستگاه‌ها برای زودتر انجام دادن خروج عالیه چون برای این کار هم صف هست، چون ما وی‌آی‌پی بودیم یه رستوران هست که پولیه ولی برای ما رایگان بود، رستوران میرامار گارسون‌ها و کاپیتانش خیلی خوب بودن و سرویس‌دهی عالی بود غذای خیلی خوبی داشت برای ما رایگان بود تنوع آدم‌ها خیلی زیاد بود خیلی خوش گذشت نظرات خیلی بدی داره ولی خب اگه آدم خیلی سطح بالایی هستین خب جاهای بهتری هم هست مثل ولاس که شبی ۳۰۰۰۰ در میاد، قدم زدن تو هتل تو شب خیلی خوبه می‌تونه خیلی بهتر باشه ولی خب معلومه که قیمتاش دیگه خیلی گرون می‌شد. مثلاً یه هتل مردمیه.

Bouton
نوشته شده درپنج‌شنبه, 18 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 12 بهمن 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

ازش دوری کنید چون به پکیج 'همه‌چی تمومه' احترام نمیذارن.

نکات مثبت

فضا، باغ راحتی اتاق

نکات منفی

ما یه پکیج 'همه‌چی تمومه' برای دو نفر رزرو کردیم. موقع رسیدن ازمون خواستن برای نفر دوم ۱۲۵ یورو در روز اضافه پرداخت کنیم! اتاقی که رزرو کرده بودیم، منظره دریا / منظره مرداب رو بدون وجود کلمه 'یا' قید کرده بود. بهتره این رو مشخص کنن. ما تو قسمت Sian Kaan مخصوص بزرگسالان رزرو کردیم، ولی یه فضای واقعی برای بزرگسالان وجود نداشت. باید استخر و رستوران‌ها رو با بقیه مهمون‌ها شریک بشیم. پس یه خدماتی رو بهمون می‌فروشن که با واقعیت مطابقت نداره. پکیج 'همه‌چی تمومه' باید شامل اینا می‌شد: - دسترسی به رستوران‌ها، از جمله رستوران‌های مخصوص بزرگسالان: ولی این دسترسی برای مشتریانی هم که پول اضافه می‌دن هم اوکیه و هیچ اولویتی اعمال نمی‌شه. - هیچ فضای مخصوص بزرگسالانی وجود نداره و در نتیجه استخر رو باید با همه شریک بشیم و تعداد صندلی‌های آفتاب‌گیر کافی نیست. باید ساعت ۷ صبح بیدار شیم تا صندلی رزرو کنیم. این اون تعطیلاتی نیست که انتظارش رو داشتیم. - با پکیج فضای بزرگسالان، دسترسی به 'تخت‌های بالی' 'کلاب‌های ساحلی' هم هست ولی فقط با رزرو. موقع رسیدن ما، تنها زمان‌های خالی تو هر ۳ تا 'کلاب ساحلی' بعد از تاریخ رفتن ما بود. بازم یه خدماتی که فروخته می‌شه ولی قابل استفاده نیست. این هتل یه تله توریستی واقعیه و باید ازش دوری کرد. واقعاً جای تأسفه چون فضا خیلی قشنگه.

Aney
نوشته شده درپنج‌شنبه, 18 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 13 بهمن 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

رفتار عالی کارکنان در همه حال

نکات منفی

فکر می‌کنم اگه از همون اول همه مزایای دستبندها رو بهمون می‌گفتن بهتر می‌شد، چون یه چیزی بود که خیلی دم دست نبود

Danilsa
نوشته شده درپنج‌شنبه, 18 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 13 بهمن 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

ما برای سالگرد ۳ سالگی ازدواجمون و تعطیلات رفتیم.

نکات مثبت

فقط کارکنان رستوران ال میرادور

نکات منفی

از لحظه‌ای که وارد هتل می‌شین، با آدمای کلاب تعطیلات مواجه می‌شین که خیلی اصرار دارن شما رو به یه جلسه دعوت کنن. همین‌طور خیلی از کارکنان یه جورایی طلبکارن. لابی خیلی گرمه. صندلی‌های ساحلی کافی نیست. بوفه نسبت به تعداد مهمونا خیلی کوچیکه.

