هتل د سنت رجیس بالی ریزورتThe St Regis Bali Resort hotel
درباره هتل د سنت رجیس بالی ریزورت
هتل سنت رجیس بالی ریزورت در نوسا دوآ و مستقیماً در کنار ساحل واقع شده است و امکاناتی همچون یک اسپا کامل و استخر فضای باز با آب شیرین دارد. یک شاتل فرودگاهی دوطرفه رایگان فراهم شده است. وایفای رایگان در سرتاسر ریزورت و در اتاقها ارائه میشود. هتل سنت رجیس بالی 5 دقیقه با ماشین از منطقه خرید بالی کالکشن نوسا دوآ فاصله دارد. فرودگاه نگورا رای 20 دقیقه با ماشین فاصله دارد و کُوتا با ماشین 35 دقیقه دورتر است. تمام ویلاها و سوئیتها با پارچههای فرهنگی تزئین شده و از منظره دریا برخوردارند. هر کدام به یک داک آیپاد، تلویزیون صفحهتخت و پخشکننده دیویدی مجهز هستند. هر یک دارای بالکن یا تراس با چشمانداز باغ، استخر یا اقیانوس هستند. برخی از سوئیتها و ویلاها دارای جکوزی خصوصی یا استخر کوچک هستند. خدمات شخصی بالای سنت رجیس به صورت 24 ساعته در دسترس است. میهمانان میتوانند در مرکز...امکانات و تفریحات هتل د سنت رجیس بالی ریزورت
- مبلمان فضای باز
- ایوان
- تراس
- باغ
- ساحل
- ساحل اختصاصی
- امکانات باربیکیو (هزینه اضافی)
- محل پیک نیک
- مبلمان فضای باز
- ایوان
- تراس
- باغ
- ساحل
- ساحل اختصاصی
- امکانات باربیکیو (هزینه اضافی)
- محل پیک نیک
- موسیقی و اجرای زنده
- شام دارای تم (هزینه اضافه)
- سرگرمی عصرانه
- تیم سرگرمی
- زمین بازی
- ساحل
- خدمات ورزش های آبی داخل هتل (هزینه اضافی)
- قایق رانی (هزینه اضافی)
- غواضی بیرون از هتل (هزینه اضافی)
- Diving Additional ChargeOff-site
- موج سواری بیرون از هتل (هزینه اضافی)
- میز بیلیارد
- دوچرخه سواری
- تور فرهنگ محلی (هزینه اضافی)
- کلاب کودکان (هزینه اضافی)
- اجاره دوچرخه
- Cooking Class Additional ChargeOff-site
- Fishing Additional ChargeOff-site
- Hiking Additional ChargeOff-site
- بار نوشیدنی (هزینه اضافی)
- بوفه مخصوص کودکان
- غذای مخصوص کودکان (هزینه اضافی)
- وعده های رژیمی خاص (در صورت درخواست)
- صبحانه داخل اتاق
- بار نوشیدنی
- رستوران
- میوه
- اسنک بار
- دستیار پارک خودرو
- ورود و خروج خصوصی
- دربان
- انبار چمدان
- صرافی
- پذیرش 24 ساعته
- خدمات تور
سیاستهای هتل
مراکز اطراف و نزدیک هتل
- میدان بی تی دی سی1.1 mi
- موزه پاسفی کا1.4 mi
- منطقه پارکینگ ساحل نوسا دوآ1.4 mi
- پیادهروی اقیانوسی1.6 mi
- پارکینگ خودرو هاردیز پلازا1.9 mi
- پارک فرهنگی نوسا دوآ1.8 mi
- پارک تفریحی1.8 mi
- کلوب کودکان گِکوس ملیا بنوا1.9 mi
- همهچیز شامل2 mi
- پارک یاسا2.8 mi
- [رستوران] . رستوران غذاهای دریایی بوبو، نوسا دوآ بالی300 ft
- [رستوران] رستوران غذاهای دریایی بوبو و چینی350 ft
- [رستوران] مکس ژاپن450 ft
- یادبود وِتِران3.5 mi
- گارودا ویسنو کِنسنا5 mi
- میدان دویو روچی9 mi
- ساحل نوسا دوآ1.4 mi
- ساحل مولیا2,650 ft
- ساحل گِگر2,900 ft
- ساحل ساوانگان1.4 mi
- ساحل ساموه1.8 mi
آدرس و موقعیت هتل د سنت رجیس بالی ریزورت
سوالات متداول
امتیازات و نظرات میهمانان هتل د سنت رجیس بالی ریزورت
نظرات میهمانان هتل د سنت رجیس بالی ریزورت
دیگه نمیریم. همه چی عوض شده.
سمت تمیز جزیره
پرسنل خیلی سمج هستن، خیلی زیاد! ما ویلا داشتیم، یه نفر یهو اومد و شروع کرد به تمیز کردن تالاب. براش مهم نبود که اون طرف ویلا آدما دارن استراحت میکنن.
مهمان نوازی، خدمات فوقالعاده، توجه به جزئیات
همه چی عالیه!
بهترین استراحتگاههای بالی از نظر تمیزی. استراحتگاههای کاملیه و ۴ تا رستوران داره که من ۲ تاش رو امتحان کردم، عالی و تمیز بودن.
صبحونه
تعطیلات خانوادگی ما فوقالعاده بود. هتل فضای دلپذیری داره و پرسنلش خیلی با دقت هستن.
صبحونه توی St Regis خیلی خوشمزهاس. Dulang و Gourmand Deli گزینههایی از لذیذترین غذاها رو دارن که در طول روز سرو میشه، حتی بچههای ما هم راضی بودن. هتل کنار ساحل قرار داره. استخرها و بار کنار استخر برای تفریح و استراحت عالی هستن. اتاقها بزرگ هستن. علاوه بر ترانسفر ما به هتل دیگه، ترانسفر رایگان به فرودگاه هم داشتیم.
هیچی
راحت بودیم
فضای لوکسی داشت، صبحونه و رستوران (Kayuputi) خوب بودن. مهماننوازی کارکنان هم عالی بود.
خوب بود که اتاقمون رو به ویلا ارتقا دادن، اما آب استخر خیلی سرد بود و نمیشد توش رفت، و صدای کسایی که از جلوی اتاق رد میشدن (چه کارمندها چه مهمونها) خیلی مستقیم توی اتاق شنیده میشد، بهتره یه فکری به حالش بکنن. به نظر من اون خانمی که مسئول خدمات بود (اسمش رو یادم نیست، اما دو تا از پیرهنهای اتو کشیده من رو آورد) باید روش ارتباط برقرار کردنش رو بهتر کنه. میفهمم که یه چیزایی رو باید بگه و خبر بده، اما یه کم حالت تحمیل و اجبار داشت. فکر نمیکنم منظوری داشته باشه، اما اگه بتونه با دیدن عکسالعمل طرف مقابل، اطلاعاتی که میخواد بده رو انتخاب کنه، خیلی بهتر میشه.
یه سفر کوتاه عالی.
خیلی خوشم اومد که پرسنل انقدر کمک میکردن. استانداردهای خدمات خیلی بالا هستن. فضای کلی هتل با وجود گزینههای غذایی زیاد عالی بود. صبحونه هم خیلی خوب بود. ساحل خیلی قشنگ بود و ماشینهای گلفی مرتب اینور و اونور میرفتن. یه چیز خیلی خوب دیگه هم ترانسفر رایگان به فرودگاه بود - خیلی کم پیش میاد هتلها این رو ارائه بدن، پس یه امتیاز مثبته.
قیمتهای اسپا نسبت به بقیه هتلهای ۵ ستاره خیلی گرون بود.
ویلا کنار ساحل رزرو کردیم. همه چی عالی بود. سرویس، موقعیت مکانی، غذا
همه چی تو هتل عالیه. پرسنل خیلی مهربون و مهموننواز هستن، هر کاری میکنن که تعطیلات شما بهترین تعطیلات توی جزیره باشه.
-
ما عاشق St Regis شدیم، پرسنل خیلی مراقب بودن، فضا و لابی دیدنی و بزرگ بود.
غذای عالی به صورت بوفه سرو میشد. اتاق با وسایل لوکس چیده شده بود. کلاه، کیف ساحلی و یه هدیه کوچیک بهمون دادن. برای سالگرد ازدواجمون خیلی بهمون حال دادن. وان رو با گلبرگهای رز به شکل قلب پر کردن، کیک شکلاتی فوندانت خوشگل، میوه تازه و حولهها رو به شکل قو با گل رز قرمز روی تخت گذاشته بودن. از خدمات دوستانه و مهربونشون خیلی ممنونیم.
