هتل د رویال پلازا دهلیThe Royal Plaza Delhi hotel
درباره هتل د رویال پلازا دهلی
هتل رویال پلازا دهلی نو - برنده چندین جایزه، یک ملک لوکس 4 ستاره با خدمات کامل است. این هتل 419 اتاق و سوئیت مجهز دارد که شامل دومین تعداد اتاق در مرکز شهر میشود. اتاقها از اتاقهای استاندارد تا سوئیتهای مهاراجه متغیر هستند و ما مهمانان خود را از جمله مسافران شرکتی، تجاری، تفریحی و گردشگران ورودی به خوبی پذیرایی میکنیم. هتل رویال پلازا در قلب پایتخت، کاناوت پلیس دهلی نو واقع شده است. این هتل به چندین مکان دیدنی از جمله دروازه هند، کاخ ریاستجمهوری، پارلمان، پراگتی میدان و منطقه خرید جانپات نزدیک است. همچنین به دولت هند، وزارتخانهها، دیوان عالی کشور، جانتر مانتر و بسیاری مکانهای دیگر نیز دسترسی دارد. لابی هتل با نقاشیهای دیواری زیبا توسط هنرمندان ایتالیایی تزئین شده و با ستونهای اونیکس و کار طلاکاری 24 عیار مزین شده است که فضایی مشابه قرن 18 را ایجاد میکند. رویال بیسترو بریوری ما...امکانات و تفریحات هتل د رویال پلازا دهلی
- دستمال توالت
- حوله
- دمپایی
- سرویس بهداشتی
- لوازم بهداشتی رایگان
- سشوار
- دوش حمام
- حمام اختصاصی
- لباس حمام
- دستمال توالت
- حوله
- دمپایی
- سرویس بهداشتی
- لوازم بهداشتی رایگان
- سشوار
- دوش حمام
- حمام اختصاصی
- لباس حمام
- باغ
- امکانات باربیکیو (هزینه اضافی)
- کتری برقی
- یخچال
- شبکه های ماهواره ای
- تلویزیون
- تلویزیون صفحه تخت
- تلفن
- کافه داخل هتل
- بار نوشیدنی (هزینه اضافی)
- بوفه مخصوص کودکان
- وعده های رژیمی خاص (در صورت درخواست)
- بار نوشیدنی
- رستوران
- اسنک بار
- چای ساز و قهوه ساز
- مینی بار
سیاستهای هتل
مراکز اطراف و نزدیک هتل
- زمین بازی چتنالیا0.7 mi
- موزه مادام توسو دهلی0.8 mi
- پارک پالیکا0.8 mi
- پارک مهتا0.8 mi
- بازار پارک پالیکا0.8 mi
- منطقه دیجی بخش 40.8 mi
- زمین بازی مدرسه سنت کلمبا0.9 mi
- پارک پالیکا کاناوت پلیس0.9 mi
- بنیاد آآرادانا1 mi
- ویدیا بهوان1 mi
- کافه/بار لالان چایفروشیها50 yd
- [رستوران] سامرودی400 yd
- [رستوران] راجیو [رستوران]400 yd
- موزه ملی دهلی1.2 mi
- دروازه هند1.4 mi
- گاندی اسمریتی1.7 mi
- باغهای لودی2.5 mi
- موزه ملی گاندی3.3 mi
- مقبره همایون3.5 mi
- قلعه سرخ3.8 mi
- راج غات4 mi
- منار قطب7 mi
- قلعه تغلقآباد11 mi
- محل قایقرانی دریاچه-ای0.9 mi
- جنگل تپه پوسا4.7 mi
آدرس و موقعیت هتل د رویال پلازا دهلی
سوالات متداول
امتیازات و نظرات میهمانان هتل د رویال پلازا دهلی
نظرات میهمانان هتل د رویال پلازا دهلی
موقعیت مکانیش خوب بود. نزدیک به همه جاهای دیدنی.
اتاق کوچیک بود و باید بازسازی بشه. همه چی قدیمی به نظر میرسید.