Juan
نوشته شده درسه‌شنبه, 16 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 11 بهمن 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

همه‌چی خیلی خوب بود، با چیزهای زیادی برای بهتر شدن، از جمله خدمات اضافه‌ای که باید داخل هتل پولش رو داد

نکات مثبت

تعداد خدماتی که ارائه می‌شه خیلی زیاده، ساحل و استخرش خیلی خوبن

نکات منفی

اتاق‌ها کوچیک و خیلی قدیمی هستن، با ایرادهای نگهداری مهم

Javier
نوشته شده درپنج‌شنبه, 25 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 16 بهمن 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

برخورد پرسنل خیلی بد بود، مخصوصاً موقع پذیرش

نکات مثبت

غذا تازه نبود

نکات منفی

برخورد پرسنل پذیرش خوب نبود

Figueiredo
نوشته شده درچهارشنبه, 24 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 15 بهمن 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

خیلی بد

نکات مثبت

موقعیت هتل

نکات منفی

صدای زیاد توی اتاق و اینکه کارکنان هیچ کاری برای حل این مشکل نکردن

Maurine
نوشته شده درچهارشنبه, 24 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 12 بهمن 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

حتی اگه خدمات ویژه داشته باشی، باز هم باید پول تخت‌های ساحلی رو بدی. انگار کارمندها یه باند تشکیل دادن.

نکات مثبت

انتخاب رستوران‌ها و غذا

نکات منفی

من خدمات ویژه رزرو کرده بودم که مثلاً بهترین بود و باید دسترسی به تخت‌های ساحلی می‌داشتم، ولی انگار کارمندها یه باند تشکیل دادن و برای استفاده ازشون پول اضافی می‌گرفتن، با اینکه جزو خدمات ویژه‌م بود! بعدشم وقتی رفتم شنا، اومدن وسایل شخصیم رو برداشتن و از تختم بردن یه جای دیگه که خیلی دورتر بود! کی بهشون اجازه داده بود به وسایل من دست بزنن؟ این دیگه خیلی زور داره.

René
نوشته شده دردوشنبه, 22 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اگه اتاق تو قسمت بالایی باشه، منظره‌اش عالیه

نکات منفی

همه‌چی خوب بود

Henry
نوشته شده دردوشنبه, 22 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 17 بهمن 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

بد نبود

نکات مثبت

دو تا از رستوران‌ها عالی بودن! بقیه چیزها هم بد نبود. اتاق کنار ساحل هم خوب بود

نکات منفی

خیلی تمیز نبود، بیشتر رستوران‌ها در حد متوسط بودن

Russ
نوشته شده دردوشنبه, 22 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 14 بهمن 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت مکانی عالی کنار ساحل

نکات منفی

کیفیت غذا خیلی خوب نبود. یه سری از 'نوشیدنی'ها توی بعضی از رستوران‌ها شامل سرویس نبود، در صورتی که توی بقیه رستوران‌های هتل مشکلی نداشت

Brenda
نوشته شده دریکشنبه, 21 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 12 بهمن 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه‌چی عالی بود

Gabriela
نوشته شده درشنبه, 20 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 14 بهمن 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

امکانات

نکات منفی

شاید اینکه یه سری رستوران‌ها پولی بودن

Ramirez
نوشته شده درپنج‌شنبه, 18 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 10 بهمن 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

این هتل فقط پول دور ریختنه

نکات مثبت

موقعیت مکانی و فضاهای عمومی هتل خیلی خوبه.