اتاق ما یکی مونده به آخر راهرو بود و یه کم پیادهرویاش طولانی بود. اتاق بغلی هم یه کم جلوتر بود و جلوی دید ما رو گرفته بود و ما فقط دیوار رو میدیدیم. از بالکن ما منظره دریا دیده نمیشد.
هتل عالی، تمیز و دنج با پرسنل فوقالعاده و کیفیت بالای خدمات. هر روز میوه توی اتاق میذاشتن، عصرونه میدادن، هر روز یه آرزوی خوب دستنویس میذاشتن، توی ساحل هم کل روز نوشیدنی و اسنک میدادن، توی رستوران با اسم صدات میکردن، ترانسفر رایگان از فرودگاه و بالعکس. هیچ هتلی اینقدر بهمون نرسیده بود. صبحونهها خیلی خوب و متنوع بودن. ۸ سال پیش هم توی این هتل بودیم و الان که برگشتیم، میبینیم که هتل همچنان اون سطح بالا رو حفظ کرده. دمتون گرم! براتون آرزوی موفقیت میکنیم! خیلی بهمون خوش گذشت و خیلی دلتنگ میشیم. حتماً دوباره برمیگردیم!
هیچی کم نداشت، همه چی عالی بود
دیگه نمیریم. همه چی عوض شده.
سمت تمیز جزیره
پرسنل خیلی سمج هستن، خیلی زیاد! ما ویلا داشتیم، یه نفر یهو اومد و شروع کرد به تمیز کردن تالاب. براش مهم نبود که اون طرف ویلا آدما دارن استراحت میکنن.
مهمان نوازی، خدمات فوقالعاده، توجه به جزئیات
همه چی عالیه!
بهترین استراحتگاههای بالی از نظر تمیزی. استراحتگاههای کاملیه و ۴ تا رستوران داره که من ۲ تاش رو امتحان کردم، عالی و تمیز بودن.
صبحانه
تعطیلات خانوادگی ما عالی بود. هتل یه فضای دلپذیر و پرسنل وظیفهشناسی داره.
صبحانه توی سنت رجیس خیلی اشتهاآوره. دولانگ و گورمند دلی انتخابهایی از خوشمزهترین غذاها رو در طول روز دارن، حتی بچههای ما رو هم راضی کرد. هتل کنار ساحل واقع شده. استخرها و بار کنار استخر یه فضای عالی برای تفریح و استراحت دارن. اتاقها جادار هستن. به جز ترانسفر از فرودگاه و به یه هتل دیگه، ترانسفر رایگان به فرودگاه هم بهمون دادن.
هیچی
راضی بودیم
فضای لوکس، صبحانه و رستوران (Kayuputi) عالی بود. مهماننوازی پرسنل هم فوقالعاده بود.
خیلی خوب بود که اتاق رو به ویلا ارتقا دادن، اما آب استخر خیلی سرد بود و نمیشد رفت توش، و صدای رد شدن (کارکنان یا مهمانان) از جلوی اتاق خیلی مستقیم توی اتاق میومد، بهتره یه فکری به حالش بکنن. خانمی که مسئول خدمات بود (اسمش یادم نیست، همونی که دو تا پیراهنم رو اتو کرده آورد) باید روش ارتباطیش رو بهتر کنه. درسته که یه چیزهایی هست که باید بگه، اما حس میکردم داره یه چیزی رو تحمیل میکنه. فکر نمیکنم منظوری داشته باشه، اما اگه بتونه با دیدن عکسالعمل طرف مقابل اطلاعات رو کم و زیاد کنه خیلی بهتر میشه.
یه سفر کوتاه عالی
خیلی خوب بود که پرسنل اینقدر کمککننده بودن. سطح خدمات خیلی بالا بود. فضای کلی هتل فوقالعاده بود و کلی رستوران مختلف داشت. صبحونه هم خیلی عالی بود. ساحل خیلی خوبی داشت و با ماشینهای کوچیک آدم رو مرتب این ور و اون ور میبردن. یه چیز دیگه هم که خیلی خوب بود، ترانسفر رایگان از و به فرودگاه بود - خیلی از هتلها این سرویس رو ندارن، پس این یه مزیت خیلی بزرگه.
قیمت اسپا نسبت به بقیه هتلهای 5 ستاره خیلی گرون بود.
ویلا کنار ساحل رزرو کردیم. همهچی عالی بود. سرویس، موقعیت مکانی، غذا
همهچی توی هتل عالیه. پرسنل خیلی صمیمی و مهموننواز هستن، همهکار میکنن تا تعطیلاتتون بهترین تعطیلات توی جزیره باشه.
-
ما عاشق سنت رجیس شدیم، پرسنل خیلی توجه میکنن، فضا و لابی دیدنی و جاداره.
غذای عالی به صورت بوفه سرو میشه. اتاق خیلی لوکس چیده شده بود. کلاه، ساک ساحلی و یه هدیه کوچیک بهمون دادن. خیلی بهمون حال دادن و سالگرد ازدواجمون رو جشن گرفتن. وان رو با گلبرگهای رز به شکل قلب پر کرده بودن، یه کیک شکلاتی فوندانت خوشگل، میوههای تازه و حولهها به شکل قو با یه گل رز قرمز روی تخت گذاشته بودن. از خدمات دوستانه و مهربونشون خیلی ممنونیم.
اتاق ما یکی مونده به آخر راهرو بود و یه کم پیادهرویاش طولانی بود. اتاق بغلی هم یه کم جلوتر بود و دید رو گرفته بود. و ما دیوار بغل رو میدیدیم. از بالکن ما منظره دریا دیده نمیشد.
چه هتل تمیز، دنج و فوقالعادهای! پرسنلش حرف ندارن و بهترین خدمات رو ارائه میدن. هر روز برامون میوه میآوردن، شبها خوراکیهای خوشمزه میدادن و هر روز یه یادداشت دستنویس برامون میذاشتن. تو ساحل هم کلی نوشیدنی و خوراکی تعارف میکردن. تو رستوران اسممون رو میپرسیدن و خوشآمد میگفتن. ترانسفر فرودگاه هم رایگان بود. هیچ هتلی اینقدر بهمون نرسیده بود. صبحانههاش هم که عالی و خیلی متنوع بود. هشت سال پیش هم اینجا اومده بودیم و الان که برگشتیم، دیدیم که هتل هنوز همون کیفیت بالای خودشو حفظ کرده. دمشون گرم! امیدوارم همیشه موفق باشن! خیلی بهمون خوش گذشت و دلمون براشون تنگ میشه. حتماً دوباره برمیگردیم!
هیچ ایرادی نمیشه ازش گرفت، همه چی عالیه.
دیگه اینجا نمیایم. بعد از 16 سال، استانداردهای قبلی از بین رفته. دیگه اون St.Regis سابق نیست. پر از آدمهای مزاحم اندونزیایی...
ساحلش تمیزه
پرسنل خیلی خیلی مزاحمن! ما ویلا داشتیم، یه بار داشتیم استراحت میکردیم یه نفر اومد شروع کرد به تمیز کردن محوطه. اصلا براش مهم نبود که اون طرف ویلا دارن استراحت میکنن.
مهماننوازی، خدمات عالی، توجه به جزئیات
همه چی بینقص بود!
یکی از تمیزترین و کاملترین ریزورتهای بالی. ۴ تا رستوران داره که من ۲ تاش رو امتحان کردم و عالی و تمیز بودن.
صبحونه
تعطیلات خانوادگی ما عالی بود. هتل فضای دلپذیری داره و پرسنلش خیلی با ملاحظهان.
صبحانههای St Regis خیلی اشتهاآوره. Dulang و Gourmand Deli در طول روز غذاهای خیلی خوشمزهای سرو میکنن که حتی بچههای ما هم دوست داشتن. هتل کنار ساحل قرار داره. استخرها و بار کنار استخر برای تفریح و استراحت عالی هستن. اتاقها هم خیلی بزرگن. علاوه بر ترانسفر به هتل دیگه، ترانسفر فرودگاه هم رایگان بود.
هیچی
راضی بودیم
فضای لوکس، صبحانه و رستوران (Kayuputi) عالی بود. مهماننوازی پرسنل هم فوقالعاده بود.
خیلی خوب بود که اتاق رو به ویلا ارتقا دادن، اما آب استخر خیلی سرد بود و نمیشد رفت توش، و صدای رد شدن (کارکنان یا مهمانان) از جلوی اتاق خیلی مستقیم توی اتاق میومد، بهتره یه فکری به حالش بکنن. خانمی که مسئول خدمات بود (اسمش یادم نیست، همونی که دو تا پیراهنم رو اتو کرده آورد) باید روش ارتباطیش رو بهتر کنه. درسته که یه چیزهایی هست که باید بگه، اما حس میکردم داره یه چیزی رو تحمیل میکنه. فکر نمیکنم منظوری داشته باشه، اما اگه بتونه با دیدن عکسالعمل طرف مقابل اطلاعات رو کم و زیاد کنه خیلی بهتر میشه.
