هتل زوری اکسپرس مانگا دوا

هتل زوری اکسپرس مانگا دواZuri Express Mangga Dua Hotel

8.3از 10 امتیاز کاربران مشاهده نظرات
شهر موقعیت هتل / جاکارتا / اندونزی
ستاره هتل / 3 ستاره
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟ثبت نظر جدید

درباره هتل زوری اکسپرس مانگا دوا

هتل زوری اکسپرس مانگا دوا در نزدیکی مکان تاریخی معروف جاکارتا، موزه فاتا هیللاه واقع شده و یک رستوران در محل و دسترسی رایگان به Wi-Fi در سراسر هتل ارائه می‌دهد. فاصله هتل تا موزه فاتا هیللاه حدود 15 دقیقه با خودرو و تا ایستگاه قطار جاکارتا کوتا حدود 10 دقیقه است. مرکز خرید ITC مانگا دوا در 5 دقیقه با خودرو قابل دسترسی است و پارک تفریحی تامان ایمپیان جایا آنکول حدود 11 دقیقه با خودرو فاصله دارد. فرودگاه بین‌المللی سوکارنو-هتا حدود یک ساعت با خودرو دور است. اتاق‌های تمیز و رنگارنگ هتل زوری اکسپرس مانگا دوا همه دارای تهویه مطبوع هستند و شامل یک نشیمن، یک میز و یک تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌های کابلی می‌باشند. یک حمام خصوصی که شامل دوش و لوازم بهداشتی رایگان است نیز وجود دارد. همچنین از اتاق می‌توان نمایی از شهر را مشاهده کرد. تنوعی از وعده‌های سبک غذایی در کافه اکسپرس...

امکانات و تفریحات هتل زوری اکسپرس مانگا دوا

سرویس بهداشتی و حمام
  • دستمال توالت
  • حوله
  • دمپایی
  • سرویس بهداشتی
  • لوازم بهداشتی رایگان
  • دوش حمام
  • حمام اختصاصی
  • بیده

سیاست‌های هتل

زمان وروداز ساعت 2:00 بعدازظهر
زمان خروجتا ساعت 12:00 ظهر
محدودیت سنیهیچ محدودیت سنی برای ورود وجود ندارد
حیوانات خانگیحیوانات خانگی مجاز نیستند.

مراکز اطراف و نزدیک هتل

نزدیک به هتل
  • لاراس آیو. پی تی600 ft
  • چجیتهجیجفجف1,450 ft
  • جیگسریدثکهیچجف1,450 ft
  • بلو زون توکو1,650 ft
  • موزه بانک اندونزی0.9 mi
  • موزه تاریخ جاکارتا0.9 mi
  • میدان فاتا هیللاه0.9 mi
  • موزه وُیَنگ0.9 mi
  • بنای ملی2.5 mi
  • موزه ملی اندونزی2.5 mi
رستوران‌ها و کافه‌ها
  • [رستوران] آر ام کاریا میننگ30 ft
  • کافه/بار میله's کلوب اجرایی بین‌المللی2,700 ft
  • کافه/بار استارباکس3,000 ft
جاذبه‌های برتر
  • بنای سلام خوش آمدید3.8 mi
  • ساحل سبز پلویت3.8 mi
  • پارک و موزه یادبود لوگان گواه11 mi
  • باغ وحش راگونان11 mi
زیبایی‌های طبیعی
  • جنگل جنگل مانگرو5 mi

آدرس و موقعیت هتل زوری اکسپرس مانگا دوا

Jl. Mangga Dua Dalam no. 55-56, Jakarta 10730 Indonesia

سوالات متداول

فاصله هتل زوری اکسپرس مانگا دوا تا مرکز جاکارتا چقدر است؟هتل زوری اکسپرس مانگا دوا 3.7 مایل با مرکز جاکارتا فاصله دارد. تمام فاصله‌ها به صورت خطی اندازه‌گیری می‌شوند. فاصله‌های واقعی ممکن است متفاوت باشند.
چه نوع اتاقی می‌توانم در هتل زوری اکسپرس مانگا دوا رزرو کنم؟گزینه‌های اتاق در هتل زوری اکسپرس مانگا دوا شامل: دو نفره، توئین، سوئیت است.
آیا هتل زوری اکسپرس مانگا دوا رستورانی در محل دارد؟هتل زوری اکسپرس مانگا دوا دارای 1 رستوران به نام کافه اکسپرس است.
در هتل زوری اکسپرس مانگا دوا چه کارهایی می‌توانم انجام دهم؟هتل زوری اکسپرس مانگا دوا فعالیت‌ها/خدمات زیر را ارائه می‌دهد (ممکن است هزینه اضافی داشته باشد): ماساژ، ماساژ سر، ماساژ پا، ماساژ کل بدن.
ساعت‌های ورود و خروج در هتل زوری اکسپرس مانگا دوا چه زمانی است؟ساعت ورود به هتل زوری اکسپرس مانگا دوا از ساعت 2:00 بعدازظهر و ساعت خروج تا 12:00 ظهر است.
اقامت در هتل زوری اکسپرس مانگا دوا چقدر هزینه دارد؟قیمت‌ها در هتل زوری اکسپرس مانگا دوا ممکن است بسته به اقامت شما (مانند تاریخ‌ها، سیاست‌های هتل و غیره) متفاوت باشد.

