هتل تورونچ ریزورتTurunc Resort
درباره هتل تورونچ ریزورت
با خدماتی در سطح جهانی در هتل تورونک ریزورت، مانند افراد مشهور اقامت کنید. هتل تورونک ریزورت در منطقه تورونچ و در چند قدمی ساحل تورونچ قرار دارد. این هتل اقامتی با استخر روباز فصلی، پارکینگ اختصاصی رایگان، مرکز تناسباندام و باغ ارائه میدهد. این مجموعه دارای رستوران، ساحل خصوصی، سونا و جکوزی نیز میباشد. همچنین، باشگاه کودکان، سالن استراحت مشترک و خدمات تبدیل ارز برای مهمانان فراهم شده است. تمامی اتاقهای این هتل مجهز به تهویه مطبوع، کمد لباس، بالکن با چشمانداز کوه، حمام اختصاصی و تلویزیون صفحهتخت هستند. علاوه بر این، تمامی اتاقها دارای صندوق امانات میباشند. هر صبح یک صبحانه بوفهای، گیاهی یا وگان در هتل سرو میشود. هتل تورونک ریزورت دارای حمام ترکی است. در این هتل 5 ستاره، مهمانان میتوانند تنیس روی میز و دارت بازی کنند. همچنین امکان اجاره دوچرخه و خودرو نیز فراهم است. پرسنل پذیرش به زبانهای...امکانات و تفریحات هتل تورونچ ریزورت
- دستمال توالت
- حوله
- سرویس بهداشتی
- سشوار
- حمام اختصاصی
- دستمال توالت
- حوله
- سرویس بهداشتی
- سشوار
- حمام اختصاصی
- مبلمان فضای باز
- ایوان
- باغ
- ساحل
- ساحل اختصاصی
- بالکن
- کتری برقی
- دوچرخه اجاره ای (هزینه اضافه)
- موسیقی و اجرای زنده
- پارک آبی
- سرگرمی عصرانه
- کلاب کودکان
- تیم سرگرمی
- غواصی (هزینه اضافه)
- زمین بازی
- اتاق بازی
- ایروبیک
- ساحل
- خدمات ورزش های آبی داخل هتل (هزینه اضافی)
- تفریحات شبانه
- غواصی (هزینه اضافی)
- قایق رانی (هزینه اضافی)
- دارت
- موج سواری (هزینه اضافی)
- پینگ پونگ
- بازی تیرکمان
- شام دارای تم
- کاراوکی
- تور فرهنگ محلی (هزینه اضافی)
- تور پیاده روی (هزینه اضافی)
- تور دوچرخه سواری (هزینه اضافی)
- ماهیگیری با هزینه اضافی
- Bingo Additional Charge
- Hiking Additional ChargeOff-site
- شبکه های ماهواره ای
- تلویزیون
- تلویزیون صفحه تخت
- تلفن
سیاستهای هتل
مراکز اطراف و نزدیک هتل
- خیابان اینونو7 مایل
- مجسمه آتاتورک8 مایل
- پارک ابرولی کیوسک8 مایل
- میدان جوانان 19 می مارماریس8 مایل
- موزه مارماریس8 مایل
- قلعه مارماریس8 مایل
- پارک کودکان بلدبی9 مایل
- رستوران آموس10 یارد
- رستوران چنار10 یارد
- کافه/بار بوراک آپارت40 یارد
- ساحل تورونچ50 یارد
- ساحل آموس2.2 مایل
- ساحل ایچملر3.6 مایل
- ساحل آیکون4.1 مایل
- ساحل عمومی مارماریس5 مایل
- فرودگاه بینالمللی رودس52 مایل
آدرس و موقعیت هتل تورونچ ریزورت
سوالات متداول
امتیازات و نظرات میهمانان هتل تورونچ ریزورت
نظرات میهمانان هتل تورونچ ریزورت
موقعیت عالی کنار دریا
موقعیت مکانی عالی با یه جورایی همه چی تموم. هتل خیلی خوبیه با غذای فوقالعاده و کلی توجه به جزئیات. کارکنان خیلی دوستانه و به نیازهای شما توجه میکنن. اتاق و امکانات هتل تمیز و مرتبه. برنامههای شبانه عالیه و پرسنل سرگرمکننده باحالن. ساحل و استخرها خیلی خوبن و فضا برای همه کافیه.
