هتل د سنت رجیس دبیThe St Regis Dubai hotel
درباره هتل د سنت رجیس دبی
با دریافت خدمات بینظیر و جهانی در هتل سنت رجیس دبی، پالم، تجربهای مشابه با ستارگان را داشته باشید. هتل سنت رجیس دبی، پالم خدمات سفارشی، آداب معروف و پیشنهادات غذایی فوقالعادهای را ارائه میدهد. 264 اتاق مجلل و 26 سوییت شیک راحتی لوکس و چشماندازهای وسیعی از پالم جمیرا، خلیج عربی و آسمانخراشهای دبی از طریق پنجرههای از سقف تا کف را به مهمانان ارائه میدهند. با دسترسی ویژه به مهمانان مقیم در هتل، ساحل Kyma Beach Dubai قرار دارد که یک باشگاه ساحلی و رستوران شیک است که پذیرای افراد بالای 21 سال است. این باشگاه ساحلی در سواحل غربی پالم قرار دارد و مهمانان میتوانند از سرویس شاتل لوکس رایگان به باشگاه ساحلی استفاده کنند. هتل سنت رجیس دبی مقصدی پرانرژی برای سبک زندگی است و تنوع گستردهای از گزینههای غذایی را در اختیار دارد. بار نمادین سنت رجیس در لابی مهمانان را با آهنگهای جاز دعوت...امکانات و تفریحات هتل د سنت رجیس دبی
- مبلمان فضای باز
- ایوان
- ساحل اختصاصی
- مبلمان فضای باز
- ایوان
- ساحل اختصاصی
- کافه داخل هتل
- میوه (هزینه اضافی)
- غذای مخصوص کودکان (هزینه اضافی)
- وعده های رژیمی خاص (در صورت درخواست)
- صبحانه داخل اتاق
- بار نوشیدنی
- رستوران
- نوشیدنی
- ورود و خروج خصوصی
- دربان
- انبار چمدان
- صرافی
- ورود/خروج سریع
- پذیرش 24 ساعته
- ارائه صورتحساب
- نگهداری از کودک (هزینه اضافه)
- هاوس کیپینگ روزانه
- خشکشویی (هزینه اضافه)
- کت و شلوار (هزینه اضافی)
- Laundry
سیاستهای هتل
مراکز اطراف و نزدیک هتل
- پارک الاتحاد0.7 mi
- فواره پالم1.6 mi
- سیاره کودکان4.1 mi
- پیادهروی برجهای دریاچه جمیرا4.1 mi
- پروژه بازپروری لاکپشتهای دبی4.8 mi
- برج العرب4.9 mi
- پارک برکه البرشا5 mi
- اکسپارک جونیور7 mi
- مجموعه تفریحی خانه فریاد7 mi
- پارکور7 mi
- [رستوران] رویه20 yd
- [رستوران] سوشیسمبا20 yd
- [رستوران] کیافسی250 yd
- باغ معجزه دبی11 mi
- پارک صفا11 mi
- پارک بلوار خلیج12 mi
- آبشار کانال آبی دبی12 mi
- ساحل فروند A0.7 mi
- ساحل پالم وست0.7 mi
- ساحل فروند O0.7 mi
- ساحل فروند B0.8 mi
- ساحل فروند P0.9 mi
آدرس و موقعیت هتل د سنت رجیس دبی
سوالات متداول
امتیازات و نظرات میهمانان هتل د سنت رجیس دبی
نظرات میهمانان هتل د سنت رجیس دبی
یه جای عالی برای موندن توی پالم.
اینجا خیلی عالی بود و من به همه پیشنهاد میکنم اینجا بمونن.
ندارد
هتل تمیز و قشنگ با موقعیت عالی
هتل خیلی تمیز و خوشگله و امکانات خیلی خوبی داره. به یه مرکز خرید هم راه داره که برای غذا خوردن و خرید خیلی خوبه. هتل ترانسفر رایگان و دسترسی رایگان به کایما بیچ کلاب هم میده که ما خیلی دوست داشتیم، همینطور یه تخفیف برای استخر پشت بوم. یه مزیت بزرگ دیگه هم خدمات باتلر بود که بهمون اجازه میداد هر سوال یا درخواستی رو از طریق پیام پیگیری کنیم و اقامتمون رو خیلی راحتتر میکرد.
یه بوی فاضلاب بدی تو اتاق میومد که روی تجربهمون تاثیر گذاشت. علاوه بر این، پارکینگ نزدیک هتل همیشه خیلی شلوغه، با جمعیت زیاد آدم و ماشین دور ساختمون و تو لابی. میدونم که این چیزا برای این موقعیت مکانی عادیه، اما اگه دنبال خلوت و آرامش باشین، ایده آل نیست.
جای دیگه پولتون رو بهتر خرج کنین. دور و بر دربان نپلکین، خودتون رزرو کنین.
خیلی تمیز، تخت راحت و ملحفههای تازه، پرسنل خانهداری خیلی مهربون، سازگار و با دقت بودن.
دربان: خدمات دربان اصلاً کمککننده نبود، پیشنهادهای بدی میداد (انگار که دنبال منافع خودشون بودن) و خیلی طول میکشید تا جواب بدن. بدترین چیز این بود که یه رزرو اشتباه برای شب سال نو میلادی انجام دادن و با اینکه یه بیعانه بزرگ لازم بود، جزئیات رو درست مشخص نکردن. وقتی ازشون خواستم اشتباه رو درست کنن، گفتن که امکانش نیست و یا بیعانهام از بین میره یا باید تو همون جایی که رزرو کردن بمونم. اما من مستقیم با اونجا تماس گرفتم و درخواست من به راحتی انجام شد. وقتی این موضوع رو به گوش مدیریت رسوندم، دربان با پرخاشگری جواب داد. این سطح از خدمات نه تنها برای یه همچین هتلی قابل قبول نیست، بلکه برای دبی هم خیلی غیرعادیه، جایی که خدمات معمولاً کارآمد، دوستانه و سازگاره. دسترسی به ساحل: رفتن به کایما بیچ دردسره. سرویس شاتل هتل فقط ساعتی یه بار کار میکنه و پیدا کردن محل سوار و پیاده شدن سخته. به خاطر این دردسرها، ما به جاش اوبر گرفتیم. با اینکه هزینه اضافهاش کم بود، اما یه دردسر غیرضروری بود و حس تعطیلات رو کم کرد. علاوه بر این، قسمت وله هتل خیلی شلوغ و بینظمه، و هر بار رفتن و اومدن رو تبدیل به یه تجربه خستهکننده میکنه. سرویس اتاق: کیفیت غذای سرویس اتاق در بهترین حالت متوسط بود و خیلی هم طول میکشید تا بیارن. وقتی زنگ میزدیم تا در مورد یه سفارش سوال کنیم، اغلب با گیجی یا پرخاشگری روبرو میشدیم. در نهایت، به نظر میرسید بهترین کار اینه که فقط صبر کنیم و به بهترینها امیدوار باشیم.