یه سفر کوتاه عالی.
از اینکه پرسنل خیلی کمککننده بودن خوشم اومد. استانداردهای خدمات خیلی بالاست. فضای کلی هتل با انتخابهای غذایی زیاد فوقالعاده بود. صبحانه هم عالی بود. ساحل خیلی خوب بود و با باگی مرتب اینور و اونور میرفتن. یه چیز خیلی خوب دیگه هم ترانسفر رایگان از فرودگاه و به فرودگاه بود - خیلی کم پیش میاد هتلها این سرویس رو بدن، پس یه مزیت بزرگ محسوب میشه.
قیمتهای اسپا نسبت به بقیه هتلهای 5 ستاره خیلی گرون بود.
دیگه نمیایم. تمام استانداردهای اپراتور توی این 16 سال از بین رفته. دیگه سنت رجیس نیست. یه عالمه اندونزیایی مزاحم با ...
قسمت تمیز جزیره
پرسنل خیلی مزاحم هستن، خیلی زیاد! ما ویلا داشتیم، یه دفعه که داشتیم خوش میگذروندیم یه نفر اومد بیرون... و شروع کرد به تمیز کردن تالاب. اصلاً براش مهم نبود که اون طرف ویلا آدمها دارن استراحت میکنن.
مهموننوازی، سرویس فوقالعاده، توجه به جزئیات
همهچی عالیه!
بهترین ریزورتهای بالی از نظر تمیزی. یه مجموعه کامله که داخلش ۴ تا رستوران داره. من ۲ تاشو امتحان کردم، عالی و تمیز بودن.
صبحونه
تعطیلات خانوادگی ما عالی بود. هتل فضای دلپذیری داره و پرسنلش خیلی با ملاحظهان.
صبحانههای St Regis خیلی اشتهاآوره. Dulang و Gourmand Deli در طول روز غذاهای خیلی خوشمزهای سرو میکنن که حتی بچههای ما هم دوست داشتن. هتل کنار ساحل قرار داره. استخرها و بار کنار استخر برای تفریح و استراحت عالی هستن. اتاقها هم خیلی بزرگن. علاوه بر ترانسفر به هتل دیگه، ترانسفر فرودگاه هم رایگان بود.
هیچی
راحت بودیم
فضای لوکس، صبحانه و رستوران (Kayuputi) خیلی خوب بودن. مهماننوازی کارکنان هم عالی بود.
اینکه اتاق رو به ویلا ارتقا دادن خیلی خوب بود، اما آب استخر خیلی سرد بود و نمیشد توش رفت. صداهایی که از جلوی اتاق میاومد (کارکنان یا مهمانها) خیلی مستقیم داخل اتاق شنیده میشد، بهتره یه فکری به حالش بکنن. خانمی که مسئول خدمات بود (متاسفانه اسمش یادم نیست، همونی که دو تا پیراهن اتو شده من رو آورد) بهتره روش ارتباطیاش رو بهتر کنه. میفهمم که باید یه چیزهایی رو بگه و اطلاع بده، اما یه حس تحمیل و اجبار داشت. فکر نمیکنم منظوری داشته، اما اگه بتونه با دیدن واکنش طرف مقابل اطلاعات رو کم و زیاد کنه، خیلی بهتر میشه.
یه سفر کوتاه عالی
از اینکه پرسنل اینقدر کمکرسان بودن خیلی خوشم اومد. استاندارد خدمات خیلی بالا بود. فضای کلی هتل با وجود گزینههای غذایی زیاد، فوقالعاده بود. صبحانه هم عالی بود. ساحل خیلی خوب بود و ماشینهای گلف به طور مرتب رفت و آمد میکردن. یه چیز عالی دیگه هم ترانسفر رایگان فرودگاه بود - خیلی کم پیش میاد هتلها این سرویس رو ارائه بدن، پس این یه امتیاز مثبته.
قیمتهای اسپا نسبت به بقیه هتلهای ۵ ستاره خیلی گرون بود.
دیگه نمیریم. استانداردهای هتل بعد از 16 سال از بین رفته. دیگه سنت رجیس نیست. یه عالمه آدم مزاحم...
سمت تمیز جزیره
پرسنل خیلی مزاحمن، خیلی زیاد! ما ویلا داشتیم، یهو یکی اومد... شروع کرد تمیز کردن مرداب. اصلا براش مهم نبود که اون طرف ویلا آدم داره استراحت میکنه.
مهمان نوازی، خدمات فوق العاده، توجه به جزئیات
همه چیز عالیه!
یکی از تمیزترین و کاملترین ریزورتهای بالی. ۴ تا رستوران داره که من ۲ تاش رو امتحان کردم و عالی و تمیز بودن.
صبحانه
تعطیلات خانوادگی ما فوق العاده بود. هتل فضای دلنشینی داره و کارکنانش خیلی با ملاحظه هستن.
صبحونه تو سنت رجیس خیلی اشتها آوره. دولانگ و گورمند دلی گزینه های زیادی از خوشمزه ترین غذاها رو در طول روز ارائه میدن، حتی بچه های ما رو هم راضی کرد. هتل لب ساحله. استخرها و بار کنار استخر فضای عالی برای تفریح و استراحت دارن. اتاق ها جادارن. علاوه بر اینکه ما رو از فرودگاه برداشتن و به یه هتل دیگه بردن، سرویس ترانسفر رایگان به فرودگاه هم بهمون دادن.
نداشت
راضی بودیم
فضای لوکسی داشت، صبحونه و رستوران (Kayuputi) خیلی خوب بود. مهمان نوازی کارکنان هم عالی بود.
اتاق رو به ویلا ارتقا دادن که خوب بود، ولی آب استخر خیلی سرد بود و نمیشد رفت توش، و صدای کسایی که از جلوی اتاق رد میشدن (چه کارمندها چه مهمون ها) خیلی واضح میومد تو اتاق، بهتره یه فکری به حالش بکنن. خانومی که مسئول خدمات بود (اسمش یادم نیست، ولی دو تا پیراهن اتو کشیده منو آورد) بهتره روش ارتباطیشو بهتر کنه. درسته که میخواد یه چیزایی رو بگه و باید بگه، ولی یه جورایی حس میکردم داره حرفشو تحمیل میکنه. فکر کنم اگه به واکنش طرف مقابلش هم توجه کنه و اطلاعاتی که میخواد بده رو گلچین کنه، خیلی بهتر میشه.
یه سفر کوتاه عالی.
از اینکه کارکنان اینقدر کمک میکردن خیلی خوشم اومد. سطح خدمات خیلی بالا بود. فضای کلی هتل با گزینه های غذایی زیادش عالی بود. صبحونه هم خیلی خوب بود. محوطه ساحل خیلی خوب بود و مرتب ماشین میومد و میرفت. یه چیز خیلی خوب دیگه هم سرویس رفت و برگشت رایگان به فرودگاه بود - خیلی کم پیش میاد هتلی این سرویس رو داشته باشه، پس خیلی خوبه.
قیمت اسپا نسبت به بقیه هتل های 5 ستاره خیلی گرون بود.
ویلا لب دریا رزرو کرده بودیم. همه چی عالی بود. سرویس، موقعیت مکانی، غذا
همه چی تو هتل عالیه. پرسنل خیلی صمیمی و مهمون نوازن، هر کاری میکنن تا تعطیلات شما بهترین تعطیلات تو جزیره باشه.
-
دیگه اینجا نمیام. انگار استانداردای اینجا بعد از 16 سال کلا از بین رفته. دیگه سنت رجیس سابق نیست. یه عالمه آدم اندونزیایی هستن که خیلی رو مخن.
تمیز بودن یه قسمت از جزیره
پرسنل خیلی مزاحم بودن، خیلی زیاد! ما ویلا داشتیم، یه بار داشتیم استراحت میکردیم یهو یه نفر اومد... شروع کرد به تمیز کردن مرداب. اصلا براش مهم نبود که اون طرف ویلا آدما دارن استراحت میکنن.
مهموننوازی، سرویس فوقالعاده، توجه به جزئیات
همهچی عالیه!
بهترین ریزورتهای بالی از نظر تمیزی. یه ریزورت کامل که 4 تا رستوران داره. من 2 تاشو امتحان کردم، عالی و تمیز بودن.
