هتل وایب بای دِ لَ لیت تِرَوِلِر

هتل وایب بای دِ لَ لیت تِرَوِلِرVibe By The LaLiT Traveller

6.0از 10 امتیاز کاربران مشاهده نظرات
شهر موقعیت هتل / فریدآباد / هند
ستاره هتل / 4 ستاره
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟ثبت نظر جدید

درباره هتل وایب بای دِ لَ لیت تِرَوِلِر

در مرکز صنعتی فریدآباد، وایب بای لالیت تراولر دارای یک مرکز کسب و کار و پذیرش 24 ساعته است. این هتل دارای یک مرکز تناسب اندام و دسترسی به وای‌فای رایگان است. وایب بای لالیت تراولر 656 فوت با مرکز خرید کرون اینتریور فاصله دارد و 15 دقیقه با خودرو از مکان نهرو فاصله دارد. ایستگاه راه‌آهن حضرت نizamالدین و منطقه خرید جنوب دهلی در فاصله 9.3 مایلی این هتل قرار دارند. این هتل 45 دقیقه با خودرو از فرودگاه بین‌المللی ایندرا گاندی فاصله دارد. اتاق‌ها هر کدام دارای تلویزیون صفحه‌تخت کابلی، امکانات چای/قهوه و گاوصندوق شخصی هستند. حمام‌های خصوصی با لوازم بهداشتی و دوش آب گرم مجهز شده‌اند. یک میز کار و تلفن نیز در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. خدمات تبدیل ارز و بلیط‌فروشی در میز تور موجود است. مهمانان همچنین می‌توانند درخواست خدمات اجاره خودرو و خشکشویی دهند. تنوعی از غذاهای بین‌المللی در کافه جهانی سرو می‌شود. نوشیدنی‌ها...

امکانات و تفریحات هتل وایب بای دِ لَ لیت تِرَوِلِر

فضای باز
  • باغ

سیاست‌های هتل

زمان وروداز ساعت 12:00 بعد از ظهر
زمان خروجتا ساعت 12:00 بعد از ظهر
محدودیت سنیمتغیر، هنگام رزرو سوال کنید
حیوانات خانگیورود حیوانات خانگی ممنوع است.

مراکز اطراف و نزدیک هتل

نزدیک به هتل
  • پارک آشوکا1,450 ft
  • پارک سوامی ویکانند3,200 ft
  • پارک پرم کونژ-محله آشوکا0.7 mi
  • پارک کریشنا0.8 mi
  • پارک شرکتی اسار0.8 mi
  • پارک تانکی والا0.8 mi
  • پارک-بلاک A محله آشوکا0.9 mi
  • پارک گاندی جینتی-بخش 15الف فریدآباد0.9 mi
  • پارک شیری رام-بخش 37 فریدآباد0.9 mi
  • پارک یوگ سادنا1.3 mi
رستوران‌ها و کافه‌ها
  • [رستوران] راینای دی هاتی1,150 ft
  • [رستوران] تستی [رستوران]1,150 ft
  • [رستوران] بریج باسی1,850 ft
جاذبه‌های برتر
  • قلعه تغلق آباد5 mi
  • منار قطب10 mi
  • مقبره همایون11 mi
حمل‌ونقل عمومی
  • [مترو] ساری0.8 mi
  • [مترو] چوک N.H.P.C.1.1 mi
  • [قطار] تغلق آباد2.4 mi
  • [قطار] فریدآباد5 mi

آدرس و موقعیت هتل وایب بای دِ لَ لیت تِرَوِلِر

12/7, Mathura Road, , 121003 Faridabad, India

سوالات متداول

در وایب بای لالیت تراولر چه کارهایی می‌توان انجام داد؟وایب بای لالیت تراولر فعالیت‌ها/خدمات زیر را ارائه می‌دهد (ممکن است هزینه‌ای داشته باشد): مرکز تناسب اندام، استخر شنا.
وایب بای لالیت تراولر چقدر با مرکز فریدآباد فاصله دارد؟وایب بای لالیت تراولر 4.3 مایل با مرکز فریدآباد فاصله دارد. همه فاصله‌ها به صورت خطی اندازه‌گیری شده‌اند. فاصله‌های واقعی ممکن است متفاوت باشد.
چه نوع اتاقی می‌توانم در وایب بای لالیت تراولر رزرو کنم؟گزینه‌های اتاق در وایب بای لالیت تراولر شامل: اتاق دوتخته/تک‌تخته.
ساعت‌های ورود و خروج در وایب بای لالیت تراولر چیست؟ساعت ورود به وایب بای لالیت تراولر از 12:00 بعد از ظهر است و ساعت خروج تا 12:00 بعد از ظهر.
آیا وایب بای لالیت تراولر برای خانواده‌ها محبوب است؟بله، وایب بای لالیت تراولر در میان مهمانانی که اقامت خانوادگی رزرو می‌کنند محبوب است.
آیا وایب بای لالیت تراولر استخر دارد؟بله، این هتل دارای استخر است. جزئیات مربوط به استخر و سایر امکانات را در این صفحه ببینید.
اقامت در وایب بای لالیت تراولر چقدر هزینه دارد؟قیمت‌ها در وایب بای لالیت تراولر ممکن است بسته به اقامت شما (مثلاً تاریخ‌ها، سیاست‌های هتل و غیره) متفاوت باشد.
آیا وایب بای لالیت تراولر رستورانی در محل دارد؟وایب بای لالیت تراولر دارای 1 رستوران است: کافه جهانی.