بهترین خدمات و امکانات
تجربه بهشتی
اصلاً چیزی نبود که دوست نداشته باشم، همه چیز فراتر از انتظاراتم بود و فقط از مدت اقامتم پشیمونم، وگرنه دوست داشتم بیشتر بمونم.
هیچ ایرادی نمیشد از این هتل گرفت.
یه جای عالی برای موندن توی پالم.
اینجا خیلی عالی بود و من به همه پیشنهاد میکنم اینجا بمونن.
ندارد
هتل تمیز و قشنگ با موقعیت مکانی عالی
هتل خیلی تمیز و خوشگله و امکانات خیلی خوبی هم داره. به یه مرکز خرید وصله که برای غذا خوردن و خرید خیلی خوبه. هتل سرویس رفت و برگشت رایگان هم داره و ورودیش به کلاب ساحلی کیما هم رایگانه که ما خیلی خوشمون اومد. یه تخفیف هم برای استخر پشت بوم داشتن. یه چیز دیگه هم که خیلی خوب بود، خدمات پیشخدمت بود که میتونستیم هر سوال یا درخواستی داشتیم رو از طریق پیام بهشون بگیم و اینجوری خیلی راحتتر بودیم.
توی اتاق بوی فاضلاب بدی میومد که روی تجربهمون تاثیر گذاشت. تازه، پارکینگ نزدیک هتل هم همیشه خیلی شلوغه و دور و بر ساختمون و توی لابی هم همیشه پر از آدم و ماشینه. میدونم که این چیزا برای اینجور جاها طبیعیه، ولی اگه دنبال آرامش و سکوت باشین، اصلا خوب نیست.
جای دیگه پولتون رو بهتر خرج کنین. دور و بر دربان نپلکین، خودتون رزرو کنین.
خیلی تمیز، تخت راحت و ملحفههای تازه، پرسنل خانهداری خیلی مهربون، سازگار و با دقت بودن.
دربان: خدمات دربان اصلاً کمککننده نبود، پیشنهادهای بدی میداد (انگار که دنبال منافع خودشون بودن) و خیلی طول میکشید تا جواب بدن. بدترین چیز این بود که یه رزرو اشتباه برای شب سال نو میلادی انجام دادن و با اینکه یه بیعانه بزرگ لازم بود، جزئیات رو درست مشخص نکردن. وقتی ازشون خواستم اشتباه رو درست کنن، گفتن که امکانش نیست و یا بیعانهام از بین میره یا باید تو همون جایی که رزرو کردن بمونم. اما من مستقیم با اونجا تماس گرفتم و درخواست من به راحتی انجام شد. وقتی این موضوع رو به گوش مدیریت رسوندم، دربان با پرخاشگری جواب داد. این سطح از خدمات نه تنها برای یه همچین هتلی قابل قبول نیست، بلکه برای دبی هم خیلی غیرعادیه، جایی که خدمات معمولاً کارآمد، دوستانه و سازگاره. دسترسی به ساحل: رفتن به کایما بیچ دردسره. سرویس شاتل هتل فقط ساعتی یه بار کار میکنه و پیدا کردن محل سوار و پیاده شدن سخته. به خاطر این دردسرها، ما به جاش اوبر گرفتیم. با اینکه هزینه اضافهاش کم بود، اما یه دردسر غیرضروری بود و حس تعطیلات رو کم کرد. علاوه بر این، قسمت وله هتل خیلی شلوغ و بینظمه، و هر بار رفتن و اومدن رو تبدیل به یه تجربه خستهکننده میکنه. سرویس اتاق: کیفیت غذای سرویس اتاق در بهترین حالت متوسط بود و خیلی هم طول میکشید تا بیارن. وقتی زنگ میزدیم تا در مورد یه سفارش سوال کنیم، اغلب با گیجی یا پرخاشگری روبرو میشدیم. در نهایت، به نظر میرسید بهترین کار اینه که فقط صبر کنیم و به بهترینها امیدوار باشیم.
بهترین خدمات و امکانات
تجربه بهشتی
اصلاً چیزی نبود که دوست نداشته باشم، همه چیز فراتر از انتظاراتم بود و فقط از مدت اقامتم پشیمونم، وگرنه دوست داشتم بیشتر بمونم.
هیچ ایرادی نمیشد از این هتل گرفت.
جای فوق العاده برای اقامت در پالم.
اینجا فوق العاده بود و من حتماً اقامت در اینجا رو پیشنهاد می کنم.
هیچی
هتل تمیز و قشنگ با موقعیت عالی
هتل خیلی تمیز و خوشگله و امکانات خیلی خوبی داره. به یه مرکز خرید هم راه داره که برای غذا خوردن و خرید خیلی خوبه. هتل ترانسفر رایگان و دسترسی رایگان به کایما بیچ کلاب هم میده که ما خیلی دوست داشتیم، همینطور یه تخفیف برای استخر پشت بوم. یه مزیت بزرگ دیگه هم خدمات باتلر بود که بهمون اجازه میداد هر سوال یا درخواستی رو از طریق پیام پیگیری کنیم و اقامتمون رو خیلی راحتتر میکرد.
یه بوی فاضلاب بدی تو اتاق میومد که روی تجربهمون تاثیر گذاشت. علاوه بر این، پارکینگ نزدیک هتل همیشه خیلی شلوغه، با جمعیت زیاد آدم و ماشین دور ساختمون و تو لابی. میدونم که این چیزا برای این موقعیت مکانی عادیه، اما اگه دنبال خلوت و آرامش باشین، ایده آل نیست.