صبحونه
تعطیلات خانوادگی ما عالی بود. هتل یه فضای خیلی خوب و پرسنل خیلی باحوصلهای داره.
صبحونه تو سنت رجیس خیلی اشتها آوره. دولانگ و گورمند دلی انتخابهای خیلی خوشمزهای برای کل روز دارن که بچههامونم راضی کرد. هتل کنار ساحله. استخرها و بار کنار استخر همهچی تمومن برای خوش گذروندن و ریلکس کردن. اتاقها خیلی بزرگن. علاوه بر اینکه ما رو بردن یه هتل دیگه، ترانسفر فرودگاه هم رایگان بود.
هیچی
راحت بود
فضای لوکس، صبحانه و رستوران (Kayuputi) خوب بود. مهماننوازی کارکنان هم عالی بود.
این خوب بود که اتاق رو به ویلا ارتقا دادن، اما آب استخر خیلی سرد بود و نمیشد رفت توش، و صدای (کارکنان یا مهمانان) که از جلوی اتاق رد میشدن خیلی مستقیم توی اتاق شنیده میشد، پس بهتره یه فکری به حالش بکنن. بهتره اون خانومی که مسئول خدمات بود (اسمش یادم نیست، ولی ۲ تا از پیرهنهای اتو شدم رو آورد) روش ارتباطیش رو بهتر کنه. درسته که یه چیزایی هست که باید بگه و انتقال بده، ولی یه کم حالت تحمیل و اجبار داشت. فکر نمیکنم منظوری داشته، ولی اگه بتونه با دیدن واکنش طرف مقابل اطلاعات رو گلچین کنه خیلی بهتر میشه.
یه فرار عالی برای چند روز.
از کمکرسانی کارکنان خوشم اومد. استانداردهای خدمات خیلی بالا هستن. فضای کلی هتل با گزینههای غذایی زیاد فوقالعاده بود. صبحانه هم عالی بود. منطقه ساحلی خیلی خوب بود با ماشینهایی که دائم اینور و اونور میرفتن. یه چیز عالی دیگه ترانسفر رایگان از/به فرودگاه بود - خیلی کم پیش میاد هتلها اینو ارائه بدن، پس یه مزیت محسوب میشه.
قیمتهای اسپا در مقایسه با بعضی از هتلهای ۵ ستاره دیگه خیلی بالا بود.
ما ویلا کنار ساحل رزرو کردیم. همهچی عالی بود. سرویس، موقعیت مکانی، غذا
همهچی توی هتل عالیه. پرسنل خیلی مهربون و مهموننواز هستن، همهکار میکنن تا تعطیلات شما بهترین تعطیلات توی جزیره باشه
-
ما عاشق سنت رجیس بودیم، پرسنل خیلی توجه میکردن، فضا و لابی دیدنی و بزرگ بود.
غذای عالی به صورت بوفه سرو میشد. اتاق با وسایل لوکس چیده شده بود. کلاه، کیف ساحلی و یه هدیه کوچیک بهمون دادن. خیلی هوامونو داشتن و برای سالگرد ازدواجمون سنگ تموم گذاشتن. وان رو با گلبرگهای رز به شکل قلب پر کردن، کیک فوندانت شکلاتی خوشمزه، میوه تازه و حولهها رو به شکل قو با گل رز قرمز روی تخت تا کردن. سرویس دوستانه و مهربون خیلی ارزشمند بود.
اتاق ما دومین اتاق آخر راهرو بود و یه کم پیادهروی طولانی داشت. اتاق بغلی مانع دید میشد چون جلوتر بود و ما به دیوارهای کناری نگاه میکردیم. از بالکن ما هیچ منظرهای از دریا دیده نمیشد.
هتل فوقالعاده، تمیز و دنج با پرسنل عالی و کیفیت بالای خدمات برای مهمانان. هر روز میوه توی اتاق، عصرونه، هر روز آرزوهای خوب نوشته شده با دست، پذیرایی با نوشیدنی و تنقلات در ساحل در تمام طول روز، خوشامدگویی در رستوران با اسم، ترانسفر رایگان از فرودگاه و بالعکس. هیچ هتلی اینقدر بهمون توجه نکرده بود. صبحانهها عالی و خیلی متنوع هستن. ۸ سال پیش هم توی این هتل اقامت داشتیم و با برگشتن الان، میفهمی که هتل همیشه این سطح بالا رو حفظ کرده. دمتون گرم! براتون آرزوی موفقیت دارم! ما خیلی خوب استراحت کردیم و خیلی دلمون براتون تنگ میشه. حتماً دوباره برمیگردیم!
اصلاً وجود نداره، همهچی اینجا عالیه
فوقالعاده!
هیچ ایرادی نمیشه به این اقامتگاه گرفت! واقعاً تجربهای عالی بود و یکی از بهترین جاهایی بود که تا حالا موندیم. با یه بچه هشت ماهه سفر میکردیم و پرسنل واقعاً سنگ تموم گذاشتن. از پیشخدمت گرفته تا همه پرسنل رستوران و پذیرش، همهچی عالی بود. یه تشکر ویژه از پیشخدمت، اِندا، و پرسنل رستوران بوفه (گونا، سوریا)!
اگه بخوام خیلی سختگیر باشم، فقط یه دونه کلید چراغ اصلی برای کل اتاق یه کم سخت بود. وقتی بچهمون خوابید، مجبور بودیم چراغها رو خاموش کنیم که حتی چراغ دستشویی هم خاموش میشد! نمیتونستیم هیچ نوری داشته باشیم. :( یه چیز دیگه هم برای کسایی که با بچه سفر میکنن بگم، کف اتاق چوبیه و وقتی راه میری صدا میده. پس اگه بچهتون خیلی زود از خواب میپره، باید خیلی آروم راه برید. ما بعضی وقتا مجبور میشدیم یواشکی بپریم 🤣
اقامتگاه لوکس با تالاب آب شور دیدنی
من ده سال پیش اینجا بودم و دوباره به خاطر تالاب آب شور بزرگش برگشتم، که به شکلی رویایی از بخشی از مجموعه میگذره و برای شنا بدون عروس دریایی و خطرات دیگه دریا عالیه. همچین چیزی رو تو هیچ کدوم از هتلهای دیگهای که تو آسیا رفتم ندیده بودم. پرسنل خیلی مهربونن و با اینکه مجموعه بزرگه، همیشه با اسم صدات میزنن. سوئیتها خیلی بزرگ و با سلیقه چیده شدن. غذا هم، چه صبحونه مفصل و چه شام اندونزیایی تو دولانگ، در بالاترین سطح کیفیته. مثلاً 'Egg Nouvelle' با لابستر تو بوفه صبحونه واقعاً عالیه و دل هر کسی رو میبره. نوشیدنیها تو بار هم خیلی خوشمزهان و همیشه با یه سری خوراکیهای کوچیک سرو میشن. پیشخدمت هر روز شکلات و شیرینیهای دیگه و میوههای استوایی میاره تو سوئیت. روز آخر هم مشکلی برای تحویل دیرتر اتاق نداشتیم. در کل، ما سه روز خیلی خوب رو تو سنت رجیس گذروندیم و از همه تیم تشکر میکنیم.
یه پیشنهاد کوچیک هم داریم: بالاخره باید یه نوسازی انجام بشه، چون بعضی از امکانات دیگه با استانداردهای یه هتل پنج ستاره امروزی جور نیست (شیرآلات تو حموم، نردههای ورودی استخر آب شور و غیره).
خوب و راحت. تنوع غذا باید بیشتر بشه
ساحل اختصاصی داره.
تنوع غذا کم بود.
دیگه نمیایم. استانداردهای اپراتور بعد از 16 سال از بین رفت. دیگه سنت رجیس نیست. یه عالمه اندونزیایی مزاحم...
سمت تمیز جزیره
پرسنل خیلی مزاحم هستن، خیلی زیاد! ما ویلا داشتیم، یه لحظه که خلوت بودیم یکی اومد... و شروع کرد به تمیز کردن تالاب. اصلاً براش مهم نبود که اون طرف ویلا آدم داره استراحت میکنه.
مهماننوازی، خدمات فوقالعاده، توجه به جزئیات
همهچی عالیه!
بهترین اقامتگاههای بالی از نظر تمیزی. یه اقامتگاه کامل با 4 رستوران داخلش. من 2 تاشو امتحان کردم، عالی و تمیز بودن.
صبحونه
تعطیلات خانوادگی ما عالی بود. هتل فضای دلپذیری داره و پرسنلش خیلی با دقت هستن.
