هتل تایتانیک مردان پالاس

هتل تایتانیک مردان پالاسTitanic Mardan Palace

8.9از 10 امتیاز کاربران مشاهده نظرات
شهر موقعیت هتل / لارا / ترکیه
ستاره هتل / 5 ستاره
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟ثبت نظر جدید

درباره هتل تایتانیک مردان پالاس

هتل تایتانیک مردان پالاس دارای یکی از بزرگ‌ترین استخرهای روباز در اروپا و 8 رستوران à la carte است. این هتل منطقه خصوصی ساحلی و اتاق‌هایی با امکانات لوکس ارائه می‌دهد. هر اتاق بالکنی با منظره‌ای از کوه‌های توروس، دریای مدیترانه یا استخر شنا دارد. تمام اتاق‌ها دارای سیستم تهویه مطبوع و نورپردازی کنترل از راه دور هستند. رستوران‌های مجزا به غذاهای بین‌المللی اختصاص دارند. رستوران اصلی هر وعده غذایی را سرو می‌کند. بار روی پشت‌بام نمایی از هتل و دریا را ارائه می‌دهد. اسپا لوکس هتل درمان‌ها، یک مرکز تناسب اندام پیشرفته و یک اتاق مدیتیشن با نمایی از استخر داخلی دارد. مرکز درمان زیبایی خدمات مراقبت از صورت و بدن ارائه می‌دهد. مرکز شهر آنتالیا تنها 9.3 مایل فاصله دارد و می‌توان آن را با ماشین در 20 دقیقه رسید. EXPO 2016 آنتالیا 11 مایل از هتل تایتانیک مردان پالاس فاصله دارد. زوج‌ها به ویژه از موقعیت هتل...

امکانات و تفریحات هتل تایتانیک مردان پالاس

سرویس بهداشتی و حمام
  • دستمال توالت
  • حوله
  • دمپایی
  • سرویس بهداشتی
  • لوازم بهداشتی رایگان
  • سشوار
  • دوش حمام
  • وان حمام
  • حمام اختصاصی
  • لباس حمام

سیاست‌های هتل

زمان وروداز ساعت 2:00 بعدازظهر
زمان خروجتا ساعت 12:00 ظهر
محدودیت سنیمتغیر، هنگام رزرو سوال کنید
حیوانات خانگیحیوانات خانگی مجاز نیستند.

مراکز اطراف و نزدیک هتل

نزدیک به هتل
  • مزرعه اکییم2.5 mi
  • پارک ارمنک محتالریک7 mi
  • پارک ارمنک7 mi
  • ساحل سایت مارتلی7 mi
  • پارک آیلان ببهک8 mi
  • پارک دودن8 mi
  • پارک علی اولوی و آیسین بویوک نهوتچو9 mi
  • پارک سولو9 mi
  • پارک محمد ضیا گوکالپ10 mi
  • پارک ترافیک محله فِرِر10 mi
رستوران‌ها و کافه‌ها
  • [رستوران] لا براسیری40 ft
  • [رستوران] آربات40 ft
  • [رستوران] بسفروس40 ft
جاذبه‌های برتر
  • پرگه11 mi
زیبایی‌های طبیعی
  • آبشار دودن پایین8 mi

آدرس و موقعیت هتل تایتانیک مردان پالاس

Kundu Mah. Yaşar Sobutay Bulvarı No;450/1, 07112 Aksu Antalya, 07110 Lara, TurkeyAfter

سوالات متداول

هزینه اقامت در هتل تایتانیک مردان پالاس چقدر است؟قیمت‌ها در هتل تایتانیک مردان پالاس ممکن است بسته به مدت اقامت شما (مثلاً تاریخ‌ها، سیاست‌های هتل و غیره) متغیر باشد.
ساعت ورود و خروج به هتل تایتانیک مردان پالاس چه زمانی است؟ورود به هتل تایتانیک مردان پالاس از ساعت 2:00 بعدازظهر است و خروج تا ساعت 12:00 ظهر امکان‌پذیر است.
چه نوع اتاقی می‌توانم در هتل تایتانیک مردان پالاس رزرو کنم؟گزینه‌های اتاق در هتل تایتانیک مردان پالاس شامل: اتاق دوتخت/دوبل، سوئیت دابل است.
در هتل تایتانیک مردان پالاس چه فعالیت‌هایی انجام می‌شود؟هتل تایتانیک مردان پالاس فعالیت‌ها و خدمات زیر را ارائه می‌دهد (ممکن است هزینه‌های اضافی داشته باشد): اسپا، مرکز تناسب اندام، جکوزی، سونا، ماساژ، حمام ترکی/بخار، زمین بازی،...
آیا هتل تایتانیک مردان پالاس برای خانواده‌ها مناسب است؟بله، هتل تایتانیک مردان پالاس برای مهمانانی که سفر خانوادگی دارند، محبوب است.
آیا هتل تایتانیک مردان پالاس برای مهمانان خود جکوزی دارد؟بله، جکوزی وجود دارد. شما می‌توانید درباره این ویژگی و سایر امکانات هتل تایتانیک مردان پالاس در این صفحه بیشتر بدانید.
چه نوع صبحانه‌ای در هتل تایتانیک مردان پالاس سرو می‌شود؟مهمانانی که در هتل تایتانیک مردان پالاس اقامت دارند می‌توانند از یک صبحانه با امتیاز بالا لذت ببرند (امتیاز نظرسنجی مهمانان: 9.4). گزینه‌های صبحانه شامل: بوفه است.
هتل تایتانیک مردان پالاس چقدر از مرکز لارا فاصله دارد؟هتل تایتانیک مردان پالاس 2.2 مایل از مرکز لارا فاصله دارد. تمام فاصله‌ها به‌صورت خطی اندازه‌گیری شده است. فاصله‌های واقعی ممکن است متفاوت باشد.
آیا هتل تایتانیک مردان پالاس رستورانی در محل دارد؟هتل تایتانیک مردان پالاس دارای 11 رستوران است: رستوران آسیایی ساکورا، رستوران Teppanyaki (پرداختی)، رستوران ماهی آکوامارین (پرداختی)، بیسترو مردان، رستوران بسفروس، رستوران ایتالیایی ساپور، رستوران بیف گریل...
آیا هتل تایتانیک مردان پالاس استخر دارد؟بله، این هتل استخر دارد. جزئیات بیشتر در مورد استخر و سایر امکانات را می‌توانید در این صفحه مشاهده کنید.