جاهای دیگه ارزش بیشتری دارن. دور و بر قسمت پذیرش نپلکید، خودتون رزرو کنید.
خیلی تمیز، تخت راحت و ملحفههای تمیز، پرسنل خدمات اتاق خیلی مهربون، همراه و با دقت
پذیرش: خدمات پذیرش اصلا کمکی نکرد، پیشنهادهای بدی داد (انگار فقط میخواستن برنامه خودشون رو پیش ببرن) و خیلی دیر جواب میدادن. بدترینش این بود که یه رزرو اشتباه برای شب سال نو انجام دادن و جزئیاتش رو هم درست نگفتن، در حالی که یه بیعانه بزرگ هم گرفته بودن. وقتی ازشون خواستم اشتباهشون رو درست کنن، گفتن نمیشه و یا باید بیعانهام رو از دست بدم یا مجبورم برم همون جایی که اونا گفتن. ولی من خودم مستقیم با اونجا تماس گرفتم و خیلی راحت مشکلم حل شد. وقتی این موضوع رو به مدیریت گفتم، مسئول پذیرش خیلی بد برخورد کرد. این سطح از خدمات هم برای یه همچین هتلی قابل قبول نیست و هم برای دبی که معمولا خدماتش خیلی خوب و دوستانه است، خیلی عجیبه. دسترسی به ساحل: رفتن به ساحل کیما خیلی سخته. سرویس رفت و برگشت هتل فقط هر یه ساعت یه بار میاد و جاهایی که سوار و پیاده میکنه هم پیدا کردنش سخته. به خاطر این مشکلات، ما اوبر گرفتیم. با اینکه هزینهاش زیاد نبود، ولی دردسر داشت و حس تعطیلات رو از بین میبرد. تازه، جلوی هتل هم خیلی شلوغه و هر دفعه که میخواستیم بریم بیرون یا برگردیم، یه عالمه آدم و ماشین دور و برمون بودن و خیلی کلافه میشدیم. سرویس اتاق: کیفیت غذای سرویس اتاق خیلی معمولی بود و خیلی هم طول میکشید تا بیارن. وقتی هم زنگ میزدیم که از سفارشمون خبر بگیریم، یا گیج میشدن یا بد برخورد میکردن. آخرش هم به این نتیجه رسیدیم که بهتره فقط صبر کنیم و امیدوار باشیم.
بهترین خدمات و امکانات
تجربه بهشتی
اصلاً چیزی نبود که دوست نداشته باشم، همه چیز فراتر از انتظاراتم بود و فقط از مدت اقامتم پشیمونم، وگرنه دوست داشتم بیشتر بمونم.
هیچ ایرادی نمیشد از این هتل گرفت.
جای فوقالعاده برای اقامت تو پالم.
اینجا خیلی خفن بود و من حتماً پیشنهاد میکنم اینجا بمونید.
ندارد
هتل تمیز و قشنگ با موقعیت عالی
هتل خیلی تمیز و با طراحی خیلی خوبی بود، و کلی امکانات باحال داشت. به یه مرکز خرید وصله که خیلی برای غذا خوردن و خرید مناسبه. هتل ترانسفر رایگان و دسترسی رایگان به Kyma Beach Club هم داشت که ما خیلی خوشمون اومد، همینطور یه تخفیف برای استخر روی بام. یه مزیت بزرگ دیگه هم سرویس پیشخدمت بود که بهمون اجازه میداد هر سوال یا درخواستی رو از طریق پیام پیگیری کنیم و اقامتمون رو خیلی راحتتر میکرد.
یه بوی فاضلاب ناخوشایند تو اتاق بود که روی تجربهمون تاثیر گذاشت. به علاوه، پارکینگ نزدیک هتل همیشه خیلی شلوغه، با جمعیت زیاد آدمها و ماشینها اطراف ساختمون و تو لابی. میدونم که این یه چیز عادیه برای این منطقه، ولی اگه دنبال خلوت و آرامش میگردید، اصلاً مناسب نیست.
جای دیگه پولتون رو بهتر خرج کنید. دور و بر پذیرش نپلکید، خودتون رزرو کنید.
خیلی تمیز، تخت راحت و نو، پرسنل خانهداری خیلی صمیمی، همراه و با دقت.
پذیرش: خدمات پذیرش کمکی نکرد، پیشنهادهای بدی داد (انگار فقط دنبال منافع خودشون بودن)، و خیلی دیر جواب میدادن. بدترینش این بود که یه رزرو اشتباه برای شب سال نو انجام دادن و جزئیات رو درست توضیح ندادن، با اینکه یه بیعانه بزرگ لازم بود. وقتی ازشون خواستم اشتباهشون رو جبران کنن، گفتن امکانش نیست و بیعانهتون یا از بین میره یا باید همونجا بمونید. اما من مستقیم با اون محل تماس گرفتم و خیلی راحت مشکلم حل شد. وقتی این موضوع رو به گوش مدیریت رسوندم، مسئول پذیرش طلبکارانه برخورد کرد. این سطح از خدمات نه تنها برای یه همچین جایی غیرقابل قبوله، بلکه برای دبی هم خیلی عجیبه، چون معمولاً خدمات اینجا خیلی خوب، صمیمی و همراهه. دسترسی به ساحل: رفتن به ساحل Kyma دردسره. سرویس شاتلی که هتل میده فقط هر یه ساعت کار میکنه، و پیدا کردن محل سوار و پیاده شدن هم سخته. به خاطر این دردسرها، ما اوبر گرفتیم. با اینکه هزینه زیادی نداشت، ولی دردسر الکی بود و حس تعطیلات رو کم کرد. به علاوه، محوطه والهی هتل خیلی شلوغ و بینظمه، و هر رفت و آمد رو یه تجربه عذابآور میکنه. سرویس اتاق: کیفیت غذای سرویس اتاق در بهترین حالت معمولی بود، با زمان انتظار خیلی طولانی. وقتی زنگ میزدیم که پیگیر سفارشمون بشیم، معمولاً یا گیج میشدن یا طلبکارانه جواب میدادن. در نهایت، به نظر میرسید بهترین کار اینه که فقط منتظر بمونیم و امیدوار باشیم.