امتیازات و نظرات میهمانان هتل وایب بای دِ لَ لیت تِرَوِلِر

6.0از 10 امتیاز کاربران
کارکنان
6.6
امکانات
5.5
پاکیزگی
6.1
راحتی
6.3
نسبت ارزش به هزینه
5.2
موقعیت
7.6
Wifi رایگان
5
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟نظرات ارزشمندتون رو با سایرین به اشتراک بگذارید ❤️ثبت نظر جدید
خلاصه دیدگاه‌ها
تولید شده با هوش مصنوعی
هتل وایب بای دِ لَ لیت تِرَوِلِر با نظرات متفاوتی از سوی کاربران مواجه شده است. برخی از مهمانان از موقعیت مکانی، تلاش پرسنل پذیرش و خدمات نظافت رضایت داشتند، در حالی که بسیاری دیگر از کمبود امکانات اولیه مانند آب گرم، حوله، لوازم بهداشتی، نظافت پایین اتاق ها و سرویس دهی نامناسب شکایت داشتند. کیفیت غذا نیز نظرات متفاوتی را به خود جلب کرده است.
نکات مثبت
موقعیت مکانی مناسب
تلاش پرسنل پذیرش
خدمات نظافت و خانه داری خوب (در برخی موارد)
صبحانه خوب (از نظر برخی مهمانان)
تهیه غذاهای جین طبق درخواست (در برخی موارد)
نکات منفی
کمبود امکانات اولیه مانند شامپو، ژل دوش، حوله و لوازم بهداشتی
عدم وجود آب گرم در برخی از اتاق ها
تمیز نبودن اتاق ها و سرویس های بهداشتی
سرویس دهی کند و عدم پاسخگویی مناسب پرسنل
کیفیت پایین اتاق ها و ظاهر نامناسب (ریختن رنگ سقف)
فشار کم آب در حمام
گران بودن غذا و معمولی بودن صبحانه
اتاق ها بدون پنجره (در برخی موارد)
گزینه های محدود صبحانه برای خارجی ها
برخورد نامناسب برخی از پرسنل
عدم موجودی برخی از غذاها
عدم ارائه فاکتور شام به صورت صبحگاهی
احتمال استفاده از نام جعلی لالیت
این خلاصه ممکن است دقیق نباشد

نظرات میهمانان هتل وایب بای دِ لَ لیت تِرَوِلِر

Narbdeshwar
نوشته شده درسه‌شنبه, 27 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 19 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات منفی

در حمام نه شامپو بود و نه ژل دوش حتی یک قطره. چطور هتل اتاق رو به مهمان تحویل میده بدون اینکه نیازهای اولیه رو چک کنه تو هتل 4 ستاره؟ وارد شدم و شروع به حمام کردن کردم، ولی فقط با آب داغ می‌تونستم بشورم. بعد از اطلاع دادن به نظافتچی، پر کرد، ولی دوباره نشت کرد. دوباره اطلاع دادم، ولی تعویض نکردن. چای‌ساز هم خیلی کثیف بود، بعد از اطلاع دادن به نظافتچی تعویض شد. با توجه به رده 4 ستاره هتل، این انتظار نمی‌رفت. در غیر این صورت اقامت خوب بود. غذا خیلی گرون بود و صبحانه معمولی بود.

Akshay
نوشته شده درپنج‌شنبه, 22 آذر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 16 آذر 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

می‌شه از این هتل گذشت

نکات مثبت

معمولی

نکات منفی

توش حوله نبود... حتی بعد از چندین تماس و پیگیری هم به تعهدش عمل نکردن

Harsha
نوشته شده درچهارشنبه, 21 آذر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 14 آذر 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

خوشایند نبود، حتماً با بچه‌ها در زمستون از این هتل دوری می‌کنم

نکات مثبت

موقعیت هتل خوب بود. مدیر و پرسنل پذیرش سعی می‌کردن بهترین خدمات رو بدن.