نکات منفی

۹۸٪ پرسنل بداخلاق و بی‌ادبن، اصلا سرویس‌دهی خوبی ندارن، حتی موقع جواب دادن به آدم نگاه نمی‌کنن. صف‌های طولانی رستوران‌ها بیشتر شبیه هتل‌های خیلی پایین‌تره، نه یه هتل ۵ ستاره که بابتش پول میدی. سر صبحونه تو بوفه فقط یه خانم هست که برای صدها مهمون املت درست می‌کنه، که باعث می‌شه صف‌های خیلی طولانی تشکیل بشه، همچین چیزی با این قیمت اصلا قابل قبول نیست. همینطور پیدا کردن شیر، شیر طعم‌دار یا بیکن تقریبا غیرممکن بود، چون همیشه تموم شده بود و می‌گفتن ۱۰ دقیقه دیگه میارن. رزرو رستوران‌هایی که باید رزرو کنی هم غیر ممکنه، هیچ وقت جا ندارن، بعد میری می‌بینی رستوران خالیه، این نشون میده که فقط می‌خوان هزینه‌هاشون رو کم کنن. وای‌فای هم که افتضاح بود، مجبور شدم یه بسته اینترنت از یه شرکت دیگه بخرم، چون وای‌فای هتل اصلا کار نمی‌کرد. هرچی زنگ می‌زدم که بار رو پر کنن فایده نداشت، می‌گفتن الان میاریم ولی فقط روز قبل از رفتنم این کارو کردن. در کل تجربه‌ای که تو این هتل داشتم باعث می‌شه به هیچکس پیشنهادش نکنم، من که دیگه عمرا برم. اتفاقا تو فرودگاه با چند تا مسافر آرژانتینی هم که حرف می‌زدم، اونا هم دقیقا همین نظر رو داشتن و از سرویس‌دهی هتل خیلی ناراضی بودن.

Tet
نوشته شده درپنج‌شنبه, 18 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 12 بهمن 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

یه نمای عالی از اقیانوس

نکات مثبت

استخرش خیلی بزرگه، طاووس‌هاش باحالن، اتاقش خوبه، ویوش محشره، طبیعت هتل هم عالیه. هرچند ساحلش کم بود به خاطر قدرت دریا.

نکات منفی

امکاناتش قدیمیه. البته می‌فهمم هتل خیلی سال ساخت‌ـه. تخفیف‌هاش خوبه نسبت به قیمتا. مهموناش خیلی زیادن و به نظرم نمی‌تونن به این همه آدم برسن. تمیزی و نگهداریش کمه، مخصوصاً توالت‌های استخر. متاسفانه خیلی از آدما هم کثیف‌کاری می‌کنن و فرهنگ ندارن. پرسنل نظافت هم نیست که مرتب تمیز کنن. بعضی از کارمندا خوبن، بعضیا انگار دارن لطف می‌کنن. یه میدون کوچیکی داره که کثیفه، فقط یه بار رفتم اونجا. شب‌ها همه اونجا جمع می‌شن و با بلندگوهاشون خوش می‌گذرونن. تو راهروها هم آدما با صدای بلند آواز می‌خوندن و خیلی بی‌ملاحظه بودن. البته اونم می‌فهمم چون همه چی تمومه، با یه کم نوشیدنی دیگه انگار فردایی وجود نداره. خیلی‌ها سرخوش بودن. دریای قشنگش یکی از بهترین ساحلاست، هرچند دریا بالا اومد و نخل‌ها و سایه‌بون‌ها رو برد و ساحل خیلی کوچیک شد. یه مشکل دیگه هم اینه که برای همه چی صف وایمیستی. خب تعطیلات بود دیگه. آدما صبح زود پا می‌شن تخت‌های ساحلی رو رزرو می‌کنن ولی اصلاً ازشون استفاده نمی‌کنن. برنامه شبانه تو لابی خیلی باحال بود، بقیه برنامه‌ها رو ندیدم. غذاها تو بوفه معمولی بود، تنوع داشت ولی آبمیوه و آب‌های طبیعی نبود. خب مهمونا خیلی زیاد بودن، می‌فهمم. ایده دستگاه‌ها برای تسریع تحویل اتاق خیلی خوب بود، چون برای تحویل اتاق هم صف بود. چون ما وی‌آی‌پی بودیم، یه رستوران بود که باید پول می‌دادی ولی برای ما رایگان بود، رستوران Miramar. گارسون‌ها و مسئولش خیلی خوب بودن و سرویس‌دهی‌شون عالی بود، غذاهاش خیلی خوب بود. آدمای مختلفی اونجا بودن و به من که خیلی خوش گذشت. خیلی‌ها ازش بد گفتن ولی خب اگه آدم خیلی سطح بالایی هستی، جاهای بهتری هم هست مثل هتل Velas که شبی ۳۰۰۰۰ تومن درمیاد. قدم زدن تو هتل تو شب خیلی خوبه. می‌تونست خیلی بهتر باشه ولی خب قیمتاش هم خیلی بالاتر می‌رفت. می‌شه گفت یه هتل مردمیه.

Bouton
نوشته شده درپنج‌شنبه, 18 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 12 بهمن 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

بهتره نرید چون خدمات همه‌چی‌تموم رو رعایت نمی‌کنن.

