هتل د سنت رجیس دبی

هتل د سنت رجیس دبیThe St Regis Dubai hotel

9.3از 10 امتیاز کاربران مشاهده نظرات
شهر موقعیت هتل / پام جمیرا / امارات متحده عربی
ستاره هتل / 5 ستاره
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟ثبت نظر جدید

درباره هتل د سنت رجیس دبی

با دریافت خدمات بی‌نظیر و جهانی در هتل سنت رجیس دبی، پالم، تجربه‌ای مشابه با ستارگان را داشته باشید. هتل سنت رجیس دبی، پالم خدمات سفارشی، آداب معروف و پیشنهادات غذایی فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد. 264 اتاق مجلل و 26 سوییت شیک راحتی لوکس و چشم‌اندازهای وسیعی از پالم جمیرا، خلیج عربی و آسمان‌خراش‌های دبی از طریق پنجره‌های از سقف تا کف را به مهمانان ارائه می‌دهند. با دسترسی ویژه به مهمانان مقیم در هتل، ساحل Kyma Beach Dubai قرار دارد که یک باشگاه ساحلی و رستوران شیک است که پذیرای افراد بالای 21 سال است. این باشگاه ساحلی در سواحل غربی پالم قرار دارد و مهمانان می‌توانند از سرویس شاتل لوکس رایگان به باشگاه ساحلی استفاده کنند. هتل سنت رجیس دبی مقصدی پرانرژی برای سبک زندگی است و تنوع گسترده‌ای از گزینه‌های غذایی را در اختیار دارد. بار نمادین سنت رجیس در لابی مهمانان را با آهنگ‌های جاز دعوت...

امکانات و تفریحات هتل د سنت رجیس دبی

فضای باز
  • مبلمان فضای باز
  • ایوان
  • ساحل اختصاصی

سیاست‌های هتل

زمان وروداز ساعت 3 بعد از ظهر
زمان خروجتا ساعت 12 ظهر
محدودیت سنیمتغیر، هنگام رزرو سوال کنید
حیوانات خانگیورود حیوانات خانگی ممنوع است.

مراکز اطراف و نزدیک هتل

نزدیک به هتل
  • پارک الاتحاد0.7 mi
  • فواره پالم1.6 mi
  • سیاره کودکان4.1 mi
  • پیاده‌روی برج‌های دریاچه جمیرا4.1 mi
  • پروژه بازپروری لاک‌پشت‌های دبی4.8 mi
  • برج العرب4.9 mi
  • پارک برکه البرشا5 mi
  • اکسپارک جونیور7 mi
  • مجموعه تفریحی خانه فریاد7 mi
  • پارکور7 mi
رستوران‌ها و کافه‌ها
  • [رستوران] رویه20 yd
  • [رستوران] سوشی‌سمبا20 yd
  • [رستوران] کی‌اف‌سی250 yd
جاذبه‌های برتر
  • باغ معجزه دبی11 mi
  • پارک صفا11 mi
  • پارک بلوار خلیج12 mi
  • آبشار کانال آبی دبی12 mi
سواحل اطراف
  • ساحل فروند A0.7 mi
  • ساحل پالم وست0.7 mi
  • ساحل فروند O0.7 mi
  • ساحل فروند B0.8 mi
  • ساحل فروند P0.9 mi

آدرس و موقعیت هتل د سنت رجیس دبی

The Palm Island - Jumeirah - Dubai - United Arab Emirates, Palm Jumeirah, 53809 Dubai, United Arab Emirates

سوالات متداول

آیا هتل سنت رجیس دبی، پالم استخر دارد؟بله، این هتل استخر دارد. جزئیات بیشتر در مورد استخر و سایر امکانات در این صفحه قابل مشاهده است.
چه فعالیت‌هایی در هتل سنت رجیس دبی، پالم وجود دارد؟هتل سنت رجیس دبی، پالم فعالیت‌ها و خدمات زیر را ارائه می‌دهد (ممکن است هزینه اضافی داشته باشد): اسپا، مرکز تناسب اندام، سونا، ماساژ، اتاق‌های رختکن، ساحل، ساعت...
هتل سنت رجیس دبی، پالم تا مرکز دبی چقدر فاصله دارد؟هتل سنت رجیس دبی، پالم 9.9 مایل با مرکز دبی فاصله دارد. تمام فاصله‌ها به صورت خط مستقیم اندازه‌گیری شده‌اند. فاصله‌های واقعی ممکن است متفاوت باشند.
زمان‌های چک‌این و چک‌اوت در هتل سنت رجیس دبی، پالم چیست؟چک‌این در هتل سنت رجیس دبی، پالم از ساعت 3 بعد از ظهر است و چک‌اوت تا ساعت 12 ظهر می‌باشد.
چه نوع اتاقی می‌توانم در هتل سنت رجیس دبی، پالم رزرو کنم؟گزینه‌های اتاق در هتل سنت رجیس دبی، پالم شامل: اتاق دو نفره، اتاق توئین، سوییت است.
هزینه اقامت در هتل سنت رجیس دبی، پالم چقدر است؟قیمت‌ها در هتل سنت رجیس دبی، پالم ممکن است بسته به مدت اقامت شما (به عنوان مثال تاریخ‌ها، سیاست‌های هتل و غیره) متفاوت باشد.
آیا هتل سنت رجیس دبی، پالم رستورانی در محل دارد؟هتل سنت رجیس دبی، پالم دو رستوران دارد: کوردلیا و رویه.
هتل سنت رجیس دبی، پالم تا ساحل چقدر فاصله دارد؟نزدیک‌ترین ساحل 550 یارد با هتل سنت رجیس دبی، پالم فاصله دارد. تمام فاصله‌ها به صورت خط مستقیم اندازه‌گیری شده‌اند. فاصله‌های واقعی ممکن است متفاوت باشند.
چه نوع صبحانه‌ای در هتل سنت رجیس دبی، پالم سرو می‌شود؟مهمانانی که در هتل سنت رجیس دبی، پالم اقامت دارند می‌توانند از صبحانه‌ای با امتیاز بالا لذت ببرند (امتیاز بررسی مهمان: 8.4). گزینه‌های صبحانه شامل: بوفه است.

امتیازات و نظرات میهمانان هتل د سنت رجیس دبی

9.3از 10 امتیاز کاربران
کارکنان
9.5
امکانات
9.4
پاکیزگی
9.6
راحتی
9.6
نسبت ارزش به هزینه
8.7
موقعیت
9.2
Wifi رایگان
9.2
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟نظرات ارزشمندتون رو با سایرین به اشتراک بگذارید ❤️ثبت نظر جدید
خلاصه دیدگاه‌ها
تولید شده با هوش مصنوعی
هتل سنت رجیس دبی در مجموع نظرات مثبتی دریافت کرده است. بسیاری از مهمانان از تمیزی، امکانات خوب، دسترسی به مرکز خرید، ترانسفر رایگان و دسترسی به کایما بیچ کلاب راضی بوده اند. خدمات باتلر نیز به عنوان یک مزیت بزرگ ذکر شده است. با این حال، برخی از مهمانان از بوی نامطبوع در اتاق ها، شلوغی پارکینگ، خدمات نامناسب دربان و پذیرش، مشکلات دسترسی به ساحل و کیفیت پایین و تاخیر در سرویس اتاق شکایت داشته اند.
نکات مثبت
تمیزی و طراحی زیبای هتل
امکانات خوب و با کیفیت
دسترسی آسان به مرکز خرید
ترانسفر رایگان و دسترسی رایگان به کایما بیچ کلاب
تخفیف برای استخر پشت بام
خدمات باتلر (پیشخدمت)
پرسنل خانه‌داری مهربان و با دقت
نکات منفی
بوی نامطبوع فاضلاب در برخی اتاق‌ها
شلوغی زیاد پارکینگ و لابی
عملکرد نامناسب دربان/پذیرش (رزرو اشتباه، پیشنهادهای نامناسب، پاسخگویی کند و برخورد بد)
دسترسی دشوار به ساحل کایما (سرویس شاتل نامنظم و محل سوار/پیاده شدن نامشخص)
کیفیت متوسط و تاخیر در سرویس اتاق
برخورد نامناسب برخی از کارکنان سرویس اتاق
این خلاصه ممکن است دقیق نباشد

نظرات میهمانان هتل د سنت رجیس دبی

Aaron
نوشته شده دردوشنبه, 01 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 02 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

یه جای عالی برای موندن توی پالم.