صبحونه تو سنت رجیس خیلی خوشمزهست. دولانگ و گورمند دلی، انواع غذاهای خوشمزه رو در طول روز ارائه میدن، حتی بچه هامونم راضی بودن. هتل کنار ساحل واقع شده. استخرها و بار کنار استخر، یه فضای عالی برای تفریح و استراحت دارن. اتاقها بزرگ هستن. علاوه بر ترانسفر ما به یه هتل دیگه، ترانسفر رایگان به فرودگاه هم بهمون دادن.
هیچی
راحت بود
فضای لوکس، صبحونه و رستوران (کایوپوتی) خیلی خوب بود. مهماننوازی پرسنل هم فوقالعاده بود.
اینکه اتاقمون رو به ویلا ارتقا دادن خیلی خوب بود، ولی آب استخر خیلی سرد بود و نمیشد رفت توش. یه مورد دیگه هم اینکه صدای کسایی که از جلوی اتاق رد میشدن (چه کارمند و چه مهمون) خیلی مستقیم میومد تو اتاق، بهتره یه فکری به حالش بکنن. خانومی که مسئول خدمات بود (اسمش یادم نیست، همون که دو تا پیراهن اتو شده منو آورد) بهتره روش ارتباطیش رو بهتر کنه. درسته که یه سری چیزا رو باید بگه و برسونه، ولی یه کم حس زورگویی و تحمیل داشت. فکر بد نداشت، ولی اگه بتونه با دیدن عکسالعمل طرف مقابل، اطلاعاتی که میخواد بده رو گلچین کنه، خیلی بهتر میشه.
یه سفر کوتاه عالی برای چند روز.
خیلی از کمککردن کارمندا خوشم اومد. سطح خدمات خیلی بالاست. فضای کلی هتل با وجود گزینههای غذایی زیاد، فوقالعاده بود. صبحونه هم عالی بود. محوطه ساحل خیلی خوب بود و مرتب ماشینهای گلف برای رفت و آمد بودن. یه چیز خیلی خوب دیگه هم سرویس رفت و برگشت رایگان به فرودگاه بود - خیلی از هتلها این رو ندارن، پس یه امتیاز مثبته.
قیمتهای اسپا در مقایسه با بقیه هتلهای ۵ ستاره خیلی بالا بود.
ویلا کنار ساحل رزرو کردیم. همه چی عالی بود. سرویس، موقعیت مکانی، غذا
همه چی تو هتل عالیه. پرسنل خیلی صمیمی و مهموننوازن، هر کاری میکنن تا تعطیلات شما بهترین تعطیلات تو جزیره باشه.
-
ما عاشق سنت رجیس شدیم، کارمندا خیلی با دقت بودن، فضا و لابی دیدنی و بزرگ بود.
غذاها عالی و به صورت بوفه سرو میشد. اتاق به شکل لوکسی مبله شده بود. کلاه، ساک ساحلی و یه هدیه کوچیک بهمون دادن. خیلی بهمون رسیدن و سالگرد ازدواجمون رو جشن گرفتن. وان رو با گلبرگهای رز به شکل قلب پر کردن، یه کیک شکلاتی فوندانت خوشمزه، میوه تازه و حولهها رو به شکل قو با گل رز قرمز روی تخت تا کردن. از خدمات دوستانه و مهربونشون خیلی ممنونیم.
اتاق ما یکی مونده به آخر راهرو بود و یه کم پیادهرویش طولانی بود. اتاق بغلی یه کم جلوتر بود و جلوی دید رو گرفته بود. ما دیوار رو میدیدیم. از بالکن ما دریا دیده نمیشد.
یه هتل فوقالعاده، تمیز و دنج با پرسنل عالی و کیفیت بالای خدمات. هر روز میوه تو اتاق میذاشتن، عصرونه میدادن، هر روز یه آرزوی خوب با دست مینوشتن، تو ساحل هم کل روز نوشیدنی و خوراکی میدادن، تو رستوران با اسم صدات میکردن، ترانسفر رایگان از فرودگاه و برعکس. هیچ هتلی اینقدر بهمون توجه نکرده بود. صبحونهها عالی و خیلی متنوع بودن. ۸ سال پیش هم تو این هتل اقامت داشتیم و الان که برگشتیم، میبینیم که هتل همون سطح بالا رو حفظ کرده. دمشون گرم! براتون آرزوی موفقیت دارم! خیلی بهمون خوش گذشت و دلمون براتون تنگ میشه. حتماً دوباره برمیگردیم!
اصلاً همچین چیزی وجود نداره، اینجا همه چی عالیه
واقعاً باورنکردنی!
هیچ ایرادی نمیتونستم از این ملک بگیرم! واقعاً یه تجربه شگفتانگیز بود و یکی از بهترین اقامتهایی بود که داشتیم. با یه بچه ۸ ماهه سفر میکردیم و کارمندا تجربه رو واقعاً استثنایی کردن. از مسئول پذیرش گرفته تا همه پرسنل رستوران و جلوی در، همه عالی بودن. یه تشکر ویژه از مسئول پذیرش، اندا، و پرسنل رستوران بوفه (گونا، سوریا)!
اگه بخوام خیلی سختگیر باشم، فقط یه کلید چراغ اصلی برای کل اتاق وجود داشت. وقتی بچهمون میخوابید، مجبور بودیم چراغهای اتاق رو خاموش کنیم، یعنی حتی چراغهای دستشویی هم خاموش میشد! نمیتونستیم هیچ چراغی روشن کنیم. :( یه نکته دیگه هم برای کسایی که با بچه سفر میکنن اینه که کف اتاق چوبیه و وقتی راه میرید صدا میده. پس اگه بچهتون خواب سبکی داره، باید موقع راه رفتن تو اتاق مراقب باشید. بعضی وقتا مجبور بودیم بیصدا بپریم 🤣
دیگه نمیایم. همه استانداردهای اپراتور تو این ۱۶ سال از بین رفته. دیگه سنت رجیس نیست. یه عالمه مزاحم اندونزیایی...
سمت تمیز جزیره
پرسنل خیلی مزاحمن، خیلی زیاد! ما ویلا داشتیم، یه لحظه خلوت نکرده بودیم که یه نفر اومد... و شروع کرد به تمیز کردن تالاب. براش مهم نبود که اون طرف ویلا مردمه و دارن استراحت میکنن.
مهمان نوازی، خدمات فوق العاده، توجه به جزئیات
همه چی عالیه!
بهترین استراحتگاههای بالی از نظر تمیزی، یه استراحتگاه کامل با ۴ رستوران، ۲ تاشو امتحان کردم، عالی و تمیز بود
صبحونه
تعطیلات خانوادگی ما عالی بود. هتل یه فضای خیلی خوب و پرسنل خیلی باحوصلهای داره.
صبحونه تو سنت رجیس خیلی اشتها آوره. دولانگ و گورمند دلی انتخابهای خیلی خوشمزهای برای کل روز دارن که بچههامونم راضی کرد. هتل کنار ساحله. استخرها و بار کنار استخر همهچی تمومن برای خوش گذروندن و ریلکس کردن. اتاقها خیلی بزرگن. علاوه بر اینکه ما رو بردن یه هتل دیگه، ترانسفر فرودگاه هم رایگان بود.
هیچی
راضی بودیم
فضای خیلی لوکسی داشت، صبحونه و رستوران (Kayuputi) خیلی خوب بودن. مهموننوازی کارکنان هم عالی بود.
اینکه اتاقمون رو به ویلا ارتقا دادن خیلی خوب بود، ولی آب استخر خیلی سرد بود و نمیشد توش رفت. صدای کسایی که از جلوی اتاق رد میشدن (چه کارمندها چه مهمونا) خیلی مستقیم میومد تو اتاق، بهتره یه فکری به حالش بکنن. خانومی که مسئول خدمات بود (اسمش یادم نیست، ولی دو تا از پیرهنهایی که اتو کرده بودم رو آورد) بهتره یه کم تو روش ارتباطیش تجدید نظر کنه. میفهمم که باید یه چیزایی رو بگه، ولی خیلی زورکی و با اجبار حرف میزد. فکر نمیکنم منظوری داشته باشه، ولی اگه بتونه با توجه به عکسالعمل طرف مقابل اطلاعات رو کم و زیاد کنه خیلی بهتر میشه.
یه سفر کوتاه عالی برای چند روز.
خیلی از کمککردن کارمندا خوشم اومد. سطح خدمات خیلی بالاست. فضای کلی هتل با وجود گزینههای غذایی زیاد، فوقالعاده بود. صبحونه هم عالی بود. محوطه ساحل خیلی خوب بود و مرتب ماشینهای گلف برای رفت و آمد بودن. یه چیز خیلی خوب دیگه هم سرویس رفت و برگشت رایگان به فرودگاه بود - خیلی از هتلها این رو ندارن، پس یه امتیاز مثبته.