روز بخیر! از فضای هتل، کارکنان صمیمی و غیره خوشم اومد.
اتاقها خیلی کوچیکن و دستشوییها خیلی قدیمی هستن
رستوران و صبحانه
اتاقها و دستشوییها
افتضاحترین هتلی که تا حالا دیدم!!!
فقط موقعیت مکانیش خوب بود.
کارکنانش خیلی بیادب و مغرورن. قوانین و مقرراتش هم خیلی بده. اجازه نمیدادن غذای بیرون رو به هتل ببریم. خانومم تازه عمل کرده بود، با غذا تو پذیرش نگهش داشتن و غذا خراب شد. با اینکه توضیح دادیم درد داره و چاره دیگهای نداریم، خیلی سختگیر و بیانصاف بودن. از یه هتل چهار ستاره انتظار میره بتونی غذا رو ببری تو اتاق. اگه نمیشه، باید تو توضیحات هتل برای مسافرایی که انتظار دارن اینجا مثل خونه خودشون باشه، ذکر کنن. بعدشم، اگه یه چیزی تو اتاق سفارش بدی، بابت قاشق و چنگال هم پول میگیرن. خیلی خسیس بازیه، مخصوصاً بعد از این همه پولی که برای اقامت تو هتل دادی. سونا و اتاق بخار هم کار نمیکرد و دوشهای اتاق اسپا خیلی کثیف بود. کارکنان نظافت برعکس اون آدمای کت و شلواری مغرور، خیلی خونگرمن. در کل تجربه خیلی وحشتناکی بود. به جز موقعیت مکانی، هیچ چیز دیگهای تو این هتل خوب نیست.
این هتل رو باید تعطیل کنن
ما قبلاً هم از 10 تا 15 ژانویه تو این هتل اقامت داشتیم. اتاق اصلاً تمیز نبود، ملافهها رو هم عوض نکرده بودن، کتری هم اون روز کار نمیکرد. حمام خراب بود و اصلاً استاندارد نبود، ولی با این حال اونجا موندیم. الان دوباره برای یه شب تو 4 فوریه رزرو کردیم، ولی این بار حدود ساعت 11 شب رسیدیم. خواستیم از هتل غذا سفارش بدیم تلفن کار نمیکرد. برگشتم پذیرش، مدیر شیفت، آرون، خیلی متکبر بود و اصلاً گوش نمیکرد که تلفن کار نمیکنه؟؟ یه تعمیرکار فرستاد تا تلفن رو درست کنه، اون تعمیرکار بهمون گفت از بلندگو استفاده کنیم چون نمیتونه درستش کنه. کولر کل هتل روی دمای ثابت 20 تا 23 درجه تنظیم شده بود، چون صفحه نمایش زیمنس داخل اتاق الکی بود و اون هم کار نمیکرد، اینو تو یه بحث داغ با مدیر شیفت بهم گفتن. ما دو نفر تقریباً نتونستیم بخوابیم چون دمای اتاق خیلی گرم بود. به نظر من این هتل داره سر مردم کلاه میذاره چون ساختمون و سیستمش آشغاله و نیاز به یه تغییر اساسی داره، پولی که بابت نرخ اتاق میگیرن مثل اینه که پولتو ریختی تو جوب. صبحونه خوبه، کارکنان اتاق صبحونه خیلی خوبن. هتل باید تعطیل بشه تا یه بازسازی اساسی بشه چون الان همه زیرساختها نیاز به ارتقا دارن، ولی من فکر میکنم صاحبان این هتل خیلی خیلی طمعکارن و براشون اعتبار و استانداردهای خودشون مهم نیست. در آخر باید بگم که مردم از اقامت تو این هتل خودداری کنن چون دارن پولشون رو دور میریزن.
کارکنان اتاق صبحونه
راضی نیستم!
فقط از لابی خوشم اومد.