نکات مثبت

اینجا خیلی عالی بود و من به همه پیشنهاد می‌کنم اینجا بمونن.

نکات منفی

ندارد

Diana
نوشته شده درجمعه, 28 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 آذر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

هتل تمیز و قشنگ با موقعیت عالی

نکات مثبت

هتل خیلی تمیز و خوشگله و امکانات خیلی خوبی داره. به یه مرکز خرید هم راه داره که برای غذا خوردن و خرید خیلی خوبه. هتل ترانسفر رایگان و دسترسی رایگان به کایما بیچ کلاب هم میده که ما خیلی دوست داشتیم، همینطور یه تخفیف برای استخر پشت بوم. یه مزیت بزرگ دیگه هم خدمات باتلر بود که بهمون اجازه می‌داد هر سوال یا درخواستی رو از طریق پیام پیگیری کنیم و اقامتمون رو خیلی راحت‌تر می‌کرد.

نکات منفی

یه بوی فاضلاب بدی تو اتاق میومد که روی تجربه‌مون تاثیر گذاشت. علاوه بر این، پارکینگ نزدیک هتل همیشه خیلی شلوغه، با جمعیت زیاد آدم و ماشین دور ساختمون و تو لابی. می‌دونم که این چیزا برای این موقعیت مکانی عادیه، اما اگه دنبال خلوت و آرامش باشین، ایده آل نیست.

Kirchmair
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

جای دیگه پولتون رو بهتر خرج کنین. دور و بر دربان نپلکین، خودتون رزرو کنین.

نکات مثبت

خیلی تمیز، تخت راحت و ملحفه‌های تازه، پرسنل خانه‌داری خیلی مهربون، سازگار و با دقت بودن.

نکات منفی

دربان: خدمات دربان اصلاً کمک‌کننده نبود، پیشنهادهای بدی می‌داد (انگار که دنبال منافع خودشون بودن) و خیلی طول می‌کشید تا جواب بدن. بدترین چیز این بود که یه رزرو اشتباه برای شب سال نو میلادی انجام دادن و با اینکه یه بیعانه بزرگ لازم بود، جزئیات رو درست مشخص نکردن. وقتی ازشون خواستم اشتباه رو درست کنن، گفتن که امکانش نیست و یا بیعانه‌ام از بین میره یا باید تو همون جایی که رزرو کردن بمونم. اما من مستقیم با اونجا تماس گرفتم و درخواست من به راحتی انجام شد. وقتی این موضوع رو به گوش مدیریت رسوندم، دربان با پرخاشگری جواب داد. این سطح از خدمات نه تنها برای یه همچین هتلی قابل قبول نیست، بلکه برای دبی هم خیلی غیرعادیه، جایی که خدمات معمولاً کارآمد، دوستانه و سازگاره. دسترسی به ساحل: رفتن به کایما بیچ دردسره. سرویس شاتل هتل فقط ساعتی یه بار کار می‌کنه و پیدا کردن محل سوار و پیاده شدن سخته. به خاطر این دردسرها، ما به جاش اوبر گرفتیم. با اینکه هزینه اضافه‌اش کم بود، اما یه دردسر غیرضروری بود و حس تعطیلات رو کم کرد. علاوه بر این، قسمت وله هتل خیلی شلوغ و بی‌نظمه، و هر بار رفتن و اومدن رو تبدیل به یه تجربه خسته‌کننده می‌کنه. سرویس اتاق: کیفیت غذای سرویس اتاق در بهترین حالت متوسط بود و خیلی هم طول می‌کشید تا بیارن. وقتی زنگ می‌زدیم تا در مورد یه سفارش سوال کنیم، اغلب با گیجی یا پرخاشگری روبرو می‌شدیم. در نهایت، به نظر می‌رسید بهترین کار اینه که فقط صبر کنیم و به بهترین‌ها امیدوار باشیم.

Baur
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 19 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

بهترین خدمات و امکانات

Mezna
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

تجربه بهشتی

نکات مثبت

اصلاً چیزی نبود که دوست نداشته باشم، همه چیز فراتر از انتظاراتم بود و فقط از مدت اقامتم پشیمونم، وگرنه دوست داشتم بیشتر بمونم.

نکات منفی

هیچ ایرادی نمیشد از این هتل گرفت.

Aaron
نوشته شده دردوشنبه, 01 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 02 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

یه جای عالی برای موندن توی پالم.

نکات مثبت

اینجا خیلی عالی بود و من به همه پیشنهاد می‌کنم اینجا بمونن.

نکات منفی

ندارد

Diana
نوشته شده درجمعه, 28 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 آذر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

هتل تمیز و قشنگ با موقعیت مکانی عالی

نکات مثبت

هتل خیلی تمیز و خوشگله و امکانات خیلی خوبی هم داره. به یه مرکز خرید وصله که برای غذا خوردن و خرید خیلی خوبه. هتل سرویس رفت و برگشت رایگان هم داره و ورودیش به کلاب ساحلی کیما هم رایگانه که ما خیلی خوشمون اومد. یه تخفیف هم برای استخر پشت بوم داشتن. یه چیز دیگه هم که خیلی خوب بود، خدمات پیشخدمت بود که می‌تونستیم هر سوال یا درخواستی داشتیم رو از طریق پیام بهشون بگیم و اینجوری خیلی راحت‌تر بودیم.

نکات منفی

توی اتاق بوی فاضلاب بدی میومد که روی تجربه‌مون تاثیر گذاشت. تازه، پارکینگ نزدیک هتل هم همیشه خیلی شلوغه و دور و بر ساختمون و توی لابی هم همیشه پر از آدم و ماشینه. می‌دونم که این چیزا برای اینجور جاها طبیعیه، ولی اگه دنبال آرامش و سکوت باشین، اصلا خوب نیست.

Kirchmair
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

جای دیگه پولتون رو بهتر خرج کنین. دور و بر دربان نپلکین، خودتون رزرو کنین.

نکات مثبت

خیلی تمیز، تخت راحت و ملحفه‌های تازه، پرسنل خانه‌داری خیلی مهربون، سازگار و با دقت بودن.