امتیازات و نظرات میهمانان هتل زوری اکسپرس مانگا دوا

8.3از 10 امتیاز کاربران
کارکنان
8.8
امکانات
8.1
پاکیزگی
8.3
راحتی
8.3
نسبت ارزش به هزینه
8.4
موقعیت
7.6
Wifi رایگان
8.8
تجربه اقامت در این هتل را داشته اید؟نظرات ارزشمندتون رو با سایرین به اشتراک بگذارید ❤️ثبت نظر جدید
خلاصه دیدگاه‌ها
تولید شده با هوش مصنوعی
هتل زوری اکسپرس مانگا دوا از نظر کاربران، هتلی با قیمت مناسب و پرسنل بسیار خوب است. موقعیت مکانی هتل بسته به هدف سفر می‌تواند مناسب یا نامناسب باشد. نظافت و تنوع صبحانه در بیشتر موارد خوب ارزیابی شده است، اگرچه برخی کاربران از محدود بودن منوی صبحانه و کیفیت غذاها، به‌ویژه برای مهمانان عربی، ناراضی بوده‌اند. اندازه کوچک اتاق‌ها، مشکلات مربوط به کولر و بسته نشدن درهای سرویس بهداشتی نیز از جمله موارد منفی ذکر شده است.
نکات مثبت
قیمت مناسب و ارزش در برابر هزینه
پرسنل بسیار دوستانه و همکاری‌کننده
تنوع خوب صبحانه (به ویژه غذاهای محلی)
تمیزی کلی هتل
امکان سفارش غذا به صورت 24 ساعته (با هزینه اضافی)
نزدیکی به مسجد جامع (برای برخی کاربران)
ماساژ خوب (در برخی نظرات)
سرعت رسیدگی در پذیرش (در برخی نظرات)
نکات منفی
کوچک بودن اتاق‌ها
مشکلات مربوط به کولر (عدم کارکرد صحیح و نشتی آب)
بسته نشدن درهای سرویس بهداشتی
محدود بودن منوی صبحانه و کیفیت پایین‌تر غذاهای غربی و عربی (در برخی نظرات)
مشکلات نظافت (تشک‌های کثیف، تمیزی متوسط اتاق‌ها)
ضعیف بودن اینترنت (در برخی نظرات)
سر و صدا از اتاق‌های دیگر
عدم وجود یخچال در اتاق
عدم وجود برچسب انگلیسی روی غذاهای صبحانه
موقعیت مکانی نامناسب برای دسترسی به جاذبه‌های توریستی (از نظر برخی کاربران)
شلوغی و ناآرامی منطقه
این خلاصه ممکن است دقیق نباشد

نظرات میهمانان هتل زوری اکسپرس مانگا دوا

Halim
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 25 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی خوب بود

نکات مثبت

همه‌چیز خوب بود، اتاق و صبحانه

Sooltanah
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 05 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت، ویژگی‌ها و قیمت/کیفیت

نکات منفی

هیچ

Eva
نوشته شده درشنبه, 08 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 03 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

هتل راحت با قیمت عالی

نکات مثبت

همه‌چیز خوب بود، وقتی رسیدیم متوجه شدیم که اینجا یه هتل واقعی هست نه یه اقامتگاه ارزون، اتاق هم بزرگ بود، تمیز و مرتب، فضای کافی برای چمدان‌ها. میشه 24 ساعته غذا سفارش داد (هزینه اضافی داره). صبحانه هم گزینه‌های زیادی داشت، مخصوصاً گزینه‌های محلی مثل می‌گورنگ، برنج و ... اما یه نوع پنکیک، میوه، تیرامیسو، شیرینی و تست کلاسیک هم داشت. کیفیت گزینه‌های غربی متوسط بود، ولی معمولاً در اندونزی خیلی بهتر از این نمیشه. قهوه و چای معمولی بود، نوشیدنی‌های خاص هم با هزینه اضافی موجود بود. برچسب‌های صبحانه در زمان بازدید ما به انگلیسی نبود، این باید تغییر کنه. اینجوری دیگه اشتباهاً آب‌مربای ترشی نمی‌خوری، بلکه آب‌مربای واقعی می‌خوری :) به خاطر اندازه بزرگ بودن جاکارتا، موقعیت مکانی رو نمیشه به راحتی ارزیابی کرد. بستگی به هدف‌های فردی داره.

نکات منفی

در به حمام متاسفانه قابل قفل شدن نبود، ولی مشکلی نیست چون حمام برای خودتون بود.

محمد
نوشته شده دردوشنبه, 19 آذر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 02 آذر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل خوب و خیلی تمیز بود.

نکات منفی

صبحانه در حد انتظار نبود، کیفیت غذا به خصوص برای مهمان‌های عربی پایین‌تر از حد مطلوب بود.

نبيل
نوشته شده درسه‌شنبه, 13 آذر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 09 آذر 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

پرسنل هتل خیلی خوب بودند.

نکات منفی

صدای اضافی در اتاق‌های دیگر سطح نظافت اتاق‌ها متوسط بود.