نکات منفی

برای مدت اقامت ما آب داغ نبود، با توجه به هوای سرد دهلی خیلی سخت بود به خصوص با بچه‌ها. توالت‌ها تمیز نشده بودن. کف اتاق‌ها خیلی گرد و خاکی بود.

Pritpal
نوشته شده درپنج‌شنبه, 15 آذر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 14 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

صبحانه خوب بود

نکات منفی

اتاق‌ها بدون پنجره بودن. سرویس اتاق کند بود.

Neeraj
نوشته شده دردوشنبه, 09 مهر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 04 مهر 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

اتاق خیلی بی‌کیفیت

نکات منفی

همه‌چیز

Manisha
نوشته شده درشنبه, 04 آذر 02
/
تاریخ اقامت:جمعه, 03 آذر 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

هیچ تمیزکاری، مناسب برای اقامت خانوادگی نیست

نکات مثبت

بدترین مکان، پیشنهاد می‌کنم اصلاً مراجعه نکنید.

نکات منفی

همه چیز خیلی ضعیف بود.

Amit
نوشته شده درچهارشنبه, 21 تیر 02
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 تیر 02
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

پایین‌تر از حد متوسط

نکات مثبت

فقط غذا طبق درخواست، وعده‌های غذایی جین درست کردن و همون رو فراهم کردن.

نکات منفی

اتاق اصلاً خوب نبود. مطابق انتظاراتمون نبود و با توجه به هزینه‌ای که از ما گرفتند، ارزش نداشت. رنگ سقف اتاق داشت پوسته پوسته می‌شد. فشار آب در حمام خیلی کم بود. هیچ وسیله بهداشتی در دستشویی نبود.

Abhishek
نوشته شده درسه‌شنبه, 23 خرداد 02
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 21 خرداد 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

پرسنل شما گفتند که صبحانه در بسته من شامل نمی‌شه.

نکات منفی

مدت کمی اونجا بودم ولی هیچ چیزی فراهم نشد، چندین بار درخواست کیت دوش/مسواک زدن کردم ولی هیچ چیزی فراهم نشد، هیچ پاسخی مناسب از هیچ‌کدوم از پرسنل شما دریافت نکردم.

Akotenou
نوشته شده دریکشنبه, 03 اردیبهشت 02
/
تاریخ اقامت:شنبه, 05 فروردین 02
7.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت واقعاً خوب بود

نکات مثبت

پرسنل، غذاها، همه چیز خوب بود.

نکات منفی

برخی از غذاها موجود نبود.

Paula
نوشته شده درجمعه, 18 فروردین 02
/
تاریخ اقامت:جمعه, 11 فروردین 02
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات منفی

آب اتاق تقریباً همیشه سرد بود، در دوش آب گرم وجود نداشت. صبحانه گزینه‌های محدودی برای خارجی‌ها داشت. بیشتر غذاهای محلی بود.

Brijesh
نوشته شده درچهارشنبه, 16 فروردین 02
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 23 اسفند 01
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات مثبت

پرسنل باید بیشتر مودب باشند.

نکات منفی

چیز خاصی نبود.

Parveen
نوشته شده دردوشنبه, 24 بهمن 01
/
تاریخ اقامت:شنبه, 22 بهمن 01
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

لطفاً نام‌های تقلبی استفاده‌شده توسط این هتل‌ها رو بررسی کنید.

نکات مثبت

این هتل متعلق به گروه لالیت نیست.

نکات منفی

تجربه خیلی بدی بود.

Mehta
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 بهمن 01
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 08 دی 01
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

خدمات نظافت و خانه‌داری خوب بود.

نکات منفی

بعد از شام از من خواسته شد فاکتور شام رو پرداخت کنم که اصلاً خوشم نیومد. می‌تونستم صبح پرداخت کنم.

Narbdeshwar
نوشته شده درسه‌شنبه, 27 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 19 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات منفی

در حمام هیچ شامپو و ژل دوش حتی یک قطره هم نبود. چطور هتل اتاق رو بدون بررسی نیازهای اولیه به مشتری تحویل می‌ده در حالی که هتل ۴ ستاره است. وارد شدم و شروع به دوش گرفتن کردم، ولی فقط با آب گرم دوش گرفتم. بعد از اطلاع دادن به خانه‌داری، دوباره پر کردند ولی دوباره نشت کرد. باز هم اطلاع دادم ولی عوضش نکردند. چای‌ساز خیلی کثیف بود. بعد از اطلاع دادن به خانه‌داری عوضش کردند. با توجه به این که هتل ۴ ستاره بود، نمی‌شه از این انتظار داشت. در غیر این صورت اقامت خوب بود. غذا خیلی گرون بود و صبحانه متوسط بود.