نکات منفی

دربان: خدمات دربان اصلاً کمک‌کننده نبود، پیشنهادهای بدی می‌داد (انگار که دنبال منافع خودشون بودن) و خیلی طول می‌کشید تا جواب بدن. بدترین چیز این بود که یه رزرو اشتباه برای شب سال نو میلادی انجام دادن و با اینکه یه بیعانه بزرگ لازم بود، جزئیات رو درست مشخص نکردن. وقتی ازشون خواستم اشتباه رو درست کنن، گفتن که امکانش نیست و یا بیعانه‌ام از بین میره یا باید تو همون جایی که رزرو کردن بمونم. اما من مستقیم با اونجا تماس گرفتم و درخواست من به راحتی انجام شد. وقتی این موضوع رو به گوش مدیریت رسوندم، دربان با پرخاشگری جواب داد. این سطح از خدمات نه تنها برای یه همچین هتلی قابل قبول نیست، بلکه برای دبی هم خیلی غیرعادیه، جایی که خدمات معمولاً کارآمد، دوستانه و سازگاره. دسترسی به ساحل: رفتن به کایما بیچ دردسره. سرویس شاتل هتل فقط ساعتی یه بار کار می‌کنه و پیدا کردن محل سوار و پیاده شدن سخته. به خاطر این دردسرها، ما به جاش اوبر گرفتیم. با اینکه هزینه اضافه‌اش کم بود، اما یه دردسر غیرضروری بود و حس تعطیلات رو کم کرد. علاوه بر این، قسمت وله هتل خیلی شلوغ و بی‌نظمه، و هر بار رفتن و اومدن رو تبدیل به یه تجربه خسته‌کننده می‌کنه. سرویس اتاق: کیفیت غذای سرویس اتاق در بهترین حالت متوسط بود و خیلی هم طول می‌کشید تا بیارن. وقتی زنگ می‌زدیم تا در مورد یه سفارش سوال کنیم، اغلب با گیجی یا پرخاشگری روبرو می‌شدیم. در نهایت، به نظر می‌رسید بهترین کار اینه که فقط صبر کنیم و به بهترین‌ها امیدوار باشیم.

Baur
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 19 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

بهترین خدمات و امکانات

Mezna
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

تجربه بهشتی

نکات مثبت

اصلاً چیزی نبود که دوست نداشته باشم، همه چیز فراتر از انتظاراتم بود و فقط از مدت اقامتم پشیمونم، وگرنه دوست داشتم بیشتر بمونم.

نکات منفی

هیچ ایرادی نمیشد از این هتل گرفت.

Aaron
نوشته شده دردوشنبه, 01 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 02 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

جای فوق العاده برای اقامت در پالم.

نکات مثبت

اینجا فوق العاده بود و من حتماً اقامت در اینجا رو پیشنهاد می کنم.

نکات منفی

هیچی

Diana
نوشته شده درجمعه, 28 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 آذر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

هتل تمیز و قشنگ با موقعیت عالی

نکات مثبت

هتل خیلی تمیز و خوشگله و امکانات خیلی خوبی داره. به یه مرکز خرید هم راه داره که برای غذا خوردن و خرید خیلی خوبه. هتل ترانسفر رایگان و دسترسی رایگان به کایما بیچ کلاب هم میده که ما خیلی دوست داشتیم، همینطور یه تخفیف برای استخر پشت بوم. یه مزیت بزرگ دیگه هم خدمات باتلر بود که بهمون اجازه می‌داد هر سوال یا درخواستی رو از طریق پیام پیگیری کنیم و اقامتمون رو خیلی راحت‌تر می‌کرد.

نکات منفی

یه بوی فاضلاب بدی تو اتاق میومد که روی تجربه‌مون تاثیر گذاشت. علاوه بر این، پارکینگ نزدیک هتل همیشه خیلی شلوغه، با جمعیت زیاد آدم و ماشین دور ساختمون و تو لابی. می‌دونم که این چیزا برای این موقعیت مکانی عادیه، اما اگه دنبال خلوت و آرامش باشین، ایده آل نیست.

Kirchmair
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

جاهای دیگه ارزش بیشتری دارن. دور و بر قسمت پذیرش نپلکید، خودتون رزرو کنید.

نکات مثبت

خیلی تمیز، تخت راحت و ملحفه‌های تمیز، پرسنل خدمات اتاق خیلی مهربون، همراه و با دقت

نکات منفی

پذیرش: خدمات پذیرش اصلا کمکی نکرد، پیشنهادهای بدی داد (انگار فقط می‌خواستن برنامه خودشون رو پیش ببرن) و خیلی دیر جواب می‌دادن. بدترینش این بود که یه رزرو اشتباه برای شب سال نو انجام دادن و جزئیاتش رو هم درست نگفتن، در حالی که یه بیعانه بزرگ هم گرفته بودن. وقتی ازشون خواستم اشتباهشون رو درست کنن، گفتن نمیشه و یا باید بیعانه‌ام رو از دست بدم یا مجبورم برم همون جایی که اونا گفتن. ولی من خودم مستقیم با اونجا تماس گرفتم و خیلی راحت مشکلم حل شد. وقتی این موضوع رو به مدیریت گفتم، مسئول پذیرش خیلی بد برخورد کرد. این سطح از خدمات هم برای یه همچین هتلی قابل قبول نیست و هم برای دبی که معمولا خدماتش خیلی خوب و دوستانه است، خیلی عجیبه. دسترسی به ساحل: رفتن به ساحل کیما خیلی سخته. سرویس رفت و برگشت هتل فقط هر یه ساعت یه بار میاد و جاهایی که سوار و پیاده می‌کنه هم پیدا کردنش سخته. به خاطر این مشکلات، ما اوبر گرفتیم. با اینکه هزینه‌اش زیاد نبود، ولی دردسر داشت و حس تعطیلات رو از بین می‌برد. تازه، جلوی هتل هم خیلی شلوغه و هر دفعه که می‌خواستیم بریم بیرون یا برگردیم، یه عالمه آدم و ماشین دور و برمون بودن و خیلی کلافه می‌شدیم. سرویس اتاق: کیفیت غذای سرویس اتاق خیلی معمولی بود و خیلی هم طول می‌کشید تا بیارن. وقتی هم زنگ می‌زدیم که از سفارشمون خبر بگیریم، یا گیج می‌شدن یا بد برخورد می‌کردن. آخرش هم به این نتیجه رسیدیم که بهتره فقط صبر کنیم و امیدوار باشیم.

Baur
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 19 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

بهترین خدمات و امکانات

Mezna
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

تجربه بهشتی

نکات مثبت

اصلاً چیزی نبود که دوست نداشته باشم، همه چیز فراتر از انتظاراتم بود و فقط از مدت اقامتم پشیمونم، وگرنه دوست داشتم بیشتر بمونم.

نکات منفی

هیچ ایرادی نمیشد از این هتل گرفت.

Aaron
نوشته شده دردوشنبه, 01 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 02 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

جای فوق‌العاده برای اقامت تو پالم.

نکات مثبت

اینجا خیلی خفن بود و من حتماً پیشنهاد می‌کنم اینجا بمونید.

نکات منفی

ندارد

Diana
نوشته شده درجمعه, 28 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 آذر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

هتل تمیز و قشنگ با موقعیت عالی

نکات مثبت

هتل خیلی تمیز و با طراحی خیلی خوبی بود، و کلی امکانات باحال داشت. به یه مرکز خرید وصله که خیلی برای غذا خوردن و خرید مناسبه. هتل ترانسفر رایگان و دسترسی رایگان به Kyma Beach Club هم داشت که ما خیلی خوشمون اومد، همینطور یه تخفیف برای استخر روی بام. یه مزیت بزرگ دیگه هم سرویس پیشخدمت بود که بهمون اجازه می‌داد هر سوال یا درخواستی رو از طریق پیام پیگیری کنیم و اقامتمون رو خیلی راحت‌تر می‌کرد.