Qasem
نوشته شده درشنبه, 10 آذر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 07 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

خوب به طور کلی

نکات مثبت

تعامل پرسنل خیلی عالی بود، پذیرش دوستانه و همکاری خوبی داشتند / کارکنان خوب بودن. نزدیکی به مسجد جامع.

نکات منفی

منو صبحانه خیلی محدود بود.

Abdulaziz
نوشته شده درپنج‌شنبه, 01 آذر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 30 آبان 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی دوستانه بودن و نظافت و تنوع غذا خوب بود.

نکات منفی

اتاق‌ها کوچیک بودن و یخچال نداشت.

Luca
نوشته شده درسه‌شنبه, 29 آبان 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 22 آبان 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

کیفیت قیمت عالی بود، پرسنل هم خوب بودن.

نکات منفی

منطقه شلوغ بود و مکان به طور کلی راحت نبود.

وليد
نوشته شده درشنبه, 26 آبان 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 23 آبان 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

تعامل پرسنل عالی بود.

نکات منفی

اتاق‌ها خیلی کوچیک بودن. تشک‌ها تمیز نبودن و تعویض نشده بودن. کولر خوب کار نمی‌کرد و آب از کولر نشت می‌کرد. درهای سرویس بهداشتی بسته نمی‌شد. صبحانه خیلی ضعیف بود و هیچ غذای عربی در رستوران نداشت.

Marvin
نوشته شده درپنج‌شنبه, 03 آبان 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 01 آبان 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی دوستانه بودن و به خوبی انگلیسی صحبت می‌کردند. تخت‌ها راحت بودن، صبحانه متنوع و به سبک شرقی بود و ماساژ هتل عالی بود.

نکات منفی

موقعیت هتل خیلی به جاذبه‌های توریستی نزدیک نبود.

Robert
نوشته شده درشنبه, 27 مرداد 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 22 مرداد 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی دوستانه بودن و در زمان ورود خیلی کمک کردن.

نکات منفی

موسیقی در طبقه بیرون اتاق.

Salim
نوشته شده درپنج‌شنبه, 25 مرداد 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 22 مرداد 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

تجربه قابل قبول

نکات مثبت

سرعت رسیدگی در پذیرش خوب بود.

نکات منفی

صبحانه تنوع نداشت و جای مخصوص بچه‌ها هم نبود.

عبدالرحمن
نوشته شده دریکشنبه, 07 مرداد 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 04 مرداد 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

هتل تمیزه، ولی پذیرش نیاز به تیم هماهنگ‌تر داره

نکات مثبت

من از بازدیدکنندگان دائمی این هتل هستم و خیلی خوبه جز طبقه ششم که برای سیگاری‌هاست.

نکات منفی

طبقه ششم و رفتار یکی از کارمندان پذیرش.

Noor
نوشته شده درپنج‌شنبه, 14 تیر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 10 تیر 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

صبحانه خوب بود و نیازهای ما رو برآورده کرد.

نکات منفی

تخت‌ها راحت نبودن، اینترنت خیلی ضعیف بود، اتاق خیلی گرم بود و کولر هم سرد نمی‌کرد. اصلاً از اقامت راضی نبودم و تعجب کردم که چرا برخی افراد از این هتل تعریف می‌کنند.

Halim
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 25 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی خوب بود

نکات مثبت

همه‌چیز خوب بود، اتاق و صبحانه عالی بودند.

Sooltanah
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 05 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت، ملک و کیفیت/قیمت

نکات منفی

هیچ چیزی

Eva
نوشته شده درشنبه, 08 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 03 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

هتل خوشایند با قیمت عالی

نکات مثبت

همه چیز خوب بود، حتی از زمانی که رسیدیم متوجه شدیم که اینجا هتل واقعی هست نه یه اقامتگاه ارزون قیمت (که با این قیمت عالی، معمولی نیست). اتاق هم اندازه کافی بزرگ بود، تمیز و مرتب، فضای کافی برای چمدون‌ها. غذا رو می‌شد هر موقع از شبانه‌روز سفارش داد (هزینه اضافی داشت). صبحانه انتخاب‌های زیادی داشت، مخصوصاً گزینه‌های محلی مثل می‌گورنگ، برنج و غیره، ولی همچنین نوعی پنکیک، میوه، تیرامیسو، بادام‌زمینی و تست کلاسیک هم بود. کیفیت گزینه‌های غربی معمولی بود، در اندونزی هم بهتر از این نمی‌شه. قهوه و چای خوب بودن، نوشیدنی‌های خاص هم با هزینه اضافی موجود بودن. برچسب‌ها برای صبحانه به زبان انگلیسی نبودن، ولی باید تغییر داده بشه. اینطوری دیگه به اشتباه آب شور نخوردید و آب میوه نوشیدید :) چون جاکارتا خیلی بزرگه، موقعیت هتل رو نمی‌شه دقیق قضاوت کرد. بستگی به هدف‌های فردی داره.

نکات منفی

درِ حمام متأسفانه قفل نمی‌شد، ولی خوب بود چون حمام فقط برای خودتون بود.

محمد
نوشته شده دردوشنبه, 19 آذر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 02 آذر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل خوب و خیلی تمیز بود.

نکات منفی

صبحانه سطح مناسبی نداشت و غذاها به خصوص برای مهمان‌های عربی به اندازه کافی مناسب نبود.