اتاق بوی گند میداد. اتاق خیلی کوچیک و قدیمی بود. حمام چکه میکرد. وقتی برای 2 نفر بزرگسال اتاق رزرو کرده بودم، فقط وسایل یه نفر رو گذاشته بودن. مسئول پذیرش گفت صبحونه رو میاره تو تخت چون قرار بود ساعت 3 صبح چکاوت کنیم. مجبور شدیم زنگ بزنیم و یادآوری کنیم و موقع چکاوت تحویل گرفتیم.
موقعیت مکانیش خوب بود. نزدیک همه جاهای دیدنی.
اتاق کوچیک بود و نیاز به بازسازی داره. همه چیز قدیمی به نظر میومد.
روز بخیر! فضای هتل، پرسنل صمیمی و ... خیلی خوب بود.
اتاق ها خیلی کوچیکن و سرویس بهداشتی ها خیلی قدیمی هستن
رستوران و صبحونه
اتاق ها و سرویس بهداشتی ها
بدترین هتل دنیا!!!
فقط موقعیت مکانیش خوبه.
کارکنان خیلی بی ادب و سخت گیر بودن. قوانین و مقررات خیلی بد بودن. اجازه نمی دادن غذای بیرون رو به هتل ببریم. همسرم که تازه عمل کرده بود رو با غذا تو پذیرش معطل کردن و غذا خراب شد. با اینکه توضیح دادیم که درد داره و چاره دیگه ای نداریم، خیلی سخت گیر و غیر انسانی بودن. از یه هتل چهار ستاره انتظار میره که بتونی غذا به اتاق ببری. اگه نمیشه، باید اینو تو توضیحات هتل برای مسافرایی که انتظار دارن اینجا مثل خونه خودشون باشه، ذکر کنن. ضمناً اگه یه چیزی تو اتاق سفارش بدید، پول قاشق و چنگال رو هم می گیرن. خیلی خسیس بازیه، مخصوصاً بعد از اینکه پول خوبی برای اقامت تو هتل پرداخت کردین. سونا و اتاق بخار کار نمی کردن و دوش های اتاق اسپا خیلی کثیف بودن. پرسنل نظافت برعکس اون آدمای کت و شلواری سخت گیر، خیلی مهربون بودن. در کل تجربه خیلی وحشتناکی بود. به غیر از موقعیت مکانی، هیچ چیز دیگه ای تو هتل خوب نبود.
این هتل نباید باز باشه
ما قبلاً هم از تاریخ 10 تا 15 ژانویه تو این هتل اقامت داشتیم، اتاق حتی تمیز هم نبود، ملافه ها رو عوض نکرده بودن، کتری هم اون روز کار نمی کرد. سرویس بهداشتی خراب بود و اصلا استاندارد نبود، ولی با این حال ما موندیم. حالا دوباره برای یک شب تو 4 فوریه رزرو کردیم، ولی این بار حدود ساعت 11 شب رسیدیم، باید غذا تو هتل سفارش می دادیم ولی تلفن کار نمی کرد، برگشتم به پذیرش، مدیر شیفت آرون خیلی مغرور بود و اصلاً نمی خواست گوش کنه که تلفن کار نمی کنه؟؟ تکنیسین فرستاد تا تلفن رو درست کنه، این تکنیسین به ما گفت که از بلندگو صحبت کنیم چون نمی تونه درستش کنه. تهویه مطبوع کل هتل روی دمای ثابت 20 تا 23 درجه کار می کنه چون برد نمایشگر زیمنس داخل اتاق الکیه و اونم کار نمی کنه که اینو تو یه صحبت داغ با مدیر شیفت بهم گفتن. ما هر دو تقریباً نتونستیم بخوابیم چون دمای اتاق خیلی بالا بود. به نظر من این هتل داره مردم رو گول می زنه چون ساختمون و سیستمش آشغاله و نیاز به تغییر کلی داره، پولی که بابت نرخ اتاق می گیرن انگار داری پولتو میریزی تو جوب. صبحونه خوبه و پرسنل اتاق صبحونه خیلی خوبن. هتل باید برای بازسازی کامل تعطیل بشه چون تمام زیرساخت ها الان نیاز به ارتقا دارن ولی من معتقدم صاحبان این موسسه خیلی خیلی حریص به نظر می رسن چون براشون اعتبار و استانداردهاشون مهم نیست. در آخر باید بگم که مردم از اقامت در اینجا خودداری کنن چون اگه تو این هتل بمونن دارن پولشونو هدر میدن. راویندر و آنورادها آرورا
پرسنل اتاق صبحونه
راضی نیستم!