نکات مثبت

فضا، باغ راحتی اتاق

نکات منفی

ما یه پکیج همه‌چی‌تموم برای دو نفر رزرو کردیم. وقتی رسیدیم، ازمون خواستن برای نفر دوم روزی ۱۲۵ یورو اضافه بدیم! اتاقی که رزرو کرده بودیم زده بود ویو دریا/ویو تالاب، کلمه 'یا' رو نداشت. باید اینو درست مشخص کنن. ما تو قسمت Sian Kaan که مخصوص بزرگسالا بود رزرو کردیم ولی عملاً همچین فضایی وجود نداشت. باید استخر و رستورانا رو با بقیه مهمونا شریک می‌شدیم. در واقع دارن یه چیزی رو می‌فروشن که واقعیت نداره. پکیج همه‌چی‌تموم باید شامل اینا باشه: - دسترسی به رستورانا، از جمله رستورانای مخصوص بزرگسالا: ولی کسایی که پول اضافه میدن هم می‌تونن برن و هیچ اولویتی برای بقیه قائل نمی‌شن. - فضای مخصوص بزرگسالا وجود نداره و باید استخر رو با همه شریک شی و تعداد صندلی‌ها هم کافی نیست. باید ۷ صبح بیدار شی که بتونی صندلی رزرو کنی. این دیگه چه جور تعطیلاتیه. - با پکیج فضای بزرگسالا، باید به 'تخت‌های بالی' 'کلاب ساحلی' دسترسی داشته باشی ولی فقط با رزرو. وقتی ما رسیدیم، اولین تایمی که می‌شد تو هر سه 'کلاب ساحلی' رزرو کرد بعد از تاریخ رفتن ما بود. بازم یه چیزی رو فروختن که عملی نیست. این هتل یه تله توریستی واقعیه و بهتره نرید. حیف که فضا خیلی قشنگه.

Aney
نوشته شده درپنج‌شنبه, 18 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 13 بهمن 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

برخورد کارکنا خیلی خوب بود.

نکات منفی

به نظرم بهتره همون اول همه مزایای دستبندا رو بگن، چون خیلی واضح نبود.

Javier
نوشته شده درپنج‌شنبه, 25 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 16 بهمن 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

رفتار کارکنا خیلی بده، مخصوصاً موقع تحویل اتاق

نکات مثبت

غذا تازه نبود.

نکات منفی

کارکنان قسمت پذیرش رفتار خوبی نداشتند.

Figueiredo
نوشته شده درچهارشنبه, 24 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 15 بهمن 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

افتضاح

نکات مثبت

موقعیت هتل

نکات منفی

تو اتاق سر و صدا بود و کارمندا هیچ کاری برای حل مشکل نکردن.

Maurine
نوشته شده درچهارشنبه, 24 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 12 بهمن 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

برای تخت‌های بالی هم پول می‌گیرن، حتی اگه تو پکیجت باشه. کارکنا یه مافیا دارن.

نکات مثبت

انتخاب رستورانا و غذاها

نکات منفی

من با پکیج Sian Kaan رفتم که مثلاً بهترینه و باید به تخت‌های بالی دسترسی داشته باشم ولی کارکنا یه مافیا دارن و برای استفاده ازش پول اضافه می‌گیرن، در حالی که جزو مزایای پکیجم بود. وقتی رفتم شنا کنم، اومدن وسایل شخصیمو برداشتن و از تخت بالی بردن یه جای دیگه که خیلی دورتر بود! هیچ‌کس بهشون اجازه نداده بود به وسایل شخصیم دست بزنن، این سوء استفاده‌ـه.

René
نوشته شده دردوشنبه, 22 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

اگه اتاقت تو قسمت بالا باشه، منظره‌ش عالیه

نکات منفی

همه چی خوب بود

Henry
نوشته شده دردوشنبه, 22 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 17 بهمن 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

بد نبود

نکات مثبت

دو تا از رستورانا عالی بودن! بقیه چیزا معمولی بود. اتاق کنار ساحل هم خوب بود.

نکات منفی

خیلی تمیز نبود، بیشتر رستورانا در حد معمولی بودن.