نبيل
نوشته شده درسه‌شنبه, 13 آذر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 09 آذر 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

تیم کاری هتل خیلی خوب بود.

نکات منفی

صداهای مزاحم در اتاق‌های دیگه سطح تمیزی اتاق‌ها معمولی بود.

Qasem
نوشته شده درشنبه, 10 آذر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 07 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

به طور کلی خوب بود

نکات مثبت

تعامل تیم کاری (پذیرش عالی، دوستانه و همکاری‌کننده / کارکنان خوب). نزدیکی به مسجد جامع.

نکات منفی

منوی صبحانه خیلی محدود بود.

Abdulaziz
نوشته شده درپنج‌شنبه, 01 آذر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 30 آبان 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل مهربان و نظافت خوب و تنوع غذا عالی بود.

نکات منفی

اتاق‌ها کوچیک بود و یخچال نداشت.

Luca
نوشته شده درسه‌شنبه, 29 آبان 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 22 آبان 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

کیفیت خوب با قیمت مناسب، پرسنل عالی.

نکات منفی

منطقه و ترافیک و ناآرامی محل به طور کلی.

وليد
نوشته شده درشنبه, 26 آبان 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 23 آبان 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

تعامل پرسنل عالی بود.

نکات منفی

اتاق‌ها خیلی کوچیک بود. تشک تمیز نبود و تعویض نشده بود. کولر خوب کار نمی‌کرد و آب ازش چکه می‌کرد. درب دستشویی‌ها بسته نمی‌شد. صبحانه اصلاً خوب نبود و هیچ غذایی به سبک عربی نداشت.

Marvin
نوشته شده درپنج‌شنبه, 03 آبان 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 01 آبان 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی دوستانه بودن و انگلیسی خیلی خوب صحبت می‌کردند. تخت‌ها راحت بودن، صبحانه کامل و شرقی بود و ماساژ هتل عالی بود.

نکات منفی

موقعیت مکانی نزدیک به جاذبه‌ها نبود.

Robert
نوشته شده درشنبه, 27 مرداد 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 22 مرداد 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی دوستانه بودن و خیلی کمک‌کننده در زمان ورود.

نکات منفی

موسیقی بیرون از اتاق.

Salim
نوشته شده درپنج‌شنبه, 25 مرداد 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 22 مرداد 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

تجربه خوب

نکات مثبت

سرعت رسیدگی در پذیرش خیلی خوب بود.

نکات منفی

صبحانه تنوع نداشت، جای مخصوص بچه‌ها هم نداشت.

Halim
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 25 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی خوب بود

نکات مثبت

همه‌چیز عالی بود، اتاق و صبحانه خیلی خوب بود.

Sooltanah
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 05 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت، تمیزی و کیفیت/قیمت

نکات منفی

هیچی

Eva
نوشته شده درشنبه, 08 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 03 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

هتل راحت با قیمت عالی

نکات مثبت

همه‌چیز عالی بود، از همون اول متوجه می‌شین که اینجا یه هتل واقعی هست نه یه اقامتگاه ارزون (که با این قیمت خیلی هم معمولی نیست). اتاق‌ها هم بزرگ و تمیز بودن، فضای کافی برای چمدون داشت. می‌تونید هر زمان که خواستید غذا سفارش بدید (با هزینه جدا). صبحانه خیلی متنوع بود، مخصوصاً گزینه‌های محلی مثل می گورنگ، برنج و غیره، حتی پنکیک، میوه، تیرامیسو، شیرینی و نون تست. کیفیت گزینه‌های غربی معمولی بود، هرچند در اندونزی معمولاً بهتر از این نمی‌شه. قهوه و چای خوب بود، نوشیدنی‌های خاص هم با هزینه بیشتر موجود بودن. برچسب‌های صبحانه به زبان انگلیسی نبودن که باید اصلاح بشه. البته دیگه از اشتباه نوشیدن آب‌میوه‌ی ترشی‌ها جلوگیری می‌شه. چون جاکارتا خیلی بزرگه، موقعیت هتل بسته به هدف شما می‌تونه خوب یا بد باشه.

نکات منفی

درِ دستشویی متاسفانه قفل نمی‌شد، ولی مشکلی نبود چون دستشویی مال خودتونه.

محمد
نوشته شده دردوشنبه, 19 آذر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 02 آذر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل خوب و خیلی تمیز بود.

نکات منفی

صبحانه در سطح مورد انتظار نبود، غذاها به خصوص برای مهمانان عربی مناسب نبود.

نبيل
نوشته شده درسه‌شنبه, 13 آذر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 09 آذر 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

پرسنل هتل خیلی خوب بودن.

نکات منفی

سر و صدای اتاق‌های دیگه مزاحم بود. نظافت اتاق‌ها متوسط بود.

Qasem
نوشته شده درشنبه, 10 آذر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 07 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

به طور کلی خوب

نکات مثبت

تعامل پرسنل (پذیرش عالی و دوستانه و همکاری بالا / سایر کارکنان خوب بودن). نزدیک مسجد جامع.

نکات منفی

منوی صبحانه خیلی محدود بود.