توصیه میکنم ولی نه با قیمت الان
موقعیت هتل خیلی قشنگه. ما تو تعطیلات رفته بودیم و هتل تقریباً خالی بود - که برای من یه مزیت بزرگ بود. مدیر اصلی که تو پذیرش بود خیلی خیلی کمککننده بود و انگلیسی رو خیلی خوب حرف میزد و لطف کرد اقامت ما رو تا بعد از ظهر تمدید کرد. این خیلی عالی بود، این از لطف و کیفیت خدماتش بود، البته هتل تو اون لحظه پر نبود وگرنه شاید نمیتونست این کارو برامون بکنه. بازم دمش گرم. اتاقهای ساختمونهای جلویی سمت دریا رو پیشنهاد میکنم، ساختمونهای پشتی پشت پذیرش منظرهی جالبی ندارن. تو این مورد همه چی بستگی به نسبت قیمت به کیفیت داره. یه سری از کارکنان واقعاً دارن سعی خودشون رو میکنن ولی بقیه متاسفانه کارشون رو درست انجام نمیدن. انگار وظایفشون مشخص نیست و درک درستی از کاری که انجام میدن ندارن. گارسونای با تجربهتر تو لابی بار خیلی بهترن ولی نه همهشون.
اگه کارکنان معمولی، منظورم بعضی از گارسونها هست، نتونن از پس کارای ابتدایی بر بیان، من میترسم تو فصل شلوغی برم اونجا که پر از آدمه، ما روز افتتاحیه رفتیم که تقریباً کسی نبود. البته نه همهشون ولی بیشترشون. نوشیدنیها کیفیت خوبی نداشتن و غذاها هم تنوع نداشتن، میوه هم خیلی کم بود. به نظر من با تجربهای که از هتلهای مشابه دارم، قیمت نسبت به کیفیت خیلی بالاست. من برای دو نفر با خدمات کامل شبی حدود 680 زلوتی پرداخت کردم. شخصاً رفته بودم. موقعیت مکانی، ساحل و اون چند نفری که واقعاً دارن سعی میکنن جبران میکنن ولی بقیه فقط ادای کار کردن در میارن. فکر کنم خیلی بستگی به خود آدم داره و اینکه چقدر انگیزه داره برای کاری که مسئولیتش رو داره. بعضی از پیشخدمتها وقتی میبینن باد یه دستمال کاغذی رو از یه میز خالی پرت کرده و داره رو زمین میافته، حتی از کنارش رد میشن و برش نمیدارن بندازن تو سطل آشغال. بعضی از مشتریها خودشون زبالههای بقیه رو جمع میکردن. یه سری از کارکنان معمولی هیچ تجربهای تو کار تو همچین هتلی ندارن. خیلی از کارکنان نمیتونن به زبون دیگهای غیر از ترکی حرف بزنن که برای هتلی با این سطح و مهمونایی از سراسر دنیا خیلی بده. آدم باید از مترجم گوگل کمک بگیره بازم نوشیدنی رو یه چیز دیگه میارن و کیفیتش هم خیلی پایینه. گارسونای با تجربهتر تو لابی بار خیلی بهترن ولی نه همهشون.
موقعیت عالی کنار دریا
موقعیتش عالیه و همه چی تمومه. هتل خیلی خوبیه، غذاهاش محشره و به همه چیز با دقت رسیدگی میشه. کارکنان خیلی خونگرم و به فکر نیازهای شما هستن. اتاق و امکانات هتل تمیز و مرتبه. برنامه های شبانه خیلی باحاله و پرسنل سرگرم کننده اش خوبن. ساحل و استخرها خیلی خوبه و فضا برای همه کافیه.
توصیه می کنم، ولی نه با قیمت شبی 680 زلوتی برای دو نفر، بدون پرواز البته.
موقعیت هتل خیلی قشنگه. ما برای تعطیلات ماه می رفته بودیم، پس هتل تقریبا خالی بود - که برای من یه مزیت بزرگ بود. مدیر اصلی پذیرش خیلی خیلی کمک کننده بود و انگلیسی رو خوب صحبت می کرد و اقامت ما رو تا بعد از ظهر هم تمدید کرد. این خیلی خوب بود و نشون دهنده ی حسن نیت و کیفیت خدمات این شخص بود، البته هتل در اون زمان پر نبود پس می تونست این لطف رو به ما بکنه، ولی مجبور نبود. خیلی ممنونم. من اتاق ها رو تو ساختمون های جلویی سمت دریا پیشنهاد می کنم، بقیه ساختمون ها پشت هتل و پذیرش منظره ی جالبی ندارن. تو این مورد همه چیز بستگی به نسبت کیفیت به قیمت داره. یه سری از پرسنل واقعا سعی می کنن، ولی بقیه متاسفانه کارشون رو درست انجام نمی دن. به نظر می رسه دلیلش اینه که تقسیم وظایف درستی وجود نداره و آگاهی کافی نسبت به کاری که انجام می دن ندارن. پیشخدمت های با تجربه تو لابی بار خیلی بهترن، ولی نه همشون.