امتیازات و نظرات میهمانان هتل تایتانیک مردان پالاس

8.9از 10 امتیاز کاربران
کارکنان
9.1
امکانات
9.2
پاکیزگی
9.1
راحتی
9.1
نسبت ارزش به هزینه
8.5
موقعیت
8.9
Wifi رایگان
8.6
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟نظرات ارزشمندتون رو با سایرین به اشتراک بگذارید ❤️ثبت نظر جدید
خلاصه دیدگاه‌ها
تولید شده با هوش مصنوعی
هتل تایتانیک مردان پالاس از نظر کاربران هتلی لوکس با معماری و امکانات عالی است. بسیاری از مهمانان از تمیزی، خدمات، غذا و کارکنان (به ویژه سابرینا و عزیز) رضایت داشته‌اند. با این حال، برخی از مهمانان از رفتار نامناسب کارکنان، دریافت هزینه اضافی غیرمنتظره، تنوع کم غذا، کمبود پرسنل در لابی، مشکلات مربوط به سرویس‌دهی (نظافت، مینی‌بار، گلف‌کار) و مشکلات تهویه هوا در فصل زمستان ناراضی بودند.
نکات مثبت
تمیزی و مرتب بودن هتل
کیفیت و تنوع غذا (به ویژه صبحانه)
امکانات رفاهی عالی (استخرها، اسپا)
دکوراسیون زیبا و باشکوه
خدمات عالی کارکنان (به ویژه سابرینا و عزیز)
وجود دستیار خصوصی در واتس‌اپ برای هر اتاق
بوی خوش در ساختمان و کیفیت لوازم بهداشتی
پرسنل و خدمات عالی و انجام فوری درخواست‌ها
دریای تمیز و پرسنل خون‌گرم (به‌جز پذیرش)
تخت‌های راحت
نکات منفی
رفتار نامناسب برخی از کارکنان و دریافت هزینه اضافی غیرمنتظره (750 دلار)
مدیریت کلاهبردار
تنوع کم غذا
کمبود پرسنل در لابی و تاخیر در سرویس‌دهی
مزاحمت خدمات نظافت و مینی‌بار با وجود علامت 'مزاحم نشوید'
کمبود قهوه و فنجان در ویلا
تاخیر در سرویس گلف‌کار و رانندگی خطرناک
مشکلات تهویه هوا در فصل زمستان
نادیده گرفته شدن مهمانان در بار لابی توسط برخی کارکنان
ساحل کوچک و کمبود تخت‌های آفتاب‌گیر
نیاز به نوسازی و بوی نامطبوع در برخی اتاق‌ها
مدیر سخت‌گیر
این خلاصه ممکن است دقیق نباشد

نظرات میهمانان هتل تایتانیک مردان پالاس

Wolfgabor
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 23 مهر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل فوق‌العاده است. هر گوشه‌اش، هر خدماتی عالی است. تمیز و مرتب. حتماً برمی‌گردیم.

Dubravko
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

تعطیلات فوق‌العاده، جشن‌گرفتن

نکات مثبت

صبحانه فوق‌العاده، غذای عالی...

نکات منفی

هیچ نظری نیست

Rafael
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

غذای خوب

نکات منفی

همه چیز خوب بود

Ahmed
نوشته شده درشنبه, 15 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 10 دی 03
2.0از 10 امتیاز
ضعیف

کارکنان خیلی بد

نکات مثبت

750 دلار هزینه اضافی گرفتند.

نکات منفی

مدیریت کلاهبردار

Ahmed
نوشته شده درشنبه, 15 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 10 دی 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

750 دلار از من گرفتند

نکات مثبت

کارکنان خیلی برخورد بدی داشتند.

نکات منفی

مدیریت کلاهبردار به شکلی که اصلاً انتظار نداشتیم.

Phetheni
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 10 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

امکانات و سبینا و عزیز خوب بودن.

نکات منفی

مدیر کمی سخت‌گیر بود.

Bansradj
نوشته شده دردوشنبه, 10 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

هتل خوب، ولی قطعاً بهترین در لارا نیست

نکات مثبت

بوی دلنشین داخل ساختمان و دوش عالی در ویلا. همه چیز تمیز و مرتب بود و این خیلی راحت و راحت‌کننده بود. شامپو و لوسیون بدن خوشبو. پک‌های شخصی در اتاق‌ها هم بسیار کامل و عالی بودند! علاوه بر این، هر اتاق یک دستیار خصوصی در واتس‌اپ دارد که در تمام طول روز برای کمک در دسترس است. واقعاً عالی بود!

نکات منفی

تنوع کم در غذا. ماهی کبابی کامل یا میگو نبود (سال گذشته که در هتل دلفین ایمپریال بودیم، این‌ها هر روز سرو می‌شد). تعداد کم کارکنان در لابی. گاهی باید مدت زیادی منتظر می‌ماندی تا کارکنان برای سفارش‌تان می‌آمدند. خدمات نظافت و مینی‌بار هر روز صبح وارد می‌شدند یا در زدند، با وجود اینکه علامت 'مزاحم نشوید' گذاشته بودیم. ما فقط مقدار کمی قهوه در ویلا داشتیم برای گروه خودمان. همچنین فنجان‌های قهوه هم کم بودند. گاهی با 4 نفر باید از 2 فنجان استفاده می‌کردیم. این در هتل چنین معتبری قابل قبول نیست. خدمات کالسکه بسیار کند بود، معمولاً باید 15 یا 20 دقیقه منتظر می‌ماندی. حتی یک روز یک ساعت منتظر ماندیم و سه بار تماس گرفتیم. آنها همچنین با سرعت زیاد حرکت می‌کردند و به کودکان کوچک توجهی نمی‌کردند. حتی یک کودک از کالسکه افتاد چون خیلی سریع حرکت کردند.