بهترین خدمات و امکانات
جای فوقالعاده برای اقامت تو پالم.
اینجا خیلی خفن بود و من حتماً پیشنهاد میکنم اینجا بمونید.
ندارد
هتل تمیز و زیبا با موقعیت مکانی عالی
هتل خیلی تمیز و با طراحی زیبا بود و امکانات خیلی خوبی داشت. به یه مرکز خرید وصله که برای غذا خوردن و خرید خیلی مناسبه. هتل ترانسفر رایگان و دسترسی رایگان به باشگاه ساحلی کیما رو هم فراهم میکنه که ما خیلی دوست داشتیم، همینطور تخفیف برای استخر پشتبام. یه مزیت بزرگ دیگه هم سرویس باتلر بود که بهمون اجازه میداد هر سوال یا درخواستی رو از طریق پیام مطرح کنیم و اقامتمون رو خیلی راحتتر کرد.
یه بوی فاضلاب نامطبوع توی اتاق بود که روی تجربهی کلی تاثیر گذاشت. علاوه بر این، پارکینگ نزدیک هتل همیشه خیلی شلوغه و آدمها و ماشینهای زیادی دور و بر ساختمون و توی لابی هستن. میدونم که این برای این منطقه طبیعیه، ولی اگه دنبال خلوت و آرامش هستید، ایدهآل نیست.
جای دیگه پولتون رو هدر ندید. از پذیرش کمک نگیرید، خودتون رزرو کنید.
خیلی تمیز، تخت راحت و تازه، کارکنان خانهداری خیلی خوشبرخورد، همراه و با دقت
پذیرش: خدمات پذیرش اصلا کمکی نکرد، توصیههای بدی ارائه داد (انگار فقط دنبال منافع خودشون بودن) و زمان پاسخگویی خیلی طولانی بود. بدترین چیز این بود که یه رزرو اشتباه برای شب سال نو انجام دادن و با اینکه یه بیعانه بزرگ هم لازم بود، جزئیات رو روشن نکردن. وقتی ازشون خواستم اشتباه رو درست کنن، گفتن امکانش نیست و یا بیعانهم از بین میره یا باید توی همون جا بمونم. اما من مستقیماً با اون مکان تماس گرفتم و درخواست من به راحتی انجام شد. وقتی این موضوع رو به مدیریت اطلاع دادم، پذیرش با بیادبی جواب داد. این سطح از خدمات نه تنها برای یه همچین هتلی غیرقابل قبوله، بلکه برای دبی هم خیلی غیرعادیه، جایی که خدمات معمولاً کارآمد، دوستانه و سازگار هستن. دسترسی به ساحل: رفتن به ساحل کیما دردسره. سرویس شاتلی که هتل ارائه میده فقط هر یه ساعت یه بار کار میکنه و پیدا کردن محل سوار و پیاده شدن هم سخته. به خاطر این مشکلات، ما به جای اون از اوبر استفاده کردیم. با اینکه هزینه اضافی کم بود، ولی دردسر غیرضروری اضافه کرد و حس تعطیلات رو کم کرد. علاوه بر این، قسمت تحویل خودروی هتل هم خیلی شلوغ و آشفتهست و هر بار ورود و خروج رو به یه تجربهی خستهکننده تبدیل میکنه. سرویس اتاق: کیفیت غذای سرویس اتاق در بهترین حالت متوسط بود و زمان انتظار هم خیلی طولانی بود. وقتی برای پیگیری سفارش تماس میگرفتیم، معمولاً با سردرگمی یا بیادبی مواجه میشدیم. در نهایت، به نظر میرسید بهتره فقط صبر کنیم و امیدوار باشیم که همه چی خوب پیش بره.
بهترین خدمات و امکانات
تجربه بهشتی
هیچ چیزی نبود که دوست نداشته باشم، همهچی فراتر از انتظارم بود و فقط از مدت اقامتم پشیمونم، وگرنه دوست داشتم بیشتر بمونم
هیچ کم و کسری نداشت
جای فوقالعاده برای اقامت تو پالم.
اینجا خیلی خفن بود و من حتماً پیشنهاد میکنم اینجا بمونید.
ندارد
هتل تمیز و قشنگ با موقعیت عالی
هتل خیلی تمیز و با طراحی خیلی خوبی بود، و کلی امکانات باحال داشت. به یه مرکز خرید وصله که خیلی برای غذا خوردن و خرید مناسبه. هتل ترانسفر رایگان و دسترسی رایگان به Kyma Beach Club هم داشت که ما خیلی خوشمون اومد، همینطور یه تخفیف برای استخر روی بام. یه مزیت بزرگ دیگه هم سرویس پیشخدمت بود که بهمون اجازه میداد هر سوال یا درخواستی رو از طریق پیام پیگیری کنیم و اقامتمون رو خیلی راحتتر میکرد.
یه بوی فاضلاب ناخوشایند تو اتاق بود که روی تجربهمون تاثیر گذاشت. به علاوه، پارکینگ نزدیک هتل همیشه خیلی شلوغه، با جمعیت زیاد آدمها و ماشینها اطراف ساختمون و تو لابی. میدونم که این یه چیز عادیه برای این منطقه، ولی اگه دنبال خلوت و آرامش میگردید، اصلاً مناسب نیست.
جای دیگه پولتون رو هدر ندید. از پذیرش کمک نگیرید، خودتون رزرو کنید.