نکات منفی

یه بوی فاضلاب ناخوشایند تو اتاق بود که روی تجربه‌مون تاثیر گذاشت. به علاوه، پارکینگ نزدیک هتل همیشه خیلی شلوغه، با جمعیت زیاد آدم‌ها و ماشین‌ها اطراف ساختمون و تو لابی. می‌دونم که این یه چیز عادیه برای این منطقه، ولی اگه دنبال خلوت و آرامش می‌گردید، اصلاً مناسب نیست.

Kirchmair
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

جای دیگه پولتون رو بهتر خرج کنید. دور و بر پذیرش نپلکید، خودتون رزرو کنید.

نکات مثبت

خیلی تمیز، تخت راحت و نو، پرسنل خانه‌داری خیلی صمیمی، همراه و با دقت.

نکات منفی

پذیرش: خدمات پذیرش کمکی نکرد، پیشنهادهای بدی داد (انگار فقط دنبال منافع خودشون بودن)، و خیلی دیر جواب می‌دادن. بدترینش این بود که یه رزرو اشتباه برای شب سال نو انجام دادن و جزئیات رو درست توضیح ندادن، با اینکه یه بیعانه بزرگ لازم بود. وقتی ازشون خواستم اشتباهشون رو جبران کنن، گفتن امکانش نیست و بیعانه‌تون یا از بین می‌ره یا باید همون‌جا بمونید. اما من مستقیم با اون محل تماس گرفتم و خیلی راحت مشکلم حل شد. وقتی این موضوع رو به گوش مدیریت رسوندم، مسئول پذیرش طلبکارانه برخورد کرد. این سطح از خدمات نه تنها برای یه همچین جایی غیرقابل قبوله، بلکه برای دبی هم خیلی عجیبه، چون معمولاً خدمات اینجا خیلی خوب، صمیمی و همراهه. دسترسی به ساحل: رفتن به ساحل Kyma دردسره. سرویس شاتلی که هتل میده فقط هر یه ساعت کار می‌کنه، و پیدا کردن محل سوار و پیاده شدن هم سخته. به خاطر این دردسرها، ما اوبر گرفتیم. با اینکه هزینه زیادی نداشت، ولی دردسر الکی بود و حس تعطیلات رو کم کرد. به علاوه، محوطه واله‌ی هتل خیلی شلوغ و بی‌نظمه، و هر رفت و آمد رو یه تجربه عذاب‌آور می‌کنه. سرویس اتاق: کیفیت غذای سرویس اتاق در بهترین حالت معمولی بود، با زمان انتظار خیلی طولانی. وقتی زنگ می‌زدیم که پیگیر سفارشمون بشیم، معمولاً یا گیج می‌شدن یا طلبکارانه جواب می‌دادن. در نهایت، به نظر می‌رسید بهترین کار اینه که فقط منتظر بمونیم و امیدوار باشیم.

Baur
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 19 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

بهترین خدمات و امکانات

Aaron
نوشته شده دردوشنبه, 01 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 02 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

جای فوق‌العاده برای اقامت تو پالم.

نکات مثبت

اینجا خیلی خفن بود و من حتماً پیشنهاد می‌کنم اینجا بمونید.

نکات منفی

ندارد

Diana
نوشته شده درجمعه, 28 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 آذر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

هتل تمیز و زیبا با موقعیت مکانی عالی

نکات مثبت

هتل خیلی تمیز و با طراحی زیبا بود و امکانات خیلی خوبی داشت. به یه مرکز خرید وصله که برای غذا خوردن و خرید خیلی مناسبه. هتل ترانسفر رایگان و دسترسی رایگان به باشگاه ساحلی کیما رو هم فراهم می‌کنه که ما خیلی دوست داشتیم، همینطور تخفیف برای استخر پشت‌بام. یه مزیت بزرگ دیگه هم سرویس باتلر بود که بهمون اجازه می‌داد هر سوال یا درخواستی رو از طریق پیام مطرح کنیم و اقامت‌مون رو خیلی راحت‌تر کرد.

نکات منفی

یه بوی فاضلاب نامطبوع توی اتاق بود که روی تجربه‌ی کلی تاثیر گذاشت. علاوه بر این، پارکینگ نزدیک هتل همیشه خیلی شلوغه و آدم‌ها و ماشین‌های زیادی دور و بر ساختمون و توی لابی هستن. می‌دونم که این برای این منطقه طبیعیه، ولی اگه دنبال خلوت و آرامش هستید، ایده‌آل نیست.

Kirchmair
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

جای دیگه پولتون رو هدر ندید. از پذیرش کمک نگیرید، خودتون رزرو کنید.

نکات مثبت

خیلی تمیز، تخت راحت و تازه، کارکنان خانه‌داری خیلی خوش‌برخورد، همراه و با دقت

نکات منفی

پذیرش: خدمات پذیرش اصلا کمکی نکرد، توصیه‌های بدی ارائه داد (انگار فقط دنبال منافع خودشون بودن) و زمان پاسخگویی خیلی طولانی بود. بدترین چیز این بود که یه رزرو اشتباه برای شب سال نو انجام دادن و با اینکه یه بیعانه بزرگ هم لازم بود، جزئیات رو روشن نکردن. وقتی ازشون خواستم اشتباه رو درست کنن، گفتن امکانش نیست و یا بیعانه‌م از بین میره یا باید توی همون جا بمونم. اما من مستقیماً با اون مکان تماس گرفتم و درخواست من به راحتی انجام شد. وقتی این موضوع رو به مدیریت اطلاع دادم، پذیرش با بی‌ادبی جواب داد. این سطح از خدمات نه تنها برای یه همچین هتلی غیرقابل قبوله، بلکه برای دبی هم خیلی غیرعادیه، جایی که خدمات معمولاً کارآمد، دوستانه و سازگار هستن. دسترسی به ساحل: رفتن به ساحل کیما دردسره. سرویس شاتلی که هتل ارائه میده فقط هر یه ساعت یه بار کار می‌کنه و پیدا کردن محل سوار و پیاده شدن هم سخته. به خاطر این مشکلات، ما به جای اون از اوبر استفاده کردیم. با اینکه هزینه اضافی کم بود، ولی دردسر غیرضروری اضافه کرد و حس تعطیلات رو کم کرد. علاوه بر این، قسمت تحویل خودروی هتل هم خیلی شلوغ و آشفته‌ست و هر بار ورود و خروج رو به یه تجربه‌ی خسته‌کننده تبدیل می‌کنه. سرویس اتاق: کیفیت غذای سرویس اتاق در بهترین حالت متوسط بود و زمان انتظار هم خیلی طولانی بود. وقتی برای پیگیری سفارش تماس می‌گرفتیم، معمولاً با سردرگمی یا بی‌ادبی مواجه می‌شدیم. در نهایت، به نظر می‌رسید بهتره فقط صبر کنیم و امیدوار باشیم که همه چی خوب پیش بره.

Baur
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 19 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

بهترین خدمات و امکانات

Mezna
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

تجربه بهشتی

نکات مثبت

هیچ چیزی نبود که دوست نداشته باشم، همه‌چی فراتر از انتظارم بود و فقط از مدت اقامتم پشیمونم، وگرنه دوست داشتم بیشتر بمونم

نکات منفی

هیچ کم و کسری نداشت

Aaron
نوشته شده دردوشنبه, 01 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 02 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

جای فوق‌العاده برای اقامت تو پالم.

نکات مثبت

اینجا خیلی خفن بود و من حتماً پیشنهاد می‌کنم اینجا بمونید.