Dobbertin
نوشته شده درجمعه, 07 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 30 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

دوباره میام!

نکات مثبت

خدمات بی‌نظیر!!! رسیدن به چنین سطحی خیلی سخت است.

Dee
نوشته شده دریکشنبه, 02 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 28 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

دکور زیبا و شگفت‌انگیز و خدمات خوب!

نکات مثبت

خانواده پنج نفره از انگلستان. ما زمان فوق‌العاده‌ای در اینجا داشتیم. از زمانی که وارد شدیم، نوشیدنی سرو کردند و چک‌این خیلی سریع انجام شد. دستیار مهمان ما برای مدت اقامت‌مان، سابرینا، معرفی شد و همچنین یک گروه اختصاصی در واتس‌اپ برای ما بود که سابرینا و عزیز در آن بودند و همیشه برای رسیدگی به درخواست‌هایمان در دسترس بودند. کارکنان پذیرش، نور و ایریا، هم خیلی مودب و خوش‌برخورد بودند. غذا خیلی خوب بود، تنوع مختلف و غذاهای سالم و تازه برای صبحانه، ناهار و شام در دسترس بود. ما فقط در رستوران بوفه و بیسترو خوردیم. تمام کارکنان رستوران در خدمت ما بودند، بشقاب‌هایمان را می‌بردند و نوشیدنی‌ها را می‌آوردند. استخرها بزرگ و تمیز بودند. تعداد زیادی استخر وجود داشت. ما همچنین دسترسی به استخر از اتاق دوطبقه‌مان داشتیم. اسپا خیلی بوی خوشی می‌داد و آرامش‌بخش بود. ما حمام ترکی و ماساژ داشتیم. ایلدار در اسپا به ما خدمت کرد و پیشنهاد خوبی داد. سوفیا و تیمش هم مودب و خوش‌برخورد بودند. ما سِتیم و قاسم را به عنوان تیم حمام و ماساژ داشتیم و آنها کار فوق‌العاده‌ای انجام دادند. احساس خیلی تازه و تمیز و آرامش‌بخش داشتیم. تمام کارکنانی که ملاقات کردیم، دوستانه و دلسوز بودند و همیشه آماده کمک بودند. ما دوست داریم دوباره برگردیم. ممنون :)

نکات منفی

هیچ‌چیز بدی نبود، فقط یک نکته: سیستم تهویه‌ مطبوع برای فصل زمستان خاموش بود. گرمایش مرکزی در همه جا فعال بود. برخی از ما سرمایی هستیم و تهویه مطبوع می‌خواهیم. برای ما خیلی گرم بود. خوب می‌شد اگر می‌شد در بعضی اتاق‌ها دمای تهویه مطبوع را خودمان تنظیم کنیم تا بتوانیم اتاق‌هایی با دمای مناسب برای خودمان رزرو کنیم.

Wolfgabor
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 23 مهر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل فوق‌العاده‌ای بود. هر گوشه از هتل، هر خدماتی که ارائه می‌شد عالی بود. تمیز و مرتب. قطعاً دوباره میاییم.

Dubravko
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

تعطیلات فوق‌العاده، جشن‌گرفتن

نکات مثبت

صبحانه عالی، غذای فوق‌العاده...

نکات منفی

هیچ نظری نیست

Rafael
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

غذای خوب

نکات منفی

همه چیز خوب بود

Ahmed
نوشته شده درشنبه, 15 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 10 دی 03
2.0از 10 امتیاز
ضعیف

کارکنان خیلی بد

نکات مثبت

مبلغ 750 دلار اضافی از ما گرفتند

نکات منفی

مدیریت کلاهبردار

Ahmed
نوشته شده درشنبه, 15 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 10 دی 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

مبلغ 750 دلار از من گرفتند

نکات مثبت

رفتار کارکنان خیلی بد بود

نکات منفی

مدیریت کلاهبردار بود و اصلاً چیزی که انتظار داشتم نبود

Phetheni
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 10 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

امکانات و سابرینا و عزیز عالی بودند

نکات منفی

مدیر کمی سخت‌گیر بود

Bansradj
نوشته شده دردوشنبه, 10 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

هتل خوب، ولی قطعاً بهترین در لارا نیست

نکات مثبت

بوی خوش داخل ساختمان و دوش عالی در ویلا. همه چیز تمیز و مرتب بود و این خیلی راحت و آرامش‌بخش بود. شامپو و لوسیون بدن خوشبو. پک‌های شخصی در اتاق‌ها هم بسیار کامل و عالی بودند! علاوه بر این، هر اتاق یک دستیار خصوصی در واتس‌اپ دارد که در تمام طول روز برای کمک در دسترس است. واقعاً عالی بود!

نکات منفی

تنوع کم در غذا. ماهی کبابی کامل یا میگو نبود (سال گذشته که در هتل دلفین ایمپریال بودیم، این‌ها هر روز سرو می‌شد). تعداد کم کارکنان در لابی. گاهی باید مدت زیادی منتظر می‌ماندی تا کارکنان برای سفارش‌تان می‌آمدند. خدمات نظافت و مینی‌بار هر روز صبح وارد می‌شدند یا در زدند، با وجود اینکه علامت 'مزاحم نشوید' گذاشته بودیم. ما فقط مقدار کمی قهوه در ویلا داشتیم برای گروه خودمان. همچنین فنجان‌های قهوه هم کم بودند. گاهی با 4 نفر باید از 2 فنجان استفاده می‌کردیم. این در هتل چنین معتبری قابل قبول نیست. خدمات کالسکه بسیار کند بود، معمولاً باید 15 یا 20 دقیقه منتظر می‌ماندی. حتی یک روز یک ساعت منتظر ماندیم و سه بار تماس گرفتیم. آنها همچنین با سرعت زیاد حرکت می‌کردند و به کودکان کوچک توجهی نمی‌کردند. حتی یک کودک از کالسکه افتاد چون خیلی سریع حرکت کردند.