قیمتهای اسپا در مقایسه با بقیه هتلهای ۵ ستاره خیلی بالا بود.
ویلا لب ساحل رزرو کردیم. همه چیز عالی بود. سرویس، موقعیت، غذا
همه چیز در هتل عالیه. پرسنل بسیار صمیمی و مهمان نواز، همه کار میکنند تا تعطیلات شما در جزیره بهترین باشد.
-
ما عاشق St Regis بودیم، کارکنان خیلی با دقت، فضا و لابی دیدنی و جادار است.
غذای عالی به صورت بوفه سرو میشد. اتاق مجلل مبله شده بود. ما کلاه، ساک ساحلی و هدیه کوچک دریافت کردیم. آنها برای جشن سالگرد ازدواج ما خیلی زحمت کشیدند. وان پر از گلبرگهای رز به شکل قلب، کیک فوندانت شکلاتی زیبا، میوه تازه و حولههای تاشده به شکل قو با گل رز قرمز روی تخت بود. از خدمات دوستانه و مهربانانه بسیار قدردانی شد.
اتاق ما دومین اتاق آخر راهرو بود که باعث میشد کمی پیادهروی طولانی شود. اتاق کناری دید را مسدود میکرد زیرا جلوتر بود. و ما به دیوارهای جانبی نگاه میکردیم. از بالکن ما هیچ منظرهای از دریا وجود ندارد.
دیگه نمیایم. همه استانداردهای اپراتور تو این ۱۶ سال از بین رفته. دیگه سنت رجیس نیست. یه عالمه مزاحم اندونزیایی...
سمت تمیز جزیره
پرسنل خیلی مزاحمن، خیلی زیاد! ما ویلا داشتیم، یه لحظه خلوت نکرده بودیم که یه نفر اومد... و شروع کرد به تمیز کردن تالاب. براش مهم نبود که اون طرف ویلا مردمه و دارن استراحت میکنن.
مهمان نوازی، خدمات فوق العاده، توجه به جزئیات
همه چی عالیه!
بهترین اقامتگاههای بالی از نظر تمیزی. یه مجموعه کامل که ۴ تا رستوران داره و من از ۲ تاش امتحان کردم، عالی و تمیز بودن.
صبحونه
تعطیلات خانوادگی ما فوقالعاده بود. هتل یه فضای دلپذیر و پرسنل خوشبرخوردی داره.
صبحونهی St Regis خیلی اشتهاآوره. دولانگ و گورمند دلی، متنوعترین و خوشمزهترین غذاها رو در طول روز دارن که حتی بچههای ما هم دوست داشتن. هتل کنار ساحله. استخرها و بار کنار استخر، یه فضای عالی برای تفریح و ریلکس کردن دارن. اتاقها بزرگ و جادارن. علاوه بر ترانسفر ما به یه هتل دیگه، ترانسفر رایگان به فرودگاه هم داشتیم.
هیچی
راضی بودیم
فضای لوکسی داشت، صبحونه و رستوران (Kayuputi) خیلی خوب بودن. مهماننوازی کارکنان هم عالی بود.
اتاق ما رو به ویلا ارتقا دادن که خوب بود، ولی آب استخر خیلی سرد بود و نمیشد رفت توش. ضمناً صدای کسایی که از جلوی اتاق رد میشدن (چه کارمندها چه مهمونا) خیلی راحت میومد تو اتاق، بهتره یه فکری به حالش بکنن. خانمی که مسئول خدمات بود (متاسفانه اسمش یادم نیست، همونی که ۲ تا پیراهن اتو کشیده رو آورد) بهتره یه کم روش ارتباطیش رو بهتر کنه. من میفهمم که باید یه چیزایی رو بگه و اطلاعرسانی کنه، ولی یه کم لحنش تحکمآمیز و زورکی بود. فکر نمیکنم منظوری داشته باشه، ولی اگه بتونه با دیدن عکسالعمل طرف مقابل، اطلاعاتی که باید بده رو انتخاب کنه، خیلی بهتر میشه.
یه سفر کوتاه عالی
خیلی از کمک کردن کارمندا خوشم اومد. سطح خدمات خیلی بالاست. فضای کلی هتل فوقالعاده بود و کلی انتخاب برای غذا خوردن داشتیم. صبحونه هم عالی بود. ساحل خیلی خوب بود و ماشینهای گلف هم مدام اینور اونور میرفتن. یه چیز خیلی خوب دیگه هم ترانسفر رایگان از/به فرودگاه بود – خیلی از هتلها این سرویس رو ندارن، پس یه امتیازه.
قیمتهای اسپا نسبت به بقیه هتلهای ۵ ستاره خیلی بالا بود.
دیگه نمیریم. همهی استانداردهای اپراتور تو این ۱۶ سال از بین رفته. دیگه St.Regis نیست. یه عالمه اندونزیایی مزاحم با...
سمت تمیز جزیره
پرسنل خیلی مزاحم بودن، خیلی زیاد! ما ویلا داشتیم، یه لحظه که خلوت کرده بودیم یه نفر اومد بیرون... و شروع کرد به تمیز کردن تالاب. براش مهم نبود که اون طرف ویلا آدما دارن استراحت میکنن.
مهمان نوازی، خدمات فوق العاده، توجه به جزئیات
همه چی عالیه!
بهترین استراحتگاههای بالی از نظر تمیزی، یه استراحتگاه کامل با ۴ رستوران، ۲ تاشو امتحان کردم، عالی و تمیز بود
صبحونه
تعطیلات خانوادگی ما عالی بود. هتل یه فضای خیلی دلپذیر و کارکنان با توجهی داره.
صبحونهی St Regis خیلی اشتها آوره. Dulang و Gourmand Deli کلی گزینه دارن از خوشمزهترین غذاهایی که در طول روز سرو میشن، حتی بچههای ما رو هم راضی کرد. هتل لب ساحله. استخرها و بار کنار استخر یه محیط عالی برای تفریح و استراحت دارن. اتاقها خیلی بزرگن. علاوه بر اینکه ما رو بردن و به یه هتل دیگه منتقل کردن، ترانسفر رایگان به فرودگاه هم بهمون دادن.
هیچی
راحت بود
فضای لاکچری داشت، صبحونه و رستوران (Kayuputi) خیلی خوب بودن. مهماننوازی کارکنان هم عالی بود.
اتاق رو به ویلا ارتقا دادن که خوب بود، ولی آب استخر خیلی سرد بود و نمیشد توش رفت. یه کم صدای رفت و آمد (کارکنان یا مهمونا) از جلوی اتاق خیلی واضح میومد تو، بهتره یه فکری به حالش بکنن. خانومی که مسئول خدمات بود (اسمش یادم نیست، دو تا پیراهن اتو کشیده شده رو آورد)، بهتره یکم تو روش ارتباطیش تجدید نظر کنه. میفهمم که باید یه چیزایی رو بگه و برسونه، ولی یکم حالت تحمیل و اجبار داشت. فکر بد نداشته، ولی اگه یکم به واکنش طرف مقابلش دقت کنه و ببینه چی رو باید بگه و چی رو نه، خیلی بهتر میشه.
یه سفر کوتاه عالی
خیلی از کمک کردن کارمندا خوشم اومد. سطح خدمات خیلی بالاست. فضای کلی هتل فوقالعاده بود و کلی انتخاب برای غذا خوردن داشتیم. صبحونه هم عالی بود. ساحل خیلی خوب بود و ماشینهای گلف هم مدام اینور اونور میرفتن. یه چیز خیلی خوب دیگه هم ترانسفر رایگان از/به فرودگاه بود – خیلی از هتلها این سرویس رو ندارن، پس یه امتیازه.
قیمتهای اسپا نسبت به بقیه هتلهای ۵ ستاره خیلی بالا بود.
دیگه نمیریم. همهی استانداردهای اپراتور تو این ۱۶ سال از بین رفته. دیگه St.Regis نیست. یه عالمه اندونزیایی مزاحم با...
سمت تمیز جزیره
پرسنل خیلی مزاحم بودن، خیلی زیاد! ما ویلا داشتیم، یه لحظه که خلوت کرده بودیم یه نفر اومد بیرون... و شروع کرد به تمیز کردن تالاب. براش مهم نبود که اون طرف ویلا آدما دارن استراحت میکنن.
مهماننوازی، خدمات فوقالعاده، توجه به جزئیات
همهچی عالیه!