Abdulaziz
نوشته شده درپنج‌شنبه, 01 آذر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 30 آبان 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل دوستانه بودن و نظافت و تنوع غذا خوب بود.

نکات منفی

اتاق‌ها کوچیک بودن و یخچال نداشت.

Luca
نوشته شده درسه‌شنبه, 29 آبان 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 22 آبان 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

کیفیت خوب با قیمت مناسب، پرسنل عالی.

نکات منفی

منطقه، ترافیک و ناآرامی محل به طور کلی.

وليد
نوشته شده درشنبه, 26 آبان 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 23 آبان 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

تعامل پرسنل عالی بود.

نکات منفی

اتاق‌ها خیلی کوچیک بودن. تشک تمیز نبود و تعویض نشده بود. کولر خوب کار نمی‌کرد و آب ازش چکه می‌کرد. درب دستشویی‌ها بسته نمی‌شد. صبحانه اصلاً خوب نبود و هیچ غذایی به سبک عربی نداشت.

Marvin
نوشته شده درپنج‌شنبه, 03 آبان 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 01 آبان 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی دوستانه بودن و به انگلیسی هم خوب صحبت می‌کردن. تخت‌ها راحت بودن، صبحانه تنوع خوبی داشت و به سبک شرقی بود، و ماساژ هتل هم عالی بود.

نکات منفی

موقعیت هتل نزدیک جاذبه‌های گردشگری نبود.

Halim
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 25 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی خوب بود

نکات مثبت

همه چیز خوب بود، اتاق و صبحانه.

Sooltanah
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 05 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت مکانی، تمیزی و کیفیت/قیمت

نکات منفی

هیچ چیزی

Eva
نوشته شده درشنبه, 08 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 03 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

هتل خوشایند با قیمت عالی

نکات مثبت

همه چیز خوب بود، از وقتی وارد شدیم متوجه شدیم که اینجا هتل واقعی هست نه یه اقامتگاه ارزان‌قیمت (که با توجه به قیمت عالی اصلاً معمولی نیست). اتاق هم بزرگ بود، تمیز و مرتب، فضای کافی برای چمدان‌ها. می‌شه ۲۴ ساعت غذا سفارش داد (هزینه اضافی داره). صبحانه انتخاب‌های زیادی داشت، به خصوص گزینه‌های محلی مثل Mee Goreng، برنج و غیره، ولی حتی یه نوع پنکیک، میوه، تیرامیسو، شیرینی و نان تست معمولی هم داشت. کیفیت غذاهای غربی متوسط بود، در اندونزی معمولاً بهتر از این نمی‌شه. قهوه و چای معمولی بود، نوشیدنی‌های ویژه با هزینه اضافی قابل دسترسی هستند. برچسب‌های صبحانه در زمان بازدید ما به انگلیسی نبود، که باید اصلاح بشه. بعد از این، دیگه به اشتباه آب ترشی نمی‌خورید و درست آب میوه می‌نوشید. چون جاکارتا خیلی بزرگه، موقعیت مکانی سخت قابل ارزیابی است، بستگی به هدف‌های فردی داره.

نکات منفی

درب دستشویی متاسفانه قابل قفل شدن نبود، ولی مشکلی نبود چون در هر صورت دستشویی فقط برای خودت بود.

محمد
نوشته شده دردوشنبه, 19 آذر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 02 آذر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل خوب و خیلی تمیز بود.

نکات منفی

صبحانه سطح توقع رو برآورده نکرد و غذا از کیفیت خوبی برخوردار نبود، به خصوص برای غذاهای عربی.

نبيل
نوشته شده درسه‌شنبه, 13 آذر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 09 آذر 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

پرسنل هتل خیلی خوب بودن.

نکات منفی

صدای مزاحم از اتاق‌های دیگه می‌اومد. سطح تمیزی اتاق‌ها متوسط بود.

Qasem
نوشته شده درشنبه, 10 آذر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 07 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

خوب در مجموع

نکات مثبت

تعامل پرسنل (استقبال خیلی عالی و دوستانه بودن، کارکنان هم خوب بودن). نزدیکی به مسجد جامع.

نکات منفی

منوی صبحانه خیلی محدود بود.

Abdulaziz
نوشته شده درپنج‌شنبه, 01 آذر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 30 آبان 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل دوستانه بودن، نظافت و تنوع غذا خوب بود.

نکات منفی

اتاق‌ها خیلی کوچیک بودن و یخچال نداشت.

Luca
نوشته شده درسه‌شنبه, 29 آبان 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 22 آبان 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

کیفیت قیمت عالی بود، پرسنل خوب بودن.

نکات منفی

منطقه، ترافیک و راحتی محل به طور کلی مناسب نبود.

وليد
نوشته شده درشنبه, 26 آبان 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 23 آبان 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

تعامل پرسنل عالی بود.

نکات منفی

اتاق‌ها خیلی کوچیک بودن. تشک‌ها تمیز نبودن و عوض نشده بودن. کولر خوب کار نمی‌کرد و آب ازش چکه می‌کرد. درب‌های دستشویی بسته نمی‌شدن. صبحانه خوب نبود و هیچ غذا عربی تو رستوران نداشت.