Akshay
نوشته شده درپنج‌شنبه, 22 آذر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 16 آذر 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

این هتل رو می‌شه رد کرد

نکات مثبت

متوسط

نکات منفی

هیچ حوله‌ای نبود.. حتی بعد از چندین تماس و پیگیری هم به تعهدات عمل نکردند.

Harsha
نوشته شده درچهارشنبه, 21 آذر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 14 آذر 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

خوشایند نبود، قطعا این هتل رو با بچه‌ها در زمستون پیشنهاد نمی‌کنم

نکات مثبت

موقعیت این هتل خوبه. مدیر و دفتر پذیرش به نظر می‌رسه که بهترین تلاش‌شون رو برای راحتی مهمان‌ها می‌کنن.

نکات منفی

برای مدت اقامت ما آب گرم نبود، این خیلی سخت بود با بچه‌ها در هوای سرد دهلی. توالت‌ها تمیز نشده بود. زمین‌ها خیلی خاکی بودند.

Pritpal
نوشته شده درپنج‌شنبه, 15 آذر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 14 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

صبحانه خوب بود.

نکات منفی

اتاق‌ها بدون پنجره بودند. سرویس اتاق کند بود.

Neeraj
نوشته شده دردوشنبه, 09 مهر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 04 مهر 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

اتاق خیلی بی‌کیفیت

نکات منفی

همه‌چیز

Manisha
نوشته شده درشنبه, 04 آذر 02
/
تاریخ اقامت:جمعه, 03 آذر 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

عدم نظافت، مناسب برای خانواده‌ها نیست

نکات مثبت

بدترین اقامتگاه، پیشنهاد می‌کنم نیاید

نکات منفی

همه‌چیز خیلی ضعیف بود

Amit
نوشته شده درچهارشنبه, 21 تیر 02
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 تیر 02
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

کمتر از متوسط

نکات مثبت

فقط غذا طبق درخواست ما بود و غذاهای جین فراهم کردن

نکات منفی

اتاق خوب نبود. با هزینه‌ای که از ما گرفتن اصلاً مناسب نبود. رنگ سقف اتاق در حال ریختن بود. فشار آب در حمام خیلی پایین بود. هیچ وسایل بهداشتی در دستشویی نبود.

Abhishek
نوشته شده درسه‌شنبه, 23 خرداد 02
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 21 خرداد 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

پرسنل شما گفته بودند که صبحانه شامل پکیج من نمی‌شود.

نکات منفی

مدت کمی اونجا موندم ولی هیچ چیزی فراهم نشد، چندین بار درخواست کردم برای وسایل حمام یا مسواک ولی هیچ چیزی نیاوردن، هیچ پاسخی درست از هیچ‌کدوم از پرسنل شما دریافت نکردم.

Akotenou
نوشته شده دریکشنبه, 03 اردیبهشت 02
/
تاریخ اقامت:شنبه, 05 فروردین 02
7.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت خیلی خوب بود

نکات مثبت

پرسنل، غذاها، همه چیز عالی بود

نکات منفی

بعضی غذاها در دسترس نبودن

Paula
نوشته شده درجمعه, 18 فروردین 02
/
تاریخ اقامت:جمعه, 11 فروردین 02
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات منفی

آب اتاق تقریباً همیشه سرد بود، هیچ آب گرمی در دوش نداشتیم. صبحانه گزینه‌های محدودی برای خارجی‌ها داشت. بیشتر غذاها محلی بودن.

Brijesh
نوشته شده درچهارشنبه, 16 فروردین 02
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 23 اسفند 01
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات مثبت

پرسنل باید برخورد بهتری داشته باشن

نکات منفی

همه چیز معمولی بود

Parveen
نوشته شده دردوشنبه, 24 بهمن 01
/
تاریخ اقامت:شنبه, 22 بهمن 01
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

لطفاً بررسی کنید که این هتل‌ها از اسم جعلی استفاده نکنند

نکات مثبت

این هتل متعلق به گروه لالیت نیست.

نکات منفی

تجربه خیلی بدی بود.

Mehta
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 بهمن 01
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 08 دی 01
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

خدمات نظافت و خانه‌داری خوب بود.

نکات منفی

از من خواسته شد که صورت‌حساب شام رو بلافاصله بعد از شام پرداخت کنم، که اصلاً خوشم نیومد. می‌تونستم صبح پرداخت کنم.