خیلی تمیز، تخت راحت و تازه، کارکنان خانهداری خیلی خوشبرخورد، همراه و با دقت
پذیرش: خدمات پذیرش اصلا کمکی نکرد، توصیههای بدی ارائه داد (انگار فقط دنبال منافع خودشون بودن) و زمان پاسخگویی خیلی طولانی بود. بدترین چیز این بود که یه رزرو اشتباه برای شب سال نو انجام دادن و با اینکه یه بیعانه بزرگ هم لازم بود، جزئیات رو روشن نکردن. وقتی ازشون خواستم اشتباه رو درست کنن، گفتن امکانش نیست و یا بیعانهم از بین میره یا باید توی همون جا بمونم. اما من مستقیماً با اون مکان تماس گرفتم و درخواست من به راحتی انجام شد. وقتی این موضوع رو به مدیریت اطلاع دادم، پذیرش با بیادبی جواب داد. این سطح از خدمات نه تنها برای یه همچین هتلی غیرقابل قبوله، بلکه برای دبی هم خیلی غیرعادیه، جایی که خدمات معمولاً کارآمد، دوستانه و سازگار هستن. دسترسی به ساحل: رفتن به ساحل کیما دردسره. سرویس شاتلی که هتل ارائه میده فقط هر یه ساعت یه بار کار میکنه و پیدا کردن محل سوار و پیاده شدن هم سخته. به خاطر این مشکلات، ما به جای اون از اوبر استفاده کردیم. با اینکه هزینه اضافی کم بود، ولی دردسر غیرضروری اضافه کرد و حس تعطیلات رو کم کرد. علاوه بر این، قسمت تحویل خودروی هتل هم خیلی شلوغ و آشفتهست و هر بار ورود و خروج رو به یه تجربهی خستهکننده تبدیل میکنه. سرویس اتاق: کیفیت غذای سرویس اتاق در بهترین حالت متوسط بود و زمان انتظار هم خیلی طولانی بود. وقتی برای پیگیری سفارش تماس میگرفتیم، معمولاً با سردرگمی یا بیادبی مواجه میشدیم. در نهایت، به نظر میرسید بهتره فقط صبر کنیم و امیدوار باشیم که همه چی خوب پیش بره.
بهترین خدمات و امکانات
تجربه بهشتی
هیچ چیزی نبود که دوست نداشته باشم، همهچی فراتر از انتظارم بود و فقط از مدت اقامتم پشیمونم، وگرنه دوست داشتم بیشتر بمونم
هیچ کم و کسری نداشت
جای فوقالعاده برای اقامت تو پالم.
اینجا خیلی خفن بود و من حتماً پیشنهاد میکنم اینجا بمونید.
ندارد
هتل تمیز و قشنگ با موقعیت عالی
هتل خیلی تمیز و با طراحی خیلی خوبی بود، و کلی امکانات باحال داشت. به یه مرکز خرید وصله که خیلی برای غذا خوردن و خرید مناسبه. هتل ترانسفر رایگان و دسترسی رایگان به Kyma Beach Club هم داشت که ما خیلی خوشمون اومد، همینطور یه تخفیف برای استخر روی بام. یه مزیت بزرگ دیگه هم سرویس پیشخدمت بود که بهمون اجازه میداد هر سوال یا درخواستی رو از طریق پیام پیگیری کنیم و اقامتمون رو خیلی راحتتر میکرد.
یه بوی فاضلاب ناخوشایند تو اتاق بود که روی تجربهمون تاثیر گذاشت. به علاوه، پارکینگ نزدیک هتل همیشه خیلی شلوغه، با جمعیت زیاد آدمها و ماشینها اطراف ساختمون و تو لابی. میدونم که این یه چیز عادیه برای این منطقه، ولی اگه دنبال خلوت و آرامش میگردید، اصلاً مناسب نیست.
جای دیگه پولتون رو هدر ندین. بیخیال پذیرش هتل بشین، خودتون رزرو کنین.
خیلی تمیز بود، تخت راحت و ملحفههای نو، پرسنل خانهداری خیلی صمیمی، همراه و با دقت بودن
پذیرش هتل: سرویس پذیرش هتل اصلا کمکی نکرد، پیشنهادهای خیلی بدی داد (انگار فقط دنبال منافع خودشون بودن) و خیلی دیر جواب میدادن. بدترینش این بود که برای شب سال نو یه رزرو اشتباه انجام دادن و جزئیات رو درست نگفتن، در حالی که یه بیعانه خیلی زیاد هم گرفته بودن. وقتی ازشون خواستم اشتباهشون رو جبران کنن، گفتن نمیشه و یا باید بیعانهام رو از دست بدم یا همونجا بمونم. ولی خودم مستقیم با اونجا تماس گرفتم و خیلی راحت مشکلم حل شد. وقتی این موضوع رو به گوش مدیریت رسوندم، مسئول پذیرش خیلی طلبکارانه برخورد کرد. این سطح از خدمات نه تنها برای یه همچین هتلی قابل قبول نیست، بلکه برای دبی هم خیلی عجیبه، چون معمولا خدمات خیلی خوب، دوستانه و همراه هستن. دسترسی به ساحل: رفتن به ساحل کیما خیلی دردسر داره. سرویس رفت و برگشت هتل فقط هر یه ساعت یه بار کار میکنه و پیدا کردن محل سوار و پیاده شدن هم خیلی سخته. به خاطر این مشکلات، مجبور شدیم به جاش از اوبر استفاده کنیم. هرچند هزینه زیادی نداشت، ولی یه دردسر الکی بود و حس و حال تعطیلات رو از بین برد. ضمن اینکه، قسمت پارکینک هتل هم خیلی شلوغ و بینظمه و هر بار که میخواین برین یا بیاین، یه تجربه خیلی کلافهکننده است. سرویس اتاق: کیفیت غذای سرویس اتاق خیلی معمولی بود، با کلی معطلی. وقتی هم زنگ میزدیم پیگیری کنیم، یا گیج میشدن یا طلبکارانه جواب میدادن. آخرش به این نتیجه رسیدیم که بهتره فقط منتظر بمونیم و امیدوار باشیم.
بهترین خدمات و امکانات رو داشت
یه جای فوقالعاده برای موندن تو پالم.
اینجا خیلی خفن بود و من حتماً پیشنهاد میکنم اینجا بمونید.
نداشت
هتل تمیز و قشنگ با موقعیت مکانی عالی
هتل خیلی تمیز و خوشگل طراحی شده بود و کلی امکانات باحال داشت. به یه مرکز خرید هم راه داشت که خیلی خوب بود برای غذا خوردن و خرید کردن. ترانسفر رایگان و دسترسی رایگان به کلاب ساحلی Kyma هم داشت که ما خیلی خوشمون اومد، یه تخفیف هم برای استخر پشت بوم داشتن. یه چیز دیگه هم که خیلی خوب بود، سرویس باتلر بود که هر سوال یا درخواستی داشتیم از طریق پیام رسیدگی میکردن و اقامتمون رو خیلی راحتتر کرده بود.