اگه پرسنل معمولی، منظورم یه سری از پیشخدمت ها هست، نتونن وظایف اصلیشون رو انجام بدن، من می ترسم تو فصل شلوغی که پر از آدمه برم اونجا، در حالی که ما تو روز افتتاحیه رفتیم که تقریبا کسی نبود. البته نه همشون، ولی بیشترشون. کیفیت نوشیدنی ها پایینه و غذاها یکنواختن، میوه هم به اندازه کافی نیست، در واقع تقریبا هیچی نیست. به نظر من، با توجه به تجربه ای که از هتل های مشابه دارم، قیمتش نسبت به کیفیتش خیلی بالاست. من برای دو نفر شبی حدود 680 زلوتی پرداخت کردم. خودم رفته بودم. چیزی که جبران می کنه موقعیت مکانی، ساحل، و یه تعداد کمی از آدم ها هستن که واقعا تلاش می کنن، ولی بیشترشون فقط ادای کار کردن رو در میارن. به نظر می رسه خیلی به خود شخص و انگیزه اش برای انجام کاری که مسئولش هست بستگی داره. بعضی از پیشخدمت ها وقتی می بینن که باد یه سری دستمال کاغذی رو از یه میز خالی یا کثیف برده و دستمال ها دارن رو زمین می افتن، حتی وقتی از کنارشون رد میشن هم اونا رو بر نمی دارن و تو سطل آشغال نمی اندازن. بعضی از مشتری ها خودشون آشغال های بقیه رو جمع می کردن. یه سری از پرسنل اصلا تجربه ی کار کردن تو این جور هتلی رو ندارن. خیلی از پرسنل نمی تونن به زبونی غیر از ترکی حرف بزنن، که برای هتلی با این سطح و مهمون هایی از سراسر دنیا خیلی بده. مترجم گوگل به کمک میاد، ولی با این حال نوشیدنی رو یه چیز دیگه درست می کنن و کیفیتش هم خیلی پایینه. پیشخدمت های با تجربه تو لابی بار خیلی بهترن، ولی نه همشون.
موقعیت عالی کنار دریا
موقعیتش عالیه و همه چی تمومه. هتل خیلی خوبیه، غذاهاش محشره و به همه چیز با دقت رسیدگی میشه. کارکنان خیلی خونگرم و به فکر نیازهای شما هستن. اتاق و امکانات هتل تمیز و مرتبه. برنامه های شبانه خیلی باحاله و پرسنل سرگرم کننده اش خوبن. ساحل و استخرها خیلی خوبه و فضا برای همه کافیه.
توصیه می کنم، ولی نه با قیمت شبی 680 زلوتی برای دو نفر، بدون پرواز البته.
موقعیت هتل خیلی قشنگه. ما برای تعطیلات ماه می رفته بودیم، پس هتل تقریبا خالی بود - که برای من یه مزیت بزرگ بود. مدیر اصلی پذیرش خیلی خیلی کمک کننده بود و انگلیسی رو خوب صحبت می کرد و اقامت ما رو تا بعد از ظهر هم تمدید کرد. این خیلی خوب بود و نشون دهنده ی حسن نیت و کیفیت خدمات این شخص بود، البته هتل در اون زمان پر نبود پس می تونست این لطف رو به ما بکنه، ولی مجبور نبود. خیلی ممنونم. من اتاق ها رو تو ساختمون های جلویی سمت دریا پیشنهاد می کنم، بقیه ساختمون ها پشت هتل و پذیرش منظره ی جالبی ندارن. تو این مورد همه چیز بستگی به نسبت کیفیت به قیمت داره. یه سری از پرسنل واقعا سعی می کنن، ولی بقیه متاسفانه کارشون رو درست انجام نمی دن. به نظر می رسه دلیلش اینه که تقسیم وظایف درستی وجود نداره و آگاهی کافی نسبت به کاری که انجام می دن ندارن. پیشخدمت های با تجربه تو لابی بار خیلی بهترن، ولی نه همشون.