Narbdeshwar
نوشته شده درسه‌شنبه, 27 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 19 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات منفی

در حمام هیچ شامپو و ژل دوش حتی یک قطره هم نبود. چطور هتل اتاق رو به مشتری تحویل می‌ده بدون اینکه نیازهای اولیه رو بررسی کنه؟ من وارد شدم و شروع به دوش گرفتن کردم، اما فقط با آب گرم دوش گرفتم. بعد از اطلاع به خدمات خانه‌داری، دوباره پر کرد، اما دوباره چکه کرد. دوباره اطلاع دادم، اما درست نکردن. چای‌ساز خیلی کثیف بود. بعد از اطلاع به خدمات خانه‌داری، اون رو عوض کردن. با توجه به رتبه‌بندی هتل به عنوان 4 ستاره، این انتظارات رو نمی‌شد داشت. در کل اقامت خوبی بود. غذا خیلی گرون بود و صبحانه معمولی بود.

Akshay
نوشته شده درپنج‌شنبه, 22 آذر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 16 آذر 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

میتونی از این هتل رد بشی

نکات مثبت

معمولی

نکات منفی

هیچ حوله‌ای نبود.. حتی بعد از چند بار تماس و پیگیری هم قولشون رو عمل نکردن

Harsha
نوشته شده درچهارشنبه, 21 آذر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 14 آذر 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

خوشایند نبود، حتماً این هتل رو در زمستان با بچه‌ها پیشنهاد نمی‌کنم

نکات مثبت

موقعیت هتل خوب بود. مدیر و پذیرش تلاش می‌کردن تا بهترین خدمات رو ارائه بدن.

نکات منفی

برای مدت اقامتمون آب گرم نداشتیم، با توجه به هوای سرد دهلی، خیلی سخت بود به‌خصوص با بچه‌ها. سرویس بهداشتی تمیز نشده بود. کف‌ها خیلی خاکی بودن.

Pritpal
نوشته شده درپنج‌شنبه, 15 آذر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 14 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

صبحانه خوب بود

نکات منفی

اتاق‌ها بدون پنجره بودن. سرویس اتاق خیلی کند بود.

Neeraj
نوشته شده دردوشنبه, 09 مهر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 04 مهر 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

اتاق بی‌کیفیت

نکات منفی

همه چیز

Manisha
نوشته شده درشنبه, 04 آذر 02
/
تاریخ اقامت:جمعه, 03 آذر 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

هیچ تمیزکاری انجام نشد، مناسب برای اقامت خانوادگی نیست

نکات مثبت

بدترین مکان ممکن که پیشنهاد می‌کنم اصلاً نرید

نکات منفی

همه چیز خیلی ضعیف بود

Amit
نوشته شده درچهارشنبه, 21 تیر 02
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 تیر 02
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

کمتر از حد متوسط

نکات مثبت

فقط غذا طبق خواسته‌مون، غذاهای مخصوص جین فراهم کرده بودن و همون رو دادن

نکات منفی

اتاق خوب نبود. اصلاً مطابق با چیزی که از قیمت اتاق انتظار داشتیم نبود. رنگ سقف اتاق ریخته بود و به صورت پودر می‌افتاد. فشار آب در حمام خیلی ضعیف بود. هیچ لوازم بهداشتی در دسترس نبود.

Abhishek
نوشته شده درسه‌شنبه, 23 خرداد 02
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 21 خرداد 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

پرسنل شما گفتن که صبحانه توی پکیج من نیست.

نکات منفی

من مدت کمی اونجا بودم، ولی هیچ چیزی به من داده نشد. چند بار درخواست کردم که لوازم حمام یا مسواک بدهند، ولی هیچ چیزی بهم ندادند. هیچ‌کدوم از پرسنل شما پاسخ درستی ندادند.

Akotenou
نوشته شده دریکشنبه, 03 اردیبهشت 02
/
تاریخ اقامت:شنبه, 05 فروردین 02
7.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت واقعاً خوب بود

نکات مثبت

پرسنل، غذاها، همه‌چیز عالی بود.

نکات منفی

بعضی غذاها موجود نبودند.

Paula
نوشته شده درجمعه, 18 فروردین 02
/
تاریخ اقامت:جمعه, 11 فروردین 02
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات منفی

آب اتاق معمولاً سرد بود، در دوش آب گرم نداشتیم. صبحانه گزینه‌های محدودی برای خارجی‌ها داشت. بیشتر غذاها محلی بودند.

Brijesh
نوشته شده درچهارشنبه, 16 فروردین 02
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 23 اسفند 01
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات مثبت

پرسنل باید بیشتر مودب باشند.

نکات منفی

خودش عادی بود.