یه بوی فاضلاب بدی تو اتاق میومد که رو تجربهمون تاثیر گذاشت. پارکینگ هتل هم همیشه خیلی شلوغ بود، پر از آدم و ماشین دور و بر ساختمون و تو لابی. میدونم که این چیزا برای این منطقه طبیعیه، ولی اگه دنبال خلوت و آرامش باشین، جالب نیست.
جای دیگه پولتون رو بهتر خرج میکنید. دور و بر پذیرش نرید، خودتون رزرو کنید.
خیلی تمیز، تخت راحت و نو، پرسنل نظافت خیلی مهربون، همکاریکننده و با دقت
پذیرش: سرویس پذیرش اصلا کمککننده نبود، پیشنهادهای بدی میدادن (انگار فقط میخواستن چیزایی که خودشون میخوان رو بندازن به ما)، و خیلی دیر جواب میدادن. بدترینش این بود که یه رزرو اشتباه برای شب سال نو میلادی انجام دادن و اصلا جزئیات رو مشخص نکردن، در حالی که یه بیعانه بزرگ هم گرفته بودن. وقتی ازشون خواستم اشتباهشون رو درست کنن، گفتن نمیشه و یا پولم میسوزه یا باید همون جایی که اونا گفتن برم. ولی من خودم مستقیم با اون محل تماس گرفتم و خیلی راحت مشکلم حل شد. وقتی این موضوع رو به مدیریت گفتم، مسئول پذیرش طلبکارانه برخورد کرد. این سطح سرویس نه تنها برای یه همچین جایی قابل قبول نیست، بلکه برای دبی هم خیلی عجیبه، چون معمولا خدمات اینجا خیلی خوب، دوستانه و همکاریکنندهاس. دسترسی به ساحل: رفتن به ساحل Kyma خیلی دردسر داره. سرویس شاتل هتل فقط هر یه ساعت یه بار کار میکنه و پیدا کردن محل سوار و پیاده شدن هم سخته. به خاطر این دردسرها، ما تصمیم گرفتیم به جاش از اوبر استفاده کنیم. با اینکه هزینه زیادی نداشت، ولی یه دردسر الکی بود و حس تعطیلات رو از بین میبرد. یه چیز دیگه هم اینکه، قسمت والِت هتل خیلی شلوغ و بهم ریختس و هر بار که میخواستیم بریم یا برگردیم، یه تجربه خستهکننده بود. سرویس اتاق: کیفیت غذا از سرویس اتاق خیلی معمولی بود و خیلی طول میکشید تا بیارن. وقتی هم زنگ میزدیم که پیگیری کنیم، یا گیج میزدن یا طلبکارانه جواب میدادن. آخرش به این نتیجه رسیدیم که بهتره فقط صبر کنیم و امیدوار باشیم که یه چیزی بیارن.
بهترین خدمات و امکانات
یه تجربه بهشتی
چیزی نبود که دوست نداشته باشم، همه چی فراتر از انتظاراتم بود. فقط از مدت اقامتم پشیمونم، وگرنه دوست داشتم بیشتر بمونم
هیچ ایرادی نمیشد از این هتل گرفت
یه جای فوقالعاده برای موندن تو پالم.
اینجا خیلی خفن بود و من حتماً پیشنهاد میکنم اینجا بمونید.
نداشت
هتل تمیز و قشنگ با موقعیت مکانی عالی
هتل خیلی تمیز و خوشگل طراحی شده بود و کلی امکانات باحال داشت. به یه مرکز خرید هم راه داشت که خیلی خوب بود برای غذا خوردن و خرید کردن. ترانسفر رایگان و دسترسی رایگان به کلاب ساحلی Kyma هم داشت که ما خیلی خوشمون اومد، یه تخفیف هم برای استخر پشت بوم داشتن. یه چیز دیگه هم که خیلی خوب بود، سرویس باتلر بود که هر سوال یا درخواستی داشتیم از طریق پیام رسیدگی میکردن و اقامتمون رو خیلی راحتتر کرده بود.
یه بوی فاضلاب بدی تو اتاق میومد که رو تجربهمون تاثیر گذاشت. پارکینگ هتل هم همیشه خیلی شلوغ بود، پر از آدم و ماشین دور و بر ساختمون و تو لابی. میدونم که این چیزا برای این منطقه طبیعیه، ولی اگه دنبال خلوت و آرامش باشین، جالب نیست.
جای دیگه پولتون رو بهتر خرج میکنید. دور و بر پذیرش نرید، خودتون رزرو کنید.
خیلی تمیز، تخت راحت و نو، پرسنل نظافت خیلی مهربون، همکاریکننده و با دقت
پذیرش: سرویس پذیرش اصلا کمککننده نبود، پیشنهادهای بدی میدادن (انگار فقط میخواستن چیزایی که خودشون میخوان رو بندازن به ما)، و خیلی دیر جواب میدادن. بدترینش این بود که یه رزرو اشتباه برای شب سال نو میلادی انجام دادن و اصلا جزئیات رو مشخص نکردن، در حالی که یه بیعانه بزرگ هم گرفته بودن. وقتی ازشون خواستم اشتباهشون رو درست کنن، گفتن نمیشه و یا پولم میسوزه یا باید همون جایی که اونا گفتن برم. ولی من خودم مستقیم با اون محل تماس گرفتم و خیلی راحت مشکلم حل شد. وقتی این موضوع رو به مدیریت گفتم، مسئول پذیرش طلبکارانه برخورد کرد. این سطح سرویس نه تنها برای یه همچین جایی قابل قبول نیست، بلکه برای دبی هم خیلی عجیبه، چون معمولا خدمات اینجا خیلی خوب، دوستانه و همکاریکنندهاس. دسترسی به ساحل: رفتن به ساحل Kyma خیلی دردسر داره. سرویس شاتل هتل فقط هر یه ساعت یه بار کار میکنه و پیدا کردن محل سوار و پیاده شدن هم سخته. به خاطر این دردسرها، ما تصمیم گرفتیم به جاش از اوبر استفاده کنیم. با اینکه هزینه زیادی نداشت، ولی یه دردسر الکی بود و حس تعطیلات رو از بین میبرد. یه چیز دیگه هم اینکه، قسمت والِت هتل خیلی شلوغ و بهم ریختس و هر بار که میخواستیم بریم یا برگردیم، یه تجربه خستهکننده بود. سرویس اتاق: کیفیت غذا از سرویس اتاق خیلی معمولی بود و خیلی طول میکشید تا بیارن. وقتی هم زنگ میزدیم که پیگیری کنیم، یا گیج میزدن یا طلبکارانه جواب میدادن. آخرش به این نتیجه رسیدیم که بهتره فقط صبر کنیم و امیدوار باشیم که یه چیزی بیارن.