Dobbertin
نوشته شده درجمعه, 07 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 30 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

دوباره میام!

نکات مثبت

خدمات فوق‌العاده! رسیدن به این سطح واقعاً کار سختی است.

Dee
نوشته شده دریکشنبه, 02 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 28 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

دکور زیبا و باشکوه و خدمات خوب!

نکات مثبت

خانواده‌ای ۵ نفره از بریتانیا. ما زمان خیلی خوبی اینجا داشتیم. از وقتی رسیدیم، نوشیدنی به ما سرو شد و ورود سریع داشتیم. دستیار مهمان ما برای مدت اقامتمان سابرینا بود و همچنین یک گروه واتس‌اپ اختصاصی داشتیم که سابرینا و عزیز هم داخلش بودند و در تمام مدت در دسترس بودند تا درخواست‌های ما رو رسیدگی کنند. کارکنان پذیرش، نور و ایرینا هم خوش‌برخورد و استقبال‌کننده بودند. غذا خیلی خوب بود، تنوع زیاد و وعده‌های سالم و تازه برای صبحانه، ناهار و شام موجود بود. ما فقط در بوفه و بیسترو غذا خوردیم. همه کارکنان رستوران در خدمت ما بودند، بشقاب‌های ما را می‌بردند و نوشیدنی می‌آوردند. استخرها بزرگ و تمیز بودند. استخرهای زیادی داشتیم. همچنین به استخر دسترسی مستقیم از اتاق دوپلکس خودمان داشتیم. اسپا بوی خوبی داشت و بسیار آرامش‌بخش بود. حمام ترکی و ماساژ داشتیم. ایلدار در اسپا به ما رسیدگی کرد و یک بسته عالی به ما پیشنهاد داد. سوفیا و تیمش هم خوش‌برخورد و مهربان بودند. تیم حمام و ماساژ ما، چتیم و قاسم، کار فوق‌العاده‌ای انجام دادند. وقتی هتل را ترک کردیم، احساس شادابی و تمیزی و آرامش داشتیم. تمام کارکنانی که ملاقات کردیم، دوستانه و پاسخگو بودند و همیشه آماده کمک بودند. قطعاً دوباره می‌خواهیم برگردیم. ممنون :)

نکات منفی

هیچ تقصیری نبود، فقط یک نکته - سیستم تهویه برای فصل زمستان خاموش بود. گرمایش مرکزی در همه جا بود. بعضی‌ها از هوای سرد و سیستم تهویه خوششان می‌آید. برای ما خیلی گرم بود. خوب می‌شود اگر در بعضی اتاق‌ها انتخاب دما برای تهویه هوا داشته باشیم تا بتوانیم اتاق مناسب را رزرو کنیم.

Nina
نوشته شده درشنبه, 01 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 25 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

تعطیلات لوکس

نکات مثبت

اقامت ما در هتل Titanic Mardan Palace تجربه‌ای رویایی بود. این هتل لوکس است – از معماری شگفت‌انگیز گرفته تا امکانات عالی. غذا عالی بود، هم بوفه و هم رستوران‌های آلاکارته ما را شگفت‌زده کردند. به‌خصوص صبحانه در اتاق که با خدمات و کیفیت عالی ارائه شد. اتاق دلوکس واقعاً رویایی بود: بزرگ، با دکور شیک و تمام امکاناتی که می‌شود از یک هتل لوکس انتظار داشت. در مجموع هتل، لوکس، آرامش و غذاهای با کیفیت عالی ارائه می‌دهد. حتماً دوباره برمی‌گردیم!

نکات منفی

یک نکته کوچک این بود که در بار لابی برخی از کارکنان ما را نادیده گرفتند. خوشبختانه کارکنان دیگری هم بودند که خیلی مهربان و خوش‌برخورد بودند و اقامت ما را بهتر کردند.

Wolfgabor
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 23 مهر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل فوق‌العاده. هر گوشه، هر خدمات عالی. تمیز و مرتب. قطعاً دوباره برمی‌گردیم.

Dubravko
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

تعطیلات فوق‌العاده، جشن‌گرفتن

نکات مثبت

صبحانه عالی، غذای فوق‌العاده...

نکات منفی

هیچ نظری نیست

Rafael
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

غذا خوب بود

نکات منفی

همه‌چیز خوب بود

Ahmed
نوشته شده درشنبه, 15 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 10 دی 03
2.0از 10 امتیاز
ضعیف

رفتار کارکنان خیلی بد بود

نکات مثبت

750 دلار اضافی از من گرفتن

نکات منفی

مدیریت کلاهبردار بود

Ahmed
نوشته شده درشنبه, 15 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 10 دی 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

750 دلار از من گرفتند

نکات مثبت

رفتار کارکنان خیلی بد بود

نکات منفی

مدیریت کلاهبردار بود و اصلاً چیزی که انتظار داشتم نبود

Phetheni
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 10 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

امکانات و سابرینا و عزیز خوب بودن

نکات منفی

مدیر سختگیر بود

Bansradj
نوشته شده دردوشنبه, 10 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

هتل خوبیه ولی قطعا بهترین هتل در لارا نیست

نکات مثبت

بوی خوش داخل ساختمان و دوش عالی در ویلا. همه‌چیز تمیز و مرتب بود و خیلی راحت بود. ژل دوش و لوسیون بدن بوی فوق‌العاده‌ای داشت. کیت‌های شخصی داخل اتاق‌ها هم خیلی کامل و خوب بود! علاوه بر این، هر اتاق یک دستیار خصوصی در واتس‌اپ داشت که در تمام طول روز در دسترس بود. خیلی عالی بود!