فقط از لابی خوشم اومد.
اتاق بوی ادرار می داد. اتاق خیلی کوچیک و قدیمی بود. سرویس بهداشتی چکه می کرد. وقتی اتاق برای 2 نفر رزرو کرده بودم، فقط وسایل برای یک نفر بود. مسئول پذیرش گفت که صبحونه رو تو تخت برامون میارن چون می خواستیم ساعت 3 صبح بریم. مجبور شدم زنگ بزنم و یادآوری کنم و موقع تحویل گرفتن اتاق، اونو گرفتم.
هیچی
هیچی به اون صورت
جید
الاكل و بعده عن موقع المعرض الدولي
موقعیت مکانیش خوب بود. نزدیک همه جاهای دیدنی.
اتاق کوچیک بود و نیاز به بازسازی داره. همه چیز قدیمی به نظر میومد.
Добрый день! Понравилось атмосфера гостиницы, дружелюбный персонал и др.
اتاقها خیلی کوچیکن و دستشوییها خیلی قدیمی هستن
رستوران و صبحونه
اتاقها و دستشوییها
افتضاحترین هتلی که تا حالا دیدم!!!
فقط موقعیت مکانیش خوب بود.
کارکنانش خیلی بیادب و مغرورن. قوانین و مقرراتش هم خیلی بده. اجازه نمیدادن غذای بیرون رو به هتل ببریم. خانومم تازه عمل کرده بود، با غذا تو پذیرش نگهش داشتن و غذا خراب شد. با اینکه توضیح دادیم درد داره و چاره دیگهای نداریم، خیلی سختگیر و بیانصاف بودن. از یه هتل چهار ستاره انتظار میره بتونی غذا رو ببری تو اتاق. اگه نمیشه، باید تو توضیحات هتل برای مسافرایی که انتظار دارن اینجا مثل خونه خودشون باشه، ذکر کنن. بعدشم، اگه یه چیزی تو اتاق سفارش بدی، بابت قاشق و چنگال هم پول میگیرن. خیلی خسیس بازیه، مخصوصاً بعد از این همه پولی که برای اقامت تو هتل دادی. سونا و اتاق بخار هم کار نمیکرد و دوشهای اتاق اسپا خیلی کثیف بود. کارکنان نظافت برعکس اون آدمای کت و شلواری مغرور، خیلی خونگرمن. در کل تجربه خیلی وحشتناکی بود. به جز موقعیت مکانی، هیچ چیز دیگهای تو این هتل خوب نیست.
این هتل رو باید تعطیل کنن
ما قبلاً هم از 10 تا 15 ژانویه تو این هتل اقامت داشتیم. اتاق اصلاً تمیز نبود، ملافهها رو هم عوض نکرده بودن، کتری هم اون روز کار نمیکرد. حمام خراب بود و اصلاً استاندارد نبود، ولی با این حال اونجا موندیم. الان دوباره برای یه شب تو 4 فوریه رزرو کردیم، ولی این بار حدود ساعت 11 شب رسیدیم. خواستیم از هتل غذا سفارش بدیم تلفن کار نمیکرد. برگشتم پذیرش، مدیر شیفت، آرون، خیلی متکبر بود و اصلاً گوش نمیکرد که تلفن کار نمیکنه؟؟ یه تعمیرکار فرستاد تا تلفن رو درست کنه، اون تعمیرکار بهمون گفت از بلندگو استفاده کنیم چون نمیتونه درستش کنه. کولر کل هتل روی دمای ثابت 20 تا 23 درجه تنظیم شده بود، چون صفحه نمایش زیمنس داخل اتاق الکی بود و اون هم کار نمیکرد، اینو تو یه بحث داغ با مدیر شیفت بهم گفتن. ما دو نفر تقریباً نتونستیم بخوابیم چون دمای اتاق خیلی گرم بود. به نظر من این هتل داره سر مردم کلاه میذاره چون ساختمون و سیستمش آشغاله و نیاز به یه تغییر اساسی داره، پولی که بابت نرخ اتاق میگیرن مثل اینه که پولتو ریختی تو جوب. صبحونه خوبه، کارکنان اتاق صبحونه خیلی خوبن. هتل باید تعطیل بشه تا یه بازسازی اساسی بشه چون الان همه زیرساختها نیاز به ارتقا دارن، ولی من فکر میکنم صاحبان این هتل خیلی خیلی طمعکارن و براشون اعتبار و استانداردهای خودشون مهم نیست. در آخر باید بگم که مردم از اقامت تو این هتل خودداری کنن چون دارن پولشون رو دور میریزن.