بهترین خدمات و امکانات رو داشت.
یه تجربه بهشتی
اصلا چیزی نبود که دوست نداشته باشم، همه چی از انتظاراتم فراتر رفت. فقط حیف که مدت اقامتم کم بود، وگرنه دوست داشتم بیشتر بمونم
هیچ ایرادی نمیشد از این مجموعه گرفت
یه جای فوقالعاده برای موندن تو پالم.
اینجا خیلی خفن بود و من حتماً پیشنهاد میکنم اینجا بمونید.
نداشت
هتل تمیز و قشنگ با موقعیت مکانی عالی
هتل خیلی تمیز و خوشگل طراحی شده بود و کلی امکانات باحال داشت. به یه مرکز خرید هم راه داشت که خیلی خوب بود برای غذا خوردن و خرید کردن. ترانسفر رایگان و دسترسی رایگان به کلاب ساحلی Kyma هم داشت که ما خیلی خوشمون اومد، یه تخفیف هم برای استخر پشت بوم داشتن. یه چیز دیگه هم که خیلی خوب بود، سرویس باتلر بود که هر سوال یا درخواستی داشتیم از طریق پیام رسیدگی میکردن و اقامتمون رو خیلی راحتتر کرده بود.
یه بوی فاضلاب بدی تو اتاق میومد که رو تجربهمون تاثیر گذاشت. پارکینگ هتل هم همیشه خیلی شلوغ بود، پر از آدم و ماشین دور و بر ساختمون و تو لابی. میدونم که این چیزا برای این منطقه طبیعیه، ولی اگه دنبال خلوت و آرامش باشین، جالب نیست.
جای دیگه پولتون رو بهتر خرج میکنید. دور و بر پذیرش نرید، خودتون رزرو کنید.
خیلی تمیز، تخت راحت و نو، پرسنل نظافت خیلی مهربون، همکاریکننده و با دقت
پذیرش: سرویس پذیرش اصلا کمککننده نبود، پیشنهادهای بدی میدادن (انگار فقط میخواستن چیزایی که خودشون میخوان رو بندازن به ما)، و خیلی دیر جواب میدادن. بدترینش این بود که یه رزرو اشتباه برای شب سال نو میلادی انجام دادن و اصلا جزئیات رو مشخص نکردن، در حالی که یه بیعانه بزرگ هم گرفته بودن. وقتی ازشون خواستم اشتباهشون رو درست کنن، گفتن نمیشه و یا پولم میسوزه یا باید همون جایی که اونا گفتن برم. ولی من خودم مستقیم با اون محل تماس گرفتم و خیلی راحت مشکلم حل شد. وقتی این موضوع رو به مدیریت گفتم، مسئول پذیرش طلبکارانه برخورد کرد. این سطح سرویس نه تنها برای یه همچین جایی قابل قبول نیست، بلکه برای دبی هم خیلی عجیبه، چون معمولا خدمات اینجا خیلی خوب، دوستانه و همکاریکنندهاس. دسترسی به ساحل: رفتن به ساحل Kyma خیلی دردسر داره. سرویس شاتل هتل فقط هر یه ساعت یه بار کار میکنه و پیدا کردن محل سوار و پیاده شدن هم سخته. به خاطر این دردسرها، ما تصمیم گرفتیم به جاش از اوبر استفاده کنیم. با اینکه هزینه زیادی نداشت، ولی یه دردسر الکی بود و حس تعطیلات رو از بین میبرد. یه چیز دیگه هم اینکه، قسمت والِت هتل خیلی شلوغ و بهم ریختس و هر بار که میخواستیم بریم یا برگردیم، یه تجربه خستهکننده بود. سرویس اتاق: کیفیت غذا از سرویس اتاق خیلی معمولی بود و خیلی طول میکشید تا بیارن. وقتی هم زنگ میزدیم که پیگیری کنیم، یا گیج میزدن یا طلبکارانه جواب میدادن. آخرش به این نتیجه رسیدیم که بهتره فقط صبر کنیم و امیدوار باشیم که یه چیزی بیارن.
بهترین خدمات و امکانات رو داشت
یه تجربه بهشتی
هیچی کم نداشت، همه چی از انتظارم بالاتر بود. فقط از اینکه مدت اقامتم کم بود پشیمونم، وگرنه دوست داشتم بیشتر بمونم.
هیچ ایرادی نمیشد از این هتل گرفت.
یه جای فوقالعاده برای اقامت تو پالم.
اینجا عالی بود و من حتماً پیشنهاد میکنم اینجا بمونید.
ندارد
هتل تمیز و قشنگ با موقعیت مکانی عالی
هتل خیلی تمیز و خوشگل طراحی شده بود و کلی امکانات باحال داشت. به یه مرکز خرید هم راه داشت که خیلی خوب بود برای غذا خوردن و خرید کردن. ترانسفر رایگان و دسترسی رایگان به کلاب ساحلی Kyma هم داشت که ما خیلی خوشمون اومد، یه تخفیف هم برای استخر پشت بوم داشتن. یه چیز دیگه هم که خیلی خوب بود، سرویس باتلر بود که هر سوال یا درخواستی داشتیم از طریق پیام رسیدگی میکردن و اقامتمون رو خیلی راحتتر کرده بود.
یه بوی فاضلاب بدی تو اتاق میومد که رو تجربهمون تاثیر گذاشت. پارکینگ هتل هم همیشه خیلی شلوغ بود، پر از آدم و ماشین دور و بر ساختمون و تو لابی. میدونم که این چیزا برای این منطقه طبیعیه، ولی اگه دنبال خلوت و آرامش باشین، جالب نیست.
جای دیگه پولتون رو هدر ندین. دور و بر دربان نپلکید، خودتون رزرو کنین.