نکات منفی

تنوع غذا کم بود. ماهی یا میگو کبابی نداشتیم (سال گذشته که در دلپین ایمپریال بودیم، هر روز این‌ها رو داشتیم). کارکنان لابی کم بودن. بعضی وقت‌ها باید خیلی منتظر می‌موندیم تا سفارش‌مون رو بگیرن. خدمات نظافت و مینی‌بار هر روز صبح وارد اتاق می‌شد یا در رو می‌زدن با اینکه تابلو "مزاحم نشوید" زده بودیم. کافی شاپ در ویلا خیلی کم بود و تعداد فنجان‌ها هم کم بود. بعضی وقت‌ها باید با ۴ نفر از ۲ فنجان استفاده می‌کردیم. این تو یه هتل همچین چیزی اصلاً درست نیست. سرویس گلف‌کار هم خیلی کند بود و باید حداقل ۱۵ تا ۲۰ دقیقه منتظر می‌موندیم. یک روز حتی یک ساعت منتظر موندیم و ۳ بار زنگ زدیم. اون‌ها هم خیلی سریع رانندگی می‌کردن و اصلاً به بچه‌های کوچک توجه نمی‌کردن. حتی یک بچه از گلف‌کار افتاد چون خیلی سریع حرکت می‌کردن.

Dobbertin
نوشته شده درجمعه, 07 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 30 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

دوباره میام!

نکات مثبت

خدمات فوق‌العاده! رسیدن به این سطح واقعاً کار سختیه.

Wolfgabor
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 23 مهر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل فوق‌العاده است. همه‌چیزش عالیه. تمیز و مرتب. قطعاً دوباره میایم.

Dubravko
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

تعطیلات فوق‌العاده، جشن فوق‌العاده

نکات مثبت

صبحانه فوق‌العاده، غذا عالی بود.

نکات منفی

هیچ نکته منفی‌ای ندیدیم

Rafael
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

غذا خوب بود

نکات منفی

همه‌چیز خوب بود

Ahmed
نوشته شده درشنبه, 15 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 10 دی 03
2.0از 10 امتیاز
ضعیف

رفتار کارکنان خیلی بد بود

نکات مثبت

750 دلار اضافی از من گرفتن

نکات منفی

مدیریت کلاهبردار بود

Ahmed
نوشته شده درشنبه, 15 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 10 دی 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

750 دلار از من گرفتند

نکات مثبت

رفتار کارکنان خیلی بد بود

نکات منفی

مدیریت کلاهبردار بود

Phetheni
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 10 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

امکانات و سابرینا و عزیز خوب بودن

نکات منفی

مدیر خیلی سخت‌گیر بود

Bansradj
نوشته شده دردوشنبه, 10 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

هتل خوبه، ولی قطعا بهترین در لارا نیست

نکات مثبت

بوی خوش در ساختمان و دوش خوب در ویلا. همه جا تمیز و مرتب بود و این حس راحتی می‌داد. ژل دوش و لوسیون بدن خوشبو بودن. وسایل شخصی داخل اتاق‌ها هم خیلی کامل و عالی بودن! علاوه بر این، هر اتاق یه دستیار خصوصی از طریق واتساپ داره که همیشه در دسترسه و می‌تونی درخواست‌هات رو بهش بدی. خیلی عالی بود!

نکات منفی

تنوع غذا کم بود. ماهی کامل کبابی یا میگو نداشتن (سال گذشته در هتل دلفین ایمپریال بودیم و هر روز این‌ها رو داشتند). کارکنان لابی کم بودن. گاهی باید خیلی طول می‌کشید تا برای سفارش‌ات بیان. خدمات نظافت و مینی‌بار هر روز صبح وارد می‌شدن یا در رو می‌زدن با اینکه تابلوی «مزاحم نشوید» داشتیم. در ویلا قهوه خیلی کمی برای گروه ما گذاشته بودن. حتی فنجان‌های قهوه هم کم بودن. گاهی باید ۴ نفر از ۲ فنجان استفاده می‌کردیم. این اصلا برای همچین هتلی مناسب نیست. برای سرویس گلف‌کار باید خیلی منتظر می‌موندیم، معمولا ۱۵ تا ۲۰ دقیقه. حتی یه روز یه ساعت معطل شدیم و ۳ بار تماس گرفتیم. سرعت رانندگی شون خیلی زیاد بود و به بچه‌ها توجه نمی‌کردن. حتی یه بچه از گلف‌کار افتاد چون خیلی سریع حرکت می‌کردن.

Dobbertin
نوشته شده درجمعه, 07 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 30 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

حتما دوباره میام!

نکات مثبت

خدمات عالی!!! این سطح از خدمات خیلی سخت به دست میاد.

Dee
نوشته شده دریکشنبه, 02 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 28 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

دکور زیبا و خدمات خوب!

نکات مثبت

ما خانواده‌ای 5 نفره از انگلستان بودیم. وقت خوبی اینجا داشتیم. از وقتی رسیدیم، نوشیدنی به ما دادن و پذیرش سریع داشتیم. برای مدت اقامتمون، سابرینا به عنوان دستیار مهمان به ما اختصاص داده شد و یک گروه واتساپ هم داشتیم که سابرینا و عزیز در اون بودن و همیشه آماده بودن که درخواست‌ها رو رسیدگی کنن. کارکنان پذیرش، نور و ایرینا هم خیلی خوش‌برخورد و خوش‌آمد گفتن. غذا خیلی خوب بود، انواع مختلف و تازه و غذاهای سالم و خوشمزه برای صبحانه، ناهار و شام. ما فقط در بوفه و بیسترو غذا خوردیم. همه کارکنان غذاخوری در خدمت ما بودن، بشقاب‌ها رو جمع می‌کردن و نوشیدنی می‌آوردن. استخرها بزرگ و تمیز بودن. استخرهای زیادی داشتیم. همچنین دسترسی به استخر از اتاق دوبلکس خودمون داشتیم. اسپا خیلی خوشبو بود و خیلی آرامش‌بخش بود. ما حمام ترکی و ماساژ گرفتیم. ایلداری که در اسپا کار می‌کرد به ما رسیدگی کرد و بسته‌های خوب به ما پیشنهاد داد. سوفیا و تیمش هم خیلی خوش‌برخورد و خوش‌آمد گفتن. ما تیم حمام و ماساژ شامل سیتیم و قاسم رو داشتیم و واقعاً کار عالی انجام دادن. بعد از این که رفتیم، خیلی تازه و آرامش یافته بودیم. تمام کارکنانی که ملاقات کردیم، خیلی دوستانه و دلسوز بودن و همیشه آماده کمک. خیلی دوست داریم دوباره بیاییم. ممنون :)