نکات منفی

ندارد

Diana
نوشته شده درجمعه, 28 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 آذر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

هتل تمیز و قشنگ با موقعیت عالی

نکات مثبت

هتل خیلی تمیز و با طراحی خیلی خوبی بود، و کلی امکانات باحال داشت. به یه مرکز خرید وصله که خیلی برای غذا خوردن و خرید مناسبه. هتل ترانسفر رایگان و دسترسی رایگان به Kyma Beach Club هم داشت که ما خیلی خوشمون اومد، همینطور یه تخفیف برای استخر روی بام. یه مزیت بزرگ دیگه هم سرویس پیشخدمت بود که بهمون اجازه می‌داد هر سوال یا درخواستی رو از طریق پیام پیگیری کنیم و اقامتمون رو خیلی راحت‌تر می‌کرد.

نکات منفی

یه بوی فاضلاب ناخوشایند تو اتاق بود که روی تجربه‌مون تاثیر گذاشت. به علاوه، پارکینگ نزدیک هتل همیشه خیلی شلوغه، با جمعیت زیاد آدم‌ها و ماشین‌ها اطراف ساختمون و تو لابی. می‌دونم که این یه چیز عادیه برای این منطقه، ولی اگه دنبال خلوت و آرامش می‌گردید، اصلاً مناسب نیست.

Kirchmair
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

جای دیگه پولتون رو هدر ندید. از پذیرش کمک نگیرید، خودتون رزرو کنید.

نکات مثبت

خیلی تمیز، تخت راحت و تازه، کارکنان خانه‌داری خیلی خوش‌برخورد، همراه و با دقت

نکات منفی

پذیرش: خدمات پذیرش اصلا کمکی نکرد، توصیه‌های بدی ارائه داد (انگار فقط دنبال منافع خودشون بودن) و زمان پاسخگویی خیلی طولانی بود. بدترین چیز این بود که یه رزرو اشتباه برای شب سال نو انجام دادن و با اینکه یه بیعانه بزرگ هم لازم بود، جزئیات رو روشن نکردن. وقتی ازشون خواستم اشتباه رو درست کنن، گفتن امکانش نیست و یا بیعانه‌م از بین میره یا باید توی همون جا بمونم. اما من مستقیماً با اون مکان تماس گرفتم و درخواست من به راحتی انجام شد. وقتی این موضوع رو به مدیریت اطلاع دادم، پذیرش با بی‌ادبی جواب داد. این سطح از خدمات نه تنها برای یه همچین هتلی غیرقابل قبوله، بلکه برای دبی هم خیلی غیرعادیه، جایی که خدمات معمولاً کارآمد، دوستانه و سازگار هستن. دسترسی به ساحل: رفتن به ساحل کیما دردسره. سرویس شاتلی که هتل ارائه میده فقط هر یه ساعت یه بار کار می‌کنه و پیدا کردن محل سوار و پیاده شدن هم سخته. به خاطر این مشکلات، ما به جای اون از اوبر استفاده کردیم. با اینکه هزینه اضافی کم بود، ولی دردسر غیرضروری اضافه کرد و حس تعطیلات رو کم کرد. علاوه بر این، قسمت تحویل خودروی هتل هم خیلی شلوغ و آشفته‌ست و هر بار ورود و خروج رو به یه تجربه‌ی خسته‌کننده تبدیل می‌کنه. سرویس اتاق: کیفیت غذای سرویس اتاق در بهترین حالت متوسط بود و زمان انتظار هم خیلی طولانی بود. وقتی برای پیگیری سفارش تماس می‌گرفتیم، معمولاً با سردرگمی یا بی‌ادبی مواجه می‌شدیم. در نهایت، به نظر می‌رسید بهتره فقط صبر کنیم و امیدوار باشیم که همه چی خوب پیش بره.

Baur
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 19 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

بهترین خدمات و امکانات

Mezna
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

تجربه بهشتی

نکات مثبت

هیچ چیزی نبود که دوست نداشته باشم، همه‌چی فراتر از انتظارم بود و فقط از مدت اقامتم پشیمونم، وگرنه دوست داشتم بیشتر بمونم

نکات منفی

هیچ کم و کسری نداشت

Aaron
نوشته شده دردوشنبه, 01 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 02 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

جای فوق‌العاده برای اقامت تو پالم.

نکات مثبت

اینجا خیلی خفن بود و من حتماً پیشنهاد می‌کنم اینجا بمونید.

نکات منفی

ندارد

Diana
نوشته شده درجمعه, 28 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 آذر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

هتل تمیز و قشنگ با موقعیت عالی

نکات مثبت

هتل خیلی تمیز و با طراحی خیلی خوبی بود، و کلی امکانات باحال داشت. به یه مرکز خرید وصله که خیلی برای غذا خوردن و خرید مناسبه. هتل ترانسفر رایگان و دسترسی رایگان به Kyma Beach Club هم داشت که ما خیلی خوشمون اومد، همینطور یه تخفیف برای استخر روی بام. یه مزیت بزرگ دیگه هم سرویس پیشخدمت بود که بهمون اجازه می‌داد هر سوال یا درخواستی رو از طریق پیام پیگیری کنیم و اقامتمون رو خیلی راحت‌تر می‌کرد.

نکات منفی

یه بوی فاضلاب ناخوشایند تو اتاق بود که روی تجربه‌مون تاثیر گذاشت. به علاوه، پارکینگ نزدیک هتل همیشه خیلی شلوغه، با جمعیت زیاد آدم‌ها و ماشین‌ها اطراف ساختمون و تو لابی. می‌دونم که این یه چیز عادیه برای این منطقه، ولی اگه دنبال خلوت و آرامش می‌گردید، اصلاً مناسب نیست.

Kirchmair
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

جای دیگه پولتون رو هدر ندین. بیخیال پذیرش هتل بشین، خودتون رزرو کنین.

نکات مثبت

خیلی تمیز بود، تخت راحت و ملحفه‌های نو، پرسنل خانه‌داری خیلی صمیمی، همراه و با دقت بودن

نکات منفی

پذیرش هتل: سرویس پذیرش هتل اصلا کمکی نکرد، پیشنهادهای خیلی بدی داد (انگار فقط دنبال منافع خودشون بودن) و خیلی دیر جواب می‌دادن. بدترینش این بود که برای شب سال نو یه رزرو اشتباه انجام دادن و جزئیات رو درست نگفتن، در حالی که یه بیعانه خیلی زیاد هم گرفته بودن. وقتی ازشون خواستم اشتباهشون رو جبران کنن، گفتن نمیشه و یا باید بیعانه‌ام رو از دست بدم یا همونجا بمونم. ولی خودم مستقیم با اونجا تماس گرفتم و خیلی راحت مشکلم حل شد. وقتی این موضوع رو به گوش مدیریت رسوندم، مسئول پذیرش خیلی طلبکارانه برخورد کرد. این سطح از خدمات نه تنها برای یه همچین هتلی قابل قبول نیست، بلکه برای دبی هم خیلی عجیبه، چون معمولا خدمات خیلی خوب، دوستانه و همراه هستن. دسترسی به ساحل: رفتن به ساحل کیما خیلی دردسر داره. سرویس رفت و برگشت هتل فقط هر یه ساعت یه بار کار می‌کنه و پیدا کردن محل سوار و پیاده شدن هم خیلی سخته. به خاطر این مشکلات، مجبور شدیم به جاش از اوبر استفاده کنیم. هرچند هزینه زیادی نداشت، ولی یه دردسر الکی بود و حس و حال تعطیلات رو از بین برد. ضمن اینکه، قسمت پارکینک هتل هم خیلی شلوغ و بی‌نظمه و هر بار که می‌خواین برین یا بیاین، یه تجربه خیلی کلافه‌کننده است. سرویس اتاق: کیفیت غذای سرویس اتاق خیلی معمولی بود، با کلی معطلی. وقتی هم زنگ می‌زدیم پیگیری کنیم، یا گیج می‌شدن یا طلبکارانه جواب می‌دادن. آخرش به این نتیجه رسیدیم که بهتره فقط منتظر بمونیم و امیدوار باشیم.