اگه پرسنل معمولی، منظورم یه سری از پیشخدمت ها هست، نتونن وظایف اصلیشون رو انجام بدن، من می ترسم تو فصل شلوغی که پر از آدمه برم اونجا، در حالی که ما تو روز افتتاحیه رفتیم که تقریبا کسی نبود. البته نه همشون، ولی بیشترشون. کیفیت نوشیدنی ها پایینه و غذاها یکنواختن، میوه هم به اندازه کافی نیست، در واقع تقریبا هیچی نیست. به نظر من، با توجه به تجربه ای که از هتل های مشابه دارم، قیمتش نسبت به کیفیتش خیلی بالاست. من برای دو نفر شبی حدود 680 زلوتی پرداخت کردم. خودم رفته بودم. چیزی که جبران می کنه موقعیت مکانی، ساحل، و یه تعداد کمی از آدم ها هستن که واقعا تلاش می کنن، ولی بیشترشون فقط ادای کار کردن رو در میارن. به نظر می رسه خیلی به خود شخص و انگیزه اش برای انجام کاری که مسئولش هست بستگی داره. بعضی از پیشخدمت ها وقتی می بینن که باد یه سری دستمال کاغذی رو از یه میز خالی یا کثیف برده و دستمال ها دارن رو زمین می افتن، حتی وقتی از کنارشون رد میشن هم اونا رو بر نمی دارن و تو سطل آشغال نمی اندازن. بعضی از مشتری ها خودشون آشغال های بقیه رو جمع می کردن. یه سری از پرسنل اصلا تجربه ی کار کردن تو این جور هتلی رو ندارن. خیلی از پرسنل نمی تونن به زبونی غیر از ترکی حرف بزنن، که برای هتلی با این سطح و مهمون هایی از سراسر دنیا خیلی بده. مترجم گوگل به کمک میاد، ولی با این حال نوشیدنی رو یه چیز دیگه درست می کنن و کیفیتش هم خیلی پایینه. پیشخدمت های با تجربه تو لابی بار خیلی بهترن، ولی نه همشون.
موقعیت عالی کنار دریا
موقعیتش عالیه و همه چی تمومه. هتل خیلی خوبیه، غذاهاش محشره و به همه چیز با دقت رسیدگی میشه. کارکنان خیلی خونگرم و به فکر نیازهای شما هستن. اتاق و امکانات هتل تمیز و مرتبه. برنامه های شبانه خیلی باحاله و پرسنل سرگرم کننده اش خوبن. ساحل و استخرها خیلی خوبه و فضا برای همه کافیه.
توصیه میکنم ولی نه با قیمت الان
موقعیت هتل خیلی قشنگه. ما تو تعطیلات رفته بودیم و هتل تقریباً خالی بود - که برای من یه مزیت بزرگ بود. مدیر اصلی که تو پذیرش بود خیلی خیلی کمککننده بود و انگلیسی رو خیلی خوب حرف میزد و لطف کرد اقامت ما رو تا بعد از ظهر تمدید کرد. این خیلی عالی بود، این از لطف و کیفیت خدماتش بود، البته هتل تو اون لحظه پر نبود وگرنه شاید نمیتونست این کارو برامون بکنه. بازم دمش گرم. اتاقهای ساختمونهای جلویی سمت دریا رو پیشنهاد میکنم، ساختمونهای پشتی پشت پذیرش منظرهی جالبی ندارن. تو این مورد همه چی بستگی به نسبت قیمت به کیفیت داره. یه سری از کارکنان واقعاً دارن سعی خودشون رو میکنن ولی بقیه متاسفانه کارشون رو درست انجام نمیدن. انگار وظایفشون مشخص نیست و درک درستی از کاری که انجام میدن ندارن. گارسونای با تجربهتر تو لابی بار خیلی بهترن ولی نه همهشون.