نکات منفی

هیچ‌کس تقصیر نداره فقط یک نکته: سیستم تهویه برای فصل زمستان غیرفعال بود و از سیستم گرمایشی مرکزی استفاده می‌شد. بعضی از ما دوست داریم که سردتر باشه و از تهویه هوا استفاده کنیم. برای ما خیلی گرم بود. خوب می‌شد که در بعضی اتاق‌ها امکان انتخاب دمای تهویه هوا وجود داشته باشه تا بتونیم اتاقی که دمای مناسب برای ما داشته باشه، رزرو کنیم.

Nina
نوشته شده درشنبه, 01 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 25 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

تعطیلات لوکس

نکات مثبت

اقامت ما در هتل تیتانیک ماردان پالاس تجربه‌ای رویایی بود. هتل واقعاً لوکسه – از معماری چشم‌گیر گرفته تا تجهیزات عالی. غذا فوق‌العاده بود، هم بوفه و هم رستوران‌های آلاکارته ما رو شگفت‌زده کردن. به‌ویژه صبحانه در اتاق که با خدمات عالی و کیفیت عالی سرو شد، خیلی لذت بردیم. اتاق دلوکس یک رویا بود: خیلی بزرگ، با دکوراسیون شیک و همه امکاناتی که می‌تونید بخواهید. در کل هتلی که لوکس، استراحت و غذاخوری در بالاترین سطح رو ارائه می‌ده. حتماً دوباره میایم!

نکات منفی

یک نکته کوچک این بود که در بار لابی، توسط بعضی از کارکنان نادیده گرفته شدیم. خوشبختانه کارکنان بسیار مهربان و دلسوزی هم بودن که اقامت ما رو بهتر کردند.

Wolfgabor
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 23 مهر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل فوق‌العاده است. هر گوشه و هر خدماتی عالیه. تمیز و مرتب. قطعاً دوباره میایم.

Dubravko
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

تعطیلات فوق‌العاده، جشن گرفتن

نکات مثبت

صبحانه عالی، غذای فوق‌العاده..

نکات منفی

هیچ نکته منفی وجود نداشت

Rafael
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

غذا خوب بود

نکات منفی

همه چیز خوب بود

Ahmed
نوشته شده درشنبه, 15 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 10 دی 03
2.0از 10 امتیاز
ضعیف

کارکنان واقعا بد

نکات مثبت

از ما 750 دلار اضافی گرفتن

نکات منفی

مدیریت کلاه‌بردار

Ahmed
نوشته شده درشنبه, 15 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 10 دی 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

از ما 750 دلار اضافی گرفتن

نکات مثبت

تعامل کارکنان خیلی بد بود

نکات منفی

مدیریت کلاه‌بردار به شکلی که اصلاً انتظار نداشتیم

Phetheni
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 10 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

امکانات و سابرینا و عزیز خوب بودن

نکات منفی

مدیر خیلی سخت‌گیر بود

Bansradj
نوشته شده دردوشنبه, 10 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

هتل خوبه، ولی قطعا بهترین در لارا نیست

نکات مثبت

بوی خوش در ساختمان و دوش خوب در ویلا. همه جا تمیز و مرتب بود و این حس راحتی می‌داد. ژل دوش و لوسیون بدن خوشبو بودن. وسایل شخصی داخل اتاق‌ها هم خیلی کامل و عالی بودن! علاوه بر این، هر اتاق یه دستیار خصوصی از طریق واتساپ داره که همیشه در دسترسه و می‌تونی درخواست‌هات رو بهش بدی. خیلی عالی بود!

نکات منفی

تنوع غذا کم بود. ماهی کامل کبابی یا میگو نداشتن (سال گذشته در هتل دلفین ایمپریال بودیم و هر روز این‌ها رو داشتند). کارکنان لابی کم بودن. گاهی باید خیلی طول می‌کشید تا برای سفارش‌ات بیان. خدمات نظافت و مینی‌بار هر روز صبح وارد می‌شدن یا در رو می‌زدن با اینکه تابلوی «مزاحم نشوید» داشتیم. در ویلا قهوه خیلی کمی برای گروه ما گذاشته بودن. حتی فنجان‌های قهوه هم کم بودن. گاهی باید ۴ نفر از ۲ فنجان استفاده می‌کردیم. این اصلا برای همچین هتلی مناسب نیست. برای سرویس گلف‌کار باید خیلی منتظر می‌موندیم، معمولا ۱۵ تا ۲۰ دقیقه. حتی یه روز یه ساعت معطل شدیم و ۳ بار تماس گرفتیم. سرعت رانندگی شون خیلی زیاد بود و به بچه‌ها توجه نمی‌کردن. حتی یه بچه از گلف‌کار افتاد چون خیلی سریع حرکت می‌کردن.

Dobbertin
نوشته شده درجمعه, 07 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 30 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

حتما دوباره میام!

نکات مثبت

خدمات عالی!!! این سطح از خدمات خیلی سخت به دست میاد.

Dee
نوشته شده دریکشنبه, 02 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 28 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

دکور زیبا و عالی و خدمات خوب!