Russ
نوشته شده دردوشنبه, 22 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 14 بهمن 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت ساحلش عالیه

نکات منفی

غذاها زیاد جالب نبود. نوشیدنی تو بعضی از رستورانا شامل نمی‌شد، در حالی که تو بقیه رستورانای هتل شامل می‌شد.

Brenda
نوشته شده دریکشنبه, 21 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 12 بهمن 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همه‌چی عالی بود

Gabriela
نوشته شده درشنبه, 20 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 14 بهمن 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

امکانات

نکات منفی

شاید اینکه یه سری رستوران‌ها پولی بودن

Ramirez
نوشته شده درپنج‌شنبه, 18 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 10 بهمن 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

این هتل یه جورایی پول دور ریختنه

نکات مثبت

موقعیت و فضاهای عمومی هتل خیلی خوبه.

نکات منفی

۹۸٪ پرسنل بداخلاق و کم‌خدمتن و خیلی بد سرویس میدن، اصلاً موقع سرویس دادن به آدما نگاه نمی‌کنن. صفای طولانی تو رستورانا در حد یه هتل خیلی پایین‌تره، در حالی که این‌جا یه هتل ۵ ستاره‌ـه و پول ۵ ستاره رو می‌گیرن. سر صبحونه تو بوفه فقط یه خانوم هست که برای صدها مهمون املت درست می‌کنه، که باعث می‌شه صفای خیلی طولانی تشکیل شه، این برای قیمتی که بابت اقامت میدی واقعاً غیر قابل قبوله. همین‌طور شارژ کردن شیر، شیر طعم‌دار و بیکن هم تقریباً غیر ممکن بود، چون هیچ‌وقت نبود و همیشه می‌گفتن ۱۰ دقیقه دیگه میاریم. رزرو کردن رستورانایی که باید رزرو کنی هم غیر ممکنه، هیچ‌وقت جا نداره ولی وقتی میری رستوران می‌بینی میزها خالیه، این خیلی بده چون نشون میده که رزرو رو قبول نمی‌کنن فقط برای اینکه هزینه‌های عملیاتی هتل رو پایین نگه دارن. وای‌فای هم افتضاحه، حتی مجبور شدم یه بسته اینترنت از یه شرکت دیگه بخرم چون شبکه هتل هیچ‌وقت در دسترس نبود. هرچی زنگ میزدم که نوشیدنی بار رو شارژ کنن فایده نداشت، می‌گفتن الان میان پرش می‌کنن ولی فقط روز قبل از رفتنم این کارو کردن. در کل تجربه‌ای که تو این هتل داشتم باعث میشه به همه توصیه کنم که اینجا اقامت نکنن، من که دیگه برنمی‌گردم و با مهمونای آرژانتینی هم که اتفاقی تو فرودگاه سر همین موضوع باهاشون صحبت می‌کردم، کاملاً با من هم‌نظر بودن که سرویس‌دهی اینجا خیلی بده.

Tet
نوشته شده درپنج‌شنبه, 18 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 12 بهمن 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

یه نمای عالی از اقیانوس

نکات مثبت

استخرش خیلی بزرگه، طاووس‌هاش باحالن، اتاقش خوبه، ویوش محشره، طبیعت هتل هم عالیه. هرچند ساحلش کم بود به خاطر قدرت دریا.