Baur
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 19 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

بهترین خدمات و امکانات رو داشت

Aaron
نوشته شده دردوشنبه, 01 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 02 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

یه جای فوق‌العاده برای موندن تو پالم.

نکات مثبت

اینجا خیلی خفن بود و من حتماً پیشنهاد می‌کنم اینجا بمونید.

نکات منفی

نداشت

Diana
نوشته شده درجمعه, 28 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 آذر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

هتل تمیز و قشنگ با موقعیت مکانی عالی

نکات مثبت

هتل خیلی تمیز و خوشگل طراحی شده بود و کلی امکانات باحال داشت. به یه مرکز خرید هم راه داشت که خیلی خوب بود برای غذا خوردن و خرید کردن. ترانسفر رایگان و دسترسی رایگان به کلاب ساحلی Kyma هم داشت که ما خیلی خوشمون اومد، یه تخفیف هم برای استخر پشت بوم داشتن. یه چیز دیگه هم که خیلی خوب بود، سرویس باتلر بود که هر سوال یا درخواستی داشتیم از طریق پیام رسیدگی می‌کردن و اقامتمون رو خیلی راحت‌تر کرده بود.

نکات منفی

یه بوی فاضلاب بدی تو اتاق میومد که رو تجربه‌مون تاثیر گذاشت. پارکینگ هتل هم همیشه خیلی شلوغ بود، پر از آدم و ماشین دور و بر ساختمون و تو لابی. می‌دونم که این چیزا برای این منطقه طبیعیه، ولی اگه دنبال خلوت و آرامش باشین، جالب نیست.

Kirchmair
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

جای دیگه پولتون رو بهتر خرج می‌کنید. دور و بر پذیرش نرید، خودتون رزرو کنید.

نکات مثبت

خیلی تمیز، تخت راحت و نو، پرسنل نظافت خیلی مهربون، همکاری‌کننده و با دقت

نکات منفی

پذیرش: سرویس پذیرش اصلا کمک‌کننده نبود، پیشنهادهای بدی می‌دادن (انگار فقط می‌خواستن چیزایی که خودشون می‌خوان رو بندازن به ما)، و خیلی دیر جواب می‌دادن. بدترینش این بود که یه رزرو اشتباه برای شب سال نو میلادی انجام دادن و اصلا جزئیات رو مشخص نکردن، در حالی که یه بیعانه بزرگ هم گرفته بودن. وقتی ازشون خواستم اشتباهشون رو درست کنن، گفتن نمیشه و یا پولم میسوزه یا باید همون جایی که اونا گفتن برم. ولی من خودم مستقیم با اون محل تماس گرفتم و خیلی راحت مشکلم حل شد. وقتی این موضوع رو به مدیریت گفتم، مسئول پذیرش طلبکارانه برخورد کرد. این سطح سرویس نه تنها برای یه همچین جایی قابل قبول نیست، بلکه برای دبی هم خیلی عجیبه، چون معمولا خدمات اینجا خیلی خوب، دوستانه و همکاری‌کننده‌اس. دسترسی به ساحل: رفتن به ساحل Kyma خیلی دردسر داره. سرویس شاتل هتل فقط هر یه ساعت یه بار کار می‌کنه و پیدا کردن محل سوار و پیاده شدن هم سخته. به خاطر این دردسرها، ما تصمیم گرفتیم به جاش از اوبر استفاده کنیم. با اینکه هزینه زیادی نداشت، ولی یه دردسر الکی بود و حس تعطیلات رو از بین می‌برد. یه چیز دیگه هم اینکه، قسمت والِت هتل خیلی شلوغ و بهم ریختس و هر بار که می‌خواستیم بریم یا برگردیم، یه تجربه خسته‌کننده بود. سرویس اتاق: کیفیت غذا از سرویس اتاق خیلی معمولی بود و خیلی طول می‌کشید تا بیارن. وقتی هم زنگ می‌زدیم که پیگیری کنیم، یا گیج می‌زدن یا طلبکارانه جواب می‌دادن. آخرش به این نتیجه رسیدیم که بهتره فقط صبر کنیم و امیدوار باشیم که یه چیزی بیارن.

Baur
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 19 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

بهترین خدمات و امکانات

Mezna
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

یه تجربه بهشتی

نکات مثبت

چیزی نبود که دوست نداشته باشم، همه چی فراتر از انتظاراتم بود. فقط از مدت اقامتم پشیمونم، وگرنه دوست داشتم بیشتر بمونم

نکات منفی

هیچ ایرادی نمیشد از این هتل گرفت

Aaron
نوشته شده دردوشنبه, 01 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 02 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

یه جای فوق‌العاده برای موندن تو پالم.

نکات مثبت

اینجا خیلی خفن بود و من حتماً پیشنهاد می‌کنم اینجا بمونید.

نکات منفی

نداشت

Diana
نوشته شده درجمعه, 28 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 آذر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

هتل تمیز و قشنگ با موقعیت مکانی عالی

نکات مثبت

هتل خیلی تمیز و خوشگل طراحی شده بود و کلی امکانات باحال داشت. به یه مرکز خرید هم راه داشت که خیلی خوب بود برای غذا خوردن و خرید کردن. ترانسفر رایگان و دسترسی رایگان به کلاب ساحلی Kyma هم داشت که ما خیلی خوشمون اومد، یه تخفیف هم برای استخر پشت بوم داشتن. یه چیز دیگه هم که خیلی خوب بود، سرویس باتلر بود که هر سوال یا درخواستی داشتیم از طریق پیام رسیدگی می‌کردن و اقامتمون رو خیلی راحت‌تر کرده بود.

نکات منفی

یه بوی فاضلاب بدی تو اتاق میومد که رو تجربه‌مون تاثیر گذاشت. پارکینگ هتل هم همیشه خیلی شلوغ بود، پر از آدم و ماشین دور و بر ساختمون و تو لابی. می‌دونم که این چیزا برای این منطقه طبیعیه، ولی اگه دنبال خلوت و آرامش باشین، جالب نیست.

Kirchmair
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

جای دیگه پولتون رو بهتر خرج می‌کنید. دور و بر پذیرش نرید، خودتون رزرو کنید.