اگه کارکنان معمولی، منظورم بعضی از گارسونها هست، نتونن از پس کارای ابتدایی بر بیان، من میترسم تو فصل شلوغی برم اونجا که پر از آدمه، ما روز افتتاحیه رفتیم که تقریباً کسی نبود. البته نه همهشون ولی بیشترشون. نوشیدنیها کیفیت خوبی نداشتن و غذاها هم تنوع نداشتن، میوه هم خیلی کم بود. به نظر من با تجربهای که از هتلهای مشابه دارم، قیمت نسبت به کیفیت خیلی بالاست. من برای دو نفر با خدمات کامل شبی حدود 680 زلوتی پرداخت کردم. شخصاً رفته بودم. موقعیت مکانی، ساحل و اون چند نفری که واقعاً دارن سعی میکنن جبران میکنن ولی بقیه فقط ادای کار کردن در میارن. فکر کنم خیلی بستگی به خود آدم داره و اینکه چقدر انگیزه داره برای کاری که مسئولیتش رو داره. بعضی از پیشخدمتها وقتی میبینن باد یه دستمال کاغذی رو از یه میز خالی پرت کرده و داره رو زمین میافته، حتی از کنارش رد میشن و برش نمیدارن بندازن تو سطل آشغال. بعضی از مشتریها خودشون زبالههای بقیه رو جمع میکردن. یه سری از کارکنان معمولی هیچ تجربهای تو کار تو همچین هتلی ندارن. خیلی از کارکنان نمیتونن به زبون دیگهای غیر از ترکی حرف بزنن که برای هتلی با این سطح و مهمونایی از سراسر دنیا خیلی بده. آدم باید از مترجم گوگل کمک بگیره بازم نوشیدنی رو یه چیز دیگه میارن و کیفیتش هم خیلی پایینه. گارسونای با تجربهتر تو لابی بار خیلی بهترن ولی نه همهشون.
موقعیت عالی کنار دریا
موقعیت مکانی عالی با یه جورایی همه چی تموم. هتل خیلی خوبیه با غذای فوقالعاده و کلی توجه به جزئیات. کارکنان خیلی دوستانه و به نیازهای شما توجه میکنن. اتاق و امکانات هتل تمیز و مرتبه. برنامههای شبانه عالیه و پرسنل سرگرمکننده باحالن. ساحل و استخرها خیلی خوبن و فضا برای همه کافیه.
توصیه میکنم ولی نه با قیمت الان
موقعیت هتل خیلی قشنگه. ما تو تعطیلات رفته بودیم و هتل تقریباً خالی بود - که برای من یه مزیت بزرگ بود. مدیر اصلی که تو پذیرش بود خیلی خیلی کمککننده بود و انگلیسی رو خیلی خوب حرف میزد و لطف کرد اقامت ما رو تا بعد از ظهر تمدید کرد. این خیلی عالی بود، این از لطف و کیفیت خدماتش بود، البته هتل تو اون لحظه پر نبود وگرنه شاید نمیتونست این کارو برامون بکنه. بازم دمش گرم. اتاقهای ساختمونهای جلویی سمت دریا رو پیشنهاد میکنم، ساختمونهای پشتی پشت پذیرش منظرهی جالبی ندارن. تو این مورد همه چی بستگی به نسبت قیمت به کیفیت داره. یه سری از کارکنان واقعاً دارن سعی خودشون رو میکنن ولی بقیه متاسفانه کارشون رو درست انجام نمیدن. انگار وظایفشون مشخص نیست و درک درستی از کاری که انجام میدن ندارن. گارسونای با تجربهتر تو لابی بار خیلی بهترن ولی نه همهشون.
اگه کارکنان معمولی، منظورم بعضی از گارسونها هست، نتونن از پس کارای ابتدایی بر بیان، من میترسم تو فصل شلوغی برم اونجا که پر از آدمه، ما روز افتتاحیه رفتیم که تقریباً کسی نبود. البته نه همهشون ولی بیشترشون. نوشیدنیها کیفیت خوبی نداشتن و غذاها هم تنوع نداشتن، میوه هم خیلی کم بود. به نظر من با تجربهای که از هتلهای مشابه دارم، قیمت نسبت به کیفیت خیلی بالاست. من برای دو نفر با خدمات کامل شبی حدود 680 زلوتی پرداخت کردم. شخصاً رفته بودم. موقعیت مکانی، ساحل و اون چند نفری که واقعاً دارن سعی میکنن جبران میکنن ولی بقیه فقط ادای کار کردن در میارن. فکر کنم خیلی بستگی به خود آدم داره و اینکه چقدر انگیزه داره برای کاری که مسئولیتش رو داره. بعضی از پیشخدمتها وقتی میبینن باد یه دستمال کاغذی رو از یه میز خالی پرت کرده و داره رو زمین میافته، حتی از کنارش رد میشن و برش نمیدارن بندازن تو سطل آشغال. بعضی از مشتریها خودشون زبالههای بقیه رو جمع میکردن. یه سری از کارکنان معمولی هیچ تجربهای تو کار تو همچین هتلی ندارن. خیلی از کارکنان نمیتونن به زبون دیگهای غیر از ترکی حرف بزنن که برای هتلی با این سطح و مهمونایی از سراسر دنیا خیلی بده. آدم باید از مترجم گوگل کمک بگیره بازم نوشیدنی رو یه چیز دیگه میارن و کیفیتش هم خیلی پایینه. گارسونای با تجربهتر تو لابی بار خیلی بهترن ولی نه همهشون.