کارکنان اتاق صبحونه
راضی نیستم!
فقط از لابی خوشم اومد.
اتاق بوی گند میداد. اتاق خیلی کوچیک و قدیمی بود. حمام چکه میکرد. وقتی برای 2 نفر بزرگسال اتاق رزرو کرده بودم، فقط وسایل یه نفر رو گذاشته بودن. مسئول پذیرش گفت صبحونه رو میاره تو تخت چون قرار بود ساعت 3 صبح چکاوت کنیم. مجبور شدیم زنگ بزنیم و یادآوری کنیم و موقع چکاوت تحویل گرفتیم.
هیچی
هیچی به اون صورت
جيد
الاكل و بعده عن موقع المعرض الدولي
کارکنان معنی واقعی عبارت 'احساس راحتی در خانه' رو که این صنعت با خودش یدک میکشه، نمیدونن
بیادبترین کارکنان 'میز پذیرش' که تا حالا دیدم
ضعیفترین مهماننوازی بدترین رفتار کارکنان میز پذیرش، مخصوصاً مدیر شهابالدین، اگه اسمش رو درست یادم مونده باشه
موقعیت مکانیش خوب بود. نزدیک همه جاهای دیدنی.
اتاق کوچیک بود و نیاز به بازسازی داره. همه چیز قدیمی به نظر میومد.
روز بخیر! فضای هتل، پرسنل صمیمی و ... خیلی خوب بود.
اتاق ها خیلی کوچیکن و سرویس بهداشتی ها خیلی قدیمی هستن
رستوران و صبحونه
اتاق ها و سرویس بهداشتی ها
بدترین هتل دنیا!!!
فقط موقعیت مکانیش خوبه.
کارکنان خیلی بی ادب و سخت گیر بودن. قوانین و مقررات خیلی بد بودن. اجازه نمی دادن غذای بیرون رو به هتل ببریم. همسرم که تازه عمل کرده بود رو با غذا تو پذیرش معطل کردن و غذا خراب شد. با اینکه توضیح دادیم که درد داره و چاره دیگه ای نداریم، خیلی سخت گیر و غیر انسانی بودن. از یه هتل چهار ستاره انتظار میره که بتونی غذا به اتاق ببری. اگه نمیشه، باید اینو تو توضیحات هتل برای مسافرایی که انتظار دارن اینجا مثل خونه خودشون باشه، ذکر کنن. ضمناً اگه یه چیزی تو اتاق سفارش بدید، پول قاشق و چنگال رو هم می گیرن. خیلی خسیس بازیه، مخصوصاً بعد از اینکه پول خوبی برای اقامت تو هتل پرداخت کردین. سونا و اتاق بخار کار نمی کردن و دوش های اتاق اسپا خیلی کثیف بودن. پرسنل نظافت برعکس اون آدمای کت و شلواری سخت گیر، خیلی مهربون بودن. در کل تجربه خیلی وحشتناکی بود. به غیر از موقعیت مکانی، هیچ چیز دیگه ای تو هتل خوب نبود.