Marvin
نوشته شده درپنج‌شنبه, 03 آبان 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 01 آبان 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی دوستانه بودن، انگلیسی خوبی هم صحبت می‌کردن. تخت‌ها راحت بودن، صبحانه متنوع بود و به سبک شرقی. ماساژ داخل هتل هم عالی بود.

نکات منفی

موقعیت هتل خیلی به جاهای دیدنی نزدیک نیست.

Robert
نوشته شده درشنبه, 27 مرداد 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 22 مرداد 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی دوستانه بودن. موقع ورود خیلی کمک کردن.

نکات منفی

موسیقی بیرون از اتاق زیاد بود.

Salim
نوشته شده درپنج‌شنبه, 25 مرداد 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 22 مرداد 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

تجربه مقبوله

نکات مثبت

سرعت رسیدگی در پذیرش خوب بود.

نکات منفی

صبحانه خیلی تنوع نداشت. هیچ جایی برای بچه‌ها نبود.

عبدالرحمن
نوشته شده دریکشنبه, 07 مرداد 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 04 مرداد 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

هتل تمیزه ولی نیاز به پرسنل باهوش‌تر در پذیرش داره.

نکات مثبت

من از مهمان‌های دائمی این هتل هستم و به جز طبقه ششم که برای افراد سیگاریه، هتل خیلی خوبه.

نکات منفی

طبقه ششم و برخورد پرسنل پذیرش.

Noor
نوشته شده درپنج‌شنبه, 14 تیر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 10 تیر 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

صبحانه خوب بود و نیازهای ما رو برآورده کرد.

نکات منفی

تخت‌ها راحت نبودن، اینترنت خیلی ضعیف بود، اتاق خیلی گرم بود و کولر خوب کار نمی‌کرد. در کل از اقامت خوشم نیومد و تعجب کردم که چرا بعضی از افراد از هتل تعریف کرده بودن.

Owes
نوشته شده درسه‌شنبه, 12 تیر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 10 تیر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت دو شب خیلی خوب

نکات مثبت

تمیزی اتاق‌ها و خدمات خوب بود، لبخند پرسنل و تنوع صبحانه عالی بود.

نکات منفی

حشرات زیاد بودن و نمی‌تونستی توی فضای بیرونی هتل بشینی. همچنین یخچال توی اتاق نبود.

Halim
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 25 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی خوب بود

نکات مثبت

همه‌چیز خوب بود، اتاق و صبحانه عالی بود.

Sooltanah
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 05 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت، ویژگی‌ها و کیفیت / قیمت خوب بود.

نکات منفی

هیچ چیزی.

Eva
نوشته شده درشنبه, 08 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 03 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

هتل عالی با قیمت فوق‌العاده

نکات مثبت

همه‌چیز عالی بود، حتی از وقتی رسیدیم متوجه شدیم که این یه هتل معمولی نیست، بلکه یه هتل واقعی با قیمت عالی بود. اتاق هم به اندازه کافی بزرگ، تمیز و مرتب بود، فضای کافی برای چمدون داشت. غذا رو می‌تونستی هر وقت بخواهی سفارش بدی (هزینه اضافی). صبحانه انتخاب‌های زیادی داشت، مخصوصاً گزینه‌های محلی مثل می‌گورنگ، برنج و غیره، اما یه نوع پنکیک، میوه، تیرامیسو، شیرینی‌های بادامی و تست کلاسیک هم داشت. کیفیت گزینه‌های غربی معمولی بود، در اندونزی هم بهتر از این نمی‌شه. قهوه و چای خوب بودن و نوشیدنی‌های خاص هم با هزینه اضافی قابل دسترس بودن. برچسب‌ها برای صبحانه در بازدید ما به انگلیسی نبود، باید این موضوع تغییر کنه. اینجوری دیگه اشتباهی آب ترشی نمی‌خوری و آب میوه می‌خوری :) چون جاکارتا خیلی بزرگه، موقعیت هتل رو نمی‌شه دقیقا ارزیابی کرد. بستگی به هدف‌های شخصی هر کسی داره.

نکات منفی

متاسفانه درب دستشویی بسته نمی‌شد، ولی مشکلی نبود چون به هرحال دستشویی رو برای خودت داشتی.

محمد
نوشته شده دردوشنبه, 19 آذر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 02 آذر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل خوب و خیلی تمیز بود.

نکات منفی

صبحانه کیفیت پایین‌تری داشت و غذا به سطح انتظار خصوصا برای مهمانان عربی نمی‌رسید.

نبيل
نوشته شده درسه‌شنبه, 13 آذر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 09 آذر 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

پرسنل هتل خیلی خوب بودن.

نکات منفی

سر و صدا در اتاق‌های دیگه سطح تمیزی اتاق‌ها متوسط بود.

Qasem
نوشته شده درشنبه, 10 آذر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 07 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

در کل خوب

نکات مثبت

تعامل پرسنل (پذیرش خیلی دوستانه و همکاری بودن / کارکنان خوب بودن. نزدیکی به مسجد جامع.

نکات منفی

منوی صبحانه خیلی محدود بود.

Abdulaziz
نوشته شده درپنج‌شنبه, 01 آذر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 30 آبان 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل دوستانه بودن، تمیزی و تنوع غذا خوب بود.