موقعیت عالی کنار دریا
موقعیت مکانی عالی با یه جورایی همه چی تموم. هتل خیلی خوبیه با غذای فوقالعاده و کلی توجه به جزئیات. کارکنان خیلی دوستانه و به نیازهای شما توجه میکنن. اتاق و امکانات هتل تمیز و مرتبه. برنامههای شبانه عالیه و پرسنل سرگرمکننده باحالن. ساحل و استخرها خیلی خوبن و فضا برای همه کافیه.
توصیه میکنم ولی نه با قیمت الان
موقعیت هتل خیلی قشنگه. ما تو تعطیلات رفته بودیم و هتل تقریباً خالی بود - که برای من یه مزیت بزرگ بود. مدیر اصلی که تو پذیرش بود خیلی خیلی کمککننده بود و انگلیسی رو خیلی خوب حرف میزد و لطف کرد اقامت ما رو تا بعد از ظهر تمدید کرد. این خیلی عالی بود، این از لطف و کیفیت خدماتش بود، البته هتل تو اون لحظه پر نبود وگرنه شاید نمیتونست این کارو برامون بکنه. بازم دمش گرم. اتاقهای ساختمونهای جلویی سمت دریا رو پیشنهاد میکنم، ساختمونهای پشتی پشت پذیرش منظرهی جالبی ندارن. تو این مورد همه چی بستگی به نسبت قیمت به کیفیت داره. یه سری از کارکنان واقعاً دارن سعی خودشون رو میکنن ولی بقیه متاسفانه کارشون رو درست انجام نمیدن. انگار وظایفشون مشخص نیست و درک درستی از کاری که انجام میدن ندارن. گارسونای با تجربهتر تو لابی بار خیلی بهترن ولی نه همهشون.
اگه کارکنان معمولی، منظورم بعضی از گارسونها هست، نتونن از پس کارای ابتدایی بر بیان، من میترسم تو فصل شلوغی برم اونجا که پر از آدمه، ما روز افتتاحیه رفتیم که تقریباً کسی نبود. البته نه همهشون ولی بیشترشون. نوشیدنیها کیفیت خوبی نداشتن و غذاها هم تنوع نداشتن، میوه هم خیلی کم بود. به نظر من با تجربهای که از هتلهای مشابه دارم، قیمت نسبت به کیفیت خیلی بالاست. من برای دو نفر با خدمات کامل شبی حدود 680 زلوتی پرداخت کردم. شخصاً رفته بودم. موقعیت مکانی، ساحل و اون چند نفری که واقعاً دارن سعی میکنن جبران میکنن ولی بقیه فقط ادای کار کردن در میارن. فکر کنم خیلی بستگی به خود آدم داره و اینکه چقدر انگیزه داره برای کاری که مسئولیتش رو داره. بعضی از پیشخدمتها وقتی میبینن باد یه دستمال کاغذی رو از یه میز خالی پرت کرده و داره رو زمین میافته، حتی از کنارش رد میشن و برش نمیدارن بندازن تو سطل آشغال. بعضی از مشتریها خودشون زبالههای بقیه رو جمع میکردن. یه سری از کارکنان معمولی هیچ تجربهای تو کار تو همچین هتلی ندارن. خیلی از کارکنان نمیتونن به زبون دیگهای غیر از ترکی حرف بزنن که برای هتلی با این سطح و مهمونایی از سراسر دنیا خیلی بده. آدم باید از مترجم گوگل کمک بگیره بازم نوشیدنی رو یه چیز دیگه میارن و کیفیتش هم خیلی پایینه. گارسونای با تجربهتر تو لابی بار خیلی بهترن ولی نه همهشون.