این هتل نباید باز باشه
قبلاً هم تو این هتل از 10 تا 15 ژانویه اقامت داشتیم. اتاق اصلاً تمیز نبود، ملحفهها رو عوض نکرده بودن، کتری هم کار نمیکرد. سرویس بهداشتی خراب بود و اصلاً استاندارد نبود، ولی با این حال ما موندیم. دوباره برای یه شب تو 4 فوریه رزرو کردیم، این بار حدود ساعت 11 شب رسیدیم. خواستیم از هتل غذا سفارش بدیم ولی تلفن کار نمیکرد. رفتم پذیرش، مدیر شیفت، آقای آرون، خیلی مغرور بود و اصلاً گوش نمیداد که تلفن کار نمیکنه. یه تعمیرکار فرستاد تلفن رو درست کنه، اونم گفت بذارید رو اسپیکر چون نمیتونه درستش کنه. تهویه کل هتل روی دمای ثابت 20 تا 23 درجه تنظیم شده، چون نمایشگر زیمنس داخل اتاق فقط جنبه دکوری داره و اونم کار نمیکنه. اینو تو یه بحث داغ با مدیر شیفت فهمیدم. تقریباً نتونستیم بخوابیم چون دمای اتاق خیلی بالا بود. به نظر من این هتل داره سر مردم کلاه میذاره، چون ساختمون و سیستمش داغونه و باید کلاً عوض بشه. پولی که برای اتاق میگیرن انگار داری پولتو میریزی تو جوب. صبحانه خوب بود، پرسنل اتاق صبحانه هم خیلی خوب بودن. هتل باید کلاً تعطیل بشه و یه بازسازی اساسی بشه، چون زیرساختهاش دیگه نیاز به نوسازی دارن. ولی به نظر میرسه صاحبای این هتل خیلی طمعکارن و براشون آبرو و استاندارد مهم نیست. در آخر باید بگم مردم از اقامت تو این هتل خودداری کنن، چون دارن پولشونو دور میریزن.
پرسنل اتاق صبحانه
اصلاً راضی نبودم!
فقط از لابی خوشم اومد.
اتاق بوی ادرار میداد. خیلی کوچیک و قدیمی بود. سرویس بهداشتی آب میداد. فقط وسایل یه نفر رو گذاشته بودن در حالی که برای دو نفر رزرو کرده بودم. مسئول پذیرش گفت صبحونه رو میارن تو اتاق، چون ساعت 3 صبح میخواستیم بریم. مجبور شدیم زنگ بزنیم و یادآوری کنیم و موقع چکاوت تحویل گرفتیم.
هیچی
هیچی به اون صورت
جيد
الاكل و بعده عن موقع المعرض الدولي
موقعیت مکانیش خوب بود. نزدیک همه جاهای دیدنی بود.
اتاق کوچیک بود و باید نوسازی بشه. همه چی قدیمی به نظر میرسید.
Добрый день! Понравилось атмосфера гостиницы, дружелюбный персонал и др.
اتاقها خیلی کوچیک بودن و سرویس بهداشتیها خیلی قدیمی بودن
رستوران و صبحونه
اتاقها و سرویس بهداشتیها
بدترین هتلی که تا حالا رفتم!!!
فقط موقعیت مکانیش خوب بود.
برخورد کارمندا خیلی بد و از بالا به پایینه. قوانینشون هم خیلی سخت گیرانهاس. اجازه نمیدادن از بیرون غذا بیاریم تو هتل. زنم تازه عمل کرده بود، با غذا تو پذیرش نگهش داشتن تا غذا سرد شد. هرچی هم توضیح دادیم که حالش خوب نیست و چاره دیگهای نداریم، اصلاً توجه نکردن و خیلی بیانصاف بودن. از یه هتل چهار ستاره انتظار میره که بتونی غذا ببری تو اتاق. اگه نمیشه، باید تو توضیحات هتل بنویسن تا مسافرا بدونن. بعد اگه یه چیزی تو اتاق سفارش بدی، پول قاشق چنگال هم میگیرن. خیلی خسیس بازیه، مخصوصاً وقتی داری پول خوبی واسه اقامت تو هتل میدی. سونا و اتاق بخار کار نمیکرد و دوشهای اتاق اسپا خیلی کثیف بود. خدمتکارا برعکس اون آدمای کت و شلواری از بالا به پایین، خیلی خونگرم بودن. در کل تجربه خیلی بدی بود. غیر از موقعیت مکانی، هیچ چیز دیگهای تو هتل خوب نبود.