نکات منفی

اتاق‌ها خیلی کوچیک بودن و یخچال نداشتن.

Luca
نوشته شده درسه‌شنبه, 29 آبان 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 22 آبان 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

کیفیت و قیمت عالی، پرسنل خوب.

نکات منفی

منطقه، ترافیک و راحت نبودن محل به طور کلی.

وليد
نوشته شده درشنبه, 26 آبان 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 23 آبان 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

تعامل پرسنل عالی بود.

نکات منفی

اتاق‌ها خیلی کوچیک بودن. فرش‌ها تمیز نبودن و تعویض نمی‌شدن. کولر به خوبی کار نمی‌کرد و آب ازش چکه می‌کرد. درهای دستشویی بسته نمی‌شدن. صبحانه ضعیف بود و هیچ غذای عربی در رستوران وجود نداشت.

Marvin
نوشته شده درپنج‌شنبه, 03 آبان 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 01 آبان 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی دوستانه هستن، زبان انگلیسی‌شون هم خیلی خوبه. تخت‌ها راحتن، صبحانه تنوع خوبی داشت و به سبک شرقی بود، ماساژ هتل هم عالی بود.

نکات منفی

موقعیت هتل نزدیک به جاذبه‌های گردشگری نیست.

Robert
نوشته شده درشنبه, 27 مرداد 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 22 مرداد 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی دوستانه بودن. در زمان ورود خیلی کمک‌کردن.

نکات منفی

موسیقی در طبقه بیرون اتاق.

Salim
نوشته شده درپنج‌شنبه, 25 مرداد 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 22 مرداد 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

تجربه مقبوله

نکات مثبت

سرعت کارها در پذیرش خوب بود.

نکات منفی

صبحانه تنوع زیادی نداشت، هیچ فضایی برای بچه‌ها نبود.

عبدالرحمن
نوشته شده دریکشنبه, 07 مرداد 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 04 مرداد 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

هتل تمیزه ولی نیاز به تیم بهتر در پذیرش داره

نکات مثبت

من از مهمان‌های همیشگی این هتل هستم و خیلی راضی هستم، فقط طبقه ششم مخصوص افراد سیگاریه.

نکات منفی

طبقه ششم و برخورد کارکنان پذیرش.

Noor
نوشته شده درپنج‌شنبه, 14 تیر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 10 تیر 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

صبحانه خوب بود و خواسته‌هامون رو براورده کرد.

نکات منفی

تخت‌ها راحت نبودن، اینترنت خیلی ضعیف بود، اتاق خیلی بسته بود و کولر سرد نمی‌کرد. واقعا از اقامت راضی نبودم و تعجب کردم از اینکه خیلی از سعودی‌ها این هتل رو تعریف می‌کنن چون به نظر من اصلا ارزشش رو نداره.

Owes
نوشته شده درسه‌شنبه, 12 تیر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 10 تیر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت دو شبه عالی

نکات مثبت

تمیزی اتاق‌ها و خدمات خوب بود، پرسنل همیشه با لبخند و صبحانه با تنوع مناسب.

نکات منفی

پشه‌ها خیلی زیاد بودن، طوری که نمی‌شد در فضای باز هتل نشست و یخچال هم نداشت.

Halim
نوشته شده درچهارشنبه, 26 دی 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 25 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

خیلی خوب بود

نکات مثبت

همه‌چیز خوب بود، اتاق و صبحانه.

Sooltanah
نوشته شده درجمعه, 21 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 05 آذر 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

موقعیت، تمیزی و کیفیت/قیمت خوب بود.

نکات منفی

هیچ مشکلی نداشت.

Eva
نوشته شده درشنبه, 08 دی 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 03 دی 03
10.0از 10 امتیاز
عالی

هتل راحت با قیمت عالی

نکات مثبت

همه‌چیز عالی بود، از همون ابتدا متوجه می‌شید که اینجا یه هتل واقعی هست نه یه جای اقتصادی (که با این قیمت عالی هم خیلی معمولی نیست). اتاق بزرگ و تمیز بود، فضای کافی برای چمدون‌ها. می‌شه هر زمانی که خواستید غذا سفارش بدید (که هزینه جدا داره). صبحانه گزینه‌های زیادی داشت، به‌ویژه انتخاب‌های محلی مثل می‌گورنگ، برنج و... ولی همچنین پنکیک، میوه، تیرامیسو، بادام‌زمینی و تست کلاسیک هم بود. کیفیت گزینه‌های غربی معمولی بود، در اندونزی اینطور چیزا معمولاً بهتر نمی‌شه. قهوه و چای معمولی بود، ولی نوشیدنی‌های خاص با هزینه اضافی موجود بود. تگ‌های صبحانه به انگلیسی نبود که بهتره اصلاح بشه، تا انسان اشتباهی نوشیدنی ترشی نخورده و آب میوه واقعی بخوره :) چون جاکارتا خیلی بزرگه، موقعیت هتل بستگی به هدف شما داره.

نکات منفی

درست بسته نمی‌شد، اما خب مشکلی نیست چون شما خودتون داخل حمام هستید.

محمد
نوشته شده دردوشنبه, 19 آذر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 02 آذر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

هتل خوب و خیلی تمیز بود.