نکات مثبت

خیلی تمیز، تخت راحت و نو، پرسنل نظافت خیلی مهربون، همکاری‌کننده و با دقت

نکات منفی

پذیرش: سرویس پذیرش اصلا کمک‌کننده نبود، پیشنهادهای بدی می‌دادن (انگار فقط می‌خواستن چیزایی که خودشون می‌خوان رو بندازن به ما)، و خیلی دیر جواب می‌دادن. بدترینش این بود که یه رزرو اشتباه برای شب سال نو میلادی انجام دادن و اصلا جزئیات رو مشخص نکردن، در حالی که یه بیعانه بزرگ هم گرفته بودن. وقتی ازشون خواستم اشتباهشون رو درست کنن، گفتن نمیشه و یا پولم میسوزه یا باید همون جایی که اونا گفتن برم. ولی من خودم مستقیم با اون محل تماس گرفتم و خیلی راحت مشکلم حل شد. وقتی این موضوع رو به مدیریت گفتم، مسئول پذیرش طلبکارانه برخورد کرد. این سطح سرویس نه تنها برای یه همچین جایی قابل قبول نیست، بلکه برای دبی هم خیلی عجیبه، چون معمولا خدمات اینجا خیلی خوب، دوستانه و همکاری‌کننده‌اس. دسترسی به ساحل: رفتن به ساحل Kyma خیلی دردسر داره. سرویس شاتل هتل فقط هر یه ساعت یه بار کار می‌کنه و پیدا کردن محل سوار و پیاده شدن هم سخته. به خاطر این دردسرها، ما تصمیم گرفتیم به جاش از اوبر استفاده کنیم. با اینکه هزینه زیادی نداشت، ولی یه دردسر الکی بود و حس تعطیلات رو از بین می‌برد. یه چیز دیگه هم اینکه، قسمت والِت هتل خیلی شلوغ و بهم ریختس و هر بار که می‌خواستیم بریم یا برگردیم، یه تجربه خسته‌کننده بود. سرویس اتاق: کیفیت غذا از سرویس اتاق خیلی معمولی بود و خیلی طول می‌کشید تا بیارن. وقتی هم زنگ می‌زدیم که پیگیری کنیم، یا گیج می‌زدن یا طلبکارانه جواب می‌دادن. آخرش به این نتیجه رسیدیم که بهتره فقط صبر کنیم و امیدوار باشیم که یه چیزی بیارن.

Baur
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 19 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

بهترین خدمات و امکانات رو داشت.

Mezna
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

یه تجربه بهشتی

نکات مثبت

اصلا چیزی نبود که دوست نداشته باشم، همه چی از انتظاراتم فراتر رفت. فقط حیف که مدت اقامتم کم بود، وگرنه دوست داشتم بیشتر بمونم

نکات منفی

هیچ ایرادی نمیشد از این مجموعه گرفت

Aaron
نوشته شده دردوشنبه, 01 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 02 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

یه جای فوق‌العاده برای موندن تو پالم.

نکات مثبت

اینجا خیلی خفن بود و من حتماً پیشنهاد می‌کنم اینجا بمونید.

نکات منفی

نداشت

Diana
نوشته شده درجمعه, 28 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 آذر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

هتل تمیز و قشنگ با موقعیت مکانی عالی

نکات مثبت

هتل خیلی تمیز و خوشگل طراحی شده بود و کلی امکانات باحال داشت. به یه مرکز خرید هم راه داشت که خیلی خوب بود برای غذا خوردن و خرید کردن. ترانسفر رایگان و دسترسی رایگان به کلاب ساحلی Kyma هم داشت که ما خیلی خوشمون اومد، یه تخفیف هم برای استخر پشت بوم داشتن. یه چیز دیگه هم که خیلی خوب بود، سرویس باتلر بود که هر سوال یا درخواستی داشتیم از طریق پیام رسیدگی می‌کردن و اقامتمون رو خیلی راحت‌تر کرده بود.

نکات منفی

یه بوی فاضلاب بدی تو اتاق میومد که رو تجربه‌مون تاثیر گذاشت. پارکینگ هتل هم همیشه خیلی شلوغ بود، پر از آدم و ماشین دور و بر ساختمون و تو لابی. می‌دونم که این چیزا برای این منطقه طبیعیه، ولی اگه دنبال خلوت و آرامش باشین، جالب نیست.

Kirchmair
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

جای دیگه پولتون رو بهتر خرج می‌کنید. دور و بر پذیرش نرید، خودتون رزرو کنید.

نکات مثبت

خیلی تمیز، تخت راحت و نو، پرسنل نظافت خیلی مهربون، همکاری‌کننده و با دقت

نکات منفی

پذیرش: سرویس پذیرش اصلا کمک‌کننده نبود، پیشنهادهای بدی می‌دادن (انگار فقط می‌خواستن چیزایی که خودشون می‌خوان رو بندازن به ما)، و خیلی دیر جواب می‌دادن. بدترینش این بود که یه رزرو اشتباه برای شب سال نو میلادی انجام دادن و اصلا جزئیات رو مشخص نکردن، در حالی که یه بیعانه بزرگ هم گرفته بودن. وقتی ازشون خواستم اشتباهشون رو درست کنن، گفتن نمیشه و یا پولم میسوزه یا باید همون جایی که اونا گفتن برم. ولی من خودم مستقیم با اون محل تماس گرفتم و خیلی راحت مشکلم حل شد. وقتی این موضوع رو به مدیریت گفتم، مسئول پذیرش طلبکارانه برخورد کرد. این سطح سرویس نه تنها برای یه همچین جایی قابل قبول نیست، بلکه برای دبی هم خیلی عجیبه، چون معمولا خدمات اینجا خیلی خوب، دوستانه و همکاری‌کننده‌اس. دسترسی به ساحل: رفتن به ساحل Kyma خیلی دردسر داره. سرویس شاتل هتل فقط هر یه ساعت یه بار کار می‌کنه و پیدا کردن محل سوار و پیاده شدن هم سخته. به خاطر این دردسرها، ما تصمیم گرفتیم به جاش از اوبر استفاده کنیم. با اینکه هزینه زیادی نداشت، ولی یه دردسر الکی بود و حس تعطیلات رو از بین می‌برد. یه چیز دیگه هم اینکه، قسمت والِت هتل خیلی شلوغ و بهم ریختس و هر بار که می‌خواستیم بریم یا برگردیم، یه تجربه خسته‌کننده بود. سرویس اتاق: کیفیت غذا از سرویس اتاق خیلی معمولی بود و خیلی طول می‌کشید تا بیارن. وقتی هم زنگ می‌زدیم که پیگیری کنیم، یا گیج می‌زدن یا طلبکارانه جواب می‌دادن. آخرش به این نتیجه رسیدیم که بهتره فقط صبر کنیم و امیدوار باشیم که یه چیزی بیارن.

Baur
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 19 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

بهترین خدمات و امکانات رو داشت

Mezna
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

یه تجربه بهشتی

نکات مثبت

هیچی کم نداشت، همه چی از انتظارم بالاتر بود. فقط از اینکه مدت اقامتم کم بود پشیمونم، وگرنه دوست داشتم بیشتر بمونم.

نکات منفی

هیچ ایرادی نمیشد از این هتل گرفت.

Aaron
نوشته شده دردوشنبه, 01 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 02 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

یه جای فوق‌العاده برای اقامت تو پالم.

نکات مثبت

اینجا عالی بود و من حتماً پیشنهاد می‌کنم اینجا بمونید.

نکات منفی

ندارد

Diana
نوشته شده درجمعه, 28 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 آذر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

هتل تمیز و قشنگ با موقعیت مکانی عالی

نکات مثبت

هتل خیلی تمیز و خوشگل طراحی شده بود و کلی امکانات باحال داشت. به یه مرکز خرید هم راه داشت که خیلی خوب بود برای غذا خوردن و خرید کردن. ترانسفر رایگان و دسترسی رایگان به کلاب ساحلی Kyma هم داشت که ما خیلی خوشمون اومد، یه تخفیف هم برای استخر پشت بوم داشتن. یه چیز دیگه هم که خیلی خوب بود، سرویس باتلر بود که هر سوال یا درخواستی داشتیم از طریق پیام رسیدگی می‌کردن و اقامتمون رو خیلی راحت‌تر کرده بود.

نکات منفی

یه بوی فاضلاب بدی تو اتاق میومد که رو تجربه‌مون تاثیر گذاشت. پارکینگ هتل هم همیشه خیلی شلوغ بود، پر از آدم و ماشین دور و بر ساختمون و تو لابی. می‌دونم که این چیزا برای این منطقه طبیعیه، ولی اگه دنبال خلوت و آرامش باشین، جالب نیست.