بهترین اقامتگاههای بالی از نظر تمیزی. یه مجموعه کامل که ۴ تا رستوران داره و من از ۲ تاش امتحان کردم، عالی و تمیز بودن.
صبحونه
تعطیلات خانوادگی ما فوقالعاده بود. هتل یه فضای دلپذیر و پرسنل خوشبرخوردی داره.
صبحونهی St Regis خیلی اشتهاآوره. دولانگ و گورمند دلی، متنوعترین و خوشمزهترین غذاها رو در طول روز دارن که حتی بچههای ما هم دوست داشتن. هتل کنار ساحله. استخرها و بار کنار استخر، یه فضای عالی برای تفریح و ریلکس کردن دارن. اتاقها بزرگ و جادارن. علاوه بر ترانسفر ما به یه هتل دیگه، ترانسفر رایگان به فرودگاه هم داشتیم.
هیچی
راضی بودیم
فضای لوکسی داشت، صبحونه و رستوران (Kayuputi) خیلی خوب بودن. مهماننوازی کارکنان هم عالی بود.
اتاق ما رو به ویلا ارتقا دادن که خوب بود، ولی آب استخر خیلی سرد بود و نمیشد رفت توش. ضمناً صدای کسایی که از جلوی اتاق رد میشدن (چه کارمندها چه مهمونا) خیلی راحت میومد تو اتاق، بهتره یه فکری به حالش بکنن. خانمی که مسئول خدمات بود (متاسفانه اسمش یادم نیست، همونی که ۲ تا پیراهن اتو کشیده رو آورد) بهتره یه کم روش ارتباطیش رو بهتر کنه. من میفهمم که باید یه چیزایی رو بگه و اطلاعرسانی کنه، ولی یه کم لحنش تحکمآمیز و زورکی بود. فکر نمیکنم منظوری داشته باشه، ولی اگه بتونه با دیدن عکسالعمل طرف مقابل، اطلاعاتی که باید بده رو انتخاب کنه، خیلی بهتر میشه.
یه سفر کوتاه عالی.
خیلی خوشم اومد که کارکنان انقدر کمکرسان بودن. سطح خدمات خیلی بالاست. فضای کلی هتل فوقالعاده بود و کلی گزینه برای غذا خوردن داشت. صبحونه هم عالی بود. محوطه ساحل خیلی خوب بود و سرویس رفت و برگشت با باگی هم مرتب بود. یه چیز عالی دیگه هم ترانسفر رایگان به فرودگاه بود که خیلی از هتلها اینو ندارن، پس یه مزیت خیلی خوبه.
قیمتهای اسپا نسبت به بقیه هتلهای 5 ستاره خیلی بالا بود.
یه ویلا لب ساحل رزرو کردیم. همهچی عالی بود. سرویس، موقعیت مکانی، غذا
همهچی تو این هتل عالیه. کارکنان خیلی مهربون و مهموننوازن، هر کاری میکنن که بهترین تعطیلات رو تو جزیره داشته باشین.
-
ما عاشق St Regis شدیم، کارکنان خیلی با دقت بودن، فضا و لابی هتل تماشایی و بزرگ بود.
غذای بوفه خیلی عالی بود. اتاق خیلی شیک چیده شده بود. بهمون کلاه، ساک ساحلی و یه هدیه کوچیک دادن. خیلی بهمون لطف کردن و سالگرد ازدواجمون رو جشن گرفتن. وان رو با گلبرگهای رز به شکل قلب پر کردن، یه کیک شکلاتی فوندانت خوشگل، میوه تازه و حولهها رو به شکل قو با یه گل رز قرمز روی تخت درست کرده بودن. از خدمات دوستانه و مهربونشون خیلی ممنونیم.
اتاق ما دومین اتاق آخر راهرو بود و یه کم پیادهرویش طولانی بود. اتاق بغلی یکم جلوتر بود و جلوی دید ما رو گرفته بود و ما دیوار بغلی رو میدیدیم. از بالکن ما اصلا منظره دریا دیده نمیشد.
هتل عالی، تمیز و دنج با کارکنان فوق العاده و کیفیت بالای خدمات رسانی به مهمانان. هر روز میوه توی اتاق، خوراکی های شبانه، آرزوهای خوب که هر روز با دست نوشته میشد، توی ساحل هم در تمام روز با نوشیدنی و خوراکی ازتون پذیرایی میکردن، توی رستوران با اسم صداتون میکردن، ترانسفر رایگان از فرودگاه و برعکس. اینقدر توجه و رسیدگی رو توی هیچ هتلی ندیده بودم. صبحانه ها بی نظیر و خیلی متنوع بود. 8 سال پیش هم توی این هتل اقامت داشتیم و الان که برگشتیم میفهمیم که هتل همیشه این سطح بالا رو حفظ کرده. خسته نباشید! امیدوارم همیشه موفق باشید! خیلی خوش گذروندیم و دلمون خیلی تنگ میشه. حتما دوباره برمیگردیم!
اصلا همچین چیزی وجود نداره، اینجا همه چی عالیه
واقعا باورنکردنی!
هیچ ایرادی نمیشه به این هتل گرفت! واقعاً یه تجربه شگفت انگیز و یکی از بهترین اقامتهایی بود که داشتیم. با یه بچه 8 ماهه سفر میکردیم و کارکنان تجربه رو واقعاً استثنایی کردن. از باتلر گرفته تا همه کارکنان رستوران و کارکنان پذیرش، همه چیز رو فوق العاده کردن. یه تشکر ویژه از باتلر Enda و کارکنان رستوران بوفه (Guna, Sureya)!
اگه بخوام خیلی سختگیر باشم، فقط یه کلید اصلی برای روشن و خاموش کردن چراغهای کل اتاق بود. وقتی بچهمون خوابید، مجبور بودیم چراغهای کل اتاق رو خاموش کنیم، یعنی حتی چراغهای دستشویی هم خاموش میشد! نمیتونستیم هیچ چراغی رو روشن بذاریم. :( یه چیز دیگه هم که کسایی که با بچه سفر میکنن باید بدونن اینه که کف اتاقها چوبیه و وقتی راه میرید صدا میده. پس اگه بچهتون خواب سبکی داره، باید خیلی آروم راه برید. بعضی وقتا مجبور میشدیم بیصدا بپریم 🤣
اقامتگاه لوکس با تالاب آب شور دیدنی
من بیشتر از ده سال پیش اینجا بودم و دوباره به خاطر تالاب بزرگ آب شور برگشتم که به طور رویایی از بخشی از مجموعه میگذره و برای شنا بدون عروس دریایی و سایر خطرات دریایی عالیه. من چیزی شبیه به این رو در هیچ کدوم از هتلهایی که تو آسیا رفتم ندیدم. کارکنان فوق العاده مهربونن و با وجود بزرگی مجموعه، همیشه با اسم صداتون میکنن. سوئیتها خیلی بزرگ و خیلی شیک چیده شدن. غذا، هم صبحونه مفصل و هم شام اندونزیایی تو Dulang، در بالاترین سطح کیفیته. مثلاً میشه به 'Egg Nouvelle' با خرچنگ دریایی تو بوفه صبحونه اشاره کرد که دل هر آدم سختگیری رو هم به دست میاره. نوشیدنیها تو بار هم خیلی خوشمزهان و همیشه با یه سری خوراکی همراه میشن. باتلر هر روز شکلات و شیرینیهای دیگه و همچنین میوههای استوایی به سوئیت میاره. روز آخر هم بدون مشکل تونستیم دیرتر هتل رو ترک کنیم. در مجموع سه روز فوق العاده رو در St. Regis گذروندیم و از همه تیم تشکر میکنیم.
یه پیشنهاد کوچیک هم داریم: یه بازسازی باید یه زمانی انجام بشه، چون بعضی از امکانات دیگه با استانداردهای امروزی یه هتل پنج ستاره مطابقت نداره (شیر آب تو دوش، نرده های ورودی به استخر آب شور و غیره).
خوب و راحت. گزینههای غذا باید بهتر بشه
ساحل اختصاصی داره
گزینههای غذا کم بود
به راحتی بهترین هتلی که تا حالا توش اقامت داشتیم. آدمهای دوست داشتنی و خدمات عالی.
هیچی - عالی و بی نقص
دیگه نمیایم. استانداردهای اپراتور بعد از 16 سال از بین رفت. دیگه سنت رجیس نیست. یه عالمه اندونزیایی مزاحم...
سمت تمیز جزیره
پرسنل خیلی مزاحم هستن، خیلی زیاد! ما ویلا داشتیم، یه لحظه که خلوت بودیم یکی اومد... و شروع کرد به تمیز کردن تالاب. اصلاً براش مهم نبود که اون طرف ویلا آدم داره استراحت میکنه.