Parveen
نوشته شده دردوشنبه, 24 بهمن 01
/
تاریخ اقامت:شنبه, 22 بهمن 01
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

لطفاً اسم‌های جعلی که این هتل‌ها استفاده می‌کنند رو بررسی کنید

نکات مثبت

این هتل متعلق به گروه لالیت نیست

نکات منفی

تجربه خیلی بدی بود

Mehta
نوشته شده درپنج‌شنبه, 06 بهمن 01
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 08 دی 01
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

خدمات نظافت و خانه‌داری خوب بود

نکات منفی

از من خواستن فاکتور شام رو بلافاصله بعد از شام پرداخت کنم که اصلاً خوشم نیومد. می‌تونستم صبح پرداخت کنم.

Narbdeshwar
نوشته شده درسه‌شنبه, 27 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 19 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات منفی

در حمام هیچ شامپو و ژل دوش در دسترس نبود حتی یه قطره. چطور هتل یک اتاق رو به مشتری تحویل می‌ده بدون اینکه نیازهای اولیه رو بررسی کنه، اون هم در یک هتل ۴ ستاره؟ من وارد شدم و شروع به حمام کردن کردم، ولی فقط با آب داغ می‌تونستم دوش بگیرم. بعد از اطلاع به خانه‌داری، اون رو پر کردن، ولی دوباره چکه کرد. دوباره اطلاع دادیم، ولی تغییرش ندادن. کتری خیلی کثیف بود. بعد از اطلاع به خانه‌داری، عوض کردنش. با توجه به رتبه‌بندی ۴ ستاره هتل، نمی‌شد انتظار بیشتری داشت، ولی در کل اقامت خوبی بود. غذا خیلی گرون بود و صبحانه هم معمولی بود.

Akshay
نوشته شده درپنج‌شنبه, 22 آذر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 16 آذر 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

می‌توانید این محل رو رد کنید

نکات مثبت

متوسط

نکات منفی

هیچ حوله‌ای نبود. حتی بعد از چندین تماس و پیگیری هم به تعهداتشون عمل نکردن.

Harsha
نوشته شده درچهارشنبه, 21 آذر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 14 آذر 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

لذت‌بخش نبود، قطعا این هتل رو با بچه‌ها توی زمستون پیشنهاد نمی‌کنم

نکات مثبت

موقعیت این هتل خوبه. مدیر و پرسنل بخش پذیرش به نظر می‌رسید که تمام تلاششون رو می‌کنن تا راحتی مهمان‌ها رو فراهم کنن.

نکات منفی

برای اقامت ما آب گرم وجود نداشت، این خیلی سخت بود مخصوصاً با بچه‌ها توی هوای سرد دهلی. توالت‌ها تمیز نشده بودن. کف‌ها خیلی خاکی بودن.

Pritpal
نوشته شده درپنج‌شنبه, 15 آذر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 14 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

صبحانه خوب بود

نکات منفی

اتاق‌ها بدون پنجره بودن. سرویس اتاق کند بود.

Neeraj
نوشته شده دردوشنبه, 09 مهر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 04 مهر 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

اتاق سطح پایین

نکات منفی

همه‌چیز

Manisha
نوشته شده درشنبه, 04 آذر 02
/
تاریخ اقامت:جمعه, 03 آذر 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

هیچ نظافتی، مناسب برای اقامت خانوادگی نیست

نکات مثبت

بدترین مکان، پیشنهاد می‌کنم اصلاً نیاید.

نکات منفی

همه‌چیز خیلی ضعیف بود

Amit
نوشته شده درچهارشنبه, 21 تیر 02
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 تیر 02
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

کمتر از متوسط

نکات مثبت

فقط غذا به خواسته من، غذاهای جین ارائه دادن.

نکات منفی

اتاق خوب نبود. با توجه به هزینه‌ای که برای اتاق پرداخت کردیم، اصلاً متناسب نبود. رنگ سقف اتاق در حال ریزش بود. فشار آب در حمام خیلی کم بود. هیچ لوازم بهداشتی در دستشویی نبود.

Abhishek
نوشته شده درسه‌شنبه, 23 خرداد 02
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 21 خرداد 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

مردم شما گفتن که صبحانه جزو پکیج من نیست.

نکات منفی

من مدت کمی اونجا موندم ولی هیچ چیزی ارائه نشد. بارها درخواست کردم که کیت حمام یا مسواک بیارید، اما هیچ چیزی داده نشد. هیچ‌کدوم از پرسنل شما درست پاسخ ندادن.