Kirchmair
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

جای دیگه پولتون رو هدر ندین. دور و بر دربان نپلکید، خودتون رزرو کنین.

نکات مثبت

خیلی تمیز، تخت راحت و تازه، پرسنل خانه‌داری خیلی مهربون، با ملاحظه و با دقت.

نکات منفی

دربان: سرویس دربان اصلاً کمک‌کننده نبود، پیشنهادهای بدی می‌داد (انگار فقط می‌خواستن برنامه خودشون رو پیش ببرن) و خیلی دیر جواب می‌دادن. بدترینش این بود که یه رزرو اشتباه برای شب سال نو میلادی انجام دادن و جزئیاتش رو درست نگفتن، با اینکه یه بیعانه بزرگ هم لازم بود. وقتی ازشون خواستم اشتباهشون رو درست کنن، گفتن نمیشه و یا باید بیعانه‌ام رو از دست بدم یا تو همون جایی که رزرو کردن بمونم. ولی من خودم مستقیم با اونجا تماس گرفتم و خیلی راحت مشکلم حل شد. وقتی این موضوع رو به گوش مدیریت رسوندم، دربان با بی‌ادبی جواب داد. این سطح سرویس هم برای یه همچین هتلی قابل قبول نیست و هم برای دبی خیلی عجیبه، چون معمولاً سرویس‌ها خیلی خوب، دوستانه و با ملاحظه‌ان. دسترسی به ساحل: رفتن به Kyma Beach خیلی دردسر داره. سرویس رفت و برگشت هتل فقط هر یه ساعت یه بار میاد و جای سوار و پیاده شدن هم خیلی سخته. به خاطر همین دردسرها، ما به جای اون از Uber استفاده کردیم. با اینکه هزینه اضافه‌اش زیاد نبود، ولی یه دردسر الکی بود و حس تعطیلات رو کم می‌کرد. ضمناً، جلوی در هتل خیلی شلوغ و بهم ریخته است و هر بار که می‌خواین برین یا بیاین، یه تجربه خسته‌کننده‌اس. سرویس اتاق: کیفیت غذای سرویس اتاق در حد متوسط بود و خیلی هم طول می‌کشید تا بیارن. وقتی هم زنگ می‌زدیم و درباره سفارشمون سوال می‌کردیم، یا گیج می‌شدن یا با بی‌ادبی جواب می‌دادن. آخرش به این نتیجه رسیدیم که بهتره فقط منتظر بمونیم و امیدوار باشیم که همه چی خوب پیش بره.

Baur
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 19 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

بهترین خدمات و امکانات رو داشت

Mezna
نوشته شده درشنبه, 22 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 21 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

یه تجربه بهشتی

نکات مثبت

اصلا چیزی نبود که دوست نداشته باشم، همه چی از انتظاراتم فراتر رفت. فقط حیف که مدت اقامتم کم بود، وگرنه دوست داشتم بیشتر بمونم

نکات منفی

هیچ ایرادی نمیشد از این مجموعه گرفت

Aaron
نوشته شده دردوشنبه, 01 بهمن 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 02 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

یه جای فوق‌العاده برای اقامت تو پالم.

نکات مثبت

اینجا عالی بود و من حتماً پیشنهاد می‌کنم اینجا بمونید.

نکات منفی

ندارد

Diana
نوشته شده درجمعه, 28 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 آذر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

هتل تمیز و زیبا با موقعیت مکانی عالی

نکات مثبت

هتل خیلی تمیز و خوشگل بود و امکانات خیلی خوبی داشت. به یه مرکز خرید هم راه داشت که برای غذا خوردن و خرید خیلی خوب بود. هتل ترانسفر رایگان و دسترسی رایگان به Kyma Beach Club رو هم داشت که ما خیلی دوست داشتیم، یه تخفیف هم برای استخر روی پشت‌بوم داشتن. یه چیز دیگه هم که خیلی خوب بود، سرویس پیشخدمت بود که هر سوالی یا درخواستی داشتیم از طریق پیام بهشون می‌گفتیم و خیلی راحت بودیم.

نکات منفی

یه بوی فاضلاب بدی تو اتاق میومد که روی تجربه‌مون تاثیر گذاشت. ضمناً، پارکینگ نزدیک هتل همیشه خیلی شلوغه، پر از آدم و ماشین دور و بر ساختمون و تو لابی. می‌دونم که این چیزا برای این منطقه طبیعیه، ولی اگه دنبال خلوت و آرامش می‌گردین، اصلاً خوب نیست.

Kirchmair
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 07 دی 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

جای دیگه پولتون رو هدر ندین. دور و بر دربان نپلکید، خودتون رزرو کنین.

نکات مثبت

خیلی تمیز، تخت راحت و تازه، پرسنل خانه‌داری خیلی مهربون، با ملاحظه و با دقت.

نکات منفی

دربان: سرویس دربان اصلاً کمک‌کننده نبود، پیشنهادهای بدی می‌داد (انگار فقط می‌خواستن برنامه خودشون رو پیش ببرن) و خیلی دیر جواب می‌دادن. بدترینش این بود که یه رزرو اشتباه برای شب سال نو میلادی انجام دادن و جزئیاتش رو درست نگفتن، با اینکه یه بیعانه بزرگ هم لازم بود. وقتی ازشون خواستم اشتباهشون رو درست کنن، گفتن نمیشه و یا باید بیعانه‌ام رو از دست بدم یا تو همون جایی که رزرو کردن بمونم. ولی من خودم مستقیم با اونجا تماس گرفتم و خیلی راحت مشکلم حل شد. وقتی این موضوع رو به گوش مدیریت رسوندم، دربان با بی‌ادبی جواب داد. این سطح سرویس هم برای یه همچین هتلی قابل قبول نیست و هم برای دبی خیلی عجیبه، چون معمولاً سرویس‌ها خیلی خوب، دوستانه و با ملاحظه‌ان. دسترسی به ساحل: رفتن به Kyma Beach خیلی دردسر داره. سرویس رفت و برگشت هتل فقط هر یه ساعت یه بار میاد و جای سوار و پیاده شدن هم خیلی سخته. به خاطر همین دردسرها، ما به جای اون از Uber استفاده کردیم. با اینکه هزینه اضافه‌اش زیاد نبود، ولی یه دردسر الکی بود و حس تعطیلات رو کم می‌کرد. ضمناً، جلوی در هتل خیلی شلوغ و بهم ریخته است و هر بار که می‌خواین برین یا بیاین، یه تجربه خسته‌کننده‌اس. سرویس اتاق: کیفیت غذای سرویس اتاق در حد متوسط بود و خیلی هم طول می‌کشید تا بیارن. وقتی هم زنگ می‌زدیم و درباره سفارشمون سوال می‌کردیم، یا گیج می‌شدن یا با بی‌ادبی جواب می‌دادن. آخرش به این نتیجه رسیدیم که بهتره فقط منتظر بمونیم و امیدوار باشیم که همه چی خوب پیش بره.

Baur
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 19 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

بهترین خدمات و امکانات رو داشت

نیومو با هدف ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی در زمینه هتل و گردشگری همواره تلاش میکند تا با در دسترس قرار دادن اطلاعات بروز درباره هتل ها و مراکز گردشگری سراسر جهان راهنما و همراه سفر های به یاد ماندنی شما باشد. امیدواریم که بتوانیم تمامی آنچه که نیاز دارید تا قبل و در حین سفر بدانید را در اختیارتان بگذاریم. نیومو دائما بر اساس نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما توسعه خواهد یافت.