نکات مثبت

ما خانواده‌ای پنج نفره از بریتانیا هستیم. وقت خوبی اینجا داشتیم. از وقتی رسیدیم، نوشیدنی آوردن و سریع چک‌این کردیم. برای مدت اقامت‌مون یک دستیار مهمان به اسم سابرینا داشتیم و یک گروه واتساپ اختصاصی هم بود که سابرینا و عزیز توش بودن و همیشه در دسترس بودن تا به درخواست‌هامون رسیدگی کنن. کارکنان پذیرش، نور و ایرینا هم خیلی مودب و خوش‌برخورد بودن. غذا خیلی خوب بود، انواع مختلف و تازه و وعده‌های غذایی سالم و خوشمزه برای صبحانه، ناهار و شام. ما فقط در بوفه و بیسترو غذا خوردیم. همه کارکنان رستوران هم در خدمت‌مون بودن، ظرف‌ها رو جمع می‌کردن و نوشیدنی می‌آوردن. استخرها خیلی بزرگ و تمیز بودن. تعداد زیادی استخر. ما هم به استخر دسترسی داشتیم از داخل اتاق دوبلکس‌مون. اسپا بوی خیلی خوبی داشت و آرامش‌بخش بود. حمام ترکی و ماساژ داشتیم. ایلدار توی اسپا به ما رسیدگی کرد و پکیج خوبی به ما پیشنهاد داد. سوفیا و تیمش هم خیلی مودب و خوش‌برخورد بودن. تیم حمام و ماساژ ما سطیم و قاسم بودن و کار فوق‌العاده‌ای انجام دادن. بعد از اون خیلی حس تازگی و آرامش داشتیم. تمام کارکنانی که ملاقات کردیم، دوستانه و متوجه نیازهای ما بودن و همیشه آماده کمک بودن. ما دوباره می‌خواهیم بیایم. ممنون :)

نکات منفی

هیچ کس مقصر نیست، فقط یه نکته - سیستم تهویه‌ هوا برای زمستون غیر فعال شده بود. سیستم گرمایشی مرکزی در همه جا بود. بعضی‌ها مثل من به سرما و تهویه هوا علاقه دارن. برای ما گرم بود. خوب می‌شد اگر در بعضی اتاق‌ها بتونیم انتخاب دمای تهویه هوا رو داشته باشیم، تا بتونیم تو اتاق‌هایی با دمای مناسب رزرو کنیم.

Nina
نوشته شده درشنبه, 01 دی 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 25 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

تعطیلات لوکس

نکات مثبت

اقامت ما در هتل تایتانیک مردان پالاس به طور کلی یک تجربه رویایی بود. هتل یه لوکس خالصه – از معماری خیره‌کننده تا تجهیزات عالی. غذا فوق‌العاده بود، هم بوفه و هم رستوران‌های آلاکارت ما رو شگفت‌زده کردند. مخصوصاً صبحانه‌ای که تو اتاق خوردیم که با خدمات عالی و کیفیت بی‌نظیر همراه بود. اتاق دلوکس یه خواب واقعی بود: بزرگ، شیک و با تمام امکاناتی که ممکنه کسی بخواد. به طور کلی هتل‌ای که لوکس بودن، استراحت و غذاهای عالی رو در بالاترین سطح ممکن ارائه میده. با کمال میل دوباره میایم!

نکات منفی

یک نکته کوچیک این بود که در لابی‌بار از طرف بعضی از کارکنان نادیده گرفته شدیم. خوشبختانه کارکنان خیلی مهربان و دوستانه‌ای هم بودن که باعث شد تجربه‌مون بهتر بشه.

Heiko
نوشته شده درپنج‌شنبه, 29 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 17 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

همیشه با کمال میل برمی‌گردیم

Goyushova
نوشته شده درپنج‌شنبه, 08 آذر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 04 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل و خدمات عالی بودند، هر درخواستی فوراً انجام می‌شد. مخصوصاً می‌خواهم نظافت اتاق‌ها و پرسنل مینی‌بار (اتاق 4087) و همچنین در رستوران‌ها – گارسون‌ها خیلی خوش‌برخورد و حرفه‌ای بودند. غذا متنوع بود، انتخاب‌های خیلی زیادی از غذاها و مواد اولیه وجود داشت. در اتاق‌ها و سرتاسر هتل همه‌چیز خیلی تمیز و مرتب بود. می‌خواهم از تمام پرسنل هتل تشکر کنم.

نکات منفی

تنها نکته منفی این بود که در منطقه اسپا چند دوش خراب بودند.

Lenka
نوشته شده دردوشنبه, 05 آذر 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 21 مهر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

دریای تمیز و پرسنل خون‌گرم (غیر از پذیرش). غذای خوب و نوشیدنی‌های مناسب.

نکات منفی

ساحل کوچیک بود برای این هتل بزرگ. نمی‌شد تعداد تخت‌های کافی گذاشت، مجبور شدیم برای “آلاچیق” هزینه اضافی بدیم چون با ۴ نفر سفر می‌کردیم. هتل فرسوده شده، نیاز به نوسازی داره، بوی بد توی اتاق بود که با وجود اعتراضات ما هیچ‌کس بهش توجه نکرد. با توجه به قیمت، کیفیت اقامت مناسب نبود.

Debbie
نوشته شده درشنبه, 19 آبان 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 28 شهریور 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

هتل زیبا، کارکنان عالی، تخت‌های راحت

نکات مثبت

استخر بزرگ، کارکنان عالی، تخت‌های راحت

Wolfgabor
نوشته شده درسه‌شنبه, 25 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 23 مهر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل فوق‌العاده است. هر گوشه‌اش و هر خدماتش عالیه. تمیز و مرتب. مطمئن باشین که دوباره برمی‌گردیم.

Dubravko
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

تعطیلات فوق‌العاده، جشن‌ها

نکات مثبت

صبحانه عالی، غذای فوق‌العاده..