Narbdeshwar
نوشته شده درسه‌شنبه, 27 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 19 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات منفی

در حمام هیچ شامپو و ژل دوش حتی یک قطره هم نبود. چطور هتل اتاق رو بدون بررسی نیازهای اولیه به مهمان تحویل میده در حالی که ۴ ستاره‌ست؟ من وارد شدم و شروع به دوش گرفتن کردم، ولی مجبور شدم فقط با آب داغ دوش بگیرم. بعد از اطلاع دادن به نظافتچی، پر کرد، ولی دوباره نشتی داشت. دوباره اطلاع دادم ولی تعویض نکردند. چای‌ساز خیلی کثیف بود. بعد از اطلاع دادن به نظافتچی تعویضش کردند. با توجه به اینکه هتل ۴ ستاره بود، این مسائل رو نمی‌شد انتظار داشت، ولی به طور کلی اقامت خوبی بود. غذا خیلی گرون بود و صبحانه معمولی بود.

Akshay
نوشته شده درپنج‌شنبه, 22 آذر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 16 آذر 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

این مکان رو میشه نادیده گرفت

نکات مثبت

معمولی

نکات منفی

هیچ حوله‌ای نبود.. حتی بعد از چندین تماس و پیگیری هم به تعهداتشون عمل نکردند.

Harsha
نوشته شده درچهارشنبه, 21 آذر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 14 آذر 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

مناسب نیست، حتماً این هتل رو با بچه‌ها در زمستون باید اجتناب کرد

نکات مثبت

موقعیت این هتل خوبه. مدیر و پرسنل جلوی پذیرش به نظر میرسید که تمام تلاششون رو می‌کنن تا پذیرش راحتی داشته باشیم.

نکات منفی

برای اقامت ما هیچ آب گرمی نبود، که در هوای سرد دهلی برای بچه‌ها خیلی سخت بود. سرویس‌های بهداشتی تمیز نشده بودن. کف‌ها خیلی گرد و خاکی بودن.

Pritpal
نوشته شده درپنج‌شنبه, 15 آذر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 14 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

صبحانه خوب بود

نکات منفی

اتاق‌ها بدون پنجره بودن. سرویس اتاق خیلی کند بود.

Neeraj
نوشته شده دردوشنبه, 09 مهر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 04 مهر 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

اتاق خیلی بی‌کیفیت

نکات منفی

همه‌چیز

Manisha
نوشته شده درشنبه, 04 آذر 02
/
تاریخ اقامت:جمعه, 03 آذر 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

هیچ نظافتی، مناسب برای اقامت خانوادگی نیست

نکات مثبت

بدترین مکان، پیشنهاد می‌کنم اصلاً نیاید.

نکات منفی

همه‌چیز خیلی ضعیف بود

Amit
نوشته شده درچهارشنبه, 21 تیر 02
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 تیر 02
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

کمتر از متوسط

نکات مثبت

فقط غذا به خواسته من، غذاهای جین ارائه دادن.

نکات منفی

اتاق خوب نبود. با توجه به هزینه‌ای که برای اتاق پرداخت کردیم، اصلاً متناسب نبود. رنگ سقف اتاق در حال ریزش بود. فشار آب در حمام خیلی کم بود. هیچ لوازم بهداشتی در دستشویی نبود.

Abhishek
نوشته شده درسه‌شنبه, 23 خرداد 02
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 21 خرداد 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

مردم شما گفتن که صبحانه جزو پکیج من نیست.

نکات منفی

من مدت کمی اونجا موندم ولی هیچ چیزی ارائه نشد. بارها درخواست کردم که کیت حمام یا مسواک بیارید، اما هیچ چیزی داده نشد. هیچ‌کدوم از پرسنل شما درست پاسخ ندادن.

Akotenou
نوشته شده دریکشنبه, 03 اردیبهشت 02
/
تاریخ اقامت:شنبه, 05 فروردین 02
7.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت خیلی خوب بود

نکات مثبت

پرسنل، غذاها، همه چی خیلی خوب بود.

نکات منفی

برخی غذاها موجود نبود.

Paula
نوشته شده درجمعه, 18 فروردین 02
/
تاریخ اقامت:جمعه, 11 فروردین 02
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات منفی

آب اتاق بیشتر وقت‌ها سرد بود، هیچ آب گرمی در دوش نبود. صبحانه گزینه‌های کمی برای خارجی‌ها داشت. بیشتر غذاها محلی بودن.

Brijesh
نوشته شده درچهارشنبه, 16 فروردین 02
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 23 اسفند 01
6.0از 10 امتیاز
متوسط

نکات مثبت

پرسنل باید مودب‌تر باشن

نکات منفی

عادی بود

Narbdeshwar
نوشته شده درسه‌شنبه, 27 آذر 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 19 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات منفی

در حمام هیچ شامپو و ژل دوش حتی یه قطره هم نبود. چطور هتل اتاق رو به مشتری تحویل میده بدون اینکه نیازهای اولیه رو چک کنه در یک هتل 4 ستاره. وارد شدم و شروع به دوش گرفتن کردم، ولی فقط با آب داغ می‌توانستم دوش بگیرم. بعد از اطلاع به خانه‌داری آب رو پر کردن ولی دوباره چکه کرد. دوباره اطلاع دادم ولی عوض نکردن. چای‌ساز خیلی کثیف بود. بعد از اطلاع به خانه‌داری تعویض شد. با توجه به رتبه‌بندی 4 ستاره هتل این رو نمی‌توانستیم انتظار داشته باشیم. ولی در کل اقامت خوبی بود. غذا خیلی گران بود و صبحانه متوسط بود.