مهماننوازی، خدمات فوقالعاده، توجه به جزئیات
همهچی عالیه!
بهترین اقامتگاههای بالی از نظر تمیزی. یه مجموعه کامل که داخلش ۴ تا رستوران داره. من ۲ تاش رو امتحان کردم، عالی و تمیز بودن.
صبحونه
تعطیلات خانوادگی ما فوقالعاده بود. هتل یه فضای دلپذیر و پرسنل وظیفهشناسی داره.
صبحونهی سنت رجیس خیلی اشتهاآوره. دولانگ و گورمند دلی، گزینههای متنوعی از لذیذترین غذاها رو در طول روز سرو میکنن، حتی بچههای ما هم راضی بودن. هتل کنار ساحل واقع شده. استخرها و بار کنار استخر، یه فضای عالی برای تفریح و استراحت دارن. اتاقها بزرگ و جادارن. علاوه بر ترانسفر از فرودگاه و به یه هتل دیگه، ترانسفر رایگان به فرودگاه هم بهمون دادن.
هیچی
راحت بودیم.
فضای خیلی لوکسی داشت، صبحونه و رستوران (Kayuputi) خیلی خوب بودن. رفتار پرسنل هم عالی بود.
اینکه اتاقمون رو به ویلا ارتقا دادن خیلی خوب بود، ولی آب استخر خیلی سرد بود و نمیشد توش رفت. یه کم صدا (چه کارمندها، چه مهمونها) که از جلوی اتاق رد میشدن، مستقیم میومد تو اتاق، بهتره یه فکری به حالش بکنن. اون خانومی که مسئول خدمات بود (اسمشو یادم نیست، همونی که دو تا پیرهنی که اتو کرده بودم رو آورد) بهتره یه کم تو نحوه ارتباط برقرار کردنش تجدید نظر کنه. میدونم میخواد یه چیزایی رو بگه و باید یه چیزایی رو بگه، ولی یه جوری بود که انگار داشت یه چیزی رو بهم تحمیل میکرد. فکر نکنم منظوری داشته، ولی اگه به واکنش طرف مقابلش یه کم دقت کنه و اطلاعاتی که میخواد بده رو گلچین کنه، خیلی بهتر میشه.
یه سفر کوتاه عالی.
از کمک پرسنل خیلی خوشم اومد. استانداردهای خدمات خیلی بالا بود. فضای کلی هتل با گزینههای غذایی متنوع، فوقالعاده بود. صبحونه هم عالی بود. محوطه ساحل خیلی خوب بود و سرویس رفت و برگشت با باگی به طور مرتب انجام میشد. یه چیز عالی دیگه، ترانسفر رایگان از/به فرودگاه بود - هتلهای خیلی کمی این رو ارائه میدن، پس قطعاً یه مزیت محسوب میشه.
قیمتهای اسپا در مقایسه با بقیه هتلهای ۵ ستاره خیلی بالا بود.
یه ویلا لب ساحل رزرو کردیم. همهچی عالی بود. سرویس، موقعیت مکانی، غذا
همهچی تو این هتل عالیه. پرسنل خیلی صمیمی و مهموننواز هستن، هر کاری میکنن تا تعطیلات شما تو این جزیره به بهترین شکل سپری بشه.
-
ما عاشق سنت رجیس شدیم، پرسنل خیلی توجه میکنن، فضا و لابی باشکوه و بزرگن.
غذای عالی به صورت بوفه سرو میشه. اتاق به شکل لوکسی مبله شده بود. ما کلاه، کیف ساحلی و یه هدیه کوچیک دریافت کردیم. خیلی بهمون رسیدن و سالگرد ازدواجمون رو جشن گرفتن. وان حمام با گلبرگهای رز به شکل قلب پر شده بود، کیک فوندانت شکلاتی خوشمزه، میوههای تازه و حولههایی که به شکل قو تا شده بودن با یه گل رز قرمز روی تخت گذاشته بودن. از خدمات دوستانه و مهربونشون خیلی ممنونیم.
اتاق ما دومین اتاق آخر راهرو بود که یه کم پیادهروی رو طولانی میکرد. اتاق بغلی مانع دید میشد چون جلوتر بود و ما به دیوارهای کناری نگاه میکردیم. از بالکن ما هیچ منظرهای از دریا دیده نمیشد.
هتل عالی، تمیز و دنج با پرسنل فوقالعاده و کیفیت بالای خدمات. هر روز میوه تو اتاق میذاشتن، عصرونه تعارف میکردن، هر روز یه آرزوی خوب با دست خط خودشون مینوشتن، تو ساحل هم کل روز با نوشیدنی و خوراکی ازتون پذیرایی میکنن، تو رستوران با اسم صداتون میکنن، ترانسفر رایگان از فرودگاه و بالعکس. اینقدر توجه رو تو هیچ هتلی ندیده بودم. صبحونهها فوقالعاده و خیلی متنوع بودن. ۸ سال پیش هم تو این هتل اقامت داشتیم و الان که برگشتیم، میبینیم که هتل همچنان این سطح بالا رو حفظ کرده. دمشون گرم! امیدوارم همیشه موفق باشن! ما خیلی خوش گذروندیم و دلمون خیلی تنگ میشه. حتماً دوباره برمیگردیم!
اصلاً همچین چیزی وجود نداره، اینجا همهچی عالیه.
واقعاً باورنکردنی!
هیچ ایرادی نمیتونستم از این هتل بگیرم! واقعاً یه تجربه فوقالعاده بود و یکی از بهترین اقامتهایی بود که داشتیم. ما با یه بچه ۸ ماهه سفر میکردیم و پرسنل این تجربه رو واقعاً استثنایی کردن. از باتلر گرفته تا همه پرسنل رستوران و جلوی در، همهچی عالی بود. یه تشکر ویژه از باتلر اندا و پرسنل رستوران بوفه (گونا، سوریا)!
اگه بخوام خیلی سختگیر باشم، فقط یه کلید مرکزی برای کل اتاق وجود داشت. وقتی بچهمون میخوابید، مجبور بودیم چراغهای اتاق رو خاموش کنیم، یعنی حتی چراغهای حموم هم خاموش میشد! نمیتونستیم هیچ چراغی رو روشن بذاریم. :( یه چیز دیگه هم هست که برای کسایی که با بچه سفر میکنن باید بدونن، کف اتاقها چوبیه و وقتی راه میرید صدا میده. پس اگه بچهتون خواب سبکی داره، باید وقتی تو اتاق راه میرید مراقب باشید. بعضی وقتا مجبور میشدیم بیصدا بپریم 🤣
اقامتگاه لوکس با تالاب آب شور فوقالعاده
من بیشتر از ده سال پیش هم اینجا بودم و دوباره به خاطر تالاب بزرگ آب شور برگشتم، که به شکل زیبایی از یه قسمت از مجموعه میگذره و برای شنا بدون عروس دریایی و خطرات دیگه دریا خیلی خوبه. همچین چیزی رو تو هیچکدوم از هتلهای زیادی که تو آسیا رفتم ندیده بودم. پرسنل خیلی مهربونن و با وجود بزرگی مجموعه، همیشه با اسم صداتون میکنن. سوئیتها خیلی بزرگ و خیلی شیک چیده شدن. غذا، هم صبحونه کامل و هم شام اندونزیایی تو دولانگ، در بالاترین سطح قرار داره. مثلاً میشه به 'Egg Nouvelle' با لابستر تو بوفه صبحونه اشاره کرد، که دل هر کسی رو به دست میاره. نوشیدنیهای بار هم خیلی خوشمزهان و همیشه با خوراکیهای کوچیک همراهن. باتلر هر روز شکلات و شیرینیهای دیگه و میوههای استوایی به سوئیت میاره. روز آخر هم مشکلی برای گرفتن Late Checkout نداشتیم. در کل ما سه روز فوقالعاده رو تو سنت رجیس گذروندیم و از همه تیم صمیمانه تشکر میکنیم.
یه پیشنهاد کوچیک هم داریم: بالاخره باید یه بازسازی انجام بشه، چون بعضی از امکانات دیگه با استانداردهای امروزی یه هتل پنج ستاره مطابقت ندارن (شیر آب تو دوش، نردههای ورودی به استخر آب شور و غیره).
خوب و مناسب. گزینههای غذا باید بهتر بشن
ساحل اختصاصی داره
گزینههای غذا کم بود
به راحتی بهترین هتلی که تا حالا توش اقامت داشتیم. آدمهای دوست داشتنی و خدمات عالی.
هیچی - عالی و بی نقص