نکات منفی

هیچ ایرادی نداشت

Rafael
نوشته شده دردوشنبه, 17 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 08 دی 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

غذا خوب بود

نکات منفی

همه چیز خوب بود

Ahmed
نوشته شده درشنبه, 15 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 10 دی 03
2.0از 10 امتیاز
ضعیف

کارکنان خیلی بد

نکات مثبت

از ما 750 دلار اضافی گرفتن

نکات منفی

مدیریت کلاه‌بردار

Ahmed
نوشته شده درشنبه, 15 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 10 دی 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

از ما 750 دلار اضافی گرفتن

نکات مثبت

تعامل کارکنان خیلی بد بود

نکات منفی

مدیریت کلاه‌بردار به شکلی که اصلاً انتظار نداشتیم

Phetheni
نوشته شده درجمعه, 14 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 10 دی 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

امکانات و سابرینا و عزیز خوب بودن

نکات منفی

مدیر خیلی سختگیر بود

Bansradj
نوشته شده دردوشنبه, 10 دی 03
/
تاریخ اقامت:شنبه, 01 دی 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

هتل خوب اما قطعا بهترین در لارا نیست

نکات مثبت

بوی خوشی در ساختمان و دوش راحت در ویلا. همه چیز تمیز و مرتب بود و حس خوبی داشت. ژل دوش و لوسیون بدن خوشبو. کیت‌های شخصی اتاق‌ها هم کامل و عالی بودند! به علاوه، هر اتاق یک دستیار خصوصی در واتساپ دارد که تمام روز در دسترس است. خیلی عالی بود!

نکات منفی

تنوع غذا کم بود. ماهی یا میگو کبابی نداشتند (سال گذشته در هتل دلپین ایمپریال بودیم و هر روز اینها رو داشتند). کارکنان لابی کم بودند. گاهی خیلی طول می‌کشید تا سفارشات رو بگیرند. خدمات نظافت و مینی‌بار هر روز صبح وارد اتاق می‌شدند یا به در می‌زدند، حتی با علامت 'مزاحم نشوید'. در ویلا برای گروه ما قهوه خیلی کمی گذاشته بودند. حتی فنجان‌های قهوه هم کم بود. گاهی باید 4 نفر از 2 فنجان استفاده می‌کردند. به نظرم در چنین هتلی این قابل قبول نیست. سرویس اتوبوس‌های هتل باید خیلی بیشتر منتظر می‌ماندیم، به طور معمول 15 یا 20 دقیقه. حتی یک روز یک ساعت منتظر ماندیم و 3 بار تماس گرفتیم. همچنین خیلی سریع می‌رانند و به بچه‌ها توجه نمی‌کنند. حتی یک کودک از اتوبوس افتاد چون خیلی سریع حرکت کردند.

Dobbertin
نوشته شده درجمعه, 07 دی 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 30 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

حتما دوباره میام!

نکات مثبت

خدمات شگفت‌انگیز!!! رسیدن به این سطح از خدمات خیلی سخت هست.

Dee
نوشته شده دریکشنبه, 02 دی 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 28 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

دکور زیبا و باشکوه و خدمات عالی!

نکات مثبت

ما خانواده‌ای 5 نفره از انگلستان بودیم. زمان فوق‌العاده‌ای داشتیم. از لحظه‌ای که رسیدیم، نوشیدنی‌ها سرو شد و پذیرش سریعی داشتیم. یک دستیار مهمان برای مدت اقامتمان به نام سابرینا به ما اختصاص داده شد و همچنین یک گروه واتساپ اختصاصی که سابرینا و عزیز در آن بودند و در تمام طول مسیر به درخواست‌های ما رسیدگی کردند. کارکنان پذیرش، نور و ایرینا هم مودب و خوش‌برخورد بودند. غذا خیلی خوب بود، تنوع زیاد، تازه و غذاهای سالم و خوبی برای صبحانه، ناهار و شام در دسترس بود. ما فقط در رستوران‌های بوفه و بیسترو خوردیم. کارکنان رستوران در خدمت ما بودند، بشقاب‌ها را می‌بردند و نوشیدنی‌ها را می‌آوردند. استخرها بزرگ و تمیز بودند. استخرهای زیادی داشتند. ما هم دسترسی به استخر از اتاق دوپلکس خود داشتیم. اسپا بوی خیلی خوبی داشت و آرامش‌بخش بود. حمام ترکی و ماساژ داشتیم. ایلداری که در اسپا بود به ما رسیدگی کرد و یک بسته خوب به ما پیشنهاد داد. سوفیا و تیمش هم مودب و خوش‌برخورد بودند. تیم حمام و ماساژ ما شامل ستیم و قاسم بود و کار فوق‌العاده‌ای انجام دادند. احساس بسیار تازگی و راحتی کردیم. تمام کارکنانی که ملاقات کردیم دوستانه و توجه‌مند بودند و همیشه آماده کمک بودند. می‌خواهیم دوباره بیاییم. ممنون :)

نکات منفی

هیچ‌کسی مقصر نیست، فقط یک نکته - تهویه هوا برای فصل زمستان خاموش بود. فقط سیستم گرمایشی در همه‌جا فعال بود. بعضی از ما دوست داریم که هوای سرد و تهویه مطبوع داشته باشیم. برای ما خیلی گرم بود. خوب می‌شد اگر در بعضی اتاق‌ها دما و تهویه مطبوع انتخابی باشد تا ما بتونیم اتاقی با دمای مناسب رزرو کنیم.

نیومو با هدف ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی در زمینه هتل و گردشگری همواره تلاش میکند تا با در دسترس قرار دادن اطلاعات بروز درباره هتل ها و مراکز گردشگری سراسر جهان راهنما و همراه سفر های به یاد ماندنی شما باشد. امیدواریم که بتوانیم تمامی آنچه که نیاز دارید تا قبل و در حین سفر بدانید را در اختیارتان بگذاریم. نیومو دائما بر اساس نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما توسعه خواهد یافت.