خیلی تمیز، تخت راحت و تازه، پرسنل خانهداری خیلی مهربون، با ملاحظه و با دقت.
دربان: سرویس دربان اصلاً کمککننده نبود، پیشنهادهای بدی میداد (انگار فقط میخواستن برنامه خودشون رو پیش ببرن) و خیلی دیر جواب میدادن. بدترینش این بود که یه رزرو اشتباه برای شب سال نو میلادی انجام دادن و جزئیاتش رو درست نگفتن، با اینکه یه بیعانه بزرگ هم لازم بود. وقتی ازشون خواستم اشتباهشون رو درست کنن، گفتن نمیشه و یا باید بیعانهام رو از دست بدم یا تو همون جایی که رزرو کردن بمونم. ولی من خودم مستقیم با اونجا تماس گرفتم و خیلی راحت مشکلم حل شد. وقتی این موضوع رو به گوش مدیریت رسوندم، دربان با بیادبی جواب داد. این سطح سرویس هم برای یه همچین هتلی قابل قبول نیست و هم برای دبی خیلی عجیبه، چون معمولاً سرویسها خیلی خوب، دوستانه و با ملاحظهان. دسترسی به ساحل: رفتن به Kyma Beach خیلی دردسر داره. سرویس رفت و برگشت هتل فقط هر یه ساعت یه بار میاد و جای سوار و پیاده شدن هم خیلی سخته. به خاطر همین دردسرها، ما به جای اون از Uber استفاده کردیم. با اینکه هزینه اضافهاش زیاد نبود، ولی یه دردسر الکی بود و حس تعطیلات رو کم میکرد. ضمناً، جلوی در هتل خیلی شلوغ و بهم ریخته است و هر بار که میخواین برین یا بیاین، یه تجربه خستهکنندهاس. سرویس اتاق: کیفیت غذای سرویس اتاق در حد متوسط بود و خیلی هم طول میکشید تا بیارن. وقتی هم زنگ میزدیم و درباره سفارشمون سوال میکردیم، یا گیج میشدن یا با بیادبی جواب میدادن. آخرش به این نتیجه رسیدیم که بهتره فقط منتظر بمونیم و امیدوار باشیم که همه چی خوب پیش بره.
بهترین خدمات و امکانات رو داشت
یه تجربه بهشتی
اصلا چیزی نبود که دوست نداشته باشم، همه چی از انتظاراتم فراتر رفت. فقط حیف که مدت اقامتم کم بود، وگرنه دوست داشتم بیشتر بمونم
هیچ ایرادی نمیشد از این مجموعه گرفت
یه جای فوقالعاده برای اقامت تو پالم.
اینجا عالی بود و من حتماً پیشنهاد میکنم اینجا بمونید.
ندارد
هتل تمیز و زیبا با موقعیت مکانی عالی
هتل خیلی تمیز و خوشگل بود و امکانات خیلی خوبی داشت. به یه مرکز خرید هم راه داشت که برای غذا خوردن و خرید خیلی خوب بود. هتل ترانسفر رایگان و دسترسی رایگان به Kyma Beach Club رو هم داشت که ما خیلی دوست داشتیم، یه تخفیف هم برای استخر روی پشتبوم داشتن. یه چیز دیگه هم که خیلی خوب بود، سرویس پیشخدمت بود که هر سوالی یا درخواستی داشتیم از طریق پیام بهشون میگفتیم و خیلی راحت بودیم.
یه بوی فاضلاب بدی تو اتاق میومد که روی تجربهمون تاثیر گذاشت. ضمناً، پارکینگ نزدیک هتل همیشه خیلی شلوغه، پر از آدم و ماشین دور و بر ساختمون و تو لابی. میدونم که این چیزا برای این منطقه طبیعیه، ولی اگه دنبال خلوت و آرامش میگردین، اصلاً خوب نیست.
جای دیگه پولتون رو هدر ندین. دور و بر دربان نپلکید، خودتون رزرو کنین.
خیلی تمیز، تخت راحت و تازه، پرسنل خانهداری خیلی مهربون، با ملاحظه و با دقت.
دربان: سرویس دربان اصلاً کمککننده نبود، پیشنهادهای بدی میداد (انگار فقط میخواستن برنامه خودشون رو پیش ببرن) و خیلی دیر جواب میدادن. بدترینش این بود که یه رزرو اشتباه برای شب سال نو میلادی انجام دادن و جزئیاتش رو درست نگفتن، با اینکه یه بیعانه بزرگ هم لازم بود. وقتی ازشون خواستم اشتباهشون رو درست کنن، گفتن نمیشه و یا باید بیعانهام رو از دست بدم یا تو همون جایی که رزرو کردن بمونم. ولی من خودم مستقیم با اونجا تماس گرفتم و خیلی راحت مشکلم حل شد. وقتی این موضوع رو به گوش مدیریت رسوندم، دربان با بیادبی جواب داد. این سطح سرویس هم برای یه همچین هتلی قابل قبول نیست و هم برای دبی خیلی عجیبه، چون معمولاً سرویسها خیلی خوب، دوستانه و با ملاحظهان. دسترسی به ساحل: رفتن به Kyma Beach خیلی دردسر داره. سرویس رفت و برگشت هتل فقط هر یه ساعت یه بار میاد و جای سوار و پیاده شدن هم خیلی سخته. به خاطر همین دردسرها، ما به جای اون از Uber استفاده کردیم. با اینکه هزینه اضافهاش زیاد نبود، ولی یه دردسر الکی بود و حس تعطیلات رو کم میکرد. ضمناً، جلوی در هتل خیلی شلوغ و بهم ریخته است و هر بار که میخواین برین یا بیاین، یه تجربه خستهکنندهاس. سرویس اتاق: کیفیت غذای سرویس اتاق در حد متوسط بود و خیلی هم طول میکشید تا بیارن. وقتی هم زنگ میزدیم و درباره سفارشمون سوال میکردیم، یا گیج میشدن یا با بیادبی جواب میدادن. آخرش به این نتیجه رسیدیم که بهتره فقط منتظر بمونیم و امیدوار باشیم که همه چی خوب پیش بره.
بهترین خدمات و امکانات رو داشت