این هتل نباید باز باشه
ما قبلاً هم از ۱۰ تا ۱۵ ژانویه تو این هتل مونده بودیم، اتاق حتی تمیز هم نبود، ملحفهها رو هم عوض نکرده بودن، کتری هم اون روز کار نمیکرد. دستشوییها خراب و داغون بودن ولی با این حال موندیم. الان دوباره برای یه شب تو ۴ فوریه رزرو کردیم، این دفعه حدود ساعت ۱۱ شب رسیدیم، خواستیم غذا سفارش بدیم دیدیم تلفن کار نمیکنه، رفتم پذیرش، مدیر شیفتشون به اسم آرون خیلی مغرور بود و اصلاً گوش نمیداد که تلفن کار نمیکنه؟؟ یه تعمیرکار فرستاد تا تلفن رو درست کنه، اون تعمیرکار گفت باید از بلندگو حرف بزنید چون نمیتونه درستش کنه. کولر کل هتل روی یه دمای ثابت بین ۲۰ تا ۲۳ درجه تنظیم شده، برد نمایشگر زیمنس داخل اتاق هم دکوریه و کار نمیکنه، اینو تو یه بحث داغ با مدیر شیفت فهمیدم. ما هر دو تقریباً نتونستیم بخوابیم چون دمای اتاق خیلی بالا بود. به نظر من این هتل داره سر مردم کلاه میذاره چون ساختمون و سیستمش آشغاله و باید کلاً عوض شه، پولی که بابت اتاق میگیرن انگار داری پولتو میریزی تو جوب. صبحونه خوب بود، کارمندای سالن صبحونه خیلی خوب بودن. هتل باید بسته بشه و کلاً تعمیرات اساسی بشه چون زیرساختهاش داغونه، ولی به نظر من صاحبای این هتل خیلی پول پرستن و اصلاً براشون مهم نیست که آبروشون بره و کیفیت کارشون بیاد پایین. در آخر باید بگم که مردم از موندن تو این هتل خودداری کنن چون دارن پولشونو دور میریزن. راویندر و انورادا آرورا
کارمندای سالن صبحونه
اصلاً راضی نبودم!
فقط از لابی خوشم اومد.
اتاق بوی جیش میداد. اتاق خیلی کوچیک و قدیمی بود. دستشویی چکه میکرد. وقتی برای دو نفر رزرو کرده بودم، فقط وسایل یه نفر رو گذاشته بودن. مسئول پذیرش گفت صبحونه رو میاره تو اتاق چون ساعت ۳ صبح میخوایم چک اوت کنیم. مجبور شدیم زنگ بزنیم و یادآوری کنیم و موقع چک اوت تحویل گرفتیم.
هیچی
هیچی
جيد
الاكل و بعده عن موقع المعرض الدولي
موقعیت مکانیش خوب بود. نزدیک به همه جاهای دیدنی.
اتاق کوچیک بود و باید بازسازی بشه. همه چی قدیمی به نظر میرسید.
Добрый день! Понравилось атмосфера гостиницы, дружелюбный персонал и др.
اتاقها خیلی کوچیک بودن و سرویس بهداشتیها خیلی قدیمی بودن
رستوران و صبحونه
اتاقها و سرویس بهداشتیها
بدترین هتلی که تا حالا رفتم!!!
فقط موقعیت مکانیش خوب بود.