Akshay
نوشته شده درپنج‌شنبه, 22 آذر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 16 آذر 03
3.0از 10 امتیاز
ضعیف

می‌توان از این مکان گذشت

نکات مثبت

متوسط

نکات منفی

هیچ حوله‌ای نبود... حتی بعد از چندین تماس و پیگیری، تعهداتشون رو انجام ندادن.

Harsha
نوشته شده درچهارشنبه, 21 آذر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 14 آذر 03
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

خوشایند نبود، قطعا این هتل رو در زمستون برای بچه‌ها انتخاب نمی‌کنم

نکات مثبت

موقعیت این هتل خوبه. مدیر و پرسنل پذیرش هم به نظر می‌رسید که تمام تلاششون رو می‌کنن تا راحتی مهمانان رو فراهم کنن.

نکات منفی

برای اقامت ما آب گرم نداشتیم، این برای بچه‌ها در هوای سرد دهلی خیلی سخت بود. سرویس بهداشتی تمیز نبود. کف‌ها خیلی گرد و غبار داشت.

Pritpal
نوشته شده درپنج‌شنبه, 15 آذر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 14 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

صبحانه خوب بود

نکات منفی

اتاق‌ها بدون پنجره بودن. سرویس اتاق خیلی کند بود.

Neeraj
نوشته شده دردوشنبه, 09 مهر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 04 مهر 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

اتاق بسیار ضعیف

نکات منفی

همه چیز

Manisha
نوشته شده درشنبه, 04 آذر 02
/
تاریخ اقامت:جمعه, 03 آذر 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

هیچ تمیزکاری انجام نشده، مناسب خانواده‌ها نیست

نکات مثبت

بدترین هتل، پیشنهاد می‌کنم که نیاید

نکات منفی

همه چیز خیلی ضعیف بود

Amit
نوشته شده درچهارشنبه, 21 تیر 02
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 18 تیر 02
4.0از 10 امتیاز
ضعیف

کمتر از متوسط

نکات مثبت

فقط غذا طبق خواسته، غذای جین ارائه دادن و همون رو دادن

نکات منفی

اتاق خوب نبود. اصلاً مطابق با انتظار نبود. نسبت به هزینه‌ای که از ما گرفتند مناسب نبود. رنگ سقف اتاق ریخته بود و به صورت پودر پایین می‌آمد. فشار آب در حمام خیلی کم بود. هیچ لوازم بهداشتی در دستشویی نبود.

Abhishek
نوشته شده درسه‌شنبه, 23 خرداد 02
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 21 خرداد 02
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

پرسنل شما گفتن که صبحانه در پکیج من نیست.

نکات منفی

مدت کوتاهی اونجا موندم ولی هیچ چیزی به من داده نشد، چندین بار درخواست کیت دوش یا مسواک زدم ولی هیچ چیزی به من داده نشد، هیچ واکنش مناسبی از هیچ‌کدوم از پرسنلتون مشاهده نکردم.

Akotenou
نوشته شده دریکشنبه, 03 اردیبهشت 02
/
تاریخ اقامت:شنبه, 05 فروردین 02
7.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت واقعاً خوب بود

نکات مثبت

پرسنل، غذاها، همه چیز خیلی خوب بود

نکات منفی

برخی غذاها موجود نبود

Paula
نوشته شده درجمعه, 18 فروردین 02
/
تاریخ اقامت:جمعه, 11 فروردین 02
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات منفی

آب اتاق بیشتر اوقات سرد بود، هیچ آب گرمی در دوش نبود. صبحانه گزینه‌های محدودی برای خارجی‌ها داشت. بیشتر غذاها محلی بودند.

نیومو با هدف ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی در زمینه هتل و گردشگری همواره تلاش میکند تا با در دسترس قرار دادن اطلاعات بروز درباره هتل ها و مراکز گردشگری سراسر جهان راهنما و همراه سفر های به یاد ماندنی شما باشد. امیدواریم که بتوانیم تمامی آنچه که نیاز دارید تا قبل و در حین سفر بدانید را در اختیارتان بگذاریم. نیومو دائما بر اساس نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما توسعه خواهد یافت.