نکات منفی

امکاناتش قدیمیه. البته می‌فهمم هتل خیلی سال ساخت‌ـه. تخفیف‌هاش خوبه نسبت به قیمتا. مهموناش خیلی زیادن و به نظرم نمی‌تونن به این همه آدم برسن. تمیزی و نگهداریش کمه، مخصوصاً توالت‌های استخر. متاسفانه خیلی از آدما هم کثیف‌کاری می‌کنن و فرهنگ ندارن. پرسنل نظافت هم نیست که مرتب تمیز کنن. بعضی از کارمندا خوبن، بعضیا انگار دارن لطف می‌کنن. یه میدون کوچیکی داره که کثیفه، فقط یه بار رفتم اونجا. شب‌ها همه اونجا جمع می‌شن و با بلندگوهاشون خوش می‌گذرونن. تو راهروها هم آدما با صدای بلند آواز می‌خوندن و خیلی بی‌ملاحظه بودن. البته اونم می‌فهمم چون همه چی تمومه، با یه کم نوشیدنی دیگه انگار فردایی وجود نداره. خیلی‌ها سرخوش بودن. دریای قشنگش یکی از بهترین ساحلاست، هرچند دریا بالا اومد و نخل‌ها و سایه‌بون‌ها رو برد و ساحل خیلی کوچیک شد. یه مشکل دیگه هم اینه که برای همه چی صف وایمیستی. خب تعطیلات بود دیگه. آدما صبح زود پا می‌شن تخت‌های ساحلی رو رزرو می‌کنن ولی اصلاً ازشون استفاده نمی‌کنن. برنامه شبانه تو لابی خیلی باحال بود، بقیه برنامه‌ها رو ندیدم. غذاها تو بوفه معمولی بود، تنوع داشت ولی آبمیوه و آب‌های طبیعی نبود. خب مهمونا خیلی زیاد بودن، می‌فهمم. ایده دستگاه‌ها برای تسریع تحویل اتاق خیلی خوب بود، چون برای تحویل اتاق هم صف بود. چون ما وی‌آی‌پی بودیم، یه رستوران بود که باید پول می‌دادی ولی برای ما رایگان بود، رستوران Miramar. گارسون‌ها و مسئولش خیلی خوب بودن و سرویس‌دهی‌شون عالی بود، غذاهاش خیلی خوب بود. آدمای مختلفی اونجا بودن و به من که خیلی خوش گذشت. خیلی‌ها ازش بد گفتن ولی خب اگه آدم خیلی سطح بالایی هستی، جاهای بهتری هم هست مثل هتل Velas که شبی ۳۰۰۰۰ تومن درمیاد. قدم زدن تو هتل تو شب خیلی خوبه. می‌تونست خیلی بهتر باشه ولی خب قیمتاش هم خیلی بالاتر می‌رفت. می‌شه گفت یه هتل مردمیه.

Bouton
نوشته شده درپنج‌شنبه, 18 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 12 بهمن 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

بهتره نرید چون خدمات همه‌چی‌تموم رو رعایت نمی‌کنن.

نکات مثبت

فضا، باغ راحتی اتاق

نکات منفی

ما یه پکیج همه‌چی‌تموم برای دو نفر رزرو کردیم. وقتی رسیدیم، ازمون خواستن برای نفر دوم روزی ۱۲۵ یورو اضافه بدیم! اتاقی که رزرو کرده بودیم زده بود ویو دریا/ویو تالاب، کلمه 'یا' رو نداشت. باید اینو درست مشخص کنن. ما تو قسمت Sian Kaan که مخصوص بزرگسالا بود رزرو کردیم ولی عملاً همچین فضایی وجود نداشت. باید استخر و رستورانا رو با بقیه مهمونا شریک می‌شدیم. در واقع دارن یه چیزی رو می‌فروشن که واقعیت نداره. پکیج همه‌چی‌تموم باید شامل اینا باشه: - دسترسی به رستورانا، از جمله رستورانای مخصوص بزرگسالا: ولی کسایی که پول اضافه میدن هم می‌تونن برن و هیچ اولویتی برای بقیه قائل نمی‌شن. - فضای مخصوص بزرگسالا وجود نداره و باید استخر رو با همه شریک شی و تعداد صندلی‌ها هم کافی نیست. باید ۷ صبح بیدار شی که بتونی صندلی رزرو کنی. این دیگه چه جور تعطیلاتیه. - با پکیج فضای بزرگسالا، باید به 'تخت‌های بالی' 'کلاب ساحلی' دسترسی داشته باشی ولی فقط با رزرو. وقتی ما رسیدیم، اولین تایمی که می‌شد تو هر سه 'کلاب ساحلی' رزرو کرد بعد از تاریخ رفتن ما بود. بازم یه چیزی رو فروختن که عملی نیست. این هتل یه تله توریستی واقعیه و بهتره نرید. حیف که فضا خیلی قشنگه.

نیومو با هدف ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی در زمینه هتل و گردشگری همواره تلاش میکند تا با در دسترس قرار دادن اطلاعات بروز درباره هتل ها و مراکز گردشگری سراسر جهان راهنما و همراه سفر های به یاد ماندنی شما باشد. امیدواریم که بتوانیم تمامی آنچه که نیاز دارید تا قبل و در حین سفر بدانید را در اختیارتان بگذاریم. نیومو دائما بر اساس نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما توسعه خواهد یافت.