برخورد کارمندا خیلی بد و از بالا به پایینه. قوانینشون هم خیلی سخت گیرانهاس. اجازه نمیدادن از بیرون غذا بیاریم تو هتل. زنم تازه عمل کرده بود، با غذا تو پذیرش نگهش داشتن تا غذا سرد شد. هرچی هم توضیح دادیم که حالش خوب نیست و چاره دیگهای نداریم، اصلاً توجه نکردن و خیلی بیانصاف بودن. از یه هتل چهار ستاره انتظار میره که بتونی غذا ببری تو اتاق. اگه نمیشه، باید تو توضیحات هتل بنویسن تا مسافرا بدونن. بعد اگه یه چیزی تو اتاق سفارش بدی، پول قاشق چنگال هم میگیرن. خیلی خسیس بازیه، مخصوصاً وقتی داری پول خوبی واسه اقامت تو هتل میدی. سونا و اتاق بخار کار نمیکرد و دوشهای اتاق اسپا خیلی کثیف بود. خدمتکارا برعکس اون آدمای کت و شلواری از بالا به پایین، خیلی خونگرم بودن. در کل تجربه خیلی بدی بود. غیر از موقعیت مکانی، هیچ چیز دیگهای تو هتل خوب نبود.
این هتل نباید باز باشه
ما قبلاً هم از ۱۰ تا ۱۵ ژانویه تو این هتل مونده بودیم، اتاق حتی تمیز هم نبود، ملحفهها رو هم عوض نکرده بودن، کتری هم اون روز کار نمیکرد. دستشوییها خراب و داغون بودن ولی با این حال موندیم. الان دوباره برای یه شب تو ۴ فوریه رزرو کردیم، این دفعه حدود ساعت ۱۱ شب رسیدیم، خواستیم غذا سفارش بدیم دیدیم تلفن کار نمیکنه، رفتم پذیرش، مدیر شیفتشون به اسم آرون خیلی مغرور بود و اصلاً گوش نمیداد که تلفن کار نمیکنه؟؟ یه تعمیرکار فرستاد تا تلفن رو درست کنه، اون تعمیرکار گفت باید از بلندگو حرف بزنید چون نمیتونه درستش کنه. کولر کل هتل روی یه دمای ثابت بین ۲۰ تا ۲۳ درجه تنظیم شده، برد نمایشگر زیمنس داخل اتاق هم دکوریه و کار نمیکنه، اینو تو یه بحث داغ با مدیر شیفت فهمیدم. ما هر دو تقریباً نتونستیم بخوابیم چون دمای اتاق خیلی بالا بود. به نظر من این هتل داره سر مردم کلاه میذاره چون ساختمون و سیستمش آشغاله و باید کلاً عوض شه، پولی که بابت اتاق میگیرن انگار داری پولتو میریزی تو جوب. صبحونه خوب بود، کارمندای سالن صبحونه خیلی خوب بودن. هتل باید بسته بشه و کلاً تعمیرات اساسی بشه چون زیرساختهاش داغونه، ولی به نظر من صاحبای این هتل خیلی پول پرستن و اصلاً براشون مهم نیست که آبروشون بره و کیفیت کارشون بیاد پایین. در آخر باید بگم که مردم از موندن تو این هتل خودداری کنن چون دارن پولشونو دور میریزن. راویندر و انورادا آرورا
کارمندای سالن صبحونه
اصلاً راضی نبودم!
فقط از لابی خوشم اومد.
اتاق بوی جیش میداد. اتاق خیلی کوچیک و قدیمی بود. دستشویی چکه میکرد. وقتی برای دو نفر رزرو کرده بودم، فقط وسایل یه نفر رو گذاشته بودن. مسئول پذیرش گفت صبحونه رو میاره تو اتاق چون ساعت ۳ صبح میخوایم چک اوت کنیم. مجبور شدیم زنگ بزنیم و یادآوری کنیم و موقع چک اوت تحویل گرفتیم.
هیچی
هیچی به اون صورت
جيد
الاكل و بعده عن موقع المعرض الدولي
کارکنان معنی واقعی عبارت 'احساس راحتی کنید مثل خونه خودتون' رو که این صنعت با خودش یدک میکشه، نمیدونن
بیادبترین کارکنان پذیرشی که تا حالا دیدم
بدترین مهماننوازی بدترین رفتار کارکنان پذیرش، مخصوصاً مدیرشون شهابالدین، اگه اسمشو درست یادم باشه