نکات منفی

صبحانه در سطح انتظار نبود، غذا به خصوص برای ما که از کشورهای عربی بودیم، به اندازه کافی خوشمزه نبود.

نبيل
نوشته شده درسه‌شنبه, 13 آذر 03
/
تاریخ اقامت:جمعه, 09 آذر 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

پرسنل هتل خیلی خوب بودن.

نکات منفی

سر و صدا در اتاق‌های دیگه و تمیزی اتاق‌ها معمولی بود.

Qasem
نوشته شده درشنبه, 10 آذر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 07 آذر 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

در کل خوب بود

نکات مثبت

تعامل پرسنل (پذیرش عالی، دوستانه و همکاری داشتن) / کارمندان خوب بودن. نزدیکی به مسجد جامع.

نکات منفی

منوی صبحانه خیلی محدود بود.

Abdulaziz
نوشته شده درپنج‌شنبه, 01 آذر 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 30 آبان 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل دوستانه بودن، نظافت و تنوع غذا خوب بود.

نکات منفی

اتاق‌ها کوچک بودن و یخچال نداشت.

Luca
نوشته شده درسه‌شنبه, 29 آبان 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 22 آبان 03
8.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

کیفیت قیمت عالی بود، پرسنل هم خوب بودن.

نکات منفی

منطقه، ترافیک و مشکلات مکان به طور کلی.

وليد
نوشته شده درشنبه, 26 آبان 03
/
تاریخ اقامت:چهارشنبه, 23 آبان 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

تعامل پرسنل عالی بود.

نکات منفی

اتاق‌ها خیلی کوچک بودن، فرش‌ها تمیز نبودن و تعویض نشده بودن، کولر خوب کار نمی‌کرد و نشتی آب داشت، درب‌های سرویس بهداشتی بسته نمی‌شدن، صبحانه خوب نبود و هیچ غذایی از غذاهای عربی توی رستوران نبود.

Marvin
نوشته شده درپنج‌شنبه, 03 آبان 03
/
تاریخ اقامت:سه‌شنبه, 01 آبان 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی دوستانه بودن، انگلیسی خوبی هم صحبت می‌کردن. تخت‌ها راحت بودن، صبحانه کامل و به سبک شرقی بود و ماساژ داخل هتل هم عالی بود.

نکات منفی

موقعیت هتل خیلی به جاهای دیدنی نزدیک نبود.

Robert
نوشته شده درشنبه, 27 مرداد 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 22 مرداد 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

نکات مثبت

پرسنل خیلی دوستانه بودن. در زمان ورود خیلی کمک کردن.

نکات منفی

موسیقی از طبقه بیرون اتاق.

Salim
نوشته شده درپنج‌شنبه, 25 مرداد 03
/
تاریخ اقامت:دوشنبه, 22 مرداد 03
7.0از 10 امتیاز
عالی

تجربه قابل قبول

نکات مثبت

سرعت خدمات در پذیرش خوب بود.

نکات منفی

صبحانه تنوع زیادی نداشت. هیچ جایی برای بازی کودکان وجود نداشت.

عبدالرحمن
نوشته شده دریکشنبه, 07 مرداد 03
/
تاریخ اقامت:پنج‌شنبه, 04 مرداد 03
5.0از 10 امتیاز
ضعیف

هتل تمیز ولی نیاز به پرسنل با هماهنگی بیشتر در پذیرش داره

نکات مثبت

من یکی از بازدیدکنندگان همیشگی این هتل هستم و خیلی خوبه، فقط طبقه ششم مخصوص سیگاری‌ها هست.

نکات منفی

طبقه ششم و برخورد پرسنل پذیرش.

Noor
نوشته شده درپنج‌شنبه, 14 تیر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 10 تیر 03
1.0از 10 امتیاز
ضعیف

نکات مثبت

صبحانه خوب بود و نیازهای ما رو برطرف کرد.

نکات منفی

تخت‌ها راحت نبودن، اینترنت خیلی ضعیف بود، اتاق خیلی بسته بود و کولر هوا رو خنک نمی‌کرد. واقعاً از اقامت توی این هتل راضی نبودم و تعجب کردم که چرا بعضی‌ها از این هتل تعریف می‌کنن، چون به نظر من اصلاً نمی‌ارزه.

Owes
نوشته شده درسه‌شنبه, 12 تیر 03
/
تاریخ اقامت:یکشنبه, 10 تیر 03
9.0از 10 امتیاز
عالی

اقامت دو شب فوق‌العاده

نکات مثبت

تمیزی اتاق‌ها، خدمات خوب و لبخند کارکنان و تنوع صبحانه

نکات منفی

پشه‌ها زیاد بودن طوری که نمی‌شد توی فضای بیرونی هتل نشست و نبود یخچال

نیومو با هدف ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی در زمینه هتل و گردشگری همواره تلاش میکند تا با در دسترس قرار دادن اطلاعات بروز درباره هتل ها و مراکز گردشگری سراسر جهان راهنما و همراه سفر های به یاد ماندنی شما باشد. امیدواریم که بتوانیم تمامی آنچه که نیاز دارید تا قبل و در حین سفر بدانید را در اختیارتان بگذاریم. نیومو دائما بر اساس نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما توسعه